SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel jammer dat die meets history zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je Dordts had gesproken dan was me dat echt wel bijgebleven
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nieuwe organiserenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel jammer dat die meets history zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tijd maken tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heeft toch niemand tijd voor?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal m'n best doen zodra er een meet isquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Held op sokkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal m'n best doen zodra er een meet is
Lach met een schone bips![]()
Als ik thuis ben altijd ja.quote:
Ik wilde een sarcastische opmerking posten maar heb er toch van afgezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
TOP TT!!!![]()
![]()
En uw reden is madam? Alsof sarcasme hier niet vaak de boventoon voert?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde een sarcastische opmerking posten maar heb er toch van afgezien
Verstandig zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En uw reden is madam? Alsof sarcasme hier niet vaak de boventoon voert?![]()
Wacht ff.... Dit moet ik even gaan verwerken Mascara. Ik heb een error nuquote:
Verwerkt, en je bent nog steeds lief zoals ik altijd al zei dat je bentquote:
Mascara is serieus het liefste mens dat je kan kennen, ik had een issue ergens mee en het eerste wat ze zei was "als je niet te ver weg woont ga ik met je mee". Dat betekende op dat moment zoveel voor mij, want ik zat in zak en as. En meteen stond ze klaar. Er zijn niet veel mensen die zo zijn. Dat is wel speciaalquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verwerkt, en je bent nog steeds lief zoals ik altijd al zei dat je bent
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mascara is serieus het liefste mens dat je kan kennen, ik had een issue ergens mee en het eerste wat ze zei was "als je niet te ver weg woont ga ik met je mee". Dat betekende op dat moment zoveel voor mij, want ik zat in zak en as. En meteen stond ze klaar. Er zijn niet veel mensen die zo zijn. Dat is wel speciaal
Je bent en blijft een lieverd![]()
![]()
Jij net zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent en blijft een lieverd
Ik bén akelig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe eens niet akelig over alles, staat je beterProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wel leerzaam ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu ga ik weer interviews kijken met seriemoordenaars hoorEnjoy
En @loveyoulongtime ziet nog steeds het positieve van je in.quote:
Ik ook.
Dus je bent nog niet verloren![]()
![]()
Wat danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mis wel wat aan dit gifje........Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: