Ik denk dat een goede vollering überhaupt een betere ronderenner dan anna isquote:Op zondag 26 januari 2025 15:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ging vorig jaar nog niet zo denderend.. maar vd Breggen kent alle data van Vollering, die komt vast niet terug als ze weet dat ze nooit in de buurt van die cijfers kan komen.
(al moet je het in de praktijk dan wel uitvoeren uiteraard)
José Been slaat direct toe met een onvervalste how can I make this about me.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:44 schreef DeeBee het volgende:
Vollering ging gebukt onder angsten tijdens Tour en vertelt over impact menstruatie - https://nos.nl/l/2553535
De nieuwe Demi is uit, op naar de Brienenoord allen
Been there, done that.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:30 schreef Remco het volgende:
José Been slaat direct toe met een onvervalste how can I make this about me.
How can i make this about me(nstruatie)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:30 schreef Remco het volgende:
[..]
José Been slaat direct toe met een onvervalste how can I make this about me.
[ afbeelding ]
Ook wel bijzonder met deze H2Hquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charlotte Kool: “Ik vind mezelf de snelste sprinter bij de vrouwen”
Ideale gelegenheid om deze meteen in de ring te gooien.
Veenhoven reed vorig jaar ook al goed in de rittenkoers in Nederland die elk jaar van sponsor verandertquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wiebes toch wel vrij makkelijk gewonnen en Nienke Veenhoven kende ik nog niet. Volledig Nederlands podium ook
Ik zie het ja en ik zie nog wel wat meer mooie resultaten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veenhoven reed vorig jaar ook al goed in de rittenkoers in Nederland die elk jaar van sponsor verandert
Wiebes samen met 3 UAE's al de hele dag in de eerste waaier/ontsnapping. Je kan je afvragen of dat nou zo verstandig is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:56 schreef franklop het volgende:
Vanuit de start gelijk waaiers volgens STEEF
Met 10 km te gaan nog steeds vooruitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wiebes samen met 3 UAE's al de hele dag in de eerste waaier/ontsnapping. Je kan je afvragen of dat nou zo verstandig is.
Voor ELB is het klassement belangrijkerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ze zullen om en om moeten aanvallen ofzoiets? Onder het mom ze moeten wat proberen, maar deze is toch voor Wiebes natuurlijk.
Klopt...dus Wiebes wordt mooi naar de finish geredenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor ELB is het klassement belangrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |