SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn pocketsized internetmachine bedoel je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar heb je anders een telefoon voor?
ruiken ze ook naar tompouce?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben tompoucekaarsen bij de Hema. Ik weet niet zo goed of dit een goed idee is.
Wat?quote:
zijn die speciaal voor op de tompouce? gemaakt van tompouce?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben tompoucekaarsen bij de Hema. Ik weet niet zo goed of dit een goed idee is.
Heb je geen vaste telefoon?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn pocketsized internetmachine bedoel je?
Hij zou naar tompouce ruiken. Ik heb er nog niet aan gesnuffeld maar kreeg er net een mailtje over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn die speciaal voor op de tompouce? gemaakt van tompouce?
of lijken ze alleen maar op tompouce?
engquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:17 schreef Recce het volgende:
Ik nog wel. Mijn pa weigert me op m'n mobiel te bellen.
No worries, zo denk ik er ook over.quote:
oh.. heb ik dan alleen contact met mensen die snappen dat je niet direct reageert? zou wel bijzonder zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een tijd internet op mn mobiel uit gehad, dat werkte kei goed. Anders vind men dat je bereikbaar moet zijn en snel moet reageren, zonder internet op je telefoon hoeft dat niet. Uitleggen is niet genoeg
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No worries, zo denk ik er ook over.
Was wel een periode dat ik wat meer zoekende was naar wat ik zelf prettig vond. Of beter gezegd, ik wist wel wat ik zelf prettig vond maar bevond me nog in een omgeving waarin men vond dat je je moest gedragen zoals de meerderheid dat doet en ruimte voor je eigen gevoel was er amper.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. heb ik dan alleen contact met mensen die snappen dat je niet direct reageert? zou wel bijzonder zijn
Die van je werk bedoel je dan toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet voor vandaag mijn laptop ook maar even dichtklappen. Even teveel dommigheid voorbij zien komen.
Sorry.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet voor vandaag mijn laptop ook maar even dichtklappen. Even teveel dommigheid voorbij zien komen.
Ja, wat nieuwe collega's. Hier ligt het niveau zoals altijd hoog.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:17 schreef Recce het volgende:
Ik nog wel. Mijn pa weigert me op m'n mobiel te bellen.
Mijn kritiek op bepaalde minder competente managers wordt me ook niet altijd in dank afgenomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wat nieuwe collega's. Hier ligt het niveau zoals altijd hoog.
Maar ik had al een aantal waarschuwingen gekregen dat er een aantal managers zijn die weinig managen. Daar kan ik niet zo goed tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |