Hard of zacht gekookt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heeft tante Sjaan, die niet direct betrokken is bij haar broer Henk die ruzie heeft met buurman Jan over de wettelijke status van de achtertuin, maar zich wel zorgen maakt als de ruzie tussen Henk en Jan uit de hand loopt, het ook zelf uitgelokt als Dylano, het achterneefje van Jan, daarom bij haar eieren tegen het raam gaat gooien?
Het antwoord is ja. Wie zwijgt stemt toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik heb netjes al je vragen beantwoord over zionisme. Beetje raar dat jij dan geen simpele vraag van mij kan beantwoorden.
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:
Zei de verdachte van verkrachting tijdens de eerste zittingquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het antwoord is ja. Wie zwijgt stemt toe.
Rauw natuurlijk, wat denk je dat gas kost tegenwoordig? Als aspirant-grootverbruiker kun je allicht korting bedingen, maar voor de particulier is dat geen lolletje.quote:
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zei de verdachte van verkrachting tijdens de eerste zitting
Net of de eieren zo goedkoop zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Rauw natuurlijk, wat denk je dat gas kost tegenwoordig? Als aspirant-grootverbruiker kun je allicht korting bedingen, maar voor de particulier is dat geen lolletje.
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net of de eieren zo goedkoop zijn tegenwoordig.
Het is tijd jongens. Dankjewel voor het vermaak wat ik heb gehad. Voor 1 bitcoin vertel ik het antwoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:36 schreef oblo het volgende:
@:fluitbekzeenaald2.0 een trol blootgelegd met 1 vraag, netjes gedaan!
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een goede nachtrust is zeer belangrijk. Laat de vraag en persoon rusten, ongetwijfeld zal hij morgen monter met een goed overwogen toegelicht antwoord komen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is tijd jongens. Dankjewel voor het vermaak wat ik heb gehad. Voor 1 bitcoin vertel ik het antwoord.
Dat hoeft niet. “Nee” volstaat. Elk ander antwoord zou een grote minachting voor onze rechtsstaat en een pijnlijk gebrek aan moreel besef laten zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een goede nachtrust is zeer belangrijk. Laat de vraag en persoon rusten, ongetwijfeld zal hij morgen monter met een goed overwogen toegelicht antwoord komen.
Ja, in dat kletspraatje ben ik nooit getrapt. Die demonstraties op snelwegen zijn illegaal, intrinsiek gewelddadig (je dwingt mensen iets te doen tegen hun wil) en ondermijnen de rechtstaat even erg als de ergste dingen die extreem rechts doet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:00 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het gif van links dat op snelwegen zonder geweld betoogt en het gif van rechts dat azc's en moskee'en in de brand steekt of bommen naar gooit
"Je dwingt mensen tegen hun wil en dat is gewelddadig"quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, in dat kletspraatje ben ik nooit getrapt. Die demonstraties op snelwegen zijn illegaal, intrinsiek gewelddadig (je dwingt mensen iets te doen tegen hun wil) en ondermijnen de rechtstaat even erg als de ergste dingen die extreem rechts doet.
Overigens is de enige brandbom tegen een moskee in Nederland in 2016 geweest en daarvoor zijn gevangenisstraffen van vier jaar opgelegd. Brandbommen tegen AZC's kan ik sowieso niet vinden.
Waarmee je zou kunnen zeggen dat het geweld van rechts vooral imaginair is en het geweld van links vooral onbestraft.
Het enige wat duidelijk is geworden is hoeveel lui hier echt de weg kwijt zijn en het beeld wat ze hebben en krijgen als iemand zegt dat dit is wat zionisme is in de praktijk. Dat huizen van anderen worden geplunderd als ze er een andere politieke mening op hebben, mag alleen als ze Palestijns zijn. Want we keuren het af als het om een jood in dit geval gaat maar zijn er trots op als het om Palestijnen gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:44 schreef Scorpie het volgende:
Chadi afgeschminkt in dit topic, prima om te lezen
Ik vind het vooral debiel dat Palestijnen erbij moeten worden gehaald terwijl dit in Nederland afspeelt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 06:41 schreef bijdehand het volgende:
Benieuwd wat er hier van alle reacties overblijft als de mods wakker zijn. Wat een jodenhaat hier.![]()
Gezien jouw eerdere reacties zit je hier onzin uit te kramen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het enige wat duidelijk is geworden is hoeveel lui hier echt de weg kwijt zijn en het beeld wat ze hebben en krijgen als iemand zegt dat dit is wat zionisme is in de praktijk. Dat huizen van anderen worden geplunderd als ze er een andere politieke mening op hebben, mag alleen als ze Palestijns zijn. Want we keuren het af als het om een jood in dit geval gaat maar zijn er trots op als het om Palestijnen gaat.
Ik heb absoluut niet gezegd dat ik het terecht vind dat zijn huis overhoop is gehaald. Dat is je eigen invulling. Dan kan je je beter afvragen waarom je dat zo invult en er zoveel moeite voor doet om zo'n antwoord te krijgen. Wil je graag je vooroordelen bevestigd hebben? Is dat de beloning waar je naar op zoek bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |