SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat geval, als Annie eenmaal 18+ is: "Who's your daddy!"
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Maar gaat de TT steeds over Daffy z'n sokken?![]()
![]()
We zien eigenlijk nooit of hij een papiertje of sok gebruikt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Maar gaat de TT steeds over Daffy z'n sokken?
Vrouw verliest arm na aanval door haar eigen hondJe verwacht het niet he.quote:De hond, die door de politie werd omschreven als een groot ras, mogelijk een pitbull, viel de vrouw aan bij de voordeur van haar huis.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Topicreeks: Het oneindige 'Dat doet ie normaal nooit.'-topic # 1807quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
Vrouw verliest arm na aanval door haar eigen hond
[..]
Je verwacht het niet he.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Topicreeks: Het oneindige 'Dat doet ie normaal nooit.'-topic # 1807
Die had ik gisteren hier al gepost. Het zal je maar gebeuren hequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
Vrouw verliest arm na aanval door haar eigen hond
[..]
Je verwacht het niet he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah niet gezien. Tja als je voor dat soort hondenrassen kiest dan vergroot je zelf die mogelijkheid...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik gisteren hier al gepost. Het zal je maar gebeuren he
Eergister een soortgelijk bericht op de FP. Maar volgens eigenaren ligt het nooit aan die rassen.
* aeque kijkt naar open balkondeurquote:
Nee joh....
Ik gok niet dat elk bericht linkt naar een nieuwsbericht over een aanval.quote:
![]()
Ik heb het idee dat de kruipruimte hier soms wat vochtig kan zijn!
(De steunbalken zijn overigens ook door en door verrot.)![]()
Wat? Waarom balkondeur open, het is geen zomer meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque kijkt naar open balkondeur
Nee joh....
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan nog!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok niet dat elk bericht linkt naar een nieuwsbericht over een aanval.![]()
![]()
Hier staat de airco weer op 22 graden!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat? Waarom balkondeur open, het is geen zomer meer![]()
![]()
Meneer beunhaas zegt dat dit er prima uitziet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat de kruipruimte hier soms wat vochtig kan zijn!
(De steunbalken zijn overigens ook door en door verrot.)
Omdat lekker en kunnen de nijntjes naar buiten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat? Waarom balkondeur open, het is geen zomer meer
Een dier blijft een dier. Nooit vertrouwen. En soms is het ook niet kwaad bedoeld. Bv al een kleinkind ook onbewust een hond zeer doet en die hond bijt dan. Heeft de hond het gedaan. Daarom zou ik nooit een hond bij een kind laten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah niet gezien. Tja als je voor dat soort hondenrassen kiest dan vergroot je zelf die mogelijkheid...
Eergister een soortgelijk bericht op de FP. Maar volgens eigenaren ligt het nooit aan die rassen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij worden de meeste Romeinse munten minder geoxideerd dan dit uit de grond gehaald!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Meneer beunhaas zegt dat dit er prima uitziet.![]()
![]()
Vond het best fris buiten, zon was ook ineens wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier staat de airco weer op 22 graden!
Lopen die bij jou ook los in huis?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Meneer beunhaas zegt dat dit er prima uitziet.
[..]
Omdat lekker en kunnen de nijntjes naar buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Meneer beunhaas zegt dat dit er prima uitziet.
[..]
Omdat lekker en kunnen de nijntjes naar buiten.
Die van mij en mijn zus wel boven en ook beneden de ratten ook
Ow wat bijten betreft: die langharige cavia hier is inmiddels weer hersteld (behalve dat hij enorm stinkende scheten in je gezicht kan laten!), maar hij bijt nu ineens veel meer van zich af als je 'm aait.
Misschien is het buikje nog wat gevoelig of zo.![]()
Ook veel honden die dan niet meteen bijten hoor. Maar bij deze rassen gaat het gewoon enorm vaak fout en uit het niets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dier blijft een dier. Nooit vertrouwen. En soms is het ook niet kwaad bedoeld. Bv al een kleinkind ook onbewust een hond zeer doet en die hond bijt dan. Heeft de hond het gedaan. Daarom zou ik nooit een hond bij een kind laten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vond het hier wel meevallen, maar Mini-ToT had het vanmiddag wel ff wat koud toen we weer thuis kwamen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vond het best fris buiten, zon was ook ineens weg![]()
Dat is waar. Maar even goed vertrouw ik geen een hind. Hoevaak heeft zo klein kutlikkertje al een kindje gebeten bij oma.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook veel honden die dan niet meteen bijten hoor. Maar bij deze rassen gaat het gewoon enorm vaak fout en uit het niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen die bij jou ook los in huis?
Al blijven ze veelal in hun eigen stuk waar de bak staat. Behalve dan vanochtend toen ze de tas met oud papier heel interessant vonden en tig keer omver trokken.
Gaat hij niet meer ieder weekend naar zijn mama?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het hier wel meevallen, maar Mini-ToT had het vanmiddag wel ff wat koud toen we weer thuis kwamen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna verwarming aan tijd, alleen volgende week weer warme tempraturen, dus ik wacht nog wel evenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het hier wel meevallen, maar Mini-ToT had het vanmiddag wel ff wat koud toen we weer thuis kwamen.
Kruip zo op de bank onder een dekentje
Deur staat nu wel maar op een kiertje hoor. Wagenwijd gaat mij ook iets te ver.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna verwarming aan tijd, alleen volgende week weer warme tempraturen, dus ik wacht nog wel even
Kruip zo op de bank onder een dekentje
Kan eind volgende week welquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Deur staat nu wel maar op een kiertje hoor. Wagenwijd gaat mij ook iets te ver.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar even goed vertrouw ik geen een hind. Hoevaak heeft zo klein kutlikkertje al een kindje gebeten bij oma.
"Hello madam, this is Microsoft and we detected a virus on your computer! Can you please give us your credit card details so we can confirm that you are the owner of this computer?"![]()
nee tot nu hebben ze geübt elke dagquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dier blijft een dier. Nooit vertrouwen. En soms is het ook niet kwaad bedoeld. Bv al een kleinkind ook onbewust een hond zeer doet en die hond bijt dan. Heeft de hond het gedaan. Daarom zou ik nooit een hond bij een kind laten.
proefing is nu en morgen![]()
Leuk he. Die van mij liep waar ik was. Was ik in de keuken dan hij ook. Het mooie was dat hij precies wist wanneer ik ongeveer de computer afsloot en op de bank ging zitten. Hij zat er eerder dan ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Al blijven ze veelal in hun eigen stuk waar de bak staat. Behalve dan vanochtend toen ze de tas met oud papier heel interessant vonden en tig keer omver trokken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is op vakantie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hij niet meer ieder weekend naar zijn mama?
Sowieso hebben we de afspraak dat hij eens in de 6 weken een weekend bij mij is.![]()
![]()
Ik ben niet bang voor honden ofzo maar heb er gewoon niks meeSame shit, different day
SC hopper present![]()
A zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee tot nu hebben ze geübt elke dag
proefing is nu en morgen
Hoe is het de dame van de menstruatie. Loopt ze nog zo vaak naar de wc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Katten
En konijnen en knaagdieren en vogels
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
O wat een luxe. Op vakantie. Voor jou wel fijn. Heb je tenminste mini bij je.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is op vakantie.
Sowieso hebben we de afspraak dat hij eens in de 6 weken een weekend bij mij is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben niet bang voor honden ofzo maar heb er gewoon niks mee![]()
![]()
En die smerige haren door je hele huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee was misschien de magen, en is 22 morgen werd zij 23quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo.
Hoe is het de dame van de menstruatie. Loopt ze nog zo vaak naar de wc?
taart heeft zij vanacht gekregt![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die smerige haren door je hele huis![]()
![]()
Wat weinig?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is op vakantie.
Sowieso hebben we de afspraak dat hij eens in de 6 weken een weekend bij mij is.![]()
11.400 stappen gezet tot nu toe en 12,3 km gefietst, ik vind dat ik wel een frietje verdiend heb
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat zijn nogal wat stappenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
11.400 stappen gezet tot nu toe en 12,3 km gefietst, ik vind dat ik wel een frietje verdiend heb
Ik zelf 9.828Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat plantje ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
auque die aan het bolken is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou ja leuk, de 1e en 2e keer was het nog grappig alle keren daarna begon het wat vervelend te worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk he. Die van mij liep waar ik was. Was ik in de keuken dan hij ook. Het mooie was dat hij precies wist wanneer ik ongeveer de computer afsloot en op de bank ging zitten. Hij zat er eerder dan ik
Zonde van je laptop.quote:
Ik vond het altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja leuk, de 1e en 2e keer was het nog grappig alle keren daarna begon het wat vervelend te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan denk je alles wel gehad te hebben. Dag later kun je dezelfde hoeveelheid eruit halen bij ze.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
2 personen hebben dat beest 1,5 zitten borstelen om deze bult haren te krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
2 personen hebben dat beest 1,5 zitten borstelen om deze bult haren te krijgen!
Dat is ook niet weinig! Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat stappen
Ik zelf 9.828Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:14 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan denk je alles wel gehad te hebben. Dag later kun je dezelfde hoeveelheid eruit halen bij ze.Okee dan!
![]()
Hier zijn ze allebei ook voor het eerst in bad geweest. Zag er minder cute uit dan dit overigens.quote:Met name de stresskip van hen beiden sloeg aardig op tilt in het badje.
![]()
![]()
Snacks en patat uit de airfryerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook niet weinig! Wat heb je gegeten?
Ah dat is wel sneu, maar misschien moet ie ook even wennen of is het geen bad typequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zijn ze allebei ook voor het eerst in bad geweest. Zag er minder cute uit dan dit overigens.Met name de stresskip van hen beiden sloeg aardig op tilt in het badje.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zijn ze allebei ook voor het eerst in bad geweest. Zag er minder cute uit dan dit overigens.Met name de stresskip van hen beiden sloeg aardig op tilt in het badje.
https://www.dier.nu/bf/dierenweetjes-artikel/10-tips-voor-gezonde-cavia-s
Tip 6.
Zoals gezegd is het een stresskip, need I say more?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel sneu, maar misschien moet ie ook even wennen of is het geen bad type![]()
![]()
Whehe, maar ze zaten beiden onder de diarree van de langharige!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tip 6.![]()
![]()
Ah, ik was me al aan het afvragen of ze in bad moesten, omdat ik dat nooit deed met mn huisdieren, alleen de vogels gingen uit zichzelf in bad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tip 6.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Amy'squote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Katten
En konijnen en knaagdieren en vogels![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: