Gaaf!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Woohoo !
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
We waren opgestegen op Lelystad airport, dat was al leuk want het was druk met een vliegdag voor kinderen met een rugzakje. Allerlei kleine vliegtuigjes in soorten en maten bleven opstijgen en landen, genoeg te zien en beleven!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Austerlitz herken ik ook. Wat heb je nog meer gezien?
Het lijkt er op iigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu snap ik hem !
ja, bijna wel hè, geweldig !
Spam maar door ik zit mee te genieten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier nog een mooie van de Waal en Maas Nederijn in één shot
[ link | afbeelding ]
Ennuh .. sorry voor het spammen.. maar het was echt gaaf !
Ik zag het al, ik kan altijd wel genieten van dit soort foto's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op deze staat mijn huisje : ) En in de verte zie je de Maas.. het water hiervoor is een oude afgesloten Maas arm van vroeger.
Als je dubbelklikt en linksboven kijkt zie je de Brug en sluizencomplex van Grave nog net.
[ link | afbeelding ]
Prachtig!quote:
Mooi.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig!
Mooi gevoelig ook !
Tnxquote:
Jij bedankt, was mooi om te horen.quote:
Wow!!quote:
Daar wordt je even stil van.quote:
Ja dat is wel even een stiltemomentjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wordt je even stil van.
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wordt je even stil van.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een stiltemomentje
Tussen al het geweld in de hele wereld.
Jij hebt een hele mooie stem, zeker voor dit soort nummers.quote:
Twee 1 dame en een man dus in beide achten 1quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet dat kunnen met zoveel Olympiërs erbij.
Gaan er ook 'gouden' mee?
Toch weer een extra motivatie voor die studenten om ze te verslaan,quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee 1 dame en een man dus in beide achten 1
Altijd weer mooi Esquote:
Je gaat voor 2 naar Boston... Lucky you... @Prisha nog tips?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee 1 dame en een man dus in beide achten 1
2 achtenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat voor 2 naar Boston... Lucky you... @:prisha nog tips?
Celticsquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat voor 2 naar Boston... Lucky you... @:prisha nog tips?
Goedemorgenquote:
Rock 'n' roll?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Starship en de booster![]()
![]()
Nog anderhalf uur![]()
Heel goedquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vorige week mijn booster al gehaald
Maar werkt in deze versie de 5G al wel?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vorige week mijn booster al gehaald
Dan is hij vast ouder dan ik, ik krijg al al heel geen boosters meerquote:
Vorig jaar heb ik vergetenquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is hij vast ouder dan ik, ik krijg al al heel geen boosters meer
Je kan ze nog wel gewoon aanvragen ,als je perse wil natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is hij vast ouder dan ik, ik krijg al al heel geen boosters meer
Mwa niet meer nodig gok ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan ze nog wel gewoon aanvragen ,als je perse wil natuurlijk
Ach ja nu kan iedereen wel zijn eigen afweging makenquote:
Als ik wel een melding had gekregen dan had ik het ook gewoon gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja nu kan iedereen wel zijn eigen afweging maken
Ik heb hem deze keer wel genomen, denk het laatste jaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik wel een melding had gekregen dan had ik het ook gewoon gedaan.
Als ik geen melding krijg dan vergeet ik dat soort dingen en dan zal het ook wel niet belangrijk genoeg voor mij..quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem deze keer wel genomen, denk het laatste jaar
Koppel jij terug of de 5G werkt? Zo ja ga ik hem ook halen.quote:
4G als dat goed genoeg isquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koppel jij terug of de 5G werkt? Zo ja ga ik hem ook halen.
Eigenlijk zou het al 7G moeten zijn natuurlijk,quote:
Hoe kan je dat nou weten als je je booster nog niet hebt?quote:
Behoorlijk te rustig ja, heb het er koud door.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
Beetje te rustig marc?
Het is ook wat te koud herfstweer
Zag het, dan zit ik in Boston waar het deze temperatuur isquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behoorlijk te rustig ja, heb het er koud door.
Woensdag wordt het weer 20+ graden
Zo te horen heb je er nog zin in ook, even naar Boston.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag het, dan zit ik in Boston waar het deze temperatuur isGelukkig in het weekeinde ook daar 20 graden
Wellicht jaquote:
Vorige keer dat ik daar zat was precies 8 jaar geleden, ook toen kwamen er verkiezingen aan en niemand dacht det trump ging winnenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er nog zin in ook, even naar Boston.
Mag toch hopen dat ze daar niet dom genoeg zijn om hem nog een keer te laten winnenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daar zat was precies 8 jaar geleden, ook toen kwamen er verkiezingen aan en niemand dacht det trump ging winnen
8 jaar verder....
Ja, zal niet liggen aan de mensen in Boston iigquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze daar niet dom genoeg zijn om hem nog een keer te laten winnen
Dus eerst even vragen wat het zijn voor je ze massaal afmaakt?quote:
quote:
Owquote:
vooruitspoelen magquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef pullup het volgende:
Aha hij is terug
Ik ga vast kaartjes kopen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:31 schreef pullup het volgende:
En dan besturen ze een simpele waterscooter zo![]()
[ x ]
Is ie alsnog ontploft?quote:
Krijg nu ineens allemaal filmpjes op youtube van stormschade.quote:
Die was pittig jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg nu ineens allemaal filmpjes op youtube van stormschade.
Van Helene wel, dus niet de van vorige week.
Hoor te vaak dat die erger was dan Katharina (die grote in New Orleans).
Ze hebben ondertussen ook de 101e Airborne ingezet. Band of Brothers komt ze helpen.
Lekker knallenquote:
Lekker en gevarieeerdquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pluto, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Wat doe je nu met je Atletico shirt?quote:Op maandag 14 oktober 2024 06:05 schreef engine het volgende:
@:chufi
Vanaf nu haat ik Atletico Tucuman. Nu ben ik fan van San Martin de Tucuman. Wat een sfeerVond het echt heel bijzonder om mee te maken.
Wel een prototype jaquote:
Nou, niet ergens.quote:
Van mij mag je hoor. Musk is een idioot maar hij heeft wel verstand van raketten en hij doet het ook met een doelquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, niet ergens.
Specifieke plaats in zee dus.
Ik stel voor dat we Musk aan een ketting hangen en dat hij hem er met zijn blote hangen mag uitvissen
Henk Westbroek ook. Maar die wilde naar Pluto als Goede Doel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Musk is een idioot maar hij heeft wel verstand van raketten en hij doet het ook met een doel
quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Westbroek ook. Maar die wilde naar Pluto als Goede Doel.
Bedoel ik.quote:
Leeft ie nog ? Dan sowiesoquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoel ik.Nu zingt ie wel een toontje lager.
Zag gisteren wel Erik Mesie van Toontje Lager. Westbroek leeft zeker nog. Starway bestaat geloof ik niet meer.quote:
Ah okayquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag gisteren wel Erik Mesie van Toontje Lager. Westbroek leeft zeker nog. Starway bestaat geloof ik niet meer.
Heeft hij verstand van raketten of huurt hij daar iemand of vele iemanden voor in?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Musk is een idioot maar hij heeft wel verstand van raketten en hij doet het ook met een doel
Hij heeft zelf echt wel verstand van , en zijn team ookquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft hij verstand van raketten of huurt hij daar iemand of vele iemanden voor in?
En zijn doel is toch puur geld verdienen en de russen blij maken?
Is dat rode mais?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had nog wat Pandora Pluto over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Deisyy!quote:
Nu de plofkip verboden is... is de granaatappel overbodigquote:
Ik wilde iets soortgelijks vragenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben ze dat in die kano voor elkaar gekregen ?
Stond stiekem al even op jouw verlanglijstjequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Heel bijzonder, mijn kind krijgt een kind
Dat vroeg een collega ook al vandaagquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben ze dat in die kano voor elkaar gekregen ?
Ja best wel, maar de verrassing was er niet minder om.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Stond stiekem al even op jouw verlanglijstje
Des te leukerquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, maar de verrassing was er niet minder om.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, maar de verrassing was er niet minder om.
Dat had ik een paar weken geleden al gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Des te leuker
Nu kun je je haaknaalden weer afstoffen
Had je al hints gekregen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik een paar weken geleden al gedaan
Ow, het was nog niet voor de aanstaande kleinzoon of -dochterquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die hobby heb ik al een paar jaar
Vaak zijn die slangen mishandeld door de giftanden er uit te trekken.quote:
Dan hoop ik dat ze 1 giftand gemist hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak zijn die slangen mishandeld door de giftanden er uit te trekken.
Ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze 1 giftand gemist hebben
Of gewoon allemaalquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze 1 giftand gemist hebben
Nog beter dat ze niet getrokken hebbenquote:
Alles voor de toeristenindustrie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog beter dat ze niet getrokken hebben
Maar werkte nu even met de optie van SBE.
Ben in Thailand bij zo'n show geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles voor de toeristenindustrie.
Elke slangensoort heeft weer zijn eigen soort gif en ze kunnen ook nog regulieren hoeveel ze inspuiten. Daarom is antigif ook moeilijk te bepalen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben in Thailand bij zo'n show geweest.
Daar hadden dat soort dingen dus niet gedaan. En dat weet ik dan ook vrij simpel zeker.
Liep wel een verzorger rond die een aantal vingers miste. Een koningscobra had hem te pakken gehad.
Nou was ik bij de slagenshow van het Rode Kruis. Die waren dus hard bezig met antigif te maken voor alle soorten die ze daar haddenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elke slangensoort heeft weer zijn eigen soort gif en ze kunnen ook nog regulieren hoeveel ze inspuiten. Daarom is antigif ook moeilijk te bepalen.
Klopt, meestal krijg je een cocktail van verschillende soorten antigif. Het nadeel is dat het moeilijk is om die houdbaar te houden. Het antigif blijkt ook duurder dan goud te zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou was ik bij de slagenshow van het Rode Kruis. Die waren dus hard bezig met antigif te maken voor alle soorten die ze daar hadden
Opbrengsten van de show werden daar ook voor gebruikt.
Dus je krijgt gewoon een cocktail van zequote:Op maandag 14 oktober 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, meestal krijg je een cocktail van verschillende soorten antigif. Het nadeel is dat het moeilijk is om die houdbaar te houden. Het antigif blijkt ook duurder dan goud te zijn.
Hoe kan je nou per ongeluk een bom in je tas hebben?quote:
Dat zal ook niet, maar die gedacht he,quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou per ongeluk een bom in je tas hebben?
Tja, een bus haarlak mag je al niet bij je hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal ook niet, maar die gedacht he,
als ik nou toch per ongeluk een bom of mes of vuurwapen in mijn tas heb en de beveiliging ziet dat
Jij kent die gedachte dus niet, das nu duidelijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, een bus haarlak mag je al niet bij je hebben.
Tja, je weet toch wat je in je tas stopt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kent die gedachte dus niet, das nu duidelijk
Klopt helemaalquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, je weet toch wat je in je tas stopt.
Dan zou het eerder iets zijn, heb ik iets bij mij wat niet mag ipv een bom.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Daar gaat het dus niet om.
Het gaat om die gedachte die er ineens is........
En ja, die is volledig irreëel
En dat kan dus zomaar een bom zijn in die gedachten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zou het eerder iets zijn, heb ik iets bij mij wat niet mag ipv een bom.
Mwa, als je naar Australië of Nieuw Zeeland gaat moet je pas oppassen. Als je een broodje ham bij je hebt dan ben je al de lul.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat kan dus zomaar een bom zijn in die gedachten.
Weet van meer dat die het ook hadden. En ik ook wel.
Als je dat broodje ham dan maar snel opvreet voor je door de douane gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, als je naar Australië of Nieuw Zeeland gaat moet je pas oppassen. Als je een broodje ham bij je hebt dan ben je al de lul.
Je zou het opeten vergeten zijn en perongeluk nog maar in je tas hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat broodje ham dan maar snel opvreet voor je door de douane gaat
Wat je uitschijt maakt ze weer niet uit
Dan moet je betalen en het inleverenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou het opeten vergeten zijn en perongeluk nog maar in je tas hebben.
Misschien zal het met een broodje ham meevallen maar die boetes zijn niet echt laag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je betalen en het inleveren
Er was een tijdje zo'n serie over de douane in Australie, die boetes konden oplopen ja. Al viel het mee als je het meteen overhandigde en er niet over loog. Het verstoppen werd wel duur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien zal het met een broodje ham meevallen maar die boetes zijn niet echt laag.
Je krijgt idd de kans om het op tijd weg te gooien dan krijg je iid geen boete.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was een tijdje zo'n serie over de douane in Australie, die boetes konden oplopen ja. Al viel het mee als je het meteen overhandigde en er niet over loog. Het verstoppen werd wel duur.
Goede reis!quote:
Alles daar is toch de grootste on Earth?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:33 schreef chufi het volgende:
Vrijdag gaan ze trainen dus nog ff de tijd om te relaxen.. Is de grootste on Earth las ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles daar is toch de grootste on Earth?
Nou Prisha is er wel het schoolvoorbeeld van iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles daar is toch de grootste on Earth?
Daarom is die ook geëxporteerd, voelde zich daar toch niet 100% blijkbaar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou Prisha is er wel het schoolvoorbeeld van idd
Niet gezien .. maar kan me voorstellen ja ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Tijdje terug die film gezien over de marathon van Boston, die was toen minder leuk zeg maar![]()
![]()
Best een goede film ook nog welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gezien .. maar kan me voorstellen ja ..
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Tijdje terug die film gezien over de marathon van Boston, die was toen minder leuk zeg maar![]()
![]()
Heb je de livestream al gevonden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:29 schreef chufi het volgende:
Its back !!!
https://www.nu.nl/media/6(...)ar-weer-te-zien.html
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de livestream al gevonden?
DIe gaat er zijn en de gemiddelde man wil daar best wel naar kijken hoorquote:
Zal bestquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DIe gaat er zijn en de gemiddelde man wil daar best wel naar kijken hoor
staat toch in het bericht .. goed lezen Marcquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de livestream al gevonden?
Bericht niet gelezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
staat toch in het bericht .. goed lezen Marc
Alleen het filmpje gekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bericht niet gelezen![]()
Wel doen blijkbaar
Ook al nietquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook al niet
Zit andere filmpjes te kijken
2-2quote:
Kut als je voorstaat met 1-0quote:Op woensdag 16 oktober 2024 06:22 schreef engine het volgende:
Drie doelpunten in de laatste vijf minuten nog.
Ze stonden lang met 1-0 achter juistquote:
Doen ze nu ook nog wat met die kolos,quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wist niet eens dat we dat ding hadden... Maar slopen voor een kantoorgebouw is nou ook weer zonde...
[ x ]
[ afbeelding ]
Zonde ja. Hier in Utrecht is ook een grote Duitse bunker gesloopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wist niet eens dat we dat ding hadden... Maar slopen voor een kantoorgebouw is nou ook weer zonde...
[ x ]
[ afbeelding ]
Maar ook daar, werd die bunker gebruikt? De meeste staan gewoon leeg niets te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonde ja. Hier in Utrecht is ook een grote Duitse bunker gesloopt.
Weg met de geschiedenis!![]()
Meer leegstaande kantoorpanden!
Geen idee wat ze er nu doen.. maar er is altijd wel iemand die zo'n bunker tot iets nuttigs kan maken en het behouden.. Veel onderhoudskosten heb je niet.. ding is is niet stuk te krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ook daar, werd die bunker gebruikt? De meeste staan gewoon leeg niets te doen.
Dat is ook weer zonde als er bouwgrond nodig is.
Al kan het nooit de bedoeling zijn ze allemaal te slopen natuurlijk.
Ja, er is van alles mogelijk. Ik ben met Aoibhin in een bunker geweest waar kaas wordt gemaakt en opgeslagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er nu doen.. maar er is altijd wel iemand die zo'n bunker tot iets nuttigs kan maken en het behouden.. Veel onderhoudskosten heb je niet.. ding is is niet stuk te krijgen
PS. Dit is de laatste in zijn soort ter wereld.. dus dat is ook wel een dingetje.
Van mij hoeft ie ook niet weg he, maar ze hadden wel bijna 80 jaar om er iets mee te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er nu doen.. maar er is altijd wel iemand die zo'n bunker tot iets nuttigs kan maken en het behouden.. Veel onderhoudskosten heb je niet.. ding is is niet stuk te krijgen
PS. Dit is de laatste in zijn soort ter wereld.. dus dat is ook wel een dingetje.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
En als reactie daarop geeft fok in de afbeeldingen onderaan de pagina o.a.
[ afbeelding ]
Zoals Domni zegt, Kaas ofzo.. of paddenstoelen kweken.. en er is altijd wel een vereniging van iets welke ruimte nodig heeft... Rave parties.... Bejaarden hangplek... Of een armlastige kunstenaar... genoeg te verzinnenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook niet weg he, maar ze hadden wel bijna 80 jaar om er iets mee te doen.
En mwah, ook die dingen hebben redelijk wat onderhoud nodig. Het beton misschien niet, maar de rest is altijd vochtig door het water, dus roest etc. En warm krijgen is een drama, etc.
Allemaal prima, en kan er ook nog wel wat verzonnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals Domni zegt, Kaas ofzo.. of paddenstoelen kweken.. en er is altijd wel een vereniging van iets welke ruimte nodig heeft... Rave parties.... Bejaarden hangplek... Of een armlastige kunstenaar... genoeg te verzinnen
Ik zie ook niemand een winkel beginnen onder de Hunnebedden... en toch hebben we er geen boerderij op gebouwd en genieten we er na 5000 jaar nog vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal prima, en kan er ook nog wel wat verzonnen.
Wanneer ga je er mee beginnen? Want niemand heeft het blijkbaar gedaan.
Wacht maar tot er ooit iemand wel wil wonen in Drente, dan zijn ze ook zo weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie ook niemand een winkel beginnen onder de Hunnebedden... en toch hebben we er geen boerderij op gebouwd en genieten we er na 5000 jaar nog van
Als er nou niets leeg stond.. dan heb je een punt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot er ooit iemand wel wil wonen in Drente, dan zijn ze ook zo weg.
Waar ik het echt moeilijker mee heb dan die bunker is deze:
NWS / Kamp Westerbork in problemen
quote:Op dit moment bedraagt het beschikbare kantoorruimte-aanbod in Nederland 4,4 miljoen m², waarvan 3,8 miljoen m² in fysiek lege staat wordt aangeboden.
Mjah, die leegstand heeft ook weer issues. Daarin trekken is vaak weer niet zo slim want verduurzaming etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er nou niets leeg stond.. dan heb je een punt.
[..]
Er is van alles. Waar houden ze van?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
@:domnivoor Is er dit weekend nog iets bijzonders te doen in Utrecht ? Mijn dochter is een paar dagen in het land met dr vriend en Utrecht staat op de planning
"Domnitours", je moet geen haast hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is van alles. Waar houden ze van?
Willen ze een rondleiding door de binnenstad? Ondergetekende is zondag in de stad.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Domnitours", je moet geen haast hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Domnitours", je moet geen haast hebben![]()
[ afbeelding ]
Eh mijn dochter doet wel aan cultuur en zo , maar die vriend ken ik ook nog niet ... Oh ja en Wageningen is daar nog wat ? Vader van die vriend heeft daar zn doctoraat gedaan ..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is van alles. Waar houden ze van?
Willen ze een rondleiding door de binnenstad? Ondergetekende is zondag in de stad.
In Wageningen is ook genoeg te zien. Ook een mooie omgeving om te wandelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh mijn dochter doet wel aan cultuur en zo , maar die vriend ken ik ook nog niet ... Oh ja en Wageningen is daar nog wat ? Vader van die vriend heeft daar zn doctoraat gedaan ..
Ik zal ze morgen wanneer ik ze zie eens polsen. Mijn dochter kennende heeft ze vast al het een en ander op de planning .. Maar als ze behoefte heeft aan een rondleiding zal ik het melden .. Voordeel is ook dat je wel wat Spaans kent natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Wageningen is ook genoeg te zien. Ook een mooie omgeving om te wandelen.
Wat leuk dat ze komt en je haar weer ziet! Veel plezierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen wanneer ik ze zie eens polsen. Mijn dochter kennende heeft ze vast al het een en ander op de planning .. Maar als ze behoefte heeft aan een rondleiding zal ik het melden .. Voordeel is ook dat je wel wat Spaans kent natuurlijk
Oke. Dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen wanneer ik ze zie eens polsen. Mijn dochter kennende heeft ze vast al het een en ander op de planning .. Maar als ze behoefte heeft aan een rondleiding zal ik het melden .. Voordeel is ook dat je wel wat Spaans kent natuurlijk
In Juni was ze er ook al .. toen had ze nog geen vriend en verbleef ze hier .. Ben benieuwd wat ik van m ga vinden .. Niet dat ik er veel over te zeggen zal hebben , maar beter dat we elkaar goed liggen natuurlijk ..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze komt en je haar weer ziet! Veel plezier
Komt vast goed. Veel plezierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
In Juni was ze er ook al .. toen had ze nog geen vriend en verbleef ze hier .. Ben benieuwd wat ik van m ga vinden .. Niet dat ik er veel over te zeggen zal hebben , maar beter dat we elkaar goed liggen natuurlijk ..
Denk het ook wel .. is pas de 2e keer dat ik een vriendje van dr ontmoet .. 1e keer was ook OKquote:
Dat is een leuk museum.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke. Dan hoor ik het wel.
Ik kom niet ver met Spaans hoor
Als ik bezoekers uit andere landen krijg neem ik ze vaak mee naar Museum Speelklok.
Dat is iets typisch Nederlands. Het museum is niet al te groot dus je bent er zo doorheen.
Ik hoop dat het een leuk bezoek wordtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
In Juni was ze er ook al .. toen had ze nog geen vriend en verbleef ze hier .. Ben benieuwd wat ik van m ga vinden .. Niet dat ik er veel over te zeggen zal hebben , maar beter dat we elkaar goed liggen natuurlijk ..
Het kortste straatje van Nederland vond ik ook leuk.quote:
O wat leuk Chuuf!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen morgen .. verder zijn ze zelf op pad .. geen gezeik van die ouwe Pa ...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een leuk bezoek wordtEn dat het gaat klikken met de schoonzoon
Denk niet dat ie een jaarkaart van Real heeft.. maar we gaan het zien ..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
O wat leuk Chuuf!
Als hij maar van voetbal kijken houdt, toch? En van je dochter natuurlijk
Op tv is toch ook leuk, samen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat ie een jaarkaart van Real heeft.. maar we gaan het zien ..
Wat nou als ie voor Barca is? Komt de honkbalknuppel er dan bij?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat ie een jaarkaart van Real heeft.. maar we gaan het zien ..
O in Duitsland, ik dacht in België .....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Brandweerkazerne brand af, schade 20 - 24 miljoen euro,
want, er hing GEEN brandalarm
Ordnung soll sein.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
O in Duitsland, ik dacht in België .....
Wat een sukkels ......
Dan wordt het pas leuk idd ... maar mn dochter houdt niet van voetbal dus zover za het niet komenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat nou als ie voor Barca is? Komt de honkbalknuppel er dan bij?
Jij hebt een verstandige dochter met een wijze vader.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het pas leuk idd ... maar mn dochter houdt niet van voetbal dus zover za het niet komen
Dat moet nog blijken he, 'de keuring' is nog niet geweestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt een verstandige dochter met een wijze vader.
Klopt maar ik laat me niet beïnvloeden door een voorkeur voor een voetbalteam of wat dan ook ...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken he, 'de keuring' is nog niet geweest
Laat dat maar aan chufi over.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken he, 'de keuring' is nog niet geweest
Let maar eens op hoe hij binnenkomt; veegt hij zijn voeten, zegt hij "dag meneer" tegen jou.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar ik laat me niet beïnvloeden door een voorkeur voor een voetbalteam of wat dan ook ...
Dat zeg je nu ja,quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar ik laat me niet beïnvloeden door een voorkeur voor een voetbalteam of wat dan ook ...
Daar twijfel ik ook niet aan hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat dat maar aan chufi over.
Ik ga ze in de stad zien.. weet nog niet waar en hoe laat ..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Let maar eens op hoe hij binnenkomt; veegt hij zijn voeten, zegt hij "dag meneer" tegen jou.
Eerst om de hoek kijken en even observerenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga ze in de stad zien.. weet nog niet waar en hoe laat ..
Ik denk dat ik m al wel eens voorbij heb zien komen op fotos... heb nog ff teruggezocht maar niet overal stonden tags of namen bijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst om de hoek kijken en even observeren
Veel plezier alvast!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m al wel eens voorbij heb zien komen op fotos... heb nog ff teruggezocht maar niet overal stonden tafg of namen bij
Echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |