Nogal ja, kogelvis vs die van ronde 2 vond ik ook nogal een verschil. Ook een veel moeilijker woord en een treuzelende Astridquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Bijna alle vragen van het derde ronde team waren moeilijker dan van het eerste ronde team, raar. Neem Arles, De Wever, Talk Talk tegenover Auvers sur Oise, die andere Belg waarvan ik nog nooit gehoord heb en Ingram.
Inderdaad, ze maken de vragen gewoon zo dat je geluk moet hebben dat team 1 er niks van bakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:29 schreef thabit het volgende:
Dit gebeurt zo vaak bij een derde ronde, dat je beter gewoon na twee rondes kunt stoppen.
Ja, maar nog geen uitnodiging voor een opnamedag ontvangen.quote:
Hij past goed bij de boekenkast op de achtergrond.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef DrMarten het volgende:
Waarom is die gozer mee? Hij weet niks.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij past goed bij de boekenkast op de achtergrond.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen uitnodiging voor een opnamedag ontvangen.
Dat zoeken we op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]hoeveelste Fok!ker word je dan?
Zit jij in een andere tijdzone ofzo? Jij post hier de antwoorden al als Astrid bij mij net begint met lezen.quote:
Ik wist al waar de vraag heen ging.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit jij in een andere tijdzone ofzo? Jij post hier de antwoorden al als Astrid bij mij net begint met lezen.
Via de coax-kabel kijken is het snelst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zit jij in een andere tijdzone ofzo? Jij post hier de antwoorden al als Astrid bij mij net begint met lezen.
Ik kijk ook gewoon lineaire tv, al zit daar tegenwoordig wel een Ziggo-kastje tussen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Via de coax-kabel kijken is het snelst.
Ik ook. Maar het kan best dat het op de ene plek net iets sneller is dan op de andere.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon lineaire tv, al zit daar tegenwoordig wel een Ziggo-kastje tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |