SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat geval, als Annie eenmaal 18+ is: "Who's your daddy!"
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Maar gaat de TT steeds over Daffy z'n sokken?![]()
![]()
We zien eigenlijk nooit of hij een papiertje of sok gebruikt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Maar gaat de TT steeds over Daffy z'n sokken?
Vrouw verliest arm na aanval door haar eigen hondJe verwacht het niet he.quote:De hond, die door de politie werd omschreven als een groot ras, mogelijk een pitbull, viel de vrouw aan bij de voordeur van haar huis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Topicreeks: Het oneindige 'Dat doet ie normaal nooit.'-topic # 1807quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
Vrouw verliest arm na aanval door haar eigen hond
[..]
Je verwacht het niet he.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Topicreeks: Het oneindige 'Dat doet ie normaal nooit.'-topic # 1807
Die had ik gisteren hier al gepost. Het zal je maar gebeuren hequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
Vrouw verliest arm na aanval door haar eigen hond
[..]
Je verwacht het niet he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah niet gezien. Tja als je voor dat soort hondenrassen kiest dan vergroot je zelf die mogelijkheid...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik gisteren hier al gepost. Het zal je maar gebeuren he
Eergister een soortgelijk bericht op de FP. Maar volgens eigenaren ligt het nooit aan die rassen.
* aeque kijkt naar open balkondeurquote:
Nee joh....
Ik gok niet dat elk bericht linkt naar een nieuwsbericht over een aanval.quote:
![]()
Ik heb het idee dat de kruipruimte hier soms wat vochtig kan zijn!
(De steunbalken zijn overigens ook door en door verrot.)![]()
Wat? Waarom balkondeur open, het is geen zomer meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque kijkt naar open balkondeur
Nee joh....
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan nog!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok niet dat elk bericht linkt naar een nieuwsbericht over een aanval.![]()
![]()
Hier staat de airco weer op 22 graden!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat? Waarom balkondeur open, het is geen zomer meer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: