Geniet van je lievelingsdrankjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:31 schreef exode het volgende:
Wat licht in mijn hoofd werd ik, maar ik geloof dat ik wat aantekeningen in mijn medisch dossier heb want de longverpleegkundige zat er scherp op om te voorkomen dat ik wederom onderuit ging.
Zo blij dat het achter de rug is, over een week de uitslagen en hopelijk doorverwijzing naar de longverpleegkundige bij de huisarts. Ben dat ziekenhuis wel zat, met de bezoekjes van B erbij ga ik al over de 15 keer in 1 jaar heen. Bluh.
Maar
Ja
Ik zit bij Starbucks met een pumpkin spice latteeen aardige omweg maar het is het waard.
Nou ja dat vond ik ook want het waren beiden mijn vrije middagen, ik wil ook niet dat ze zomaar op mijn balkon staan als ik zit te werken want ik denk dat de honden dan wel aan slaan ( dat mag ik toch hopen tenminstequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind twee keer 4 uur thuis blijven voor iemand anders al heel netjes oh-oh. Kunnen ze niet met een ladder je balkon van buitenaf op? En anders zou ik je uurloon bij de buurvrouw aanbieden, dat je tegen betaling daarvan best nog een keer vier uur wil gaan wachten, maar dat dit grapje je teveel vrije uren kost nu. Maar buurvrouw zal zelf ook niet blij zijn met de glasvezel-figuren.
Ik heb 1,5e week geleden de kabel naar binnen laten leggen (kon gratis, hebben nu nog geen plannen voor glasvezel, maar wie weet ooit), maar die mannen hebben super netjes alle tegels voor de deur eruit gehaald en het naar binnen weggewerkt, en naderhand zag het er nog beter uit dan dat het voor hun bezoekje was!
Al dan niet iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:21 schreef Troel het volgende:
Succes @:exode!
En succes @:Mushanga71 met al dan niet dat gasgebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga vandaag 1 aannemer even bellen of hij uberhaupt interesse heeft in onze plan B en daarvan vragen hoeveel dat om en nabij zou kosten (hij heeft nu toch al berekening gemaakt, dan lijkt het mij vooral strepen). Hij had namelijk hele goede ideeen om de huidige uitbouw te renoveren en isoleren.
Wordt wel een leuke uitdaging om onze wensen in de huidige uitbouw te realiseren, maar ik ben ervan overtuigd dat het pastIk zal binenkort de huidige plattegrond eens posten en onze wensen.
![]()
Maar goed, het wordt 20 graden vandaag!
Zwager doet geen aanbouwen/uitbouwen meer. Dus hem hebben we sowieso niet om een offerte gevraagd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef hilliebillie het volgende:
Maar is je zwager dan ook van z’n indicatie teruggekomen? Of heeft die zelf geen offerte gemaakt?
Ben benieuwd naar jullie ideeën!
Hier gisteren de sleutel ontvangen van ons nieuwe huis. En vandaag is de sloper begonnen. Ik ga zo nog even kijken want ik kreeg van man al een foto door en dat zag er al weer heel anders uit.
We gaan boven op de kinderslaapkamers een dakkapel zettenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef exode het volgende:
[..]
Zwager doet geen aanbouwen/uitbouwen meer. Dus hem hebben we sowieso niet om een offerte gevraagd.
Wat leuk Hillie, wat is de globale planning?
Ik zal tzt wel wat foto’s plaatsen. Bedenk me net wel dat we gisteren zo druk waren met regelen, spullen halen en brengen en mensen laten kijken. Dat we geen foto’s gemaakt hebben van hoe het leeg was. Dus de voor foto’s zijn alleen de funda foto’squote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef exode het volgende:
Klinkt heel gaaf allemaal Hillie, erg benieuwd naar de start en het eindresultaat
Heb je daarin meegerekend dat je waarde ook stijgt door verbouwing?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef exode het volgende:
Onze hypotheek zou per maand bijna 50% hoger worden door de huidige rente en het vervallen van korting vanwege de 65% grens (onze hypotheek is lager dan 65% van de huiswaarde)
Succesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Mushanga71 het volgende:
exode!
Ik ben nerveus. Zo naar de tietenpletterij en dat boeit me niet. Maar de metro... Bedacht me net dat ik nog nooit helemaal alleen in mn eentje in dat ding ben geweest![]()
Zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je daarin meegerekend dat je waarde ook stijgt door verbouwing?
Leuk hoor!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zal tzt wel wat foto’s plaatsen. Bedenk me net wel dat we gisteren zo druk waren met regelen, spullen halen en brengen en mensen laten kijken. Dat we geen foto’s gemaakt hebben van hoe het leeg was. Dus de voor foto’s zijn alleen de funda foto’s![]()
Maar dat mag de pret niet drukken
Wat superleuk! Ik denk dat ik een leuk verjaardagscadeautje voor mezelf weet, na jouw verhalenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:46 schreef exode het volgende:
Wij hadden dus een wildcamera in de achtertuin, maar een paar avonden geleden zagen we ineens een heel klein egeltje in de voortuin. Nu staat de camera dus in de voortuin.
De 'vangst' van vannacht:
Baby egel die rondsnuffelt, een filmpje of 5
Grote egel die rondsnuffelt, 2 filmpjes
5 verschillende katten waarvan er 1 in de struik klimt waar de vetbollen hangen. (hij kan er niet bij)
Ook leukquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat superleuk! Ik denk dat ik een leuk verjaardagscadeautje voor mezelf weet, na jouw verhalen. Al vrees ik dat wij vooral veel beelden gaan zien van naaktslakken die eroverheen kruipen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:54 schreef LeSage het volgende:
Even wat spuien hier…Kijk eens op deze site: https://www.kraamtranen.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De url lijkt over iets anders te gaan, maar er staat veel zinnige info op over premenstrueel distress syndroom en hormonale disbalans.
Ik heb veel baat bij die behandeling gehad.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:54 schreef LeSage het volgende:
Even wat spuien hier…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Ah, wij hebben ook (2) axolotls. Hoeveel heb jij er? En hoe kunnen ze samen met guppen in een aquarium, die moeten toch in veel warmer water, terwijl axolotls vrij koud water nodig hebben?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zebravinkjes heb ik ook gehad, die vond ik alleen maar herrie en rommel maken, en ondanks dat ze tam waren en in mn hand zaten, kon je er net niks mee![]()
Ik heb buiten de honden nog een grote bak met axolotls en guppen, en een kleiner aquarium.
Ik vind ze onwijs leuk om naar te kijken en ze eten dus wel uit de hand hier. Ze hebben een redelijk kale bak want zand stoft enorm en planten slopen ze. Ze hebben een buis waar ze door kunnen en een bak waar nog een beetje zand en stenen in zitten. Ik heb wel kroos en stekken op de bak. Guppen ( en mollies en platies ) kunnen op kamertemperatuur. Ze kweken hier ook in de axobak als gekken (en ik heb kleurvaste rode guppen). Ik had vijf Axolotls want iedereen wilde van zijn kieuwenpiemel af. Nu nog maar twee. En twee mega borstelneuzen er bij. Gelukkig geen vrouwen meer want ze jongen ook als de ratten als je ze hun gang laat gaan,maar ze eten die jongen ook weer op zodra ze uit het ei zwemmen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:40 schreef trui het volgende:
Sorry mensen ik loop erg achter, maar ik wilde nog even reageren op dit bericht:
[..]
Ah, wij hebben ook (2) axolotls. Hoeveel heb jij er? En hoe kunnen ze samen met guppen in een aquarium, die moeten toch in veel warmer water, terwijl axolotls vrij koud water nodig hebben?
Ik heb eerlijk gezegd eigenlijk een beetje spijt van onze axolotls-aankoop. We hebben ze nu 3,5 jaar ofzo, we zorgen er uiteraard goed voor en ik vind ze ook best leuk, maar ik vind de verzorging toch meer gedoe dan wat ik vooraf erover gehoord/gelezen had, en ik realiseer me steeds meer dat 't eigenlijk maar een oersaai leventje dat ze bij ons hebben. Echt veel interactie heb je er ook niet mee.
op welke temperatuur heb jij 't water voor de lotls dan? hier moet 't echt gekoeld worden, anders zien we ze achteruit gaan. Hier vinden ze planten juist heel fijn om in te hangen overigens.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind ze onwijs leuk om naar te kijken en ze eten dus wel uit de hand hier. Ze hebben een redelijk kale bak want zand stoft enorm en planten slopen ze. Ze hebben een buis waar ze door kunnen en een bak waar nog een beetje zand en stenen in zitten. Ik heb wel kroos en stekken op de bak. Guppen ( en mollies en platies ) kunnen op kamertemperatuur. Ze kweken hier ook in de axobak als gekken (en ik heb kleurvaste rode guppen). Ik had vijf Axolotls want iedereen wilde van zijn kieuwenpiemel af. Nu nog maar twee. En twee mega borstelneuzen er bij. Gelukkig geen vrouwen meer want ze jongen ook als de ratten als je ze hun gang laat gaan,maar ze eten die jongen ook weer op zodra ze uit het ei zwemmen.
Het zijn geen dieren waar je interactie mee hebt. Maar ik heb altijd aquaria gehad, ik vind een bak met garnalen ook al leuk zat.
30? Jeetje. Ik heb altijd begrepen dat ze niet goed tegen warmer dan 20 graden kunnen. Toen wij nog geen koeler hadden hebben we heel wat aangeklooid met ijsblokken die we er steeds bijgooiden. Maar ze liggen hier bij 23 echt op apegapen. En bij 18 a 19 zijn ze duidelijk beter te pas. Ons aquarium is 120 x 45 x 60 ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Kamertemperatuur. Maar ik heb echt nooit verwarming aan, dus nu is het 19 graden maar ze trekken 30 ook wel. Koelen is niet echt nodig hier gelukkig. Planten gaan ze idd in hangen maar daarmee slopen ze ze ook. Hoe groot is je bak?
Oh Lord ofc, sorry!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:46 schreef Phaidra het volgende:
@:oh-oh ik denk dat je @:LeSage bedoelt. Al zou ik ook best vakantie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |