SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 11-10-2024 18:26:38 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Thnx!![]()
Ik weet wel niet iedereen hoeft te reageren op mijn post en ik wil er ook verder geen 'drama' van maken..
Dus lets talk about other things![]()
![]()
Het is toch allemaal wat hé..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
T'is ook net een wijf, hè.
Doe je het niet, is het niet goed.
Doe je het wel, is het ook niet goed.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:19 schreef JustinK het volgende:
https://www.ad.nl/auto/ko(...)e-is-woest~a5a5df5e/
![]()
![]()
Ik heb wel heelveel tijd en aandacht besteed aan deze pizzaTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:19 schreef JustinK het volgende:
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Heb je een zelfgemaakte?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel heelveel tijd en aandacht besteed aan deze pizzaSmile, it's free therapy.![]()
En dat ze met zulke jankverhalen naar hem toe willen gaan!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:19 schreef JustinK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest hier hard om lachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:19 schreef JustinK het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die wordt helemaal heet voor haarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar houdt je nieuwe oven ook van jou?![]()
Dat die je gaat knuffelen als die opgewarmd is lijkt me anders geen goed ideequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar houdt je nieuwe oven ook van jou?Uw ADH vitamine Worst
Met een shitload aan gorgonzola en artisjokkenTrotste mama van Ambar
quote:had je dat al eerder gedaan?
Keer van plan om te doen maar nog niet gedaan.Smile, it's free therapy.![]()
Ja heel vaakquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]had je dat al eerder gedaan?
Keer van plan om te doen maar nog niet gedaan.Trotste mama van Ambar
m1st1g had hier vorig jaar geschreven hoe hij het maakte. Die begon er al in de ochtend mee, in de middag nog eens kneden en geloof als hij het ging gebruiken ook.quote:
Doe je dat ook?
Het is eigenlijk heel simpel.Smile, it's free therapy.![]()
Weet je wat nog makkelijker is? Thuisbezorgd.nl openen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
m1st1g had hier vorig jaar geschreven hoe hij het maakte. Die begon er al in de ochtend mee, in de middag nog eens kneden en geloof als hij het ging gebruiken ook.
Doe je dat ook?
Het is eigenlijk heel simpel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Gisteren tijdens de lunch mee begonnen, omdat het ik 's avonds wilde eten. Toen onverwachtste plannen. Deeg snel in de koelkast gegooid. Vanochtend er weer uitgehaald, even doorgekneed. En de rest van de dag maar laten rusten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
m1st1g had hier vorig jaar geschreven hoe hij het maakte. Die begon er al in de ochtend mee, in de middag nog eens kneden en geloof als hij het ging gebruiken ook.
Doe je dat ook?
Het is eigenlijk heel simpel.Trotste mama van Ambar
+1 Saus zelf maken vind ik bewerkelijk (voor de pizza). Potje is makkelijkerquote:
Ik heb wel eens deeg gemaakt, maar niet voor pizza
Wel pizzabodems van tonijn met ei gemaakt, om het kha te houden.
En saus sowieso wel, ooit een enorme tomaten oogst gehad, toen werd ik creatief
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Voor de saus pak ik vaak tomatenpuree, knoflook, kruiden en water voor
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je wat nog makkelijker is? Thuisbezorgd.nl openen.klopt
Maar de pizza's van de pizzeria die ik lekker vind bezorgd hier niet.
Is wel 1 van mijn favoriete dingen in de keuken: het perfecte deeg makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]had je dat al eerder gedaan?
Keer van plan om te doen maar nog niet gedaan.![]()
Zoveel liefde en aandacht gaat daar in zitten.![]()
Die mis ik wel, altijd leuk om te lezen als ie weer wat ging makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe je dat ook?
Het is eigenlijk heel simpel.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Of een pakje kan ook van Heinz gebruik ik meestal als ik pasta saus ga makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1 Saus zelf maken vind ik bewerkelijk (voor de pizza). Potje is makkelijker
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klopt
Maar de pizza's van de pizzeria die ik lekker vind bezorgd hier niet.![]()
owwwww niet dat je nog zelf met tomaten/ ontvellen etc aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de saus pak ik vaak tomatenpuree, knoflook, kruiden en water voor
Evengoed meer van jezelf dan een kant en klaar pakje.
Pizzadeeg of maak je ook deeg voor andere dingen? Pasta?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is wel 1 van mijn favoriete dingen in de keuken: het perfecte deeg maken![]()
Zoveel liefde en aandacht gaat daar in zitten.Smile, it's free therapy.![]()
Dan zou ik alsnog ene pakje gezeefde tomaten pakkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owwwww niet dat je nog zelf met tomaten/ ontvellen etc aan de slag gaat.
Evengoed meer van jezelf dan een kant en klaar pakje.Trotste mama van Ambar
Was flink kloppen zekerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook wel eens saus gemaakt, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die mis ik wel, altijd leuk om te lezen als ie weer wat ging makenEn het zag er lekker uit wat hij maakte ook
![]()
diepvriespizza was niet oke bij hem
Brood!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pizzadeeg of maak je ook deeg voor andere dingen? Pasta?
Heel veel gemaakt, van Griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel, simpel en lekker, met 10 minuutjes heb je broodjes
En dat bind wel? Benieuwd hoe dat smaakt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel eens deeg gemaakt, maar niet voor pizza
Wel pizzabodems van tonijn met ei gemaakt, om het kha te houden.
En saus sowieso wel, ooit een enorme tomaten oogst gehad, toen werd ik creatief
Duite pizzeriaquote:net over de grens dus bezorgen zou wel heel lui zijn.
Ik heb wel eens soep gemaakt van shoarma!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Heb wel eens pizza gemaakt van pita broodjes![]()
![]()
Brood! Van zachte witte puntjes tot kaneelbroodjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pizzadeeg of maak je ook deeg voor andere dingen? Pasta?
Pasta eet ik niet.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Brood!
Heel veel gemaakt, van Griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel, simpel en lekker, met 10 minuutjes heb je broodjesHuh met yoghurt? Ik ken wel kwarkbolletjes. Van de bakker dan
.
Lolwhut? Recept graagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens soep gemaakt van shoarma!![]()
![]()
Calzone?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Heb wel eens pizza gemaakt van pita broodjes
die hebben we hier ook wel eens wij maken er wel eens tosti's meequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Heb wel eens pizza gemaakt van pita broodjes
En dat smaakte ook nog?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens soep gemaakt van shoarma!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
* aeque zoekt recept voor in de slowcooker
Nee pitabroodje door midden snijden en dan beide kanten met tomatenpuree of saus besmeren en beleggenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
kaneelbroodjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Brood! Van zachte witte puntjes tot kaneelbroodjes
Pasta eet ik niet.![]()
wow dat je dat kunt van die zachte witte puntjes zelf maken!Smile, it's free therapy.![]()
Is ook lekker idd..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die hebben we hier ook wel eens wij maken er wel eens tosti's mee
Mijn pizza is ook geheel smakeloos jaquote:Trotste mama van Ambar
Oh zo, ik dacht alles erin gooien en dan in de contactgrill.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee pitabroodje door midden snijden en dan beide kanten met tomatenpuree of saus besmeren en beleggen
Gluhwein is wel lekker! Als het buiten een beetje kouder is en dan een warm glasquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik drink ook amper wijn, maar gluhwein vind ik wel lekker in de winter
wel zelfgemaakt natuurlijk![]()
![]()
Absoluut!quote:
Was in mijn studententijd!
Ik had een kiloverpakking shoarma gekocht. Hele pak in de pan leeggeflikkerd.Ja dat wordt uiteindelijk wel gaar als je het blijft roeren tijdens het bakken, maar lekker wordt het nooit zo.
Ik wilde het niet weggooien dus pleurde ik wat bouillonblokjes in een grote pan, water er in, kookte er wat pasta in en voegde toen de shoarma toe met wat paprika.
Wat kruiden toegevoegd tot het geheel eindelijk een keer goed smaakte!Maar toen smaakte het serieus ook echt wel goed!
![]()
![]()
Zou ook wel kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht alles erin gooien en dan in de contactgrill.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn pizza is ook geheel smakeloos ja
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque zoekt recept voor in de slowcooker![]()
![]()
![]()
Ja, naanbrood. Makkelijk en lekker! (vind ik dan)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Huh met yoghurt? Ik ken wel kwarkbolletjes. Van de bakker dan
.
https://miljuschka.nl/het-makkelijkste-naanbrood-ooit/Cause there is always a wrong to your right 🎶
Geduld. Veeeeel geduldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kaneelbroodjes![]()
wow dat je dat kunt van die zachte witte puntjes zelf maken!![]()
![]()
Nou wel vindingrijk hoor..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik had een kiloverpakking shoarma gekocht. Hele pak in de pan leeggeflikkerd.Ja dat wordt uiteindelijk wel gaar als je het blijft roeren tijdens het bakken, maar lekker wordt het nooit zo.
Ik wilde het niet weggooien dus pleurde ik wat bouillonblokjes in een grote pan, water er in, kookte er wat pasta in en voegde toen de shoarma toe met wat paprika.
Wat kruiden toegevoegd tot het geheel eindelijk een keer goed smaakte!Maar toen smaakte het serieus ook echt wel goed!
Shoarma wordt snel droog heb ik het idee.. liever een broodje doner of kebab
Die maak ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, naanbrood. Makkelijk en lekker! (vind ik dan)
https://miljuschka.nl/het-makkelijkste-naanbrood-ooit/![]()
![]()
Zet een koe op m'n eettafel en ik neem er zo een hap uit!Verbandje op de wond en ze kan weer terug naar de stal om kindjes te baren voor de vleesindustrie!
![]()
![]()
Nee hoor, ik drink ook gewoon de goedkope 2 euro voor een liter flessenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gluhwein is wel lekker! Als het buiten een beetje kouder is en dan een warm glas
wel zelfgemaakt natuurlijk
Wel warmgemaakt natuurlijk
De kruiden van de supermarktshoarma trek ik al jaren absoluut niet meer!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wel vindingrijk hoor..Shoarma wordt snel droog heb ik het idee.. liever een broodje doner of kebab
De textuur vind ik ook niks.
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
dacht dat je weer eens een grapje maakte!
Het leuke van zelfgemaakte is dat je hele huis naar de kruiden gaan ruikenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik drink ook gewoon de goedkope 2 euro voor een liter flessen
Wel warmgemaakt natuurlijkVoor het opdienen wel nog een beetje rum bij doen om te compenseren voor de verdampte alcohol
![]()
![]()
Vanavond voetbal kijken, zal wel alleen de eerst helft worden.. daarna lekker mijn bedje inMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Was ik eerst ook van plan, pudding van frikandellen of zo, maar soms is de realiteit gekker dan fantasie!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dacht dat je weer eens een grapje maakte!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: