Nogal ja, kogelvis vs die van ronde 2 vond ik ook nogal een verschil. Ook een veel moeilijker woord en een treuzelende Astridquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Bijna alle vragen van het derde ronde team waren moeilijker dan van het eerste ronde team, raar. Neem Arles, De Wever, Talk Talk tegenover Auvers sur Oise, die andere Belg waarvan ik nog nooit gehoord heb en Ingram.
Inderdaad, ze maken de vragen gewoon zo dat je geluk moet hebben dat team 1 er niks van bakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:29 schreef thabit het volgende:
Dit gebeurt zo vaak bij een derde ronde, dat je beter gewoon na twee rondes kunt stoppen.
Ja, maar nog geen uitnodiging voor een opnamedag ontvangen.quote:
Hij past goed bij de boekenkast op de achtergrond.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef DrMarten het volgende:
Waarom is die gozer mee? Hij weet niks.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij past goed bij de boekenkast op de achtergrond.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen uitnodiging voor een opnamedag ontvangen.
Dat zoeken we op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]hoeveelste Fok!ker word je dan?
Zit jij in een andere tijdzone ofzo? Jij post hier de antwoorden al als Astrid bij mij net begint met lezen.quote:
Ik wist al waar de vraag heen ging.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit jij in een andere tijdzone ofzo? Jij post hier de antwoorden al als Astrid bij mij net begint met lezen.
Via de coax-kabel kijken is het snelst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit jij in een andere tijdzone ofzo? Jij post hier de antwoorden al als Astrid bij mij net begint met lezen.
Ik kijk ook gewoon lineaire tv, al zit daar tegenwoordig wel een Ziggo-kastje tussen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Via de coax-kabel kijken is het snelst.
Ik ook. Maar het kan best dat het op de ene plek net iets sneller is dan op de andere.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon lineaire tv, al zit daar tegenwoordig wel een Ziggo-kastje tussen.
Ging uit wanhoop maar foute antwoorden geven omdat hij niet steeds wilde zeggen: die moeten we opzoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:13 schreef Szura het volgende:
Nutteloos type die kerel van het eerste team
Wat waren die twee eigenlijk van elkaar? Hebben ze volgens mij niet verteld of ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:13 schreef Szura het volgende:
Nutteloos type die kerel van het eerste team
Ze willen laagste score ooitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:36 schreef DrMarten het volgende:
Lekker je zus blijven lastigvallen als ze aan het zoeken is
Iedereen weer wie Zlatan is....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
Zlatan Ibrahimovic.
Ik weet een voetbalvraag, bel de krant.
Zlatan stelt hier de vragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Iedereen weer wie Zlatan is....
Volgens Zlatan zelf...
Ik wist echt niet wie het elastiek heeft uitgevonden. En morgen ben ik het weer vergeten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Teveel te makkelijke vragen weer, het seizoen begon zo goed.
Bij zo'n vraag over encyclopedie ga ik dan twijfelen want zo makkelijk zal het toch niet zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Teveel te makkelijke vragen weer, het seizoen begon zo goed.
Niemand hier vermoed ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wie het elastiek heeft uitgevonden. En morgen ben ik het weer vergeten.
Het is een aanrader.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is helemaal aan mij voorbij gegaan
Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is helemaal aan mij voorbij gegaan
Dat is een heelwoestijn volgens mij. Het is wel iets met een een K.quote:
Ik heb het alleen met volwassenen gespeeld, maar vanaf een jaar of tien zal het vast kunnen.quote:
Toch de Kalahariquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een heelwoestijn volgens mij. Het is wel iets met een een K.
Blijkbaar, maar er ligt nog iets in die buurt met een andere naam waar ik niet op kan komen.quote:
Great Karoo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar er ligt nog iets in die buurt met een andere naam waar ik niet op kan komen.
Die intussen de helft van de tijd vergeet te bellen. Man man man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:36 schreef DrMarten het volgende:
Lekker je zus blijven lastigvallen als ze aan het zoeken is
Ik dacht dat ze allemaal bij elkaar waren. Pan enzo.quote:
Zo te zien heb je gelijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allemaal bij elkaar waren. Pan enzo.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij heet het in tennis echt geen walk over.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je (partner) moet meedoen en dan na 9 vragen het woord al roepen
Jiskefet, Michiel Romeyn.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Martinello het volgende:
Die vrouw zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn.
Dan had ik er wel eenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik dacht dat jullie ‘bye’ zeiden omdat ze zo slecht opzocht.
Laat die vragen maar zitten, zulllen we aan het woord beginnen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je (partner) moet meedoen en dan na 9 vragen het woord al roepen
Blijf dit overigens maar een raar woord vinden.quote:
Ik ken dit echt alleen maar als naam van de winkel. Ik zou daar nooit opkomen als ik daar zou zitten.quote:
Niet een minuutje dom voor je uit staren als de klok loopt helpt ook welquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
5 antwoorden voor 27 euro. Dat is het betere zoekwerk.
In Brabant wordt het best vaak gebruikt, volgens mij. Komt op mij iig heel normaal over.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijf dit overigens maar een raar woord vinden.
Ja, ik weet wel wat het betekent. Maar een trekpleister is iets leuks, en dat is niet echt de associatie die ik heb bij een pleister. Laat staan een die je eraf trektquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef EP3 het volgende:
[..]
In Brabant wordt het best vaak gebruikt, volgens mij. Komt op mij iig heel normaal over.
Trekpleister = [toerisme] - Een trekpleister is een locatie, zoals een museum of een pretpark, die een bijzondere aantrekkingskracht uitoefent op groepen mensen, vooral toeristen.
Ja, het zal wel weer n verbastering zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat het betekent. Maar een trekpleister is iets leuks, en dat is niet echt de associatie die ik heb bij een pleister. Laat staan een die je eraf trekt
En een pleisterplaats dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat het betekent. Maar een trekpleister is iets leuks, en dat is niet echt de associatie die ik heb bij een pleister. Laat staan een die je eraf trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |