Goede tip, ga meteen met azijn aan de slag, puur of aangelengd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Alles kots eraf vegen en dan met azijn naspoelen. Anders zo'n geurverwijderspul gebruiken.
Hadden we een keer met dochter, ergens in Limburg en we moesten naar AmsterdamEn uiteraard niks om schoon te maken
Puur, op een doekje en daarmee schoon wrijven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goede tip, ga meteen met azijn aan de slag, puur of aangelengd?
Geen idee waar ik dat voor nodig hebquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Baking soda moet je altijd in huis hebben net als azijn!
Net even voor je gekeken. Als je p&r hebt bij de Arena kost dat na 10.00 uur 6 euro.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:58 schreef Jentin het volgende:
Ik val even binnen. Ik wil komende week met kinderen (6 en 10) naar het Rijksmuseum vanwege het Donald Duck-gebeuren dat daar nu gaande is. Ik ben níet thuis in Amsterdam. Ik twijfel tussen parkeren onder Museumplein (á 37,50) of bij p+r ArenA en dan verder met het ov met een p+r gvb-kaartje. Met dat kaartje kan ik alleen weer niet overstappen en dat schijnt wel nodig te zijn om bij het Rijks te komen vanaf de Arena.
Ik moet al ruim 1,5 uur rijden om überhaupt in Amsterdam te komen en mijn nageslacht is dermate bleu dat ze hard moeten nadenken over een roltrap, laat staan een metro of tramIngewikkelde ov-constructies lijken me dus niet erg relaxed of sfeerverhogend.
Iemand tips? (Ook voor andere dingen die ik daar vooral moet doen als ik dan toch die reis gemaakt heb?)
@Jentin das misschien idd handiger? Railrunner kost 2,50 per kind onder de 11 jaar.quote:
If only. Geen trein hier. Half uur met de auto naar het dichtstbijzijnde station en dan 2,5 uur treinen enkele reis, voor bijna 29,- Jammer, want ik reis graag met de trein en het zou leuk zijn voor de junioren. Edit: Railrunner wist ik niet, goeie tip voor een andere keer.quote:
Dit staat op de site:quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:22 schreef Elleska het volgende:
Mag je echt niet overstappen?
Ik ken het van hier dat je binnen een uur tijd zo vaak mag overstappen als je wil. Terugrit weer inchecken en dan is er 1 uur om weer naar de P+R te komen.
Das idd niet gek, 7 euro.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:23 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dit staat op de site:
Let op: GVB Kaarten
Met GVB kaarten kunt u alleen 1x naar het centrum en 1x terug naar de P+R reizen. Het is niet mogelijk om onbeperkt in het centrum van Amsterdam te reizen. Na het 2x inchecken wordt de kaart gedeactiveerd en kunt u hem niet meer gebruiken. Als u vaker in Amsterdam centraal wilt reizen kunt u een bijvoorbeeld een dagkaartje of een uurkaartje aanschaffen.
Edit: ik hoef natuurlijk niet per se zo’n kaart en kan prima reizen met een normale ov-kaart. Maar het gvb-kaartje kost 7 euro voor 3 personen. Dat leek me aantrekkelijk.
Oh, dat is inderdaad wat anders! Dan is het een no-brainer. Ik vond het al zo’n idiote constructiequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:26 schreef Elleska het volgende:
Dat lijkt me wel heel erg beperkend, zo kom je toch nergens?
Ik lees hier iets anders:
https://www.gvb.nl/bezoek-amsterdam/gvb-p-en-r-kaart
Hoe werkt het P+R-kaartje?
De GVB P+R-kaart uit de P+R-automaat geeft je recht om vanaf de P+R-locaties van gemeente Amsterdam twee ritten (heen en terug) te maken met een GVB tram, bus of metro. Na het inchecken bij de bus, tram of metro is het P+R-kaartje maximaal één uur geldig. Binnen dit uur kun je onbeperkt overstappen tussen de verschillende voertuigen en lijnen. Het tweede uur gaat in als je na het verlopen van het eerste uur opnieuw incheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |