Joardy film godenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hang Youth dat ineens met lange nummers komt, hier moet ik even aan wennen.
Altijd die vermaledijde rechters weer. Tijd om de rechterlijke macht af te schaffen.quote:
Italiaanse maffia heeft vast nog wel tipsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd die vermaledijde rechters weer. Tijd om de rechterlijke macht af te schaffen.
Die hadden wel een creatieve oplossing ja, ik geloof alleen niet echt dat het ze in dank werd afgenomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Italiaanse maffia heeft vast nog wel tips
Maar zonder algoritmes.quote:
Bizarre stijging wel in drie jaar tijd. Aangezien het hier vol zit met dertigers die ook nog eens erg beïnvloedbaar door sociale media blijken te zijn, neem ik aan dat hier mensen zitten met botox/fillers?quote:Het aantal mensen dat een cosmetische ingreep laat doen, is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Dat blijkt uit onderzoek van het Erasmus MC Rotterdam. Zo werden in 2019 in Nederland 250.000 behandelingen met botox uitgevoerd, in 2022 was dat aantal gestegen tot 550.000. Ook het aantal filler-behandelingen is gestegen: van 162.000 in 2019 naar 294.000 in 2022.
Er zijn wel dopamine-triggers geïmplementeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar zonder algoritmes.
Gewoon een ouderwets platform voor internetdinosaurussen.
De connaisseurs van WLR kijken natuurlijk vooral neer op de massa die zich hiermee bezig houdt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bizarre stijging wel in drie jaar tijd. Aangezien het hier vol zit met dertigers die ook nog eens erg beïnvloedbaar door sociale media blijken te zijn, neem ik aan dat hier mensen zitten met botox/fillers?
Die oliebollenkraam kan zo naast de verschillende poffertjeskramen hier in de stadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
Ik neem aan dat de Dubaibol al onderweg is @:DeeBee?
Wat een speeltuin voor die gastenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Messi, Suarez, Alba. Met rappe schreden richting de 40 jaar, maar met een keer raken toch nog veel te goed voor de rest. Net alsof je een paar van die oud eerste elftalspelers in team 6 zet.
Lekker meespelen op de maandagavondquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Messi, Suarez, Alba. Met rappe schreden richting de 40 jaar, maar met een keer raken toch nog veel te goed voor de rest. Net alsof je een paar van die oud eerste elftalspelers in team 6 zet.
En dan hebben we ook sint Wout nog.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Net gelezen op dit forum
Eigenlijk is Davy ook gewoon wereldtop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |