abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215248106
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 19:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
en toen verschoof je de doelpalen
Dat is niet de betekenis van 'doelpalen verschuiven' maar ok.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:12:52 #202
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215248123
.foutje, bedankt
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:17:16 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215248164
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:11 schreef Scribent het volgende:

[..]
Dat is niet de betekenis van 'doelpalen verschuiven' maar ok.
ok _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215248316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 18:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ding van de wetenschap is dat ze dingen proberen te bewijzen

Dat daarbij soms heilige huisjes uit heilige boekjes omver gaan is meer een neveneffect daarvan
Klopt. Maar mensen kunnen knoeien met bewijzen.
Wetenschappers zijn per slot van rekening ook maar gewone mensen.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:41:22 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215248357
ok
pi_215248383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 19:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Op grond waarvan stel jij bijvoorbeeld dat iedereen een keuze moet maken en zich eraan moet houden? Als ik inconsequent ben, vind je dat slechter dan consequent zijn? Op grond waarvan veroordeel je willekeur?

Op een discussieforum zitten als moreel relativist is al onzinnig. Jij vindt wat jij vindt, de ander vindt iets anders en dat is allemaal oké. Waarom zou je überhaupt hierover van gedachten wisselen?
Ja nou dan. Dan zijn we er toch uit? Jij vindt dit en ik vind dat.
Wie heeft er gelijk? Jij niet en ik ook niet.
Waar doen we het eigenlijk allemaal voor?

Hoe kom jij tot een bepaald oordeel? Wat is in jouw ogen fout en wat is goed?
En hoe kom jij ertoe vanwege een bepaald oordeel dat jij beter bent dan iemand anders?
Jij bent wie je bent. Maar verplaats je nu eens in de schoenen van een Palestijnse vrouw, moeder, dochter, oma of verloofde.
Hoe zou jouw standpunt dan zijn? En ben je dan slechter dan iemand die een europees standpunt heeft?
pi_215248390
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:41 schreef sp3c het volgende:
ok
Wat slap.
pi_215248391
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 19:42 schreef Scribent het volgende:

[..]
Allicht. Waar het om gaat is dat het - zelfs als je het verhaal van deze man gelooft - flauwekul is om hier meteen 'antisemitisme!' te roepen, als het slachtoffer een Israëlische vlag om zijn arm draagt en op tv op Netanyahu staat te geilen.
Ik probeer de zaken zoveel mogelijk uit elkaar te halen, maar als je gaat schuimbekken van een Israelische vlag dan ga ik er niet zomaar vanuit dat men slechts kritisch is op het IDF.

quote:
De Weltschmerz van vroeger zou hier, denk ik, op geantwoord hebben dat de Palestijnen in hun halfopen concentratiekamp niet zoveel te willen hebben, dat Israël de dienst uitmaakt en dat Hamas inmiddels een marginale partij zou zijn als Israël in de afgelopen 30 jaar serieus werk had gemaakt van vrede en rechtvaardigheid.
Nee, dat lijkt me niet. Ik stond al aan de kant van Israel he, Zesdaagse Oorlog, Yom Kippoer, Entebbe. Ik vond alleen dat in een situatie dat Israel sterk stond je wat moet met die bezette mensen anders dan stukje bij beetje land afpakken. Gaza etnisch zuiveren van joden was dan ook een prima idee.

Niets stond het bloeien van Gaza in de weg, maar ze stemden massaal Hamas en dat was niet alleen een recept voor corruptie en resulterende inkomensongelijkheid, er was zeker wel geld, maar ze gingen ook raketten bouwen om de joden uit te roeien. Dan houdt het een keer op, als dat is wat ze willen en waar de Arabische buren en de Iraniers allemaal aan meedoen dan zul je moeten winnen of je krijgt slaag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:45:32 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215248397
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat slap.
I know maar ik vind dit maar een raar gesprekje en ik ben er wel klaar mee
pi_215248417
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik probeer de zaken zoveel mogelijk uit elkaar te halen, maar als je gaat schuimbekken van een Israelische vlag dan ga ik er niet zomaar vanuit dat men slechts kritisch is op het IDF.
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Ik stond al aan de kant van Israel he, Zesdaagse Oorlog, Yom Kippoer, Entebbe. Ik vond alleen dat in een situatie dat Israel sterk stond je wat moet met die bezette mensen anders dan stukje bij beetje land afpakken. Gaza etnisch zuiveren van joden was dan ook een prima idee.

Niets stond het bloeien van Gaza in de weg, maar ze stemden massaal Hamas en dat was niet alleen een recept voor corruptie en resulterende inkomensongelijkheid, er was zeker wel geld, maar ze gingen ook raketten bouwen om de joden uit te roeien. Dan houdt het een keer op, als dat is wat ze willen en waar de Arabische buren en de Iraniers allemaal aan meedoen dan zul je moeten winnen of je krijgt slaag.
Vergeet dan niet dat achter de schermen dat er vele europese en amerikaanse krachten de dingen staan te bedisselen.
Het is in mijn ogen een ongelooflijk smerige politiek spel dat hier gespeeld wordt.
pi_215248419
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
I know maar ik vind dit maar een raar gesprekje en ik ben er wel klaar mee
Prima. Prettig weekend.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:48:34 #212
236264 crew  capricia
pi_215248428
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Vergeet dan niet dat achter de schermen dat er vele europese en amerikaanse krachten de dingen staan te bedisselen.
Het is in mijn ogen een ongelooflijk smerige politiek spel dat hier gespeeld wordt.
Geldt aan de andere kant Idem dito. Dus dat is niet echt een overtuigend argument welke kant dan ook op.

Het is gewoon dom van de Palestijnen. Al decennia lang dom.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_215248441
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Geldt aan de andere kant Idem dito. Dus dat is niet echt een overtuigend argument welke kant dan ook op.

En wij (het westen en Israel) zijn slim bezig?
pi_215248469
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Want dit is ook al jarenlang gaande tussen de USA en Rusland. Allebei weten ze grote delen van de wereld mee te slepen in hun achterlijke ruzie.
Prima als ze willen blijven knokken, maar laten ze dan de rest van de wereld hier buiten.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:57:12 #215
236264 crew  capricia
pi_215248509
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Want dit is ook al jarenlang gaande tussen de USA en Rusland. Allebei weten ze grote delen van de wereld mee te slepen in hun achterlijke ruzie.
Prima als ze willen blijven knokken, maar laten ze dan de rest van de wereld hier buiten.
Zeker.
Het is dan ook gewoon niet acceptabel als er huizen van Nederlanders, gewoon hier, opengebroken en inboedel vernield wordt.
Of universiteiten hier vernield.
Mensen die daar begrip voor hebben of dit zelfs aanmoedigen (Lenny Kuhr is fair game), zijn gewoon van het padje af.
- Goethe, “Faust”
pi_215248544
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker.
Het is dan ook gewoon niet acceptabel als er huizen van Nederlanders, gewoon hier, opengebroken en inboedel vernield wordt.
Of universiteit vernield.
Mensen die daar begrip voor hebben of dit zelfs aanmoedigen (Lenny Kuhr is fair game), zijn gewoon van het padje af.
Ik moedig dit niet aan, ik keur dit af.
Maar dat mag dan daar ook niet gebeuren.
Een gewoon Palestijns gezin, waarvan pa gaat werken, moe de afwas doet en de kinders hun huiswerk maken, moeten gewoon met rust gelaten worden.
En dat geldt ook voor de joodse gezinnen.
De oplossing is zo simpel. Waarom dan toch steeds dat gekanker?
pi_215248556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
De Arabieren willen gewoon Israel met alle joden van de kaart vegen, dus smerig is het wel maar er is ook niet zoveel spel aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215248577
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De Arabieren willen gewoon Israel met alle joden van de kaart vegen, dus smerig is het wel maar er is ook niet zoveel spel aan.
Zal best. En het westen speelt een vies spelletje met de joden als troefkaart. Want olie.
Dus poen.
pi_215248589
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
En wie gingen er ook al weer foeballen bij die arabieren? Dat waren toch de westerlingen.
pi_215248604
En wat doen de joden bij het eurovisie songfestival? Als ze zo graag met Europa mee willen doen, moeten ze hier komen wonen. En niet daar.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:09:45 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215248630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:07 schreef Hiddendoe het volgende:
En wat doen de joden bij het eurovisie songfestival? Als ze zo graag met Europa mee willen doen, moeten ze hier komen wonen. En niet daar.
Israël. Daar wonen ook niet-joden.

En Australië doet ook mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:09:48 #222
236264 crew  capricia
pi_215248631
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik moedig dit niet aan, ik keur dit af.
Maar dat mag dan daar ook niet gebeuren.
Een gewoon Palestijns gezin, waarvan pa gaat werken, moe de afwas doet en de kinders hun huiswerk maken, moeten gewoon met rust gelaten worden.
En dat geldt ook voor de joodse gezinnen.
De oplossing is zo simpel. Waarom dan toch steeds dat gekanker?
Juist.
Idem voor een Oeigoers gezin. Of een Iraans gezin.

Maar hey, ik woon hier.
En je laat andere NLers gewoon met rust. Ongeacht wat er elders op de wereld gebeurt.
- Goethe, “Faust”
pi_215248646
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:09 schreef golfer het volgende:

[..]
Israël. Daar wonen ook niet-joden.
Ja en?
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:11:39 #224
236264 crew  capricia
pi_215248657
quote:
Jij hebt zelf een probleem met het bestaan van de staat Israël? :o
- Goethe, “Faust”
pi_215248673
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Idem voor een Oeigoers gezin. Of een Iraans gezin.

Maar hey, ik woon hier.
En je laat andere NLers gewoon met rust. Ongeacht wat er elders op de wereld gebeurt.
True. Maar dan moet je niet met een Israelische vlag gaan zwaaien voor een mediacamera en Netayahoe de hemel inprijzen.
Zouden wij ook niet leuk vinden als er elders een malloot met swastika's gaat rondlopen en Hitler gaat verheerlijken.
pi_215248674
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En wie gingen er ook al weer foeballen bij die arabieren? Dat waren toch de westerlingen.
Wanneer vertrek jij naar zo'n geweldig moslimland?
pi_215248689
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:12 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Wanneer vertrek jij naar zo'n geweldig moslimland?
Waar heb ik gezegd dat ik een moslimland geweldig vind?
Ik vraag toch ook niet aan jou wanneer jij vertrekt naar Israel om daar mee te knokken tegen die zandapen?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:16:06 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215248702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:10 schreef Hiddendoe het volgende:

Ja en?
Dus ook Australië doet aan het ESF mee. Zijn dat ook joden?
Je had gewoon het land kunnen noemen ipv de joden doen mee aan het ESF.
Slaat sowieso nergens op om dat liedjesfestival erbij te halen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:16:34 #229
236264 crew  capricia
pi_215248706
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
True. Maar dan moet je niet met een Israelische vlag gaan zwaaien voor een mediacamera en Netayahoe de hemel inprijzen.
[..]
Waarom niet?
Het staat een ieder vrij om Netanyahu de hemel in te prijzen. Dat is nu zo fijn aan onze samenleving.

Geeft jou geen recht om zelf maar even handhavend op te gaan treden en mensen lastig te gaan vallen.
En als je wit aanloopt van een Israëlische vlag, dan adviseer ik je de huisarts op te zoeken.

Ik hoop dat jij ook achter onze rechtstaat staat.
- Goethe, “Faust”
pi_215248715
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]

Heel apart dit, ik ben eens wat oude posts van jou gaan zoeken en vroeger schreef je dingen als dit:

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2008 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
En dan verontwaardigd zijn als volkeren en landen van de staat Israël af willen. Israël heeft zijn kans gehad, daar zijn zelfs nobelprijzen voor uitgedeeld, maar ze hebben zich niet aan de afspraak willen houden, ze wilden toch weer meer land.

Als de staat Israël ophoudt te bestaan dan is het hun verdiende loon, ik zal er in ieder geval geen traan om laten.
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2008 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Toen de Oslo-akkoorden er lagen en Rabin uit de weg was geruimd besloot het Joodse Herrenvolk dat ze recht hadden op meer Lebensraum.

Jammer voor je, maar de helden van de zesdaagse oorlog zijn niet meer. Het zijn nu de laffe schurken met hun nederzettingen, bulldozers en helicopters die de dienst uitmaken.
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2008 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
48, toe maar. Ik vind de grenzen van 94 al heel wat en de Palestijnen ook. Als Israel dat nou eens aanbiedt....
[..]
Als Israel zich terugtrekt tot de grenzen van 48 is er geen Hamas meer, zeker niet in deze vorm. Er is geen draagvlak voor de vernietiging van Israel wanneer de Palestijnen een fatsoenlijk deel van het land krijgen om een eigen staat te stichten.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar als je 93 en 94 bewust hebt meegemaakt dan weet je hoe snel het kan gaan met gematigdheid. Dan weet je ook dat Israel zijn woord niet gehouden heeft, en dat de militairen en exmilitairen (waaronder massamoordenaar Sharon) de politieke vrede om zeep hebben geholpen door land te roven.
De situatie is niet veranderd, je bent er gewoon anders over gaan denken. Dat mag, maar jammer is het wel. Ik kan me je van destijds herinneren als een scherpe criticus van Israël en dat zou anno 2024 een zinvoller bijdrage aan het debat zijn.
pi_215248722
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:16 schreef golfer het volgende:

[..]
Jawel hoor. Het is het EURO songfestival. Europees dus.
pi_215248735
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat ik een moslimland geweldig vind?
Ik vraag toch ook niet aan jou wanneer jij vertrekt naar Israel om daar mee te knokken tegen die zandapen?
Je hebt kennelijk nogal een hekel aan het westen en de westerse houding ten aanzien van dit conflict. Daarom vroeg ik me af wat je hier dan nog doet.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:21:00 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215248743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Hiddendoe het volgende:

Ga dan in dat forumonderdeel janken dat Israël (en niet de joden) en Australië er aan mee doen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215248752
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:20 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Je hebt kennelijk nogal een hekel aan het westen en de westerse houding ten aanzien van dit conflict. Daarom vroeg ik me af wat je hier dan nog doet.
Ik heb een hekel aan hypocrisie en aan schijnheiligheid, of het nu westers, oosters, zuidelijk, of noordelijk is.
Waarom ben jij nog hier? Aangezien jij zoveel sympathie hebt voor Israel? Ga ze helpen. Ze zullen blij zijn met zo'n kanjer als jij.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:23:57 #235
236264 crew  capricia
pi_215248756
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:16 schreef golfer het volgende:

[..]
Het gaat dan ook helemaal niet om Palestijnen of welke andere slachtoffers ter wereld dan ook, want over andere volkeren hoor je ze niet.
Het gaat hier puur om Israël, en joden.
Daar worden sommigen witheet van.

Dan mag je opeens mensen lastig vallen, in Nederland. Vanwege een mening. Of een keppeltje. Of omdat je Lenny Kuhr heet.

En dat heeft gewoon niets met de ellende van de Palestijnen te maken. En daar doen deze mensen, die zogenaamd zeer betrokken zijn, dan ook helemaal niets aan.
Zwaar hypocriet dit soort figuren.
- Goethe, “Faust”
pi_215248766
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Ga dan in dat forumonderdeel janken dat Israël (en niet de joden) en Australië er aan mee doen.
Israel zijn joden. Het zijn mensen en ze kunnen leuk zingen, maar ze horen niet in een europees liedjesfeest.
Niet dat ik me daar aan stoor, ik kijk al jaren niet meer vanwege het hoge freakgehalte, maar je snapt me wel, hoop ik.
Dan moeten we het voortaan maar het wereldsongfestival noemen.
pi_215248778
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Israel doet al meer dan 50 jaar mee juist omdat het een westers gerelateerd land is. Israel is een westers land wat zich al jaren probeert staande te houden tussen de omliggende landen. iets wat europa straks ook zal doen maar, dan tussen de culturen. good luck
pi_215248780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Israel zijn joden.
Da's heel kort door de bocht.
pi_215248791
quote:

[..]
Israel zijn joden. Het zijn mensen en ze kunnen leuk zingen, maar ze horen niet in een europees liedjesfeest.
Niet dat ik me daar aan stoor, ik kijk al jaren niet meer vanwege het hoge freakgehalte, maar je snapt me wel, hoop ik.
wauw...dit is triest
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:29:21 #240
236264 crew  capricia
pi_215248797
quote:

[..]
Ik heb je nooit over Australië gehoord.
En hier weer een voorbeeld dat het je puur om Israël en joden gaat. En niet om Palestijnen of welke andere slachtoffers er in de wereld zijn. Oeigoeren, mensen in Iran. Niets.

Het gaat je puur om joden en Israël.
Vind je dat zelf niet een beetje apart?
- Goethe, “Faust”
pi_215248802
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Het gaat dan ook helemaal niet om Palestijnen of welke andere slachtoffers ter wereld dan ook, want over andere volkeren hoor je ze niet.

Dan mag je opeens mensen lastig vallen, in Nederland. Vanwege een mening. Of een keppeltje. Of omdat je Lenny Kuhr heet.

En dat heeft gewoon niets met de ellende van de Palestijnen te maken. En daar doen deze mensen, die zogenaamd zeer betrokken zijn, dan ook helemaal niets aan.
Nee, daar gaat het niet om. Tenminste niet wat mij betreft. Israel en Palestina horen ver van mijn bed te zijn.
Maar omdat de rest van de wereld dit als een internationaal akkevietje schijnt te beschouwen, mag ik dan ook mijn mening hierover geven?
Dit is al decennialang aan de gang en ik ben het zo onderhand wel kotsbeu.
Zet daar een hoge en dikke muur omheen en laat ze het zelf uitvechten.
Dan kunnen wij ook weer verder.
Schijtziek wordt ik ervan.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:30:46 #242
236264 crew  capricia
pi_215248813
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:28 schreef Thorelf het volgende:

[..]
wauw...dit is triest
Dat is gewoon letterlijk waar het om gaat: Israël en joden. :')
Post na post. Soms met een Palestijnen sausje. Maar de kern is duidelijk.
- Goethe, “Faust”
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:31:48 #243
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215248823
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh heb je al die protesten om Jemen en Soedan gemist?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:33:55 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215248847
quote:

Israel zijn joden.
Israël zijn joden, christenen, druzen en arabieren om maar wat groepen te noemen. Israël is een land.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:34:05 #245
236264 crew  capricia
pi_215248848
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Huh heb je al die protesten om Jemen en Soedan gemist?
Juist ja. Of Syrië.
Die protesten zijn er alleen als Israël meedoet aan het conflict.
De slachtoffers zal ze namelijk eigenlijk worst zijn.
Hypocriet volk.
- Goethe, “Faust”
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:34:59 #246
459912 FlippingCoin
pi_215248857
quote:
Komt de aap even heel lelijk uit de mouw.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:35:34 #247
459912 FlippingCoin
pi_215248861
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist ja. Of Syrië.
Die protesten zijn er alleen als Israël meedoet aan het conflict.
De slachtoffers zal ze namelijk eigenlijk worst zijn.
Hypocriet volk.
Vooral walgelijk laf, kom er gewoon voor uit. Lager dan kakkerlakken.
pi_215248871
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan hypocrisie en aan schijnheiligheid, of het nu westers, oosters, zuidelijk, of noordelijk is.
Waarom ben jij nog hier? Aangezien jij zoveel sympathie hebt voor Israel? Ga ze helpen. Ze zullen blij zijn met zo'n kanjer als jij.
Het westen is altijd al pro-Israel geweest, daar is niets hypocriets aan. Het zijn juist de mohammedanen die ontzettend hypocriet en schijnheilig zijn. Die hoor je alleen maar over de Palestijnen janken terwijl ze muisstil blijven zodra hun oemma broeders weer eens etnische zuiveringen plegen op christelijke minderheden.
pi_215248874
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Komt de aap even heel lelijk uit de mouw.
Misschien kunnen er bij het Songfestival bordjes opgehangen worden om te laten weten dat ze er niet welkom zijn.
pi_215248883
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom niet?
Het staat een ieder vrij om Netanyahu de hemel in te prijzen. Dat is nu zo fijn aan onze samenleving.

Geeft jou geen recht om zelf maar even handhavend op te gaan treden en mensen lastig te gaan vallen.
En als je wit aanloopt van een Israëlische vlag, dan adviseer ik je de huisarts op te zoeken.

Ik hoop dat jij ook achter onze rechtstaat staat.
Ik sta zeker achter onze rechtstaat.
Alleen wel jammer dat onze rechtstaat tegenwoordig schijnt te bestaan uit brulkikkers, boekverbranders, leeghoofden en agressieve hooligans.
En jij en ik zitten daar tussen en we moeten maar hoe we daar ongeschonden door kunnen laveren.
Ik wil nooit iemand bewust op zijn tenen trappen, maar soms is dat onvermijdelijk.
Vooral hier. Op dit forum. Dat o zo graag een podium wil zijn voor iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')