Waarom moet iemand ergens bekend mee zijn geworden voor hij op TV komt? Kende jij Jan de Hoop of Noraly Beyer wel voordat ze op TV aan de slag gingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een die al teveel dingen op tv doet zonder dat ik echt weet waarom hij bekend is geworden.
"Onze" topics?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Op FOK! vind iedereen jou ook 100x niets, toch vervuil je onze topics de hele dag.
Edson heeft heel erg niet een schedelvorm om een kaal hoofd te rocken. Hij lijkt op een ei.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:46 schreef Document1 het volgende:
Edson is een baas. Als je geen kinderen hebt dan snap ik wel dat hij er opeens is voor je maar wat was hij leuk op NPO Zapp.
Art “autocue” Rooijakkers ga ik niet missen. Hopelijk blijft Edson wel lang de presentatie doen want dat wisselt echt teveel. Behalve jazz hands natuurlijk die blijft tot haar pensioen.
Dat simpele hoofd van Art is aantrekkelijk. Die kijkt als een ei.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Edson heeft heel erg niet een schedelvorm om een kaal hoofd te rocken. Hij lijkt op een ei.
Dacht dat hij zo een type monica geuze/samantha steenwijk was overal aan meedoen maar niemand weet hoe en waarom ze bekend geworden zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom moet iemand ergens bekend mee zijn geworden voor hij op TV komt? Kende jij Jan de Hoop of Noraly Beyer wel voordat ze op TV aan de slag gingen?
Zoveel doet Edson toch niet? Hollands Got Talent en The Floor op dit moment. En daaromheen nog 12 programma's in de afgelopen 12 jaar. Wat vind je dan niet teveel?
Zover ik weet niet. Gewoon iemand die graag een bepaald vak wil uitvoeren, net als jij en ik dat willen/doen. Ik heb hem ook nooit betrapt op wannabe gedrag zoals Geuze of Steenwijk. Gewoon een eerlijke vent met een, wat mij betreft, leuke manier van presenteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht dat hij zo een type monica geuze/samantha steenwijk was overal aan meedoen maar niemand weet hoe en waarom ze bekend geworden zijn.
Jouw kind heeft het IQ van een ei, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Edson heeft heel erg niet een schedelvorm om een kaal hoofd te rocken. Hij lijkt op een ei.
Het hetquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jouw kind het het IQ van een ei, dus wat is het probleem?
Voor mij is de vrouwelijke presentatrice van ER wel Evi Hanssen eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:46 schreef Document1 het volgende:. Behalve jazz hands natuurlijk die blijft tot haar pensioen.
Evi was een stuk aangenamer om naar te kijken dan wat er nu staatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:26 schreef Staaf het volgende:
[..]
Voor mij is de vrouwelijke presentatrice van ER wel Evi Hanssen eigenlijk
Is het toch ook. Al verwacht ik niks meer van kampfleider Timor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
IK vInD dIt HeEl OnSpOrTiEf, DiT oNtHoUd Ik!!!1
We zitten in Robinson. Niet in de Libelle week.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is het toch ook. Al verwacht ik niks meer van kampfleider Timor.
Het is wel de editie van de kinderachtige deelnemers zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
IK vInD dIt HeEl OnSpOrTiEf, DiT oNtHoUd Ik!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |