SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Deze ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Ook al wat minder bekend en uit de 80s:Falco - The Sound Of Musik
Wees gerust, hierna gaan we bij de 80s vandaan
Dat wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
Je hoort wel meteen dat het Falco is.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
Je hoort wel meteen dat het Falco is.
Timingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Overigens wel frappant: van dit nummer bestaat een Symphonic-versie (die ook echt zo heet). En wie komt er prompt het topic binnen?
Leuke plaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet alleen heel erg goed, maar ook behoorlijk populair in Duitsland. Daar hebben ze wel smaak.Berq - Mein Hass Tritt Dir Die Haustür Ein
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:49 schreef Modus het volgende:
Ook maar eens opgezet. We gaan zien voor hoe lang
Goedenavondquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:49 schreef Modus het volgende:
Welkom Modus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:49 schreef Modus het volgende:
Ik heb straks een extra leuk DDMomentje voor je. Namelijk iets dat nog niet eerder was uitgebracht, tot dit weekendquote:
Welnu:quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in de wolken zitten:Bryan Adams - Cloud Number Nine (Chicane mix)
De wederdienst van Bryan Adams bestond uit het zingen van de lead vocals op de single Don't Give Up van Chicane.
Is dit DDM op de computer van Symph?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit hadden ze voor mij niet hoeven doen…
Dit was een gmta momentjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit DDM op de computer van Symph?
50% van dit huishouden vindt dit wel een leuk nummerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:09 schreef DJ11 het volgende:
We gaan door naar Schotland. Nieuwe muziek die verrassend antiek klinkt:The Vintage Explosion - The Last Time
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50% van dit huishouden vindt dit wel een leuk nummer
Laten we even niet werken tot maandag.quote:
Volledig eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Laten we even niet werken tot maandag.
Maandagavond moeten jullie ook weer aan de bakquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Laten we even niet werken tot maandag.
Bedankt en tot laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, we gaan even tv kijken en zijn straks bij Melting weer terug
Ik vind veel van zijn nummers erg goed. Eentje is op weg om in mijn volgende Top 250 Allertijden heel hoog binnen te komen.... (wat dus betekent dat dat nummer er nu nog niet in staat)quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Geen onaardige van Robbie. Ben niet altijd even blij met zijn nummers.
Ben er zelf ook geen fan van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Geen onaardige van Robbie. Ben niet altijd even blij met zijn nummers.
Geen idee welke dat dan zou zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind veel van zijn nummers erg goed. Eentje is op weg om in mijn volgende Top 250 Allertijden heel hoog binnen te komen.... (wat dus betekent dat dat nummer er nu nog niet in staat)
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: in dit nummer zit een basloopje dat verdomd veel lijkt op een nummers uit de 80s. Welk nummer bedoel ik? Antwoord volgt hierna.Nao - Wildflowers
Het zit in de coupletten. Het antwoord komt er zo aan. En ik ben niet de eerste die het had opgemerkt, zag ik bij de reacties onder het nummer.quote:
Iets van ABC? Ik herken het niet echt, maar moest wel aan hen denken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: in dit nummer zit een basloopje dat verdomd veel lijkt op een nummers uit de 80s. Welk nummer bedoel ik? Antwoord volgt hierna.Nao - Wildflowers
Ik had het niet gehoord hoor. Nog steeds niet echt trouwensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Het is echt heel duidelijk dit basloopje:Talking Heads - Once In A Lifetime
Ik haal het er nog niet uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Het is echt heel duidelijk dit basloopje:Talking Heads - Once In A Lifetime
Ja, prima reden om het nog eens te horen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Het zij zoGelukkig is dit sowieso een fijn nummer
Dit is toch geen carnavalsmuziek?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
Carnaval valt vroeg dit jaar.
Oh wacht, het is loveparade. Ik dacht carnavalparade
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het is niet de carnavalsversie, die met dank aan DJ Vout zes keer op mijn computer staat
Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Zie hier wat Vout bij luisteraars aanricht:
[..]
quote:
Heb je deze vorige week ook niet gedraaid?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Enorm catchy liedje van deze Ierse eenmansband. Het wordt grijsgedraaid in Huize Elf:Villagers - Mountain Out Of A Molehill
Zeker. En dat zal ik nog vaker gaan doen. Ik vind het namelijk een bijzonder goed en leuk nummerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je deze vorige week ook niet gedraaid?
Dank voor de fijne muziek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Weekend Arrived
01 Scooter - Call Me Mañana (Heavy Horses extended)
02 Mr. V - Give Me Life (radio edit)
03 Mr. X & Mr. Y - New World Order (short mix)
04 Ultra Naté - Found A Cure
05 Army Of Lovers - Obsession (radio edit)
06 Mai Tai - Female Intuition
07 Ciao Lucifer - For Real
08 Robin S. - Luv 4 Luv (Stones radio edit)
09 Jean-Michel Jarre - Oxygene, Pt. 4
10 Radio Java - Fool
11 Falco - The Sound Of Musik
12 Berq - Mein Hass Tritt Dir Die Haustür Ein
13 Peter Gabriel feat. Kate Bush - Don't Give Up
14 Chicane feat. Bryan Adams - Don't Give Up (original radio edit)
15 Bob Junior x Dent May - The Last Sad Song
16 New Order - Bizarre Love Triangle (Stephen Hague 12-inch remix)
17 The Vintage Explosion - The Last Time
18 Mick Jagger - Let's Work
19 Jake Bugg - Got To Let You Go
20 Robbie Williams - No Regrets
21 Nao - Wildflowers
22 Talking Heads - Once In A Lifetime
23 Wolfsheim - Once In A Lifetime
24 Da Hool - Meet Her At The Loveparade (radio edit)
25 St. Lucia - Fear Of Falling
26 Madonna - Beautiful Stranger (William Orbit radio edit)
27 Villagers - Mountain Out Of A Molehill
28 Pet Shop Boys - You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk
29 Damiano David - Silverlines (orchestral version)
Het is wel een mooi nummer. Toch al heel wat dat het de Tipparade al heeft gehaald.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik zei eerder al dat ik nog zou terugkomen op de Tipparade. Daarin staat dit nummer en het is niet vooruit te branden![]()
Echt belachelijk...
Het nummer is van de zanger van de Italiaanse band Måneskin, die solo is gegaan. Naast de reguliere versie is er nu ook deze uitvoering; misschien nog wel mooier. Vandaag dus als slotsong:Damiano David - Silverlines (orchestral version)
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
En zoals altijd is nu de eerste ook weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
Niet gezien. Wist je het antwoord?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Doe Maar - Eén Nacht Alleen
Hier was een vraag over in Met Het Mes Op Tafel, deze week
Ja hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet gezien. Wist je het antwoord?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De stof was duur in die tijd blijkbaar
De ijzerwaren waren dan wel weer goedkoop.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De stof was duur in die tijd blijkbaar
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
De ijzerwaren waren dan wel weer goedkoop.
Ik vind die 4 sterren wel zelfoverschattingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook
Gelukkig ben je lerende, wat INXS betreft
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijn nummer en een hele fijne stem ook
Duur appartementje hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Ach het mag geen naam hebben, was getekendquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Periodieke reminder dat Nederlandstalige popmuziek in de jaren 80 ongeveer duizend keer beter was dan de populaire Nederlandstalige popmuziek van nu.
Geen idee..... maar ben eigenlijk wel benieuwd of daar hun manager zat of wat er te doen was op dat adres.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach het mag geen naam hebben, was getekend
Andre Hazes jr.
Kadanz kwam uit Utrecht…quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee..... maar ben eigenlijk wel benieuwd of daar hun manager zat of wat er te doen was op dat adres.
Die mag letterlijk geen naam meer hebben. Heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach het mag geen naam hebben, was getekend
Andre Hazes jr.
Woonde de zanger daar dan?quote:
Ja, echt bezopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die mag letterlijk geen naam meer hebben. Heb je dat gelezen?
Geen idee, ik gok het er op dat hun management daar zat…quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Woonde de zanger daar dan?
Welkom Mad.
Het is volgens mij altijd een woning geweest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee..... maar ben eigenlijk wel benieuwd of daar hun manager zat of wat er te doen was op dat adres.
Kijk je wel uit dat de buren niet gaan denken dat je man je mishandeld?quote:
Ik schreeuw in stilte mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat de buren niet gaan denken dat je man je mishandeld?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel maar ik kan het even niet labelen
Goedenavond MadMaster. Sorry, wat traag van begrip vanavond.quote:
Ligt dat aan de band, of bedoel je het nummer?quote:
Beiden, ik ben niet zo fan van wet wet wetquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt dat aan de band, of bedoel je het nummer?
Geen idee of het hier nu regent. Zit heerlijk binnen met de gordijnen dicht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Buiten is het nu wel wet wet wet.
De kraan staat vol open..
En zijn ook Italiaanstalige covers van het nummer gemaakt. Een paar jaar geleden nog door oud-Songfestivaldeelnemer Francesco Gabbani.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag net het hoesje van hun Engelstalige versie van dit nummer.![]()
[ afbeelding ]
Maar dit is geen cover. Zijn ze zelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En zijn ook Italiaanstalige covers van het nummer gemaakt. Een paar jaar geleden nog door oud-Songfestivaldeelnemer Francesco Gabbani.
Cool, Nol goes internationalquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag net het hoesje van hun Engelstalige versie van dit nummer.![]()
[ afbeelding ]
Hier ook. Maar bij Symph regent het nu.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het viel hier de afgelopen week mee met de regen.
Hier ook, maar nu gaat het los. Sowieso code geel ivm de wind.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het viel hier de afgelopen week mee met de regen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga de titel van dit nummer niet typen. Het zou verkeerd kunnen worden opgevat.
Ik ga de titel van dit nummer niet typen. Het zou verkeerd kunnen worden opgevat.
*phew*quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
Het heet overigens niet Hang the dj!
Maar: Panic:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Korgis - Everybody gotta learn sometimes
Ach, toen dit net uit was vond ik het een erg leuk nummer.quote:
Ik heb het te vaak gehoord denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, toen dit net uit was vond ik het een erg leuk nummer.
Ja, dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het te vaak gehoord denk ik
Never mind, ik ben wat traag van aanwezigheid…quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Sorry, wat traag van begrip vanavond.
Op zaterdag jaren 80.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht al, dit zijn geen 90's…
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:29 schreef MadMaster het volgende:
On My Own - Michael McDonald &a Patti Labelle
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:32 schreef MadMaster het volgende:
She Works Hard For The Money - Donna Summer
Hij is er weer.quote:
Dat klopt. Was mn wachtwoord kwijt...quote:
Tof dat je er weer bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:38 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dat klopt. Was mn wachtwoord kwijt...
En had geen toegang tot het email adres waarmee ik dat kon recoveren.
Maarrrr, dat werkt nu weer
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
You Got The Look - Sheena Easton & Prince
Jaren 80 muziek vanavond Rataplan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:38 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dat klopt. Was mn wachtwoord kwijt...
En had geen toegang tot het email adres waarmee ik dat kon recoveren.
Maarrrr, dat werkt nu weer
Ja dat had ik al ff in de gatenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaren 80 muziek vanavond Rataplan.
Simon & Garfunkel toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb jaren gedacht dat dit nummer origineel van The Bangles was
Had je erover nagedacht dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
Maar goed dat ik die niet als verzoekje had aangevraagd bij DJ11
Dan hadden we hem twee keer gehoordquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
Maar goed dat ik die niet als verzoekje had aangevraagd bij DJ11
Vandaag niet. Heb er speciaal op gelet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan hadden we hem twee keer gehoord
Ik twijfelde inderdaad tussen deze en Female Intuition. Uiteindelijk Female Intuition geworden.quote:
Toen ik 'm zag had 'ie nog geen zoon, volgens mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Live gezien in Amsterdam met zijn zoon.
Geweldig!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
Freddy Mercury - The Great Pretender
Vorige week ook gebeurdquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan hadden we hem twee keer gehoord
Goede nummers mogen best twee keer gedraaid wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vorige week ook gebeurdMaakt niet uit, zat genoeg tijd tussen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:58 schreef livelink het volgende:
Garland Jeffrey - Take me to the matador
Was een paar jaar geleden in het Zonnehuis. Mooie locatie ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik 'm zag had 'ie nog geen zoon, volgens mij.
Dat was vlak nadat dit uitkwam…
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede nummers mogen best twee keer gedraaid worden
Judy Garland?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:58 schreef livelink het volgende:
Kan ook Jeffrey Garland zijn trouwens. Of een hele andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |