Gaaf!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Woohoo !
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
We waren opgestegen op Lelystad airport, dat was al leuk want het was druk met een vliegdag voor kinderen met een rugzakje. Allerlei kleine vliegtuigjes in soorten en maten bleven opstijgen en landen, genoeg te zien en beleven!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Austerlitz herken ik ook. Wat heb je nog meer gezien?
Het lijkt er op iigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu snap ik hem !
ja, bijna wel hè, geweldig !
Spam maar door ik zit mee te genieten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier nog een mooie van de Waal en Maas Nederijn in één shot
[ link | afbeelding ]
Ennuh .. sorry voor het spammen.. maar het was echt gaaf !
Ik zag het al, ik kan altijd wel genieten van dit soort foto's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op deze staat mijn huisje : ) En in de verte zie je de Maas.. het water hiervoor is een oude afgesloten Maas arm van vroeger.
Als je dubbelklikt en linksboven kijkt zie je de Brug en sluizencomplex van Grave nog net.
[ link | afbeelding ]
Prachtig!quote:
Mooi.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig!
Mooi gevoelig ook !
Tnxquote:
Jij bedankt, was mooi om te horen.quote:
Wow!!quote:
Daar wordt je even stil van.quote:
Ja dat is wel even een stiltemomentjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wordt je even stil van.
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wordt je even stil van.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een stiltemomentje
Tussen al het geweld in de hele wereld.
Jij hebt een hele mooie stem, zeker voor dit soort nummers.quote:
Twee 1 dame en een man dus in beide achten 1quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet dat kunnen met zoveel Olympiërs erbij.
Gaan er ook 'gouden' mee?
Toch weer een extra motivatie voor die studenten om ze te verslaan,quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee 1 dame en een man dus in beide achten 1
Altijd weer mooi Esquote:
Je gaat voor 2 naar Boston... Lucky you... @Prisha nog tips?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee 1 dame en een man dus in beide achten 1
2 achtenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat voor 2 naar Boston... Lucky you... @:prisha nog tips?
Celticsquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat voor 2 naar Boston... Lucky you... @:prisha nog tips?
Goedemorgenquote:
Rock 'n' roll?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Starship en de booster![]()
![]()
Nog anderhalf uur![]()
Heel goedquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vorige week mijn booster al gehaald
Maar werkt in deze versie de 5G al wel?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vorige week mijn booster al gehaald
Dan is hij vast ouder dan ik, ik krijg al al heel geen boosters meerquote:
Vorig jaar heb ik vergetenquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is hij vast ouder dan ik, ik krijg al al heel geen boosters meer
Je kan ze nog wel gewoon aanvragen ,als je perse wil natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is hij vast ouder dan ik, ik krijg al al heel geen boosters meer
Mwa niet meer nodig gok ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan ze nog wel gewoon aanvragen ,als je perse wil natuurlijk
Ach ja nu kan iedereen wel zijn eigen afweging makenquote:
Als ik wel een melding had gekregen dan had ik het ook gewoon gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja nu kan iedereen wel zijn eigen afweging maken
Ik heb hem deze keer wel genomen, denk het laatste jaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik wel een melding had gekregen dan had ik het ook gewoon gedaan.
Als ik geen melding krijg dan vergeet ik dat soort dingen en dan zal het ook wel niet belangrijk genoeg voor mij..quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem deze keer wel genomen, denk het laatste jaar
Koppel jij terug of de 5G werkt? Zo ja ga ik hem ook halen.quote:
4G als dat goed genoeg isquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koppel jij terug of de 5G werkt? Zo ja ga ik hem ook halen.
Eigenlijk zou het al 7G moeten zijn natuurlijk,quote:
Hoe kan je dat nou weten als je je booster nog niet hebt?quote:
Behoorlijk te rustig ja, heb het er koud door.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
Beetje te rustig marc?
Het is ook wat te koud herfstweer
Zag het, dan zit ik in Boston waar het deze temperatuur isquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behoorlijk te rustig ja, heb het er koud door.
Woensdag wordt het weer 20+ graden
Zo te horen heb je er nog zin in ook, even naar Boston.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag het, dan zit ik in Boston waar het deze temperatuur isGelukkig in het weekeinde ook daar 20 graden
Wellicht jaquote:
Vorige keer dat ik daar zat was precies 8 jaar geleden, ook toen kwamen er verkiezingen aan en niemand dacht det trump ging winnenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er nog zin in ook, even naar Boston.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |