Oh, jij boefje jij.quote:
Niet zo cryptischquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je vroeg me net te stoppen, dus je praat wederom maar wat. Gaat jouw geheugen niet verder dan een paar posts terug?
Ontken het danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad een zielige vertoning van een groepje, die op een bijna sektarische wijze je eerst iets in de schoenen willen schuiven en daarna hoopvol en jammerend bevestiging vragen alsof ze er hun hoogtepunt mee kunnen bereiken.
Weinig cryptisch aan. Spreek je geen Nederlands meer wanneer het je uitkomt?quote:
Heeft tante Sjaan, die niet direct betrokken is bij haar broer Henk die ruzie heeft met buurman Jan over de wettelijke status van de achtertuin, maar zich wel zorgen maakt als de ruzie tussen Henk en Jan uit de hand loopt, het ook zelf uitgelokt als Dylano, het achterneefje van Jan, daarom bij haar eieren tegen het raam gaat gooien?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk niet goed als Palestijnen vermoord worden, maar als ze je provoceren en in het land wonen wat je graag wil hebben is het ook moeilijk om je in te houden. Ze hebben het dan eigenlijk zelf uitgelokt.
Ik nit schol lan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weinig cryptisch aan. Spreek je geen Nederlands meer wanneer het je uitkomt?
Jij vult die zienswijze voor hen in en gaat ze op basis van je eigen verzinsels verdacht maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:49 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als iemand kiest voor een bepaalde ideologie, dan wel (religieuze/politieke) zienswijze en/of overtuiging die hij/zij aanhangt/nastreeft dan kun je die persoon gewoon verantwoordelijk voor die keuze houden. De keuze zelf is al een persoonlijk handelen.
Jij doet ook niets anders als het aankomt op aanhangers van politieke partijen die jou niet zinnen.
Ik heb netjes al je vragen beantwoord over zionisme. Beetje raar dat jij dan geen simpele vraag van mij kan beantwoorden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad een zielige vertoning van een groepje, die op een bijna sektarische wijze je eerst iets in de schoenen willen schuiven en daarna hoopvol en jammerend bevestiging vragen alsof ze er hun hoogtepunt mee kunnen bereiken.
Hard of zacht gekookt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heeft tante Sjaan, die niet direct betrokken is bij haar broer Henk die ruzie heeft met buurman Jan over de wettelijke status van de achtertuin, maar zich wel zorgen maakt als de ruzie tussen Henk en Jan uit de hand loopt, het ook zelf uitgelokt als Dylano, het achterneefje van Jan, daarom bij haar eieren tegen het raam gaat gooien?
Het antwoord is ja. Wie zwijgt stemt toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik heb netjes al je vragen beantwoord over zionisme. Beetje raar dat jij dan geen simpele vraag van mij kan beantwoorden.
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:
Zei de verdachte van verkrachting tijdens de eerste zittingquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het antwoord is ja. Wie zwijgt stemt toe.
Rauw natuurlijk, wat denk je dat gas kost tegenwoordig? Als aspirant-grootverbruiker kun je allicht korting bedingen, maar voor de particulier is dat geen lolletje.quote:
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zei de verdachte van verkrachting tijdens de eerste zitting
Net of de eieren zo goedkoop zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Rauw natuurlijk, wat denk je dat gas kost tegenwoordig? Als aspirant-grootverbruiker kun je allicht korting bedingen, maar voor de particulier is dat geen lolletje.
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of de eieren zo goedkoop zijn tegenwoordig.
Het is tijd jongens. Dankjewel voor het vermaak wat ik heb gehad. Voor 1 bitcoin vertel ik het antwoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:36 schreef oblo het volgende:
@:fluitbekzeenaald2.0 een trol blootgelegd met 1 vraag, netjes gedaan!
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een goede nachtrust is zeer belangrijk. Laat de vraag en persoon rusten, ongetwijfeld zal hij morgen monter met een goed overwogen toegelicht antwoord komen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is tijd jongens. Dankjewel voor het vermaak wat ik heb gehad. Voor 1 bitcoin vertel ik het antwoord.
Dat hoeft niet. “Nee” volstaat. Elk ander antwoord zou een grote minachting voor onze rechtsstaat en een pijnlijk gebrek aan moreel besef laten zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een goede nachtrust is zeer belangrijk. Laat de vraag en persoon rusten, ongetwijfeld zal hij morgen monter met een goed overwogen toegelicht antwoord komen.
Ja, in dat kletspraatje ben ik nooit getrapt. Die demonstraties op snelwegen zijn illegaal, intrinsiek gewelddadig (je dwingt mensen iets te doen tegen hun wil) en ondermijnen de rechtstaat even erg als de ergste dingen die extreem rechts doet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het gif van links dat op snelwegen zonder geweld betoogt en het gif van rechts dat azc's en moskee'en in de brand steekt of bommen naar gooit
"Je dwingt mensen tegen hun wil en dat is gewelddadig"quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, in dat kletspraatje ben ik nooit getrapt. Die demonstraties op snelwegen zijn illegaal, intrinsiek gewelddadig (je dwingt mensen iets te doen tegen hun wil) en ondermijnen de rechtstaat even erg als de ergste dingen die extreem rechts doet.
Overigens is de enige brandbom tegen een moskee in Nederland in 2016 geweest en daarvoor zijn gevangenisstraffen van vier jaar opgelegd. Brandbommen tegen AZC's kan ik sowieso niet vinden.
Waarmee je zou kunnen zeggen dat het geweld van rechts vooral imaginair is en het geweld van links vooral onbestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |