quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:27 schreef Jentin het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wat anders! Dan is het een no-brainer. Ik vond het al zo’n idiote constructieThanks!
Dat andere kwam van de gemeentewebsite zie ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:27 schreef Jentin het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wat anders! Dan is het een no-brainer. Ik vond het al zo’n idiote constructieThanks!
Jup, een 24uurs kaart voor kinderen tussen de 4 en 11 jaar voor 4,50quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:49 schreef Leandra het volgende:
Het GVB heeft toch ook kinderkaartjes?
Ik weet niet hoe ver je kinderen kunnen lopen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:58 schreef Jentin het volgende:
Ik val even binnen. Ik wil komende week met kinderen (6 en 10) naar het Rijksmuseum vanwege het Donald Duck-gebeuren dat daar nu gaande is. Ik ben níet thuis in Amsterdam. Ik twijfel tussen parkeren onder Museumplein (á 37,50) of bij p+r ArenA en dan verder met het ov met een p+r gvb-kaartje. Met dat kaartje kan ik alleen weer niet overstappen en dat schijnt wel nodig te zijn om bij het Rijks te komen vanaf de Arena.
Ik moet al ruim 1,5 uur rijden om überhaupt in Amsterdam te komen en mijn nageslacht is dermate bleu dat ze hard moeten nadenken over een roltrap, laat staan een metro of tramIngewikkelde ov-constructies lijken me dus niet erg relaxed of sfeerverhogend.
Iemand tips? (Ook voor andere dingen die ik daar vooral moet doen als ik dan toch die reis gemaakt heb?)
Yes, geen geurtjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ai @:exode Heb je dit zien aankomen? Misschien dat een ander appartement wel wat ruimer is?
Fijne vakantie @:LeSage en geniet ervan!
Is het nog gelukt met de bekleding @:Ynske?
Zooo, zoon kwam zowaar thuis met 2 manga's en één manga-achtig boek met alleen tekst. Wie weet wordt het toch nog een lezer
Hmm, sorry voor mijn ultratrage reacties, maar toch nog even hierop ingaand: dat je er van de 5 nog 2 over hebt is misschien toch geen goed teken? Zaten ze alle vijf in dezelfde bak? Ik had ook begrepen dat het niet echt groepsdieren zijn. In 't begin beet bij ons de één de ander ook meteen een pootje eraf hier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier gaat het gewoon goed, ik heb wel speciale filters die het water bovenin ook goed rouleren, maar geen grote pomp zoals een eheim omdat ze niet van stroming onderin houden.
Mijn bak is zelfs nog iets kleiner dan die van jou, dus ze hebben het echt wel prima denk ik hoor!
Oh ja @:Phaidra , bijna vakantie
Uhm die zijn allemaal stokoud geworden , ouder dan 15 jaar. Ik heb ze allemaal als afdankertjes binnen gekregen en ook in niet al te beste staat. Dus ik denk dat dat wel mee valt... Maar bedankt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:02 schreef trui het volgende:
[..]
Hmm, sorry voor mijn ultratrage reacties, maar toch nog even hierop ingaand: dat je er van de 5 nog 2 over hebt is misschien toch geen goed teken? Zaten ze alle vijf in dezelfde bak? Ik had ook begrepen dat het niet echt groepsdieren zijn. In 't begin beet bij ons de één de ander ook meteen een pootje eraf hier.Gelukkig groeit dat dan weer aan.
Leuk en goed gedaan dat je hebt geboekt!quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:13 schreef Kyara het volgende:
Iemand bekend in Noordwijk?
Ik ga 2 nachtjes naar Noordwijk in mijn eentje (dank nog de hulp bij het beslissen voor Noordwijk)
Heeft iemand tips voor restaurants? Ik wil liever niet (alleen) gebruik maken van het hotel restaurant maar je, in je eentje naar een restaurant is (voor mij) nog wel een drempel.
Ik zoek iets laagdrempeligs waar ik gewoon een hapje kan eten. Met boek of telefoon naast mijn bord of zo. Hebben jullie dat wel eens gedaan? Alleen uit eten?
Ik werk in een lunchroom, er zitten regelmatig mensen lekker alleen te lunchen met een boek en dat vindt niemand raar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:13 schreef Kyara het volgende:
Iemand bekend in Noordwijk?
Ik ga 2 nachtjes naar Noordwijk in mijn eentje (dank nog de hulp bij het beslissen voor Noordwijk)
Heeft iemand tips voor restaurants? Ik wil liever niet (alleen) gebruik maken van het hotel restaurant maar je, in je eentje naar een restaurant is (voor mij) nog wel een drempel.
Ik zoek iets laagdrempeligs waar ik gewoon een hapje kan eten. Met boek of telefoon naast mijn bord of zo. Hebben jullie dat wel eens gedaan? Alleen uit eten?
Helemaal niet aso, alleen afdoen als je iets wil bestellenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk, ik nam altijd een boek mee. Nu zou ik dus een luisterboek nemen maar een koptelefoon op zou ik aso vinden dus dan zou ik op mijn kamer eten geloof ik.
Ah dat had ik er niet uit begrepen, fijn dat ze het zo lang vol gehouden hebben!quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm die zijn allemaal stokoud geworden , ouder dan 15 jaar. Ik heb ze allemaal als afdankertjes binnen gekregen en ook in niet al te beste staat. Dus ik denk dat dat wel mee valt... Maar bedankt.
Ik kan wel uitsluitingen toevoegen als jij bij mij aangeeft wie je al hebt gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:13 schreef FlyingFish het volgende:
En kom allemaal mee doen met Secret Santa! Laatste week om je aan te kunnen melden! ik wil wel mee doen, maar het clubje is nu nog te klein waardoor de kans te groot is dat ik een lootje trek dat ik al eerder heb gehad, dus als er meer mensen mee doen, kan ik ook mee doen!
OUD / 2024 OUD Secret Santa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |