SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel jammer dat die meets history zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je Dordts had gesproken dan was me dat echt wel bijgebleven
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nieuwe organiserenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel jammer dat die meets history zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tijd maken tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heeft toch niemand tijd voor?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal m'n best doen zodra er een meet isquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Held op sokkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal m'n best doen zodra er een meet is
Lach met een schone bips![]()
Als ik thuis ben altijd ja.quote:
Ik wilde een sarcastische opmerking posten maar heb er toch van afgezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
TOP TT!!!![]()
![]()
En uw reden is madam? Alsof sarcasme hier niet vaak de boventoon voert?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde een sarcastische opmerking posten maar heb er toch van afgezien
Verstandig zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En uw reden is madam? Alsof sarcasme hier niet vaak de boventoon voert?![]()
Wacht ff.... Dit moet ik even gaan verwerken Mascara. Ik heb een error nuquote:
Verwerkt, en je bent nog steeds lief zoals ik altijd al zei dat je bentquote:
Mascara is serieus het liefste mens dat je kan kennen, ik had een issue ergens mee en het eerste wat ze zei was "als je niet te ver weg woont ga ik met je mee". Dat betekende op dat moment zoveel voor mij, want ik zat in zak en as. En meteen stond ze klaar. Er zijn niet veel mensen die zo zijn. Dat is wel speciaalquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verwerkt, en je bent nog steeds lief zoals ik altijd al zei dat je bent
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mascara is serieus het liefste mens dat je kan kennen, ik had een issue ergens mee en het eerste wat ze zei was "als je niet te ver weg woont ga ik met je mee". Dat betekende op dat moment zoveel voor mij, want ik zat in zak en as. En meteen stond ze klaar. Er zijn niet veel mensen die zo zijn. Dat is wel speciaal
Je bent en blijft een lieverd![]()
![]()
Jij net zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent en blijft een lieverd
Ik bén akelig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe eens niet akelig over alles, staat je beterProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wel leerzaam ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu ga ik weer interviews kijken met seriemoordenaars hoorEnjoy
En @loveyoulongtime ziet nog steeds het positieve van je in.quote:
Ik ook.
Dus je bent nog niet verloren![]()
![]()
Wat danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mis wel wat aan dit gifje........Uw ADH vitamine Worst
Waarom is Piers Morgan zo slecht en komt elke seriemoordenaar er beter uit na een interview met hem?![]()
![]()
Omdat die seriemoordenaars er ook niks aan konden doen, slechte jeugd enzo en dan is het heel normaal om mensen uit te moorden. Piers snapt dat en heeft gevoel voor die mensen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is Piers Morgan zo slecht en komt elke seriemoordenaar er beter uit na een interview met hem?Lach met een schone bips![]()
Ik vind Piers vooral erg hypocriet. Terwijl ik hem 20 jaar geleden geweldig vond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat die seriemoordenaars er ook niks aan konden doen, slechte jeugd enzo en dan is het heel normaal om mensen uit te moorden. Piers snapt dat en heeft gevoel voor die mensen.![]()
Ja maar is journalistiek de laatste 10 jaar niet sowieso erg veranderd?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind Piers vooral erg hypocriet. Terwijl ik hem 20 jaar geleden geweldig vond.Lach met een schone bips![]()
Dit was welquote:Vele keren gezien
Freddie is koningquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit was welVele keren gezien
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
rumquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Schuif eens door naar Brabant
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hou het niet bij. Geen idee ook waarom ik ooit een mod in NWS wasquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar is journalistiek de laatste 10 jaar niet sowieso erg veranderd?![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ist hier?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Leuke verhaaltje wellicht;quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit was welVele keren gezien
Een heel aantal jaar geleden (met carnaval) had ik mijn Freddie Mercurie pak aan inclusief mooie plaksnor. En werd er een Queen nummer ingezet. Ik klom destijds met mijn knappe kop het podium op om volledig op te gaan in het nummer. De DJ kende mij, dus liet mij heen doen. Volledig als een volle Freddie bewoog ik me over het podium (niemand kan dat natuurlijk zoals de echte, maar ik deed mijn best). Hierna had ik allerlei groupies achter me aan zitten (velen veel te oud
), maar zo heb ik mijn vriendin destijds zo weten te imponeren dat ze nu al bijna 8 jaar mijn vrouw is
![]()
So thank you Freddie
Ehm ja... beetje moe - had al even een dutje gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ahhhhhquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leuke verhaaltje wellicht;
Een heel aantal jaar geleden (met carnaval) had ik mijn Freddie Mercurie pak aan inclusief mooie plaksnor. En werd er een Queen nummer ingezet. Ik klom destijds met mijn knappe kop het podium op om volledig op te gaan in het nummer. De DJ kende mij, dus liet mij heen doen. Volledig als een volle Freddie bewoog ik me over het podium (niemand kan dat natuurlijk zoals de echte, maar ik deed mijn best). Hierna had ik allerlei groupies achter me aan zitten (velen veel te oud
), maar zo heb ik mijn vriendin destijds zo weten te imponeren dat ze nu al bijna 8 jaar mijn vrouw is
![]()
So thank you Freddie![]()
![]()
ik had een wegtrekker uur of half 8 alquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm ja... beetje moe - had al even een dutje gedaan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Leeftijd!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had een wegtrekker uur of half 8 al![]()
ah op de Canarische eilanden geweest?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb honingrum maar dat is meer een likeurtje.jaquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leuke verhaaltje wellicht;
![]()
So thank you Freddie![]()
En Queen
Ik toen ik thuis kwam om 1730 al.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had een wegtrekker uur of half 8 al
Maar ja, niks gek de laatste weken. Helaas.
Ik onderga het maar even.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gewoon Spanjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah op de Canarische eilanden geweest?
[..]
ja![]()
![]()
Die was wel lekker ja, toen ik het dronk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb honingrum maar dat is meer een likeurtje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben je zwanger? Of iets anders ergs?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik toen ik thuis kwam om 1730 al.
Maar ja, niks gek de laatste weken. Helaas.
Ik onderga het maar even.![]()
ah, heb het verschillende keren gekocht maar altijd op de Canariesquote:
Wel lekker:9Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ken het van 30 jaar geleden en kwam idd van de Canarische Eilanden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, heb het verschillende keren gekocht maar altijd op de Canaries
Wel lekker:9
Nu gewoon op Malaga AirPort gekocht![]()
![]()
Lol... zwanger = erg?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je zwanger? Of iets anders ergs?
Nu ja, nee ik moet niet aan zwanger denken nee![]()
Maar ik heb de ziekte van Lyme opgelopen en helaas dus toch klachten van de tekenbeet.
Gelukkig inmiddels langdurig aan de antibiotica, maar die kan ook nog bijwerkingen veroorzaken.
Dus. Tja. Ik doe maar even rustig aan, net als op mn werk (wat gelukkig kan en mag daar, dus ik verveel me niet).
Alleen het is wel balen dat ik na een paar uurtjes al moe ben en dan terug naar huis fietsen. Even onderweg een boodschap; en dan thuis aankomen en *poef* energie weg![]()
Beetje meh.Het mag wel over zijn zeg maar.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol... zwanger = erg?
Maar ik heb de ziekte van Lyme opgelopen en helaas dus toch klachten van de tekenbeet.
Gelukkig inmiddels langdurig aan de antibiotica, maar die kan ook nog bijwerkingen veroorzaken.
Dus. Tja. Ik doe maar even rustig aan, net als op mn werk (wat gelukkig kan en mag daar, dus ik verveel me niet).
Alleen het is wel balen dat ik na een paar uurtjes al moe ben en dan terug naar huis fietsen. Even onderweg een boodschap; en dan thuis aankomen en *poef* energie weg![]()
Jij komt erbovenop
boh da's kut die ziektequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol... zwanger = erg?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De tering is dat je er snel bij moet zijn, en in buitenland schrijven ze dan meteen 20 dagen antibiotica voor en in NL maar 10 dagen. Ben je er niet snel bij dan kan het echt lang duren, het is serieus een tering infectie.quote:Lach met een schone bips![]()
Wat klote, hoelang verwacht je tot je hersteld bent?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol... zwanger = erg?
Uw ADH vitamine Worst
Wat ontzettend klote dit. En antibiotica maakt dat je lichaam ook kapot gaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol... zwanger = erg?
Hopelijk heeft het bij jou effect en kan het winnen van de Lyme.
en heelveel sterkte.
![]()
Ik heb nu via een ander protocol voor (minstens) 6 weken AB gekregen - aanvullend op de nu 2x 10 dagen via mijn eigen huisarts.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De tering is dat je er snel bij moet zijn, en in buitenland schrijven ze dan meteen 20 dagen antibiotica voor en in NL maar 10 dagen. Ben je er niet snel bij dan kan het echt lang duren, het is serieus een tering infectie.
Dat valt echter wel onder de 'alternatieve richtlijnen'.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik gooi nog even een pizza in de oven. Een Diavola. Is dat oké?
Er is geen peil op te trekken, helaas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat klote, hoelang verwacht je tot je hersteld bent?
Het verschilt ook van persoon tot persoon hoe lang men last heeft, en waarvan allemaal aangezien de klachten divers kunnen zijn.Ik was er waarschijnlijk heel snel bij. En misschien is dat mijn mazzel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ontzettend klote dit. En antibiotica maakt dat je lichaam ook kapot gaat.
Hopelijk heeft het bij jou effect en kan het winnen van de Lyme.
en heelveel sterkte.
Maar ja, naar moe ook spierpijn en gewrichtspijn - dat is minder leuk. Soms hoofdpijn, en ik weet niet of ik nog temperatuurverhoging heb maar had wel soms bloedheet en daarna weer koude rillingen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je de infectie dus al had voor je de eerste AB kreeg. Dat speelt met deze infectie ook heel erg mee. Maar hoe dan ook, ik ga morgenavond als ik achter de computer zit en zit te fokken een kaarsje voor je aansteken dat je er snel vanaf bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nu via een ander protocol voor (minstens) 6 weken AB gekregen - aanvullend op de nu 2x 10 dagen via mijn eigen huisarts.
Dat valt echter wel onder de 'alternatieve richtlijnen'.Dat is het belangrijkste, het alles eromheen boeit achteraf niet meer.
Ow wacht. Nee, het is een 'Bella Napoli Speciale'. Jammer, dan moet ik de champignons er afhalen anders wordt het zo'n waterige pizza...![]()
brb“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eten is altijd oke.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik gooi nog even een pizza in de oven. Een Diavola. Is dat oké?![]()
Met extra jalapenosquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik gooi nog even een pizza in de oven. Een Diavola. Is dat oké?
Lol - please geen kaarsje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je de infectie dus al had voor je de eerste AB kreeg. Dat speelt met deze infectie ook heel erg mee. Maar hoe dan ook, ik ga morgenavond als ik achter de computer zit en zit te fokken een kaarsje voor je aansteken dat je er snel vanaf bentDat is het belangrijkste, het alles eromheen boeit achteraf niet meer.
Dan heb ik andere associaties...
![]()
![]()
Ik denk echt wel dat ik er heel snel bij was. En nu met die (minstens) 6 weken AB - tot de rode vlek weg is en vervolgens tot de klachten weg zijn aldus die arts in Amsterdam - denk ik wel dat het gaat lukken.
Maar het is dus gewoon afwachten.
En braaf 2x per dag AB bij de maaltijd, lol. Het lukt om het vol te houden
Er is geen zin meer waar gesproken in de eeuwigheid dan de zin die Mascara plaatstequote:
Ik brand dan wel 3 kaarsjes, 1 voor je geboorte, 1 voor je ziek zijn, en de laatste voor je gezond zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - please geen kaarsje.Dan heb ik andere associaties...
![]()
![]()
Ik denk echt wel dat ik er heel snel bij was. En nu met die (minstens) 6 weken AB - tot de rode vlek weg is en vervolgens tot de klachten weg zijn aldus die arts in Amsterdam - denk ik wel dat het gaat lukken.
Maar het is dus gewoon afwachten.
En braaf 2x per dag AB bij de maaltijd, lol. Het lukt om het vol te houden
Hihiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik brand dan wel 3 kaarsjes, 1 voor je geboorte, 1 voor je ziek zijn, en de laatste voor je gezond zijn![]()
Nou dank je![]()
![]()
Kan ook, alleen haat ik het, ik kan niet meer scherp eten man.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of een zelfgekweekt pepertjeLach met een schone bips![]()
@Sally nogmaals heelveel sterkte, blij dat je er snel bij was. Hopelijk doet de antibiotica haar werk.![]()
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of een zelfgekweekt pepertjeUw ADH vitamine Worst
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@:sally nogmaals heelveel sterkte, blij dat je er snel bij was. Hopelijk doet de antibiotica haar werk.![]()
Thnx![]()
En ik ga maar weer nieuwe probiotica halen, hij is op inmiddels.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk zeggen we het wel steeds fout, het is antibioticum wat je slikt. Antibiotica is de verzamelnaam van alles soorten.
Het is een meervoudsvorm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eigenlijk zeggen we het wel steeds fout, het is antibioticum wat je slikt. Antibiotica is de verzamelnaam van alles soorten.
Het is echter niet zoals bij 'notulen' dat het altijd meervoud is, daar heb je gelijk is.
Maar dan had ik moeten zeggen "ik slik een antibioticum".
Als het maar werkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik haat het want het geneest de ‘kwaal’ maar maakt de rest van je lichaam kapot.![]()
Ik heb 1x een 10 daagse moeten doen vanwege een long issue. Mijn darmen wisten niet waar ze het moesten zoeken en de wc en ik ook niet. Ben geen fanquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het maar werkt.
Ik haat het want het geneest de ‘kwaal’ maar maakt de rest van je lichaam kapot.
Schaadt het niet dan baat het niet zeg ik altijd als het om medicijnen gaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het maar werkt.
Ik haat het want het geneest de ‘kwaal’ maar maakt de rest van je lichaam kapot.
Ach ja - dat dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het maar werkt.
Maar voor nu dan maar weer slaapjes doen
Morgen weer wat gezelligs doen!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja - dat dus.
1 keer een zware kuur moeten doen juist vóór mijn darmen, omdat ik al meer dan een week dwars door de diareeremmers heen aan het spetteren wasquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb 1x een 10 daagse moeten doen vanwege een long issue. Mijn darmen wisten niet waar ze het moesten zoeken en de wc en ik ook niet. Ben geen fan
quote:
Trusten allemaal![]()
zzzz
Slekker lapen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja - dat dus.
Kusjes voor lylt![]()
Dan hoop ik dat nooit mee te maken, dat zou dubbelop zijn voor mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 keer een zware kuur moeten doen juist vóór mijn darmen, omdat ik al meer dan een week dwars door de diareeremmers heen aan het spetteren was
Knuf terugquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Kusjes voor lylt
Ja jij met je gekke lettervolgordequote:![]()
Antibiotica schaadt dus behoorlijk veel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schaadt het niet dan baat het niet zeg ik altijd als het om medicijnen gaat![]()
Jep, daarom ook de probiotica, en vergeet de prebiotica ook niet...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Antibiotica schaadt dus behoorlijk veel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De afgelopen 3 winters had ik steeds een operatie, en de probiotica heb ik ook gedaan. Maar het hielp weinig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, daarom ook de probiotica, en vergeet de prebiotica ook niet...![]()
Trouwens, geen idee wat ik kreeg bij mijn Dengue.. Dat ging gewoon de arm in, vocht en shit weet ik maar was ook nog een "drip" met Thais schrift, kon ook wel AB zijn. Dan heb ik die shit 2x gehad.Lach met een schone bips![]()
Ik hoef het ook niet meer mee te maken. Was niveautje 'elke dag bed verschonen en met een handdoek in je je onderbroek gaan slapen'. Manmanman.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat nooit mee te maken, dat zou dubbelop zijn voor mij
Zo erg was bij mij niet, mijne sluit nog gewoon. Maar moest wel snel zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet meer mee te maken. Was niveautje 'elke dag bed verschonen en met een handdoek in je je onderbroek gaan slapen'. Manmanman.
Niks mis met een beetje lekker poepen maar dit is wel next level hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet meer mee te maken. Was niveautje 'elke dag bed verschonen en met een handdoek in je je onderbroek gaan slapen'. Manmanman.![]()
![]()
Dat is wel ff warm lijkt me in koude kamer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje lekker poepen maar dit is wel next level hoorLach met een schone bips![]()
Keertje e.coli infectie opgelopen bij eten rauwe oesters, dat was ook behoorlijk kut en moest aan de antibiotica. Laatste dag witte stront
Uw ADH vitamine Worst
tmiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
Keertje e.coli infectie opgelopen bij eten rauwe oesters, dat was ook behoorlijk kut en moest aan de antibiotica. Laatste dag witte stront![]()
![]()
Owww maar die witte shit ligt niet aan de AB, ooit gehad en wel opgezocht toen na ik echt fucked up was van ik weet niet wat. Maar werkt dan een orgaan niet goed ff, alvleesklier of wat lever? Ik weet het niet meer, maar ook ineens witte stront.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
Keertje e.coli infectie opgelopen bij eten rauwe oesters, dat was ook behoorlijk kut en moest aan de antibiotica. Laatste dag witte strontLach met een schone bips![]()
Als ik in slaap viel liep het er gewoon uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo erg was bij mij niet, mijne sluit nog gewoon. Maar moest wel snel zijn. Op een gegeven moment zette ik de wekker om de 30/45 minuten. Dan ff naar de plee en weer terug naar bed voor de volgende ronde van 30-45 minuten.
Vreten alleen de meest licht verteerbare dingen en in minieme hoeveelheden en drinken alleen lauw water nippen. Een normale slok of hap nemen was al genoeg om de boel te triggeren.
Huisarts zei ook dat ik met die kuur écht binnen 2 dagen een enorme verbetering moest hebben omdat ik anders opgenomen moest worden ivm uitdroging.
Ik voelde me ook wel half dood al
Weet je waar ik zin in heb, iets met een mes en halsslagader... dat borrelen lijkt me zo gaafquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik mis heel de nieuwe seriemoordenaar, liefjens.
Witte?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
Keertje e.coli infectie opgelopen bij eten rauwe oesters, dat was ook behoorlijk kut en moest aan de antibiotica. Laatste dag witte strontDie heb ik nog nooit gehad
ja!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb, iets met een mes en halsslagader... dat borrelen lijkt me zo gaaf![]()
Ja of meer grijzigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Witte?Die heb ik nog nooit gehad
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel echt heel erg kut man, dan was je wel echt verder weg dan ik. Al moest ik met de Dengue wel alle kabels lostrekken en dan weer naar WC kruipen omdat lopen niet mogelijk was. Maar of ik toen AB kreeg weet ik niet. Met de tabletten paar jaar later voor long infectie merkte ik wel dat ik niet te ver van wc moest blijven. Maar werd ook wakker toen van geborrel en krampen in de buik en ja dan beter maar meteen gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik in slaap viel liep het er gewoon uit. Op een gegeven moment zette ik de wekker om de 30/45 minuten. Dan ff naar de plee en weer terug naar bed voor de volgende ronde van 30-45 minuten.
Vreten alleen de meest licht verteerbare dingen en in minieme hoeveelheden en drinken alleen lauw water nippen. Een normale slok of hap nemen was al genoeg om de boel te triggeren.
Huisarts zei ook dat ik met die kuur écht binnen 2 dagen een enorme verbetering moest hebben omdat ik anders opgenomen moest worden ivm uitdroging.
Ik voelde me ook wel half dood al
Maar zo erg als jij? Dat is serieus kut.Lach met een schone bips![]()
Nee wij zijn gewoon eerlijk in onze ongemakkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Jullie mannen zijn viezig hoor
Met lekker hopen had het dan ook echt niks meer te maken. Het was gewoon alleen nog maar vocht op een gegeven moment. Het zag niet eens bruin meer, was gewoon helder met hier en daar wat spikkeltjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje lekker poepen maar dit is wel next level hoor
Bij Patty Brard deden ze dat op tv de andere kant op. Dus jij hebt het respectvol overleefd die klysmaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met lekker hopen had het dan ook echt niks meer te maken. Het was gewoon alleen nog maar vocht op een gegeven moment. Het zag niet eens bruin meer, was gewoon helder met hier en daar wat spikkeltjes.
Daarna gelukkig niet meer mee hoeven maken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg kut man, dan was je wel echt verder weg dan ik. Al moest ik met de Dengue wel alle kabels lostrekken en dan weer naar WC kruipen omdat lopen niet mogelijk was. Maar of ik toen AB kreeg weet ik niet. Met de tabletten paar jaar later voor long infectie merkte ik wel dat ik niet te ver van wc moest blijven. Maar werd ook wakker toen van geborrel en krampen in de buik en ja dan beter maar meteen gaan.
Maar zo erg als jij? Dat is serieus kut.
Fuck dat is wel ernstig hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met lekker hopen had het dan ook echt niks meer te maken. Het was gewoon alleen nog maar vocht op een gegeven moment. Het zag niet eens bruin meer, was gewoon helder met hier en daar wat spikkeltjes.
Uw ADH vitamine Worst
Ik had mijn vader geappt: vader, ik heb zo erg rustig gekakt op mijn eigen wc.
Dat vond ik wel next level.
Vader moest lachen.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had mijn vader geappt: vader, ik heb zo erg rustig gekakt op mijn eigen wc.
Dat vond ik wel next level.
Vader moest lachen.
Wel veel afgevallen toen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fuck dat is wel ernstig hoor![]()
En dat komt er dan allemaal in sneltreinvaart weer aan
Ben je dik!?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel veel afgevallen toen!![]()
En dat komt er dan allemaal in sneltreinvaart weer aan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2024 01:53:19 ]![]()
De plee's zijn hier wel in het complex wel wat gehorig. Toch eens aan de onderbuuv vragen of ze het hoort als ik lekker zit te pruttelen op de troon.
Er moet wel het nodige af ja. En dan eraf blijven bij voorkeur.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat ik hierboven beschreef was voor mij een weekje, en op vakantie... Kamermeisje is de heldin van mijn leven, die heeft al die tijd voor me gezorgd en me gewassen al die dagen en gezorgd dat ik water dronk, ook toen ik eindelijk weer trillend op mijn benen kon staan onder de douche. Ze heeft een jaarloon aan fooi gekregen wat ze nog wilde terug geven ook want ze zei "you needed help, I give good I get good back"quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarna gelukkig niet meer mee hoeven maken.![]()
Nee ik nam dat geld niet terug. In haar vrije tijd naast mijn bed zitten de eerste 2 dagen om te kijken of ik niet dood ging. Wat een lief mens.
Ik ben schattig, klein en slankquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal viesdik toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik hierboven beschreef was voor mij een weekje, en op vakantie... Kamermeisje is de heldin van mijn leven, die heeft al die tijd voor me gezorgd en me gewassen al die dagen en gezorgd dat ik water dronk, ook toen ik eindelijk weer trillend op mijn benen kon staan onder de douche. Ze heeft een jaarloon aan fooi gekregen wat ze nog wilde terug geven ook want ze zei "you needed help, I give good I get good back"![]()
Nee ik nam dat geld niet terug. In haar vrije tijd naast mijn bed zitten de eerste 2 dagen om te kijken of ik niet dood ging. Wat een lief mens.
Sportschool!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet wel het nodige af ja. En dan eraf blijven bij voorkeur.![]()
Ik heb zulke fijne herinneringen aan Paramariboquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik hierboven beschreef was voor mij een weekje, en op vakantie... Kamermeisje is de heldin van mijn leven, die heeft al die tijd voor me gezorgd en me gewassen al die dagen en gezorgd dat ik water dronk, ook toen ik eindelijk weer trillend op mijn benen kon staan onder de douche. Ze heeft een jaarloon aan fooi gekregen wat ze nog wilde terug geven ook want ze zei "you needed help, I give good I get good back"![]()
Er werd zo goed voor me gezorgd![]()
![]()
Meer bewegen, minder troep vreten en minder zuipen. Het principe is heel simpel. De uitvoering wat moeilijkerquote:![]()
Moet ook zeggen dat het 15-20 jaar geleden wat makkelijker ging. Als ik toen een paar kilo kwijt wilde dan was dat zo gebeurd."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beheersing is het toverwoordquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder troep vreten en minder zuipen. Het principe is heel simpel. De uitvoering wat moeilijker![]()
Moet ook zeggen dat het 15-20 jaar geleden wat makkelijker ging. Als ik toen een paar kilo kwijt wilde dan was dat zo gebeurd.![]()
![]()
Ik weet niet wat het is Mascara, maar het lijkt wel echt of ze in sommige andere landen meer begaan zijn met het welzijn van anderen dan hier. Van wat ik beschreef, ze hoefde dat niet te doen maar deed het toch uit eigen beweging. Hier zouden we zeggen, oh laat maar aan de hulpdiensten, verzorgend personeel over.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zulke fijne herinneringen aan Paramaribo
Er werd zo goed voor me gezorgd
Wat zij heeft gedaan heeft qua goedheid van mensen heeft wel mijn ogen geopend toen.
[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 12-10-2024 02:09:45 ]Lach met een schone bips![]()
Ik zal eens beheerst mijn bed een bezoekje van een uur of 9-10 gaan brengen.![]()
Nu al?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal eens beheerst mijn bed een bezoekje van een uur of 9-10 gaan brengen.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Raar om zo over z’n vriendin te praten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft morgen nieuw matras nodigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mag ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Raar om zo over z’n vriendin te praten.
Maar ik ga nu ook matras humpen. Viel spass hier
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2323 / +164 / +3 / 2513 / 3000
2. AardappelSchotel / 479 / +34 / +0 / 1714 / 2062
3. devzero / 451 / +78 / +0 / 436 / 588
4. Lovely / 450 / +29 / +0 / 1768 / 2067
5. JustinK / 444 / +80 / +0 / 2140 / 2363
6. KillemWieft / 394 / +26 / +6 / 146 / 275
7. Sally / 324 / +52 / +7 / 266 / 364
8. ieniminimuis / 295 / +10 / +0 / 751 / 880
9. hemarookworst / 222 / +7 / +4 / 499 / 619
10. Kissingbird / 184 / +10 / +0 / 1052 / 1209
11. loveyoulongtime / 181 / +4 / +24 / 792 / 911
12. Pinnenmutske / 167 / +1 / +0 / 428 / 556
13. MizzezAmy / 149 / +9 / +0 / 1059 / 1196
14. gebrokenglas / 139 / +1 / +0 / 513 / 597
15. mario390 / 129 / +0 / +0 / 116 / 169
16. Grrrrrrrr / 122 / +0 / +13 / 162 / 205
17. marc0871 / 117 / +3 / +0 / 170 / 262
18. ToT / 115 / +3 / +0 / 812 / 873
19. greysbones / 98 / +19 / +0 / 600 / 645
20. HappyCharly / 94 / +12 / +1 / 392 / 453SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Naja ik vind wel grappig, en dadelijk komt de ochtend crew weer online. Vouw jij je handjes open en zie je dat je blij gemaakt bent met een dooie musquote:
Wat ben jij toch een slecht mens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja ik vind wel grappig, en dadelijk komt de ochtend crew weer online. Vouw jij je handjes open en zie je dat je blij gemaakt bent met een dooie mus
Nee hoor, ik betaal iedereen terug in hoe diegene isquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een slecht mens.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal iedereen terug in hoe diegene is
Godver tering! schrik me te tyfus... Land ff duif op open dak hier. Dat ligt even open want nieuw zeil en nieuwe pannen.... Maar als zo'n kutbeest op het hout land maakt best veel herrie.Lach met een schone bips![]()
@aeque ik moet zo slapen maar doe alles om deze belhamel je niet naar de kroon te doen stijgen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:aeque ik moet zo slapen maar doe alles om deze belhamel je naar de kroon te doen stijgen
Mijn ninja edit was te laat, moet ook wel zeggen dat zijn kutnaam goed spellen ook steeds een opgave is als je er niet om geeftquote:
Ik zeg succes vannacht, ik moet nu echt slapen. Jammer wel, geen zin in morgen overdagquote:
Niet alleen zijn naam is kut.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ninja edit was te laat, moet ook wel zeggen dat zijn kutnaam goed spellen ook steeds een opgave is als je er niet om geeftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moet er eens een pauw over je houten dak lopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Godver tering! schrik me te tyfus... Land ff duif op open dak hier. Dat ligt even open want nieuw zeil en nieuwe pannen.... Maar als zo'n kutbeest op het hout land maakt best veel herrie.![]()
![]()
Wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet alleen zijn naam is kut.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet er eens een pauw over je houten dak lopenJij kent het dus.... En ik werd meteen aansteller genoemd
Valt wel mee, het is een lul ja. En dat kan je hem ook gewoon zeggen. Zo ervaar ik het i.i.g. en hij en ik doen ook niet moeilijk als we elkaar in de zeik nemen. Dus dat valse moet ik nog zien. Maar ik hou me aanbevolen, dat gedoe hou ik soms ook wel van. Heb ik iets om me in vast te bijtenquote:
Lekker in die lul bijten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een lul ja. En dat kan je hem ook gewoon zeggen. Zo ervaar ik het i.i.g. en hij en ik doen ook niet moeilijk als we elkaar in de zeik nemen. Dus dat valse moet ik nog zien. Maar ik hou me aanbevolen, dat gedoe hou ik soms ook wel van. Heb ik iets om me in vast te bijtenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zit hier op een landgoed in een chalet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Jij kent het dus.... En ik werd meteen aansteller genoemd
Er lopen hier pauwen rond.
Die hebben er niks van om met een groepje over je dak te lopen, om naar de andere kant te komen.![]()
Ja en die klauwen ook je hoort het constant, en dit zijn dan duiven die ook constant hun lokroep ook weer doen terwijl de demping van dak en pannen ff weg isquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zit hier op een landgoed in een chalet.
Er lopen hier pauwen rond.
Die hebben er niks van om met een groepje over je dak te lopen, om naar de andere kant te komen.Nature life wel
Zo heeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maat ik zit hier in een huis met een flinke tuin midden in het centrum. Kom een nacht op de logeerkamer slapen en dan merk je welke plek die kutbeesten van duiven uitzoeken en hoeveel herrie ze maken.quote:Lach met een schone bips![]()
Jij hebt zeker nog nooit een pauw gehoord, die onder je slaapkamerraam ineens naar zijn broertjes gaat schrettenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en die klauwen ook je hoort het constant, en dit zijn dan duiven die ook constant hun lokroep ook weer doen terwijl de demping van dak en pannen ff weg isNature life wel
>Geluid als Toeter van de Snorkels< AHAAA, AHAAA, AHAAA!!!
Zit je toch rechtop in je bed, als dat 's ochtends vroeg is.
Die duif die vroeger weleens op de dakkapel van mijn zolderkamer zat te koeren, was in vergelijking aan het fluisteren.![]()
Ik ken het geluidquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een pauw gehoord, die onder je slaapkamerraam ineens naar zijn broertjes gaat schretten
>Geluid als Toeter van de Snorkels< AHAAA, AHAAA, AHAAA!!!
Zit je toch rechtop in je bed, als dat 's ochtends vroeg is.
Die duif die vroeger weleens op de dakkapel van mijn zolderkamer zat te koeren, was in vergelijking aan het fluisteren.Die schreeuwen inderdaad als een maagd die voor het eerst tegen haar wil in het verkeerde gat genomen wordt. Maar ze hebben wel mooie veren, dat wel.
Ik snurk zo hard dat ze meteen optyfen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ik zit hier in een huis met een flinke tuin midden in het centrum. Kom een nacht op de logeerkamer slapen en dan merk je welke plek die kutbeesten van duiven uitzoeken en hoeveel herrie ze maken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze hebben dit jaar toevallig heel veel veren op mijn plaatsje laten vallen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ken het geluidDie schreeuwen inderdaad als een maagd die voor het eerst tegen haar wil in het verkeerde gat genomen wordt. Maar ze hebben wel mooie veren, dat wel.
Dan lopen ze een paar weken met een kale kont rond.
Ondertussen begint het weer te groeien.
De mannetjes zijn hier trouwens wit.![]()
![]()
Ja maar jij bent ook bad ass, dat effect heb je op veel mensen in DTS ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snurk zo hard dat ze meteen optyfen.
BLM!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar toevallig heel veel veren op mijn plaatsje laten vallen.
De mannetjes zijn hier trouwens wit.
Ik vind ze wel cool, maar het geluid is idd erg kut. Zeker in de ochtend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar toevallig heel veel veren op mijn plaatsje laten vallen.
De mannetjes zijn hier trouwens wit.
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Helaas niet op jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook bad ass, dat effect heb je op veel mensen in DTS ookProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sorry man, ik ga proberen er beter op te letten. Maar ik kan geen beterschap beloven.quote:Lach met een schone bips![]()
Ze gaan soms ook midden in de nacht afquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind ze wel cool, maar het geluid is idd erg kut. Zeker in de ochtend.
Maar dan zijn ze gelukkig meestal wat verder weg.![]()
Afschieten een optie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze gaan soms ook midden in de nacht af
Maar dan zijn ze gelukkig meestal wat verder weg.Lach met een schone bips![]()
Ik heb hier een Diana 75 staan 🤔quote:
Maar de beheerder is in staat om me met chalet en al buiten de slagboom te zetten, dus ik bedenk me maar weer.![]()
"sorry meneer de politie agent, ik mistte de wolf die de pauw wilde opvreten"quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb hier een Diana 75 staan 🤔
Maar de beheerder is in staat om me met chalet en al buiten de slagboom te zetten, dus ik bedenk me maar weer.
Gast.... op 30 meter maak ik je daarmee gewoon af met mijn kruisboog voor je ook maar in mijn richting geschoten hebtquote:
Vuur schieten is er nooit van gekomen.quote:
Wel een paar jaar bij een vereniging met lucht geschoten.![]()
Waarom zou ik op jou schieten? Of ben je van hier in te breken? In dat geval heb je weinig aan je kruisboog.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast.... op 30 meter maak ik je daarmee gewoon af met mijn kruisboog voor je ook maar in mijn richting geschoten hebt
Bedoelde het als een vergelijk, en daarbij is die 7 shots kruisboog van mij ook juist gemaakt voor close to middle range combat. Daar heb je met een Glock geen kans tegen, want laad ook met seconde een nieuwe dart en met de juiste punten erop doet ie veel meer schade dan een kogel die op korte afstand kan doen omdat ie erdoorheen gaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou ik op jou schieten? Of ben je van hier in te breken? In dat geval heb je weinig aan je kruisboog.
Het is eigenlijk belachelijk dat dit soort kruisbogen gewoon toegestaan zijn, daar zou ook een wapenvergunning op horen.Lach met een schone bips![]()
Het is een pijl en boog ding dus longbow, ook bij de kruisbogen hebben we compound maar het blijft een kruisboogquote:
Ja dat wel maar zoveel verschillende categorieën.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is een pijl en boog ding dus longbow, ook bij de kruisbogen hebben we compound maar het blijft een kruisboogWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Jij een punt hiermee, maar om het simpel te houden pijl en boog, en kruisboog dacht ik. Wist niet of iedereen de verschillen kent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zoveel verschillende categorieën.Lach met een schone bips![]()
De EK Archery Siege ik wil die zo graag kopen maar weet nu al dat ik daar weer snel afstand van moet doen. Maar wat een wapen tot op 70m Maar het is zo zonde geld om nu nog te kopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zoveel verschillende categorieën.Lach met een schone bips![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde het als een vergelijk, en daarbij is die 7 shots kruisboog van mij ook juist gemaakt voor close to middle range combat. Daar heb je met een Glock geen kans tegen, want laad ook met seconde een nieuwe dart en met de juiste punten erop doet ie veel meer schade dan een kogel die op korte afstand kan doen omdat ie erdoorheen gaat.
Het is eigenlijk belachelijk dat dit soort kruisbogen gewoon toegestaan zijn, daar zou ook een wapenvergunning op horen.![]()
Jij raakt mij hier 1x mee in de borst, moet je geluk hebben dat je me op de juiste plek raakt. Krijg jij een draaiende jachtpijl terug dan ben jij meteen doodquote:Leer het verschil kennen
Dat gaat door je longen hart en alles heen en blijft draaien en maakt alles kapot. Een kogel in de borst kan je overleven, jachtpijl niet.
Aldus de man die schrikt van een duif die op het dak landt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij raakt mij hier 1x mee in de borst, moet je geluk hebben dat je me op de juiste plek raakt. Krijg jij een draaiende jachtpijl terug dan ben jij meteen doodLeer het verschil kennen
Dat gaat door je longen hart en alles heen en blijft draaien en maakt alles kapot. Een kogel in de borst kan je overleven, jachtpijl niet.
Mij bestquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 03:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij een punt hiermee, maar om het simpel te houden pijl en boog, en kruisboog dacht ik. Wist niet of iedereen de verschillen kent.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja klonk nogal als een plain crash, maar doet niks af aan mijn uitlegquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Aldus de man die schrikt van een duif die op het dak landt.![]()
Zeker dat over dat stukje met jachtpijlen, dat is voor groot wild. Daarom zei ik ook 1 pijl is genoeg, al zal ik nooit op mens of dier schieten. Nou ja dier wel als eten ooit schaars zou worden. Maar nogmaals, ik snap niet dat dit soort wapens vrij verkocht mogen worden.Lach met een schone bips![]()
Ben je wel eens onder schot genomen door iemand met een vuurwapen? Van dichtbij (4-5m)?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klonk nogal als een plain crash, maar doet niks af aan mijn uitleg![]()
Zeker dat over dat stukje met jachtpijlen, dat is voor groot wild. Daarom zei ik ook 1 pijl is genoeg, al zal ik nooit op mens of dier schieten. Nou ja dier wel als eten ooit schaars zou worden. Maar nogmaals, ik snap niet dat dit soort wapens vrij verkocht mogen worden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
9mm recht op mijn mooie hoofd. Dus ja!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je wel eens onder schot genomen door iemand met een vuurwapen? Van dichtbij (4-5m)?Lach met een schone bips![]()
Mes op de strot ook nog.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je wel eens onder schot genomen door iemand met een vuurwapen? Van dichtbij (4-5m)?Lach met een schone bips![]()
Je maakt wel eens wat mee in Arnhem en net na de oorlog in voormalig Joegoslaviëquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je wel eens onder schot genomen door iemand met een vuurwapen? Van dichtbij (4-5m)?Maar niet wat de Dutchbatters daar meegemaakt hebben tijdens die oorlog.
Geen idee of je in dit geval op mijn post reageerde, maar na zo'n conflict wil je niet weten hoeveel wapens er nog rondgaan in de normale bevolking. En daar heb ik wel wat dingen meegemaakt ja in Kroatië.quote:Lach met een schone bips![]()
Makkelijker handgranaten scoren dan op het dark web!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee of je in dit geval op mijn post reageerde, maar na zo'n conflict wil je niet weten hoeveel wapens er nog rondgaan in de normale bevolking. En daar heb ik wel wat dingen meegemaakt ja in Kroatië.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dark web was er toen niet he? Maar het was via de bouncers bij bevriende discotheken makkelijker wapens te scoren dan drugsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Makkelijker handgranaten scoren dan op het dark web!![]()
In lokale kroegen was het ons verboden om over voetbal of politiek te praten. De corruptie was dan wel weer leuk, voor paar centen kwam je met de meeste dingen wel weg. Maar na half jaar daar was ik wel weer blij thuis te zijn. Het was toen nog niet het toeristenoord van nu.Lach met een schone bips![]()
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dark web was er toen niet he? Maar het was via de bouncers bij bevriende discotheken makkelijker wapens te scoren dan drugs![]()
In lokale kroegen was het ons verboden om over voetbal of politiek te praten. De corruptie was dan wel weer leuk, voor paar centen kwam je met de meeste dingen wel weg. Maar na half jaar daar was ik wel weer blij thuis te zijn. Het was toen nog niet het toeristenoord van nu.
Vanja, Marijana en Renata ook te grazen genomen? Al dan niet tegen een kleine financiële vergoeding.
Eigenlijk terugkijkend op mijn leven, ik kan nu wel sterven. Heb nu al meer gedaan, meer pliezer gehad in het leven buitenshuis, met reizen en alles eigenlijk dat @aeque ooit zal hebben.
Lieve God neem mij tot u, mijn leven is compleet.Lach met een schone bips![]()
Tuurlijk joh, lekker sneren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Maat ik was toen 19 ofzo, ik heb echt geen idee meer wat ik wel of niet te grazen heb genomen. En nooit een betaling, toeristes waren ook dol op de reisleidersquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 05:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.
Vanja, Marijana en Renata ook te grazen genomen? Al dan niet tegen een kleine financiële vergoeding.
#voltooidlevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 05:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eigenlijk terugkijkend op mijn leven, ik kan nu wel sterven. Heb nu al meer gedaan, meer pliezer gehad in het leven buitenshuis, met reizen en alles eigenlijk dat @:aeque ooit zal hebben.
Lieve God neem mij tot u, mijn leven is compleet.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: