SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik nietquote:
Je bent zelf licht!quote:
Shine bright like a diamondquote:
Inferieur besturingssysteem sobersoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Chrome @ Android vindt zo'n karakter als achter Voetbal in de TT niet leuk
Apple fangirlquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Inferieur besturingssysteem soberso
Ik zie ":’)"hmmquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Chrome @ Android vindt zo'n karakter als achter Voetbal in de TT niet leuk
Moet me wel een beetje sparen voor de komende weken.Anders lig ik al in de kreukels voordat het feest gaat beginnenquote:
Ik was in je stad vorige weekquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet me wel een beetje sparen voor de komende weken.Anders lig ik al in de kreukels voordat het feest gaat beginnen
Wat voor ding heb je opgehaald?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was in je stad vorige week![]()
Moest een markplaatsding ophalen dus gelijk maar een dagje ervan gemaakt met steak vreten bij soprano’s
Laadpaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor ding heb je opgehaald?
Volgende week weer Dutch Design Week, dus even extra drukke week hier.
Tenminste nog iemand hier die eigenhandig de economie nog een beetje overeind houdt….quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was een commerciële break sponsored by Yg
Ik zou er niks aan hebben ook al heb ik zo'n batterij op wielenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja geen idee. Denk dat ik hem in de tuin zet en er een hangplantje aan hang.
Tja, gratis zon erin stoppen en vervolgens betaald krijgen voor je stroomquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niks aan hebben ook al heb ik zo'n batterij op wielen
Als er iemand hier de economie draaiende houdt….quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand hier die eigenhandig de economie nog een beetje overeind houdt….
Heb geen eigen grond om dat ding neer te zetten, tenzij ik een snoer over de stoep legquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja, gratis zon erin stoppen en vervolgens betaald krijgen voor je stroom
Dat had ik in mijn vorige huis ook niet. Gemeente wilde toen wel een experimentje doen en toen mochten wij aan de straat een eigen laadpaal die aangesloten zat op onze eigen meterkast. Volgens mij doen ze dat inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb geen eigen grond om dat ding neer te zetten, tenzij ik een snoer over de stoep leg
Ach op 50m staan 4 palen dus laden gaat hier primaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis ook niet. Gemeente wilde toen wel een experimentje doen en toen mochten wij aan de straat een eigen laadpaal die aangesloten zat op onze eigen meterkast. Volgens mij doen ze dat inmiddels niet meer.
Jaaaa da was toen nog nie….quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach op 50m staan 4 palen dus laden gaat hier prima
Ik laad sowieso grotendeels op werk, hooguit enkele keer als ik het niet redt door een langer tripje in het weekend. Laatst een keer bij Fastnetquote:
Gezellie mozarelliequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:21 schreef Karzai het volgende:
Lets dance party People in the house!
[ afbeelding ]
Da's fors inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het zit vol hier hoor zeker een paar honderd mensen
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:25 schreef Karzai het volgende:
Mensen praten met elkaar erg vreemd allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |