Nou zie je zelfs ik kan wat goed doen danquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
200 euro voor een januari maand is niet bijzonder hoog.
Jij bent dan ook de enige die vindt dat 200 euro bijzonder veel is. Hier wordt je van alle kanten duidelijk gemaakt dat dat niet zo veel is maar jij gaat alsnog liever in de kou zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou zie je zelfs ik kan wat goed doen dan
Ik vind het vrij duur. Maar in januari zal je wel moeten. December eigenljik ook. November is soms nog wel enigszins te doen. Hangt ook af van het weer natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die vindt dat 200 euro bijzonder veel is. Hier wordt je van alle kanten duidelijk gemaakt dat dat niet zo veel is maar jij gaat alsnog liever in de kou zitten.
Deze act was onder je vorige naam al uitgemolken. Bedenk een nieuw trucje joh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duur. Maar in januari zal je wel moeten. December eigenljik ook. November is soms nog wel enigszins te doen. Hangt ook af van het weer natuurlijk.
Wel fijn die global warming dan worden deze kosten minder. De ventilator verbruikt toch minder dan de verwarming. Maar misschien geloof jij wel helemaal niet in global warming?
Wat vind jij normaal en wat niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Deze act was onder je vorige naam al uitgemolken. Bedenk een nieuw trucje joh.
Of nog beter, doe gewoon eens normaal.
Ben jij nu sur idiut?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jeetje dus dan doe ik het nog redelijk zuinigjes aan?
Dat is dan wel fijn om te horen. Dan doe ik toch nog iets goed, net zoals mijn grote voorbeeld @:CoolGuy
Of je skipt het ook als doorstromer. Zoals ikzelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Lage labels kunnen niet meer worden opgekocht door huisjesmelkers die ze vervolgens te duur verhuren, want die vallen dan onder de nieuwe middenhuur wet. En starters kunnen misschien net aan zo een krot kopen, maar hebben dan geen geld meer over om het te verbouwen.
Ongeveer 1% van je inkomen? Ik vind dat niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou de kosten voor de verwarming als alleenstaande.
1 procent van het modale inkomen is 420 euro per jaar volgens mij is de verwarming meestal wel iets duurder dan dat.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ongeveer 1% van je inkomen? Ik vind dat niet zoveel.
Het hangt ook van het formaat van je huis af. Mijn gezin met 2 volwassenen, 3 kinderen stookte afgelopen januari 154 euro, 114m3 gas. Ik denk wel dat jij ergens warmte verliest, dus wellicht toch meer tochtstrips oid aanbrengen. Want in mijn huis is er praktisch 100% van de tijd minstens 1 iemand thuis en is het dus van 9-21.30 tussen de 21 en 22 graden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:56 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vind jij 200 euro aan stookkosten in de maand januari veel of weinig voor één persoon?
omdat het doel lijkt te zijn van @pedaalemmerzak om discussies te verneuken deelt hij consequest alleen de bedragen (die nietszeggend zijn) en slechts sporadisch het verbruik (in kuubs). en dan 91m3 in december gebruiken in een groot appartement (3 slaapkamers zoals hij eerder zelf aangaf) vind ik niet heel erg schokkend... dan zit je onder het NL gemiddelde.. ruim zelfs... zoals ook jij al aangeeft, jij gebruikt een 20 procent meer..quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het hangt ook van het formaat van je huis af. Mijn gezin met 2 volwassenen, 3 kinderen stookte afgelopen januari 154 euro, 114m3 gas. Ik denk wel dat jij ergens warmte verliest, dus wellicht toch meer tochtstrips oid aanbrengen. Want in mijn huis is er praktisch 100% van de tijd minstens 1 iemand thuis en is het dus van 9-21.30 tussen de 21 en 22 graden.
Hij gaf aan dat hij 141m3 gebruikte in januari.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat het doel lijkt te zijn van @:pedaalemmerzak om discussies te verneuken deelt hij consequest alleen de bedragen (die nietszeggend zijn) en slechts sporadisch het verbruik (in kuubs). en dan 91m3 in december gebruiken in een groot appartement (3 slaapkamers zoals hij eerder zelf aangaf) vind ik niet heel erg schokkend... dan zit je onder het NL gemiddelde.. ruim zelfs... zoals ook jij al aangeeft, jij gebruikt een 20 procent meer..
en hij gaf aanquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat hij 141m3 gebruikte in januari.
Maar ik verwarm eigenlijk alleen de woonkamer met open keuken, slaapkamers of badkamer worden niet verwarmd. Ik zou toch zeggen dat je in een appartement, met boven, onder en naast je buren, minder zou moeten gebruiken omdat je meer profiteert van anderen.
Maar goed, je hebt wel gelijk dat het hier offtopic is, al vind ik energiegebruik wel een interessant onderwerp. Vooral ook omdat er geen groenere energie is dan bespaarde energie.
dus zoals ik het zie zit hij nogal onder het gemiddeldequote:In december 2023 was dit 96 m³
In Februari 2024 was dit 58 m³
Ja, ik vind dat landelijke gemiddelde wat ik van Eneco krijg ook elke maand absurd hoog.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:00 schreef freak1 het volgende:
[..]
en hij gaf aan
[..]
dus zoals ik het zie zit hij nogal onder het gemiddelde
Daar zitten ook mensen zoals ik in natuurlijk. Ik zit zelf boven het gemiddelde van een huishouden van 5 personen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat landelijke gemiddelde wat ik van Eneco krijg ook elke maand absurd hoog.
Wij waren de afgelopen weken serieus aan het rondkijken, maar hebben besloten om toch maar te blijven zitten (we wonen er ook nog maar net eigenlijk)quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja koopt er nog iemand een huis hier of wat?
Hier in de buurt weinig te koop. Als er wat te koop staat, meestal veel belangstelling, dus dan kan ik niet op tegen mensen die er zelf willen wonen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is niet "brrrr", dat is "fijn en hoera"!quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor je het weet woon je in een buurt met alleen maar goedbedeelden brrrr.
Zijn die te koop dan? Wij zoeken onder de ASML-rook, succes verzekerd!quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Die zijn wel te koop, maar wellicht niet op de plek waar jij het liefste zou wonen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die te koop dan? Wij zoeken onder de ASML-rook, succes verzekerd!
Zoek jij ook of is dit een gokje?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zijn wel te koop, maar wellicht niet op de plek waar jij het liefste zou wonen.
Ben je doorstromer of starter?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die te koop dan? Wij zoeken onder de ASML-rook, succes verzekerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |