SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tellen tellen en tellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
U gotta count faster, because i say soquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
When the high's too high and the low's too low![]()
![]()
Heb het al op verse rode bieten met een speklappie, restje van gisterenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:46 schreef marc0871 het volgende:
Vanavond slastamp, met een klodder slasaus.
Met een kipfiletje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speklapquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al op verse rode bieten met een speklappie, restje van gisteren![]()
![]()
geen 3000 maar 2quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De sla komt toch wel uit je eigen tuin?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:46 schreef marc0871 het volgende:
Vanavond slastamp, met een klodder slasaus.
Met een kipfiletje.![]()
![]()
Mja. Daar hadden we het al overquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al op verse rode bieten met een speklappie, restje van gisteren![]()
![]()
![]()
Goed opgeklopt zeker?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook nog zelf "slasaus" gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook nog zelf "slasaus" gemaaktonverwachte reactiequote:![]()
![]()
Klopt bij jou geen bieten en speklappenquote:
Vaak wel.quote:
In dit geval mayonaise,
Mosterd,
Augurkenvocht,
Klein beetje suiker,
Peper en zout.
Minstens zo lekker alsof je het koopt.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt bij jou geen bieten en speklappen![]()
![]()
ik had te veel gemaakt en weggooien is zonde.quote:
Ik ben gek op bieten had ze lang niet meer gegeten omdat ik ze zo niet lekker vind moeten wel aardappelen bij.
Maar ik eet door de week nooit aardappelen.
Maar had een goed excuus, moest voor dochter meekoken dus ja dan offer ik mijzelf wel op
Achgos. Je bent ook te goed voor deze wereld, hèquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik had te veel gemaakt en weggooien is zonde.
Ik ben gek op bieten had ze lang niet meer gegeten omdat ik ze zo niet lekker vind moeten wel aardappelen bij.
Maar ik eet door de week nooit aardappelen.
Maar had een goed excuus, moest voor dochter meekoken dus ja dan offer ik mijzelf wel op![]()
![]()
rode hoopjes en rode plasquote:
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Achgos. Je bent ook te goed voor deze wereld, hè
Ik schrok gisteren ook even, dacht he bloed in de urine. Maar was maar even dacht daarna o ja rode bieten. Had dat al zolang niet meer gegeten was mij even ontschoten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb kanker, zei Monique.
Welnee, zei Rutger, we hadden gisteren bietjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schrok gisteren ook even, dacht he bloed in de urine. Maar was maar even dacht daarna o ja rode bieten. Had dat al zolang niet meer gegeten was mij even ontschoten.![]()
![]()
quote:
EEn kleintje van birdie ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greys
Dat is een van de weinige scenes die ik me nog van die film kan herinneren: als ze in het ziekenhuis ligt met kanker. Van Wolkers boeken kun je ook geen vrolijk einde voorstellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb kanker, zei Monique.
Welnee, zei Rutger, we hadden gisteren bietjes.
[ afbeelding ]![]()
Hebben jullie ook steeds als je naar een andere pagina gaat je je oude likes en dm in beeld komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yepquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie ook steeds als je naar een andere pagina gaat je je oude likes en dm in beeld komen.![]()
Nopequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie ook steeds als je naar een andere pagina gaat je je oude likes en dm in beeld komen.
Maar mijn fok logt wel vaak uit
Terwijl ik daar niet om vraagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt irritant zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de laatste tijd ook last van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Terwijl ik daar niet om vraagOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
O dat heb ik dan weer niet. Maar steeds die meldingen weer in beeld is ook irriquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Terwijl ik daar niet om vraagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar had ik het vanmiddag al overquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie ook steeds als je naar een andere pagina gaat je je oude likes en dm in beeld komen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie ook steeds als je naar een andere pagina gaat je je oude likes en dm in beeld komen.
Soms zelfs vaker, ook als ik ze al bekeken heb.
En dat ik de likes wel krijg, maar de quotes pas als ik op 'nieuwe topics' klik.
In de nieuwe layout minder last van.![]()
Ik ook niet meerquote:
Maar weekend
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Uitloggen bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Je moet ze sluiten door op het "x"je te klikken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Owquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel op de gekkie lijst, maar dat terzijde
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Aha dat verklaart!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel op de gekkie lijst, maar dat terzijdeCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, ik ben ook wel een beetje teleurgesteldquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik krijg ze hier van vandaag keer op keer als ik naar een andere pagina ga.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja.
Soms zelfs vaker, ook als ik ze al bekeken heb.
En dat ik de likes wel krijg, maar de quotes pas als ik op 'nieuwe topics' klik.
In de nieuwe layout minder last van.
Heb mijn cookies al verwijderd, maar helpt nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar gelukkig niet op de oversekst lijst
Jeej, 54 uur gewerkt deze week, dan hoef ik volgende week nog maar 18 uur![]()
Een mooie tweede plek daar is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar gelukkig niet op de oversekst lijst![]()
![]()
Dat zijn heel wat uurtjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeej, 54 uur gewerkt deze week, dan hoef ik volgende week nog maar 18 uur![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoe de wind waait waar Justinquote:
Wie staat er op 1 etc?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een mooie tweede plek daar is ook niet verkeerd
Jaaaahhhquote:![]()
![]()
En ga je dat echt doen ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeej, 54 uur gewerkt deze week, dan hoef ik volgende week nog maar 18 uur
Oooohhhhh nu zie ik het pas, jij hebt stiekem de post aangepastquote:![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooohhhhh nu zie ik het pas, jij hebt stiekem de post aangepast![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een mooie tweede plek daar is ook niet verkeerdik sta niet eens in de top 3
Nee natuurlijk niet, deze hele week mn eigen werk niet kunnen doen, dus die ligt opgestapeld op mn bureauquote:![]()
Maar ik ga wel minder uren maken
Is wel waarquote:
Jij ziet de heren toch ook posten s avonds?
quote:![]()
Die zijn errugquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel waar
Jij ziet de heren toch ook posten s avonds?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren wijn gehad en nu zin in wijn, maar natuurlijk niets in huisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar ik zal er wel als een sloeber uitzien he? Als ik in joggingbroek met regenlaarzen en een lang vest wijn ga halen he?Trotste mama van Ambar
Boeiequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik zal er wel als een sloeber uitzien he? Als ik in joggingbroek met regenlaarzen en een lang vest wijn ga halen he?![]()
Je wilt op hakken en in jurk ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik zal er wel als een sloeber uitzien he? Als ik in joggingbroek met regenlaarzen en een lang vest wijn ga halen he?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik wijn haal zorg ik er altijd voor dat ik er uit zie als iemand die bezoek over de vloer krijgtquote:Trotste mama van Ambar
Je weet dat dat niks uitmaakt hèquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik wijn haal zorg ik er altijd voor dat ik er uit zie als iemand die bezoek over de vloer krijgtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Ja, maar misschien is er niemand die het ziet?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja maar straks komt ik een bekende tegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dat niks uitmaakt hèTrotste mama van Ambar
Die ook wijn aan het halen isquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar straks komt ik een bekende tegen![]()
Iedereen wijn halen!
Ik drink geen wijn, alleen koffie en water met bubbelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik drink ook amper wijn, maar gluhwein vind ik wel lekker in de winter
Bier wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij dus helemaal niets warme wijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik drink ook amper wijn, maar gluhwein vind ik wel lekker in de winterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Af en toe een keertje niet echt een grote drinkertquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een witbier of een weizen op z'n tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drink ik alleen als ik misselijk ben of last van mijn maag hebquote:
Thuis drink ik eigenlijk nauwelijks alcoholquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een keertje niet echt een grote drinkert![]()
Ik drink het graag de hele dag, behalve als ik ziek ben, dan heb ik liever vruchtesap of sinas ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink ik alleen als ik misselijk ben of last van mijn maag hebCause there is always a wrong to your right 🎶
Beter ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thuis drink ik eigenlijk nauwelijks alcohol![]()
Ik dronk vroeger wel een wijntje tegen een uurtje o 21 uur 21.30 uur een voor het slapen gaan.
Maar al jaren ook niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thuis drink ik eigenlijk nauwelijks alcohol
Tot straks!quote:
een cola liefhebbertquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik drink het graag de hele dag, behalve als ik ziek ben, dan heb ik liever vruchtesap of sinas ofzo.
quote:
Ja heel erg. Maar drink wel vooral water, want das toch beter, maar als het even gezond zou zijn, zou ik de hele dag cola drinkenquote:
Dan tot morgen?quote:
Met alcohol op word ik juist heel normaalquote:
Jammer dat veel lekkere dingen ongezond zijn hequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja heel erg. Maar drink wel vooral water, want das toch beter, maar als het even gezond zou zijn, zou ik de hele dag cola drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wil niemandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met alcohol op word ik juist heel normaal![]()
![]()
Ben jij zo ongezond dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat veel lekkere dingen ongezond zijn he![]()
![]()
Knetter gezond ben ik.quote:
Ik eet eigenlijk best wel gezond veel verse groentenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dacht dat je een lekker ding wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knetter gezond ben ik.
Ik eet eigenlijk best wel gezond veel verse groenten![]()
![]()
Tja dat krijg je als je niet tevreden bent met je zelf rond 1.45 min
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-dit-is-verminkingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jahquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat veel lekkere dingen ongezond zijn he
Adrem als altijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je een lekker ding was
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-dit-is-verminking![]()
![]()
Ben benieuwd wat haar moeder zegtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-dit-is-verminking
En ik zoek
nog
meer
kwartjes....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat haar moeder zegt
En ik zoek
nog
meer
kwartjes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 19:11:04 ]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Knuffje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 19:11:42 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tizzurdan, meid?
Ja ik zik ook alles behalve lekker in m'n vel, maar dek maar absoluut niet dat je hier genegeerd wordt hoor!Ben je te geliefd voor!
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 19:14:54 ]![]()
Nergens voor nodig, je wordt niet genegeerd hoor! Ik denk dat iedereen hier blij is als je er bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 19:16:22 ]![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:08 schreef marc0871 het volgende:
Wie heeft die liev genegeerd dan
Zo. Ook weer aandacht gegeven.
Volgende.![]()
![]()
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 19:30:34 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Ook jij wordt niet genegeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was dat wat ik voelde net.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jij verdient het niet om genegeerd te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 11-10-2024 19:31:31 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]Tizzurdan, meid?
Ja ik zik ook alles behalve lekker in m'n vel, maar dek maar absoluut niet dat je hier genegeerd wordt hoor!Ben je te geliefd voor!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je wordt niet genegeerd hoor! Ik denk dat iedereen hier blij is als je er bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Zoveel liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En deze man ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij verdient het niet om genegeerd te worden![]()
![]()
Nu niet meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jij wordt wel genegeerd nu![]()
![]()
gmogguh hema
Uw ADH vitamine Worst
Thnx!![]()
Ik weet wel niet iedereen hoeft te reageren op mijn post en ik wil er ook verder geen 'drama' van maken..
Dus lets talk about other things
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Thnx!![]()
Ik weet wel niet iedereen hoeft te reageren op mijn post en ik wil er ook verder geen 'drama' van maken..
Dus lets talk about other things![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niets bijgelezen. Ik zit in mijn eigen wereld.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Thnx!![]()
Dus lets talk about other things![]()
![]()
![]()
![]()
+1 geen teruglees zin ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets bijgelezen. Ik zit in mijn eigen wereld.Smile, it's free therapy.![]()
Heb je al wijn gehaald?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets bijgelezen. Ik zit in mijn eigen wereld.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
World of muiscraftquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets bijgelezen. Ik zit in mijn eigen wereld.Uw ADH vitamine Worst
Is het al Kerst dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wijn voor Liev! Wie regelt er wijn voor Liev?![]()
Nee ik hoef geen wijn.. heb al koppijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wijn voor Liev! Wie regelt er wijn voor Liev?
T'is ook net een wijf, hè.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Thnx!![]()
Dus lets talk about other things
Doe je het niet, is het niet goed.
Doe je het wel, is het ook niet goed.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen wijn.. heb al koppijnparacetamol voor Liev!
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen wijn.. heb al koppijnEn eenquote:!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: