SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik nietquote:
Je bent zelf licht!quote:
Shine bright like a diamondquote:
Inferieur besturingssysteem sobersoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Chrome @ Android vindt zo'n karakter als achter Voetbal in de TT niet leuk
Apple fangirlquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Inferieur besturingssysteem soberso
Ik zie ":’)"hmmquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Chrome @ Android vindt zo'n karakter als achter Voetbal in de TT niet leuk
Moet me wel een beetje sparen voor de komende weken.Anders lig ik al in de kreukels voordat het feest gaat beginnenquote:
Ik was in je stad vorige weekquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet me wel een beetje sparen voor de komende weken.Anders lig ik al in de kreukels voordat het feest gaat beginnen
Wat voor ding heb je opgehaald?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was in je stad vorige week![]()
Moest een markplaatsding ophalen dus gelijk maar een dagje ervan gemaakt met steak vreten bij soprano’s
Laadpaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor ding heb je opgehaald?
Volgende week weer Dutch Design Week, dus even extra drukke week hier.
Tenminste nog iemand hier die eigenhandig de economie nog een beetje overeind houdt….quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was een commerciële break sponsored by Yg
Ik zou er niks aan hebben ook al heb ik zo'n batterij op wielenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja geen idee. Denk dat ik hem in de tuin zet en er een hangplantje aan hang.
Tja, gratis zon erin stoppen en vervolgens betaald krijgen voor je stroomquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niks aan hebben ook al heb ik zo'n batterij op wielen
Als er iemand hier de economie draaiende houdt….quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand hier die eigenhandig de economie nog een beetje overeind houdt….
Heb geen eigen grond om dat ding neer te zetten, tenzij ik een snoer over de stoep legquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja, gratis zon erin stoppen en vervolgens betaald krijgen voor je stroom
Dat had ik in mijn vorige huis ook niet. Gemeente wilde toen wel een experimentje doen en toen mochten wij aan de straat een eigen laadpaal die aangesloten zat op onze eigen meterkast. Volgens mij doen ze dat inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb geen eigen grond om dat ding neer te zetten, tenzij ik een snoer over de stoep leg
Ach op 50m staan 4 palen dus laden gaat hier primaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis ook niet. Gemeente wilde toen wel een experimentje doen en toen mochten wij aan de straat een eigen laadpaal die aangesloten zat op onze eigen meterkast. Volgens mij doen ze dat inmiddels niet meer.
Jaaaa da was toen nog nie….quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach op 50m staan 4 palen dus laden gaat hier prima
Ik laad sowieso grotendeels op werk, hooguit enkele keer als ik het niet redt door een langer tripje in het weekend. Laatst een keer bij Fastnetquote:
Gezellie mozarelliequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:21 schreef Karzai het volgende:
Lets dance party People in the house!
[ afbeelding ]
Da's fors inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het zit vol hier hoor zeker een paar honderd mensen
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:25 schreef Karzai het volgende:
Mensen praten met elkaar erg vreemd allemaal
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:50 schreef Karzai het volgende:
De voetjes gaan ook van de vloer bij café cox
[ afbeelding ]
mooi gebouwquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:54 schreef Karzai het volgende:
Vlak naast het americain hotel, daar dronk herman brood zijn cocktails
[ afbeelding ]
was er een paar weken terug nog, maar niet in het nachtlevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:22 schreef Karzai het volgende:
Het nachtleven bruist wel in Amsterdam hoor alle terrassen zitten vol en er wordt overal nog gedanst tot in de late uurtjes
Ja goed, ondanks dat alcohol an sich de trigger niet is, draagt het wel op een negatieve manier bij aan deze gevoelens en gedachten. Bij hier en daar een avondje niet drinken zul je ook geen verschil merken, dan zou je gewoon eens echt een hele poos geen druppel alcohol moeten aanraken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:18 schreef Karzai het volgende:
krijg ik natuurlijk weer het verwijt heb je weer teveel gezopen karzai, ik heb dit 24 uur per dag ook als ik niet drink en het begint ondragelijk te worden
Die krijgt een fruitmand van jou?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 05:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wie van jullie had ook alweer de griep deze week?
Die heeft mij aangestoken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 05:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die krijgt een fruitmand van jou?
Beterschapquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 05:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die heeft mij aangestoken.
Ga je heen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beter nu dan in mijn vakantie zo.
Gr
Gr
Nattekat2
nog 2 ritjes voor 2 extra schermenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:35 schreef bitterbal het volgende:
nou muis met ledlampjes is aangesloten. niets meer aan doen
Ja wilde een 32 inch dus mocht met de doos kijken of het op de scooter paste maar dat ging niet dus moest een slag kleinerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nog 2 ritjes voor 2 extra schermen
Been there.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop toch al langzaam tegen de 40 nu hè
Een badmintonhal bedoel je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanmiddag badmintonnen. Wel zin in. Ze hebben zo'n hal gebouwd hier met meerdere banen. Noem je dat zo?
Dat heet nog steeds een badmintonhalquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met meerdere banen. Die je dan kan huren
Jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
dat heet bij tennis een baan toch? bij badminton ook?
imimimimimquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heet nog steeds een badmintonhal
Je kunt het ook een badmintonveld noemen trouwens. Maar goed, heb je in Thailand weinig aan verderquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
dat heet bij tennis een baan toch? bij badminton ook?
Nee, ik heb net wel op Instagram een vriendschapsverzoek verstuurd aan een Oekraïense camgirl.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:21 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik zo ernstig veel zin in melk als ik mij niet goed voel.
Nee begrijpen ze ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt het ook een badmintonveld noemen trouwens. Maar goed, heb je in Thailand weinig aan verder
9quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
ik ga over 5 min verder met mijn huiswerk
Is wel leuk als je dan over een tijdje ook gewoon echt een beetje kan praten met mensen, al is het in de winkel vragen waar je iets kan vinden enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
ik ga over 5 min verder met mijn huiswerk
Ahquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9
=Gaou
4
=see
3
=saam
8
=bpaed
7
=djet
2
=sawng
5
=haa
1
=neung
0
=suun
6
=hog
ja lijkt mij ook echt leukquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel leuk als je dan over een tijdje ook gewoon echt een beetje kan praten met mensen, al is het in de winkel vragen waar je iets kan vinden enzo.
nee eet ook vaak niet alleen ,maar hier heb je heel veel mensen die alleen eten omdat je niet echt thuis kooktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat laatst een week in een hotel, na dag 2 voelde ik me al eenzaam. Als je voor de zoveelste keer een restaurant alleen zoekt. Beetje een Karzai.
Heb jij dat niet daar Bitterbal?
Eet je bij vrienden/vriendinnen of heb je daar een relatie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet ook vaak niet alleen ,maar hier heb je heel veel mensen die alleen eten omdat je niet echt thuis kookt
Ga uit eten met mensen die k kan ja:P geen relatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eet je bij vrienden/vriendinnen of heb je daar een relatie?
https://www.google.com/se(...)712359038&no_sw_cr=1quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Bpag-gaa dat kun je toch niet uitspreken?
Moet te doen zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Voor komende les moeten we 1 tot en met 8 leren van deze lijst
[ afbeelding ]
Nee hoezo dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje fles zit in een depressie ofzo het is vrijdagavond
dat is vrij gangbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wilde een 32 inch dus mocht met de doos kijken of het op de scooter paste maar dat ging niet dus moest een slag kleiner![]()
Moet eerst een bureau voordat ik extra scherm koop want nu past het niet. Wel mooi scherm. hij kan omhoog en omlaag , draaien en kantelen
Oh dit moet ik eigenlijk ook eens doen, die poten nemen inderdaad veel plaats in beslag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vrij gangbaar![]()
gewoon een monitor standaard kopen, nemen die stomme poten geen ruimte in
niet slecht, lijk in iedergeval weer veel minder te niezen enzo, maar voel aan mn hoofd dat ik er nog niet lijk te zijn,heb een gevoel van malaise in mn lichaam maar echt verkouden lijkt het nu niet te zijn.quote:
Voor aan de muur?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vrij gangbaar![]()
gewoon een monitor standaard kopen, nemen die stomme poten geen ruimte in
ik ben gelijk zover gegaan dat ik een losstaande standaard heb gekocht voor 3quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit moet ik eigenlijk ook eens doen, die poten nemen inderdaad veel plaats in beslag.
Ah datquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:45 schreef kwiwi het volgende:
Heb jij zoiets @:mschol, of wat is handig? Heb 2 schermen.
[ afbeelding ]
Als je er eentje koopt waarbij je de arm alle kanten op kan draaien, zou je 'm zelfs nog als tv kunnen gebruiken. Zag dat je bank naast je tafel staat?quote:
is een optie, of wat kwiwi postquote:
dit kan en werkt opzich prima zolang je een normaal houten bureaublad hebtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:45 schreef kwiwi het volgende:
Heb jij zoiets @:mschol, of wat is handig? Heb 2 schermen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik had ook wel een eis dat ik bv schermen makkelijk op gelijke hoogte wilde houden, draaien en kantelen hoeft van mij niet.
wil alleen de staanders (die de hoogte bepalen) nog een keer vervangen voor langere, hij kan mij niet hoog genoeg, maar dan moet ik gaan zoeken waar ik dat soort balken kan kopen![]()
De bank is toch geen plek om TV op te kijken? Daar bewaar je kleren en zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je er eentje koopt waarbij je de arm alle kanten op kan draaien, zou je 'm zelfs nog als tv kunnen gebruiken. Zag dat je bank naast je tafel staat?
Ja maar heb een tv aan de muur Maar dat soort dingen zie ik hier niet op het eiland.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je er eentje koopt waarbij je de arm alle kanten op kan draaien, zou je 'm zelfs nog als tv kunnen gebruiken. Zag dat je bank naast je tafel staat?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is een optie, of wat kwiwi post
[..]
dit kan en werkt opzich prima zolang je een normaal houten bureaublad hebt, je kan ook voor 2 losse gaan dat geeft misschien meer flexibiliteit
ik heb een paperfilled goedkoop ding van ikea en als ik dat eropzet zaktie in het bureau
zelf heb ik een volledig vrijstaande constructie:Ah ok, dat is dat goed want heb een hardhouten bureauplaat. Moet je nog rekening houden met dat niet alle gangbare schermen erop passen? Of valt dat wel mee. Heb geen curved ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik had ook wel een eis dat ik bv schermen makkelijk op gepijke hoogte wilde houden, draaien en kantelen hoeft van mij niet
Oja, was even vergeten waar je zatquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb een tv aan de muur Maar dat soort dingen zie ik hier niet op het eiland.
Er is geloof ik een winkel waar ze die schermen verkopen. En ze hadden maar 3 keuzes
Hier heb ik ooit nog op Robbie Williams staan wachten bij de achterdeur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:54 schreef Karzai het volgende:
Vlak naast het americain hotel, daar dronk herman brood zijn cocktails
[ afbeelding ]
meeste van die steunen hebben vesa 80 of 100 ofzo als bevestiging, dat moet je scherm ook hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dat is dat goed want heb een hardhouten bureauplaat. Moet je nog rekening houden met dat niet alle gangbare schermen erop passen? Of valt dat wel mee. Heb geen curved ofzo.
Goede tips, dankjewelquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
meeste van die steunen hebben vesa 80 of 100 ofzo als bevestiging, dat moet je scherm ook hebben
vesa is de standaard, 80 of 100 is de afstand tussen de gaten in mm als ik mij niet vergis
er zijn wel verloop stukken beschikbaar maar als je toch nieuw koopt, koop gelijk passende steunen
oh en let op de scherm grootte, niet elke steun kan grote schermen aan, mede door het gewicht
Gillend in je Robbie Williams tshirt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik ooit nog op Robbie Williams staan wachten bij de achterdeur.
Ja. Dat noemen ze dorst. En dan kiep ik een halve liter naar binnen die er even later weer uit wil. En loop je de halve nacht slijm weg te slikken en misselijk te zijn. Dus ik drink geen melk meer als ik beroerd ben.quote:
ik had net een fel groene met gele accenten spin op de scooterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Dat noemen ze dorst. En dan kiep ik een halve liter naar binnen die er even later weer uit wil. En loop je de halve nacht slijm weg te slikken en misselijk te zijn. Dus ik drink geen melk meer als ik beroerd ben.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mijn dagelijkse ritme.
Nee het was februari geloof ik dus een beetje koud daarvoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gillend in je Robbie Williams tshirt?
Mooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had net een fel groene met gele accenten spin op de scooter
al die pijltjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
Voor komende les moeten we 1 tot en met 8 leren van deze lijst
[ afbeelding ]
ben ik nog niet klaar voorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi
Binnenkort ook die zwevende spinnen?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het was februari geloof ik dus een beetje koud daarvoor.
Eerst kwam er iemand anders naar buiten, iemand van Simple Minds geloof ik maar die herkende ik niet. En toen Robbie heel even toen hij naar z'n auto liep. Als een echte stalker stonden we daar natuurlijk te gillen. Daarna naar de Westergasfabriek gegaan want daar werd Paul de Leeuws programma toen opgenomen waar Robbie Angels zou zingen. Binnen wilden we even naar huis bellen om te laten weten dat we nog leefden want ik was immers pas 15. M'n zus stond te bellen en ineens liep Paul de Leeuw langsdie liep achter een of ander gordijn met nog wat meer mensen dus ik gluren achter dat gordijn, kon je zo de studio in lopen. Maar toen werd ik weggestuurd door de security terwijl m'n zus m'n moeder aan de telefoon had daarachter
![]()
Mooie tijden.
Lekker aan het integreren jij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je, den haag is beter dan rotterdam, dat blijft je achtervolgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het enkel komt, omdat mijn keel droog aan voelt en dat het over is, zodra ik iets gedronken heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij bespaard te zijn gebleven gelukkig..
Foto gemaakt dit keer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe dan eerst foto maken en daarna pas wegjeten.quote:
+1quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dan eerst foto maken en daarna pas wegjeten.
Nee dan is die te lang in de buurt of verstopt die zich ergensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dan eerst foto maken en daarna pas wegjeten.
Ik zie die oranje pop van hem wel eens op een podium staan, maar die kraamt wel een hoop onzin uit nog.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie die robots al gezien van musk?
https://www.google.com/se(...)vid:1vHx0YG_WQ8,st:0quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie die oranje pop van hem wel eens op een podium staan, maar die kraamt wel een hoop onzin uit nog.
en dat alles om je eitje in een eikoker te leggenquote:
met de volgende updatequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat alles om je eitje in een eikoker te leggen
ik dacht die gaat uitgebreid een eitje koken
Hopelijk voel je je snel weer de oude.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
niet slecht, lijk in iedergeval weer veel minder te niezen enzo, maar voel aan mn hoofd dat ik er nog niet lijk te zijn,heb een gevoel van malaise in mn lichaam maar echt verkouden lijkt het nu niet te zijn.
goed,de dag begint net dus vanmiddag merk ik wel of ik weer meer last van iets krijg
Maar stuurt iemand z'n ledematen nu steeds aan, of zeg je: ga een ei koken en hij weet wat ie moet doen, ook als het pak eieren 10cm naar links staat, of nog in de koelkast?quote:
Was toch het grote enge Amsterdam hè.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel netjes naar huis gebeld, dat vergat ik zelf altijd
In het promo filmpje weet die dat allemaal. Je kan hem ook als oppas voor je kinderen gebruikenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar stuurt iemand z'n ledematen nu steeds aan, of zeg je: ga een ei koken en hij weet wat ie moet doen, ook als het pak eieren 10cm naar links staat, of nog in de koelkast?
Een klein ogenblik las ik porno filmpjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In het promo filmpje weet die dat allemaal. Je kan hem ook als oppas voor je kinderen gebruiken
een pornorobotquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een klein ogenblik las ik porno filmpje
Had je hem al gezien? LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Heb wel zin in badminton [ afbeelding ]
Ik dankt dat er porno stond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In het promo filmpje weet die dat allemaal. Je kan hem ook als oppas voor je kinderen gebruiken
thnx, ik hoop het ja, merk het wel, ergste lijkt gelukkig wel voorbij, dus dat is ietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je snel weer de oude.
Ja leuk, maar hoeveel water moeten ze hebben, hier kunnen we toch niks mee omaquote:
Die eekhoorn had je trouwens best voor mij mee kunnen nemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je hem al gezien? LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Eekhoorntjes zijn er altijd genoeg overal, maar die ga ik niet in een doosje stoppen om naar een tropisch eiland te sturenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die eekhoorn had je trouwens best voor mij mee kunnen nemen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eekhoorntjes zijn er altijd genoeg overal, maar die ga ik niet in een doosje stoppen om naar een tropisch eiland te sturen
Wellicht kan ze die ook bij Aliexpress bestellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eekhoorntjes zijn er altijd genoeg overal, maar die ga ik niet in een doosje stoppen om naar een tropisch eiland te sturen
De meest negatieve reacties komen toch echt van de toerkiesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/video/2540(...)een-wereld-te-winnen
Robert-Jan die toevallig voorbij loopt in het filmpje en ook een mening heeft @:haags
Kun je daar geen vriendjes mee worden? Die eten ook een stuk minder snacks die die wandelende crispy porkquote:
Krijg je zo'n platgestampt beestje in een bubbelenvelopquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht kan ze die ook bij Aliexpress bestellen
Ik las net over iemand die een schorpioen in z'n SHEIN pakketje had.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je zo'n platgestampt beestje in een bubbelenvelop
Sssssssssssttttttt dat mag je niet benoemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
De meest negatieve reacties komen toch echt van de toerkies
vroegah kreeg je gewoon een paardenkop in je bed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las net over iemand die een schorpioen in z'n SHEIN pakketje had.
ja heb nu 1 ding besteld om te kijken hoe dat gaat. Kwam er gister achter dat we hier geen straatnamen hebben op het eilandquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht kan ze die ook bij Aliexpress bestellen
Heb je wel een brievenbus?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu 1 ding besteld om te kijken hoe dat gaat. Kwam er gister achter dat we hier geen straatnamen hebben op het eiland![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens veel likes krijgen' post
In het topic dat openstaat kan ik ze wel wegklikken, maar zodra ik een ander topic aanklik komt weer heel de lijst omhoogquote:
Oh ja. Hendrik Jan uit de Vogelwijk vindt het verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sssssssssssttttttt dat mag je niet benoemen
Ik had er nog een stel van gisteren bij staan. Als je ze stuk voor stuk verwijdert gaat het beter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het topic dat openstaat kan ik ze wel wegklikken, maar zodra ik een ander topic aanklik komt weer heel de lijst omhoog
Maar dan moet ik zoveel klikkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er nog een stel van gisteren bij staan. Als je ze stuk voor stuk verwijdert gaat het beter.
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens veel likes krijgen' post
Wel verkeerde plaatje. Maar leuk. Was in Nederland gebleven. Ik kom nog een dame tekort. 😅quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Heb wel zin in badminton [ afbeelding ]
Dit dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh ja. Hendrik Jan uit de Vogelwijk vindt het verschrikkelijk.
Daar kan je ze toch ook gewoon wegklikken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het topic dat openstaat kan ik ze wel wegklikken, maar zodra ik een ander topic aanklik komt weer heel de lijst omhoog
Die klei bij jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is nou weer zware grond.
Het knopje alles sluiten en verwijderen werkt nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je ze toch ook gewoon wegklikken.
lekker danquote:In Frankrijk is voor het eerst officieel een link gelegd tussen pesticidengebruik en de ziekte leukemie.
ik moet even bedenken wat ik wil gaan eten vanavond, met dat idee boodschappen halenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:54 schreef Karzai het volgende:
de boodschappen weer gehaald, geen idee wat ik verder vandaag ga doen eigk
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het knopje alles sluiten en verwijderen werkt niet
Lekker aan de piel trekken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:54 schreef Karzai het volgende:
de boodschappen weer gehaald, geen idee wat ik verder vandaag ga doen eigk
En vernieuw daarna de pagina eens?quote:
ik ben er 2x geweest maar toen was het echt alleen leuk voor/met kidsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In mijn vakantie misschien naar de Jaarbeurs voor lego world.
Vind zo'n vlaggetje prima, maar de grootste GGZ patiënten maken er misbruik van om het voor hun clubje te claimen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Haags het volgende:
[..]
De meest negatieve reacties komen toch echt van de toerkies
Laat je innerlijke kind er dan uit daar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er 2x geweest maar toen was het echt alleen leuk voor/met kids
ja, nee.. springen op een lego themed springkussen vond ik een slecht planquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat je innerlijke kind er dan uit daar.
Illegale vuurwerk hou je toch niet tegen. Dan zal je moeten handhaven en daar hebben we geen zin in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
Ah, de anti-vuurwerk propaganda begint weer op gang te komen
uiteraard...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
Je verwacht het niet hequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Illegale vuurwerk hou je toch niet tegen. Dan zal je moeten handhaven en daar hebben we geen zin in.
Meer dit soort gejank.quote:De politiebonden grijpen de rondgang van het ANP aan om het kabinet opnieuw op te roepen tot een landelijk vuurwerkverbod. "Het kabinet kijkt weg als het gaat om geweld tegen hulpverleners en blijvend letsel, zoals tinnitus door gehoorschade", zegt NPB-voorzitter Nine Kooiman.
"Ze moeten nu een streep trekken", zegt Kooiman namens de drie politiebonden ACP, Equipe en NPB. "Als je deze mensen daadwerkelijk wil beschermen, verbied je als overheid zowel het afsteken als de verkoop van vuurwerk."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Jan met de pet kan geen pakketje meer kopen om samen met z'n kids af te steken op oud en nieuw maar de knallende terroristjes komen er toch wel aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Illegale vuurwerk hou je toch niet tegen. Dan zal je moeten handhaven en daar hebben we geen zin in.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
doe je werk gewoon en pak ze op en sluit ze opBeetje hetzelfde als die huisartsen die denken dat suiker duurder maken obesitas op gaat lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Vroeg of laat is het er niet meer (legaal he). Wen er maar vast aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog iets optimistischer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroeg of laat is het er niet meer (legaal he). Wen er maar vast aan.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroeg of laat is het er niet meer (legaal he). Wen er maar vast aan.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jup. Jan met de pet kan geen pakketje meer kopen om samen met z'n kids af te steken op oud en nieuw maar de knallende terroristjes komen er toch wel aan
quote:
Binnen 5 tot 10 jaar is oudejaarsavond een avond net als die 364 anderen in het jaar. Dan hoor je alleen nog wat illegale knalletjesquote:
En NL dat België omkoopt om er iets aan te doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Binnen 5 tot 10 jaar is oudejaarsavond een avond net als die 364 anderen in het jaar. Dan hoor je alleen nog wat illegale knalletjes
kunnen we gewoon lekker normaal naar bed..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Binnen 5 tot 10 jaar is oudejaarsavond een avond net als die 364 anderen in het jaar. Dan hoor je alleen nog wat illegale knalletjes
Tuurlijk wel, veel te ongezond net als alcohol.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen we gewoon lekker normaal naar bed..
maar wel met een oliebolletje (als dat niet verboden is tegen die tijd)
Nog in ziekenhuis, maar ik mag naar huisquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:15 schreef kwiwi het volgende:
Is @:ESF1Gamer al gespot vandaag? Weer thuis of nog in het ziekenhuis?
je vergeet veel te dure,dus das maar 1 jaartjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, veel te ongezond net als alcohol.
Grote steden organiseren tegen die tijd prachtige mooie geweldige fantastische alternatieven ergens ver buiten de bebouwde kom waar geen OV komt, dat OV dat überhaupt al niet rijdt op 31-12 na 19.00.
Oh ja, dan komen ze terug.quote:
Zolang België en Duitsland het allemaal geen enkel probleem vinden heeft welke maatregel in Nederland dan ook, totaal geen zin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah ok. Dan is het niet leuk voor mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er 2x geweest maar toen was het echt alleen leuk voor/met kids
je kan het altijd uitproberen he?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ok. Dan is het niet leuk voor mij.
Als het kutweer is in mijn vakantie kan ik altijd een dagje Jaarsbeurs ervan maken inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het altijd uitproberen he?
wellicht is er weer wat veranderd nu lego wat meer oog heeft voor afols
Het enige dat zulke dingen kan veranderen, is een verandering van de algehele cultuur waarin er weer meer respect is. Voor regels, voor anderen, voor hulpverleners, bezittingen, etc.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang België en Duitsland het allemaal geen enkel probleem vinden heeft welke maatregel in Nederland dan ook, totaal geen zin.
gelukkig!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog in ziekenhuis, maar ik mag naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |