Ik geef het nog vijf minuten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De keeper is nog steeds niet gepasseerd
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:04 schreef CR7 het volgende:
Met Wieffer nu al meer goed voetbal gezien dan op heel het EK.
Weet je nog dat Koeman de aanvoerdersband van de Vrij afnam omdat hij naar de sportschool ging?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de Vrij niet slecht, Verbruggen niet.
Dat is typisch Koeman. Rare, onsympathieke man. Verbaal zwak, tactisch zwak en ook nog eens onbetrouwbaar.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog dat Koeman de aanvoerdersband van de Vrij afnam omdat hij naar de sportschool ging?
Dit deed hij omdat Koeman zelf de Vrij publiekelijk afkraakte omdat hij hem te slap vond.
Wat geil.quote:
Die ken roken onder de douchequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Origami94 het volgende:
Sow wat een neus heeft die Stiller. Die hoef je niet te vragen voor welke kant hij is mbt de oorlog in het MO
CR7quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie van het fok forum zou een goede muurligger zijn?
In WLR had je nu een note te pakkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Elan het volgende:
Een neger als muurligger kan dat wel anno 2024
Hij is onsympathiek(er) geworden. Voor mijn gevoel is het maar een zure bromtol, dat was voorheen toch minder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is typisch Koeman. Rare, onsympathieke man. Verbaal zwak, tactisch zwak en ook nog eens onbetrouwbaar.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Origami94 het volgende:
Sow wat een neus heeft die Stiller. Die hoef je niet te vragen voor welke kant hij is mbt de oorlog in het MO
In F1 had je nu een ban.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Elan het volgende:
Een neger als muurligger kan dat wel anno 2024
Braddiequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben Stiller?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Origami94 het volgende:
Toen hij bij AZ coach was ook altijd boos, net als bij Ajax. Maar ik begrijp je.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is onsympathiek(er) geworden. Voor mijn gevoel is het maar een zure bromtol, dat was voorheen toch minder.
Kan wel verrekte goed rappenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Origami94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was altijd al een bromtol.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is onsympathiek(er) geworden. Voor mijn gevoel is het maar een zure bromtol, dat was voorheen toch minder.
Drizzt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef Origami94 het volgende:
Ga je weg?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het een beetje inhoudelijk houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |