SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn pocketsized internetmachine bedoel je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar heb je anders een telefoon voor?
ruiken ze ook naar tompouce?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben tompoucekaarsen bij de Hema. Ik weet niet zo goed of dit een goed idee is.
Wat?quote:
zijn die speciaal voor op de tompouce? gemaakt van tompouce?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben tompoucekaarsen bij de Hema. Ik weet niet zo goed of dit een goed idee is.
Heb je geen vaste telefoon?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn pocketsized internetmachine bedoel je?
Hij zou naar tompouce ruiken. Ik heb er nog niet aan gesnuffeld maar kreeg er net een mailtje over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn die speciaal voor op de tompouce? gemaakt van tompouce?
of lijken ze alleen maar op tompouce?
engquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:17 schreef Recce het volgende:
Ik nog wel. Mijn pa weigert me op m'n mobiel te bellen.
No worries, zo denk ik er ook over.quote:
oh.. heb ik dan alleen contact met mensen die snappen dat je niet direct reageert? zou wel bijzonder zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een tijd internet op mn mobiel uit gehad, dat werkte kei goed. Anders vind men dat je bereikbaar moet zijn en snel moet reageren, zonder internet op je telefoon hoeft dat niet. Uitleggen is niet genoeg
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No worries, zo denk ik er ook over.
Was wel een periode dat ik wat meer zoekende was naar wat ik zelf prettig vond. Of beter gezegd, ik wist wel wat ik zelf prettig vond maar bevond me nog in een omgeving waarin men vond dat je je moest gedragen zoals de meerderheid dat doet en ruimte voor je eigen gevoel was er amper.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. heb ik dan alleen contact met mensen die snappen dat je niet direct reageert? zou wel bijzonder zijn
Die van je werk bedoel je dan toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet voor vandaag mijn laptop ook maar even dichtklappen. Even teveel dommigheid voorbij zien komen.
Sorry.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet voor vandaag mijn laptop ook maar even dichtklappen. Even teveel dommigheid voorbij zien komen.
Ja, wat nieuwe collega's. Hier ligt het niveau zoals altijd hoog.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:17 schreef Recce het volgende:
Ik nog wel. Mijn pa weigert me op m'n mobiel te bellen.
Mijn kritiek op bepaalde minder competente managers wordt me ook niet altijd in dank afgenomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wat nieuwe collega's. Hier ligt het niveau zoals altijd hoog.
Maar ik had al een aantal waarschuwingen gekregen dat er een aantal managers zijn die weinig managen. Daar kan ik niet zo goed tegen.
en daarna uittesten!quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik al. Twee stuks.
mac donaldsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:28 schreef mschol het volgende:
zo moet ik de deur uit, wat zal ik allemaal in huis halen?
Zie TTquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dus vroeg ik hoe weet die bezorger dan waar ze heen moeten. Ja dan bellen ze. Ja en dan
Dan zeg je iets in de trant van: na het mintgroene huisje links en na het ingevallen schuurtje rechts. En dan zet je iets herkenbaars op je porch als je huisje er hetzelfde als dat van de burenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Dus vroeg ik hoe weet die bezorger dan waar ze heen moeten. Ja dan bellen ze. Ja en dan
En ergens ophalen gaat zeker niet? Of bij een winkel of postkantoor laten bezorgen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ik had toch een lijst met dingen die ik wilde bestellen. Nu zei vriendin dat ik maar beter met 1 ding kon beginnen omdat het eiland geen straatnamen heeft en het de vraag nog maar is ze bellen als ze komen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dus de postcode en het gebied. En de naam van het huis. maar geen straatnaam
ja spreekt die vent natuurlijk geen Engelsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zeg je iets in de trant van: na het mintgroene huisje links en na het ingevallen schuurtje rechts. En dan zet je iets herkenbaars op je porch als je huisje er hetzelfde als dat van de buren
DAAROM ZIT JE OP THAISE LESquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja spreekt die vent natuurlijk geen Engels
HOE KAN JE NOU GEEN STRAATNAMEN HEBBEN
nee optie is dat ik het die vriendin laat bestellen maar ze zei probeer eerst maar kijken wat ze doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ergens ophalen gaat zeker niet? Of bij een winkel of postkantoor laten bezorgen?
Ja met wat goedkoops en onbreekbaars even uitproberen. Wel een goed idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee optie is dat ik het die vriendin laat bestellen maar ze zei probeer eerst maar kijken wat ze doen
tja, vind dat niet heel onlogisch bij een (klein) eilandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ipv een auto?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
Bal, kun je daar ook een olifant bestellen?
Heb ik nog niet gezien , zo ff kijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
Bal, kun je daar ook een olifant bestellen?
Misschien achter haar naam op het pakket "blonde european" laten schrijven. Dan komen ze wel hoor.quote:
Wat een gedoe daar. Misschien kun je een logistiek bedrijf met webshop opzetten, dat ook het eiland van straatnamen voorziet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien , zo ff kijken
raak nu elke keer mijn shoppinglist kwijt als ik inlog. ook een feest
Mijn vriend had in Wales ook geen straat en huisnummer, huizen hadden wel een naam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het geen westers land is maar een Aziatisch eilandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Looks after the dogsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien achter haar naam op het pakket "blonde european" laten schrijven. Dan komen ze wel hoor.
Een serviessetje ozoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja met wat goedkoops en onbreekbaars even uitproberen. Wel een goed idee.
op kosten van bal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:54 schreef Xilia het volgende:
Kunnen wij niet gewoon allemaal wat opsturen?
Volgens mij is het dan ook maar de vraag of het aankomt, als de postbode moet bellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:54 schreef Xilia het volgende:
Kunnen wij niet gewoon allemaal wat opsturen?
Nou zo blond vond ik haar de vorige keer nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien achter haar naam op het pakket "blonde european" laten schrijven. Dan komen ze wel hoor.
Bal gewoon postpunt makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan ook maar de vraag of het aankomt, als de postbode moet bellen
men vindt de prijsverhogingen voor post in NL al beetje absurd volgens mij, dus nee sowoieso te duurquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nou een brief zal misschien nog wel meevallen maar pakketjes worden snel al vrij prijzig
En ondertussen kunnen al die aliexpress verkopers voor 2 euro versturen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nou een brief zal misschien nog wel meevallen maar pakketjes worden snel al vrij prijzig
jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ondertussen kunnen al die aliexpress verkopen voor 2 euro versturen.
tja, zwaar gesponserd door de overheid krijg je datquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ondertussen kunnen al die aliexpress verkopen voor 2 euro versturen.
Het is wat apart dat alle regels en normen en waarden van de wereld door elkaar lopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, zwaar gesponserd door de overheid krijg je dat
tja, china is ook wel aan het verduurzamen, maar tegelijkertijd willen ze overal controle over hebben, incl alle economische markten, dus heel raar is dat niet..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is wat apart dat alle regels en normen en waarden van de wereld door elkaar lopenNL: wij willen duurzaam doen en daar betalen we voor
China: YOLOOOOOOOOOOOOOOOOO
Is het niveau van 'verduurzamen' in china niet heel wat anders dan het niveau hier? Al heb ik soms het idee dat het veel schijn is, ook hier in NL. Grote bedrijven en grote vervuilers worden niet zo hard aangepakt. Maar heb hier niet heel veel verstand van, is meer mijn gevoel dan daadwerkelijke kennisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, china is ook wel aan het verduurzamen, maar tegelijkertijd willen ze overal controle over hebben, incl alle economische markten, dus heel raar is dat niet..
Moet je nu een week thuisblijven om op de bezorger te wachten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:01 schreef bitterbal het volgende:
hmm heb het adres maar ingetypt
ik heb iets besteld.En hier heb je de optie dat je cash betaald bij aflevering
ja ze zeggen dat ik het voor 14 oktober krijg dus nog 3 dagen thuis blijven danquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nu een week thuisblijven om op de bezorger te wachten?
En 24/7 telefonisch bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nu een week thuisblijven om op de bezorger te wachten?
Ach ja, het regent toch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zeggen dat ik het voor 14 oktober krijg dus nog 3 dagen thuis blijven dan
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:01 schreef bitterbal het volgende:
hmm heb het adres maar ingetypt
ik heb iets besteld.En hier heb je de optie dat je cash betaald bij aflevering
1 2 | ERROR Vul verplicht veld "straatnaam" in |
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
jij:
[ afbeelding ]
ik weet het ook niet exact, maar dacht dat china wel bezig is kleinere vervuilende bedrijven is te vervangen voor schonere, iets wat bij ons bij veel al is gebeurd denk ik?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het niveau van 'verduurzamen' in china niet heel wat anders dan het niveau hier? Al heb ik soms het idee dat het veel schijn is, ook hier in NL. Grote bedrijven en grote vervuilers worden niet zo hard aangepakt. Maar heb hier niet heel veel verstand van, is meer mijn gevoel dan daadwerkelijke kennis
Heb je een beetje met ze geoefend?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:07 schreef bitterbal het volgende:
ja die thai net dachten dat ik al hele gesprekken kon voeren
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het ook niet exact, maar dacht dat china wel bezig is kleinere vervuilende bedrijven is te vervangen voor schonere, iets wat bij ons bij veel al is gebeurd denk ik?
(ik zie het zelf zo dat alsof zij een halve eeuw achterlopen ermee, maar zo is het ook weer niet)
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar kom natuurlijk niet verder dan losse woorden
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Maar dat zal wel
[..]Allemaal random woordjes, vooral snacks, heel toevallig
Is prima toch, je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze merkte net wel op van ja je hebt toch ook engels geleerd maar denk dat ze niet realiseren dat je vanaf kleins af aan al met die taal wordt geconfronteerd. Als je niet naar Thailand gaat hoor je natuurlijk nooit die taalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is prima toch, je moet ergens beginnen
Ja plus zelfde alfabet natuurlijk, ook niet onbelangrijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze merkte net wel op van ja je hebt toch ook engels geleerd maar denk dat ze niet realiseren dat je vanaf kleins af aan al met die taal wordt geconfronteerd. Als je niet naar Thailand gaat hoor je natuurlijk nooit die taal
idd. nou goed we doen ons best :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja plus zelfde alfabet natuurlijk, ook niet onbelangrijk.
Piew foek long!!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had em bij de chinees, ook kip in zoetzure sausquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had van de week nummer 15 bij de Thai, was ook lekker. Sweet and sour crispy chicken
's nachts open. En dan overdag als het te warm is, dicht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:32 schreef bitterbal het volgende:
wat is nou wijsheid? overdag ramen open zodat het door kan luchten en dan snachts airco aan? of ramen helemaal dicht houden?
Even snel luchten (10 min) in de ochtend als het dan nog koel/niet zo vochtig is, gewoon alle ramen en deuren helemaal open. Anders 10 min voordat je de airco aanzet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:32 schreef bitterbal het volgende:
wat is nou wijsheid? overdag ramen open zodat het door kan luchten en dan snachts airco aan? of ramen helemaal dicht houden?
ja tis meer voor de vochtigheidquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's nachts open. En dan overdag als het te warm is, dicht.
Met vochtigheid is dat niet zo handig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's nachts open. En dan overdag als het te warm is, dicht.
oke doe ik ze dichtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even snel luchten (10 min) in de ochtend als het dan nog koel/niet zo vochtig is, gewoon alle ramen en deuren helemaal open. Anders 10 min voordat je de airco aanzet.
Zou niet de hele dag ramen open laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:43 schreef Xilia het volgende:
Manman ik was naar winterjassen aan het kijken.
Wie koopt zoiets?
iknietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wie koopt zoiets?
Lijkt wel een winter wingsuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het maar duur en belachelijk genoeg maakt, is er wel een idioot die het koopt.
Wie koopt zoiets?
kanye westSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie koopt zoiets?
Dat zijn gewoon slaapzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wie koopt zoiets?
Ik snap ook wel heel goed die gezichtsuitdrukkingen van die modellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Haha jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap ook wel heel goed die gezichtsuitdrukkingen van die modellen.
Aww wat lief!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:48 schreef Ama het volgende:
Omg heb net de nightmare before christmas LEGO set gekregen van Solo.Maak straks ofzo wel even foto.
hoe groot zijn die?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden deze spinnen bij de dierenwinkel
https://www.hobbyreptiles(...)s-White-Bahamas.html
Dat is er al hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
nou schiet op met dat weekend. Ik geloof het verder wel.
als ik die filmpjes van spinnen-enthousiasthelingen kijk dan wil ik ook spinnetjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt heel klein. Met schattige oogjes. Zo groot als een vingernagel.
zijn ze wel duur. Wat eten ze? hamsters?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt heel klein. Met schattige oogjes. Zo groot als een vingernagel.
Fruitvliegjes en huisvliegen lees ik. Die heb ik hier wel in de zomer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ze wel duur. Wat eten ze? hamsters?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden deze spinnen bij de dierenwinkel
https://www.hobbyreptiles(...)s-White-Bahamas.html
Nee die hou je in een terrarium.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]en die zitten permanent in een terrarium of laat je ze dan ook door het huis lopen?
hmmquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fruitvliegjes en huisvliegen lees ik. Die heb ik hier wel in de zomer.
Wel luchtgaatjes in de envelop makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:07 schreef bitterbal het volgende:
als ik er hier een tegenkom stuur ik er wel een naar je op
ruzie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb snachts elke keer ruzie met een spin in de badkameren hij wordt steeds brutaler
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel luchtgaatjes in de envelop maken
overleeft die vast welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]gewoon in zo'n papieren enveloppe opsturen
Vangen en ergens buiten zetten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. ik wil niet dat die daar zit en weg gaat maar dat doet die niet
Lekker laten zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar te groot en te snel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]gewoon in zo'n papieren enveloppe opsturen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:19 schreef mschol het volgende:
echt.. moet mn bed weer in asap..
ik zoeken naar fietsleutel, alle jaszakken overhoop gehaald, naar fiets gewandeld en weer terug om te kijken of hij er nog in zat..
nogmaals door het huis heen gegaan waar ik dingen had neergegooid gisteravond... (want gisteravond had ik em nog)
dus ik denk "kut wat een gezeik"
ga zitten achter pc..
voel bij mn broekzakken.. hey.. wacht eens eff...
in het kleine zakje bij de normale broekzak zattie
en daar voel je dan letterlijk 4 of 5x overheen
Verkapte 'zie mij eens veel likes krijgen' postquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
bug: mijn like notifications blijven terug komen
denk dat ik die bug ook heb? dan staat er 'updates gepauzeerd' en krijg ik een melding dat er nieuwe berichten zijn maar als ik daar op klik dan zie ik niksquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Verkapte "zie mij eens nooit likes krijgen" postquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens veel likes krijgen' post
Gewoon met je hand. Tot je oksel nat is goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brief van de RDW gekregen over de APK. En dan staan er ook een paar punten die je regelmatig moet controleren zoals de bandenspanning.
Staat er ook: "Meet geregeld de bandprofieldiepte", maar ik las "Meet geregeld de brandstofdiepte".
Ik dacht echt , huh?, hoe moet ik dat meten?
Eén voor één op mobiel wegklikken hielp bij mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Liefst een random post uit 2015quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
elke post van fles liken.... gewoon omdat het kan
Fles helemaal flippen. Mijn post, wat doe je??!!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst een random post uit 2015
dan betaal ik Danny 1 miljoen en zeg ik.... ik heb ze toch gekochtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles helemaal flippen. Mijn post, wat doe je??!!!!
like notificaties gewoon uitzettenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het gaat maar om 2 specifieke likesquote:
ohquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat maar om 2 specifieke likes
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg meer profielen in die app dan ik even snel aan kan
Probeer de lijst altijd leeg te hebben voor een nieuwe lading om 19:00, maar dat begint uitdagend te worden. Ik zie het maar als een positief iets
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens veel likes krijgen' post
Met de dikkertjes beginnen en daarna kun je zo doorstomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg vooral veel likes van de groep die ik niet like dan
Heb jij "last" van de marathon?? Aangezien ze wel redelijk bij jou in de buurt voorbij rennen... .quote:
Ik denk dat het er mee gaat vallen, maar ze zijn niet helemaal duidelijk welke wegen op welk moment afgesloten zijn. Kan in ieder geval wel gewoon weg als het moet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij "last" van de marathon?? Aangezien ze wel redelijk bij jou in de buurt voorbij rennen... .
Okee. Ik woon echt langs het parcours. "Gelukkig" loop ik zelf mee, dus misschien heb ik alleen hinder als ik naar huis wil gaan. Maar dat is voor latere zorg natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee gaat vallen, maar ze zijn niet helemaal duidelijk welke wegen op welk moment afgesloten zijn. Kan in ieder geval wel gewoon weg als het moet.
Aan het parcours, dan kun je onder het lopen zo afslaan naar huis halverwege?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Ik woon echt langs het parcours. "Gelukkig" loop ik zelf mee, dus misschien heb ik alleen hinder als ik naar huis wil gaan. Maar dat is voor latere zorg natuurlijk...
Even pilsje drinken en weer door.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan het parcours, dan kun je onder het lopen zo afslaan naar huis halverwege?
Ja en Nee. Ik loop nu net de afstand die hier niet langs komt. De halve en Hele marathon, die komen hier wel langs..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan het parcours, dan kun je onder het lopen zo afslaan naar huis halverwege?
Pizzaatje in de oven, even douchen en naar de afterparty de medaille ophalenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even pilsje drinken en weer door.
*aan lichtkoord trekt*quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo de deur uit. Maar geen zin om door het donker te gaan.
Ik zie rauwe tomaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:51 schreef Karzai het volgende:
Fijn weekend allen, proost!
[ afbeelding ]
Proost!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:51 schreef Karzai het volgende:
Fijn weekend allen, proost!
[ afbeelding ]
Gaan je dates vast fijn vinden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens voor het eerst sinds februari de geurkaars aan zetten.
eet/borrel zequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:01 schreef Karzai het volgende:
Ik was de nootjes vergeten, proost!
[ afbeelding ]
Kwart Marathon, dat is ongeveer 10.5 kmquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
Welke afstand loop je @:bomenverzameling?
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Straks voetballen kijken Hongarije nederland
Ik help je hopenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan je dates vast fijn vinden.
Want niemand mag met kerst alleen zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu het vroeger donker wordt willen ze iemand hebben om de kerstdagen mee door te brengen.
Ahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu het vroeger donker wordt willen ze iemand hebben om de kerstdagen mee door te brengen.
Heb er nog heul veul mee, heb me moeten inhoudenquote:
Met wie ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er nog heul veul mee, heb me moeten inhouden
Met iemandquote:
Owquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want niemand mag met kerst alleen zijn
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want niemand mag met kerst alleen zijn
have funquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:17 schreef Karzai het volgende:
en toevallig zit er hier eentje op de hoek, ik ga ook even een biertje pakken tot later
Wat mag een biertje daar kosten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:29 schreef Karzai het volgende:
Het zit propvol maar er gingen net wat mensen weg dus ik heb een tafeltje
[ afbeelding ]
Ik heb een speciaal biertje dus ik denkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat mag een biertje daar kosten?
Hoi net thuisquote:
Nee ik ben niet aangenaam, ik ben LTVDKquote:
Oh, Hoi LTVDKquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben niet aangenaam, ik ben LTVDK
quote:
Is wel erg vroeg voor kerstmeuk hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Nou, eerste kerstcadeau is besteld. En gelijk de tweede ook, want x2. Rip ¤90.
Is geen meukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel erg vroeg voor kerstmeuk hoor
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Nou, eerste kerstcadeau is besteld. En gelijk de tweede ook, want x2. Rip ¤90.
Raspberry Pi 3 B+ met behuizing. Moet alleen nog een sd kaart bij.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat absoluut mijn hobbyproject zijn tot ik interesse verlies en het weggeef
Trek je sporttenue maar aan. Je kan zo invallen bij Oranje.quote:
Ik keek ff een stukje, ben snel afgehaakt. Kansloosquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trek je sporttenue maar aan. Je kan zo invallen bij Oranje.
Dan heb je tijd om dit te kunnen lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek ff een stukje, ben snel afgehaakt. Kansloos
Ja, het is vrij matig. Maar ja, we hebben ook gewoon een vrij matige selectie. Ik kijk ook alleen maar omdat ik pas in de rust thuis kwam en het dan te laat vind om nog iets anders te gaan doen en nog te vroeg voor bed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek ff een stukje, ben snel afgehaakt. Kansloos
Ze zullen nu wel gaan roepenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is vrij matig. Maar ja, we hebben ook gewoon een vrij matige selectie. Ik kijk ook alleen maar omdat ik pas in de rust thuis kwam en het dan te laat vind om nog iets anders te gaan doen en nog te vroeg voor bed.
Gaaf hoor, mooie reis weerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om dit te kunnen lezenLTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
Scheelt dat we dan geen finaleronde hoeven te spelen. Scheelt weer in het aantal wedstrijden in de overvolle kalender.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel gaan roepenh de Nations League, dat zijn oefenwedstrijden
Wij hebben dit ook (ooit begonnen met Vera edge, fibaro en daarna homey). Bevalt erggggg goed. Grote community erachter, zijn ontzettend veel scripts beschikbaar en erggggg veel apparaten die compatible zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is geen meuk
Heb op tweakers geleerd over Home Assistant, een tool om alle smart dingen vrijuit te besturen en weet dat m'n vader daar groot fan gaat zijn. Ik heb straks dus twee maanden om er zelf mee te klooien en alles uit te zoeken
En die tweede voor m'n moeder, hoef ik daar ook niet meer over na te denken.
Img=450 da’s fantastischquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:27 schreef Karzai het volgende:
Het was effe leuk, ga nu hiernaartoe
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |