Gewoon ja of nee antwoorden hoeft toch niet zoveel tijd te kosten?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kom daar straks bij je over terug. Voor nu even niet stalken.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:59 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, gezien hij je vraag expres negeert al een paar pagina’s lang.
Het is wel leuk dat je blijft vragen, dan kan iedereen zien hoe hij ontwijkt.
Mijn assistente aan het woord hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lastige vragen ook altijd. Jongens (en meisjes), stel eens wat makkelijkere vragen!
Gewoon ja of nee, nogal simpele vraag lijkt me waar je al een paar pagina's over na hebt kunnen denken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kom daar straks bij je over terug. Voor nu even niet stalken.
Ben blij dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik. Ga vooral door.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
Vraag jij het ook eens? Maken we er een groepsoefening van.
Sorry Mijnheer, ikke vergeette mijne hoofddoekquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mijn assistente aan het woord hier.
Daar ging deze discussie niet over. Stukje whatabouttism.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn de dubbele standaarden die er worden gehanteerd in bepaalde kringen.
[..]
Dit is inderdaad de kern, maar ik vind dat dit hier op FOK! gelukkig wel wordt benoemd door een aanzienlijk aantal users.
[..]
Ach, nee toch, ahh.
De realiteit is dat niet moskeeën en Islamtische organisaties maar synagoges en Joodse organisaties met afstand de meeste beveiliging nodig hebben.
Dan ga je toch gewoon op je kop staan. Niet lullen maar poetsen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sorry Mijnheer, ikke vergeette mijne hoofddoek![]()
En denk trouwens dat jouw geloof niet in aan transgenders doet, want mijn ballen zitten iets zuidelijker.
Nou ja, misschien wil hij meer nuance in zijn antwoord aanbrengen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gewoon ja of nee, nogal simpele vraag lijkt me waar je al een paar pagina's over na hebt kunnen denken.
Kan altijd wel lachen om die trots en arrogantie. Werkt denk ik beter met kaaskoppen, maar goed ik vermaak me er wel mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon op je kop staan. Niet lullen maar poetsen.
Kijk het is natuurlijk niet goed als Palestijnen vermoord worden, maar als ze je provoceren en in het land wonen wat je graag wil hebben is het ook moeilijk om je in te houden. Ze hebben het dan eigenlijk zelf uitgelokt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wil hij meer nuance in zijn antwoord aanbrengen.
Kijk, het is natuurlijk niet goed als vrouwen verkracht worden, maar als ze je provoceren met strakke kleding waarin hun contouren voordelig worden benadrukt is het ook moeilijk om je in te houden. Ze hebben het dan eigenlijk zelf uitgelokt.
Je gaat vast niet per ongeluk mijn vraag vergeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:07 schreef Chadi het volgende:
Kom op hup. Ik ga zo mijn nest in duiken.
Je vroeg me net te stoppen, dus je praat wederom maar wat. Gaat jouw geheugen niet verder dan een paar posts terug?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben blij dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik. Ga vooral door.
Wat een goede vraag! Vertel eens, @Chadiquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:04 schreef oblo het volgende:
@:Chadi
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
Welke vraag?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaat vast niet per ongeluk mijn vraag vergeten.
Oh, jij boefje jij.quote:
Niet zo cryptischquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je vroeg me net te stoppen, dus je praat wederom maar wat. Gaat jouw geheugen niet verder dan een paar posts terug?
Ontken het danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad een zielige vertoning van een groepje, die op een bijna sektarische wijze je eerst iets in de schoenen willen schuiven en daarna hoopvol en jammerend bevestiging vragen alsof ze er hun hoogtepunt mee kunnen bereiken.
Weinig cryptisch aan. Spreek je geen Nederlands meer wanneer het je uitkomt?quote:
Heeft tante Sjaan, die niet direct betrokken is bij haar broer Henk die ruzie heeft met buurman Jan over de wettelijke status van de achtertuin, maar zich wel zorgen maakt als de ruzie tussen Henk en Jan uit de hand loopt, het ook zelf uitgelokt als Dylano, het achterneefje van Jan, daarom bij haar eieren tegen het raam gaat gooien?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk het is natuurlijk niet goed als Palestijnen vermoord worden, maar als ze je provoceren en in het land wonen wat je graag wil hebben is het ook moeilijk om je in te houden. Ze hebben het dan eigenlijk zelf uitgelokt.
Ik nit schol lan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weinig cryptisch aan. Spreek je geen Nederlands meer wanneer het je uitkomt?
Jij vult die zienswijze voor hen in en gaat ze op basis van je eigen verzinsels verdacht maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:49 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als iemand kiest voor een bepaalde ideologie, dan wel (religieuze/politieke) zienswijze en/of overtuiging die hij/zij aanhangt/nastreeft dan kun je die persoon gewoon verantwoordelijk voor die keuze houden. De keuze zelf is al een persoonlijk handelen.
Jij doet ook niets anders als het aankomt op aanhangers van politieke partijen die jou niet zinnen.
Ik heb netjes al je vragen beantwoord over zionisme. Beetje raar dat jij dan geen simpele vraag van mij kan beantwoorden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad een zielige vertoning van een groepje, die op een bijna sektarische wijze je eerst iets in de schoenen willen schuiven en daarna hoopvol en jammerend bevestiging vragen alsof ze er hun hoogtepunt mee kunnen bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |