Dat was echt chanant.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:13 schreef Dutch_view het volgende:
We zaten met familie rustig de koers te kijken en dan opeens met nog 1,8 km te gaan BAM Suze in beeld, we gaan naar de reclame en Journaal
Dit kan echt niet hoor, wat een prutsers
Dit was inderdaad pure minachting van de kijker.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:13 schreef Dutch_view het volgende:
We zaten met familie rustig de koers te kijken en dan opeens met nog 1,8 km te gaan BAM Suze in beeld, we gaan naar de reclame en Journaal
Dit kan echt niet hoor, wat een prutsers
Ook vrij wonderlijk dat je stopt omdat je Melbourne zo enorm mist en daarom maar voorzitter wordt van die rennersvakbond van Slappendel, die vanuit Nederland opereert.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zij is pas echt gaan winnen toen ze haar afscheid had aangekondigd, dat is vrij wonderlijk..
Sporza wanneer Wiebes wint afgelopen week: Kopecky blaast Wiebes naar zege.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wiebes moest zo ongeveer remmen om Kopecky er nog overheen te laten komen
Ja, veel kan natuurlijk online maar je zult toch ook regelmatig je gezicht moeten laten zien bij wedstrijden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook vrij wonderlijk dat je stopt omdat je Melbourne zo enorm mist en daarom maar voorzitter wordt van die rennersvakbond van Slappendel, die vanuit Nederland opereert.
Heeft met de fietsendeal te maken, eerst moet Specialized aangekondigd worden bij FDJ en dat kan blijkbaar pas helemaal aan het einde van het seizoenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog steeds geen officieel nieuws over Vollering, toch een beetje gek.
Bevestigdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog steeds geen officieel nieuws over Vollering, toch een beetje gek.
Denk dat iemand de barbecue al had klaargezet, komt er zo'n GL-kutje langs die het eten weggooitquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:44 schreef superniger het volgende:
Volgens mij is dit in scène gezet.
https://www.ad.nl/wielren(...)-wandeling~a5927466/
Ze is dan ook wel het echte slachtoffer hier, ze moeten altijd haar hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)riode-na-mislukt-wk/
Soms bekruipt je het gevoel dat het leven voor meisje Vollering een enorme worsteling is.
Mij bekruipt vooral het gevoel dat ze het zichzelf zo ontzettend moeilijk maakt.quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ze is dan ook wel het echte slachtoffer hier, ze moeten altijd haar hebben
Die hebben we hier verzonnenquote:Op maandag 4 november 2024 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens vind ik de bijnaam die op WielerFlits wordt geponeerd uitstekend: Remi Vollering. Dat laadt de dekking aardig.
En dan avond van tevoren even appen met Pieterse?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:07 schreef Slobeend het volgende:
ElTieDie wordt de nieuwe bondscoach van de vrouwen .
Live Slow Ride Fast Podcast · Episode
Ja gaat die jolige freewheeler degene zijn die egotripper Vollering in haar hok duwt of anders buiten de selectie durft te zetten?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
Beetje Bbq'en met dat zooitje van het gravellen geloof ik nog wel maar of dit gaat werken? Kun je ook weinig meer melden in je podcast op dat gebied.
Met een gay cyclist hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat hij aan de vrouwtjes zit.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
In deze tijd wel opmerkelijk dat iemand die (al was het onterecht) vanwege onfatsoenlijk gedrag werd opgepakt nu bondscoach bij de vrouwen wordt.
Denk dat een deel van dat jolige freewheeler ook wel een zelf aangemeten imago is. In zn podcasts zie je wel verschil tussen jolige Laurens en wedstrijd-Laurens. Denk dat hij wel goed snapt hoe ego's werken in de sport en denk ook dat hij tactisch best goed is.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja gaat die jolige freewheeler degene zijn die egotripper Vollering in haar hok duwt of anders buiten de selectie durft te zetten?
Ten Dam heeft zo mogelijk nog minder overwicht dan Gunnewijk, dit kan écht niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:07 schreef Slobeend het volgende:
ElTieDie wordt de nieuwe bondscoach van de vrouwen .
Live Slow Ride Fast Podcast · Episode
100% dit. Dat imago is heel zorgvuldig aangemeten, je wordt ook niet zomaar negende in de Tour de France. Hij is juist een superslimme vent die precies weet hoe topsport werkt en daarnaast sociaal ook erg sterk. Een perfecte kandidaat denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk dat een deel van dat jolige freewheeler ook wel een zelf aangemeten imago is. In zn podcasts zie je wel verschil tussen jolige Laurens en wedstrijd-Laurens. Denk dat hij wel goed snapt hoe ego's werken in de sport en denk ook dat hij tactisch best goed is.
Het is een verrassende keuze en het zou kunnen werken. Tegelijkertijd is het een grote gok want het kan net zo makkelijk helemaal niets worden, we hebben geen referentie. Er was waarschijnlijk niet heel veel animo.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
100% dit. Dat imago is heel zorgvuldig aangemeten, je wordt ook niet zomaar negende in de Tour de France. Hij is juist een superslimme vent die precies weet hoe topsport werkt en daarnaast sociaal ook erg sterk. Een perfecte kandidaat denk ik.
Bij NOS zegt LTD ookquote:Op donderdag 7 november 2024 09:24 schreef maxi-mus het volgende:
In zijn eerste seizoen als gravelbondscoach leverde hij met Marianne Vos en Mathieu van der Poel twee wereldkampioenen af, tijdens het WK in Leuven.
Ja, dat was echt dankzij eltiediee.
https://www.wielerflits.n(...)scoach-elitevrouwen/
quote:Een dag eerder stond hij bij de winst van Marianne Vos met de zenuwen in zijn lijf bij de finish. "Die sprint van haar vond ik zo spannend. Ik heb niet eens veel voor Marianne hoeven doen, zij was er met haar eigen ploeg. Eigenlijk heb ik haar alleen ingeschreven. "
Ik denk het wel, maar gaan we vast pas in augustus zien, of niet?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij heeft de kennis en ervaring van het wielrennen maar of hij inderdaad harde maatregelen durft te nemen weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |