Waar doe ik dat? Op welke kritiek op Israël reageer ik fel?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom reageer je daar dan niet net zo fel op als op andere reacties die kritiek leveren op Israël?
Je reageert zo vaak op andere users. Nooit op dat soort bagger wat echt niet kan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Op welke kritiek op Israël reageer ik fel?
Dat is net als bij IS in niet gevechtsfuncties zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:37 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zolang ik al weet zijn er best wel een aantal Nederlandse staatsburgers die een aantal jaar dienst doen bij het IDF. Dat mag en kan ook gewoon.
Ze krijgen dan wel voornamelijk niet-gevechtsfuncties.
Ik zou het zelf niet doen. Maar ik heb daar altijd zeer veel respect voor gehad.![]()
Als je van mening bent dat deze mensen thuis opgezocht en lastig gevallen moeten worden, is er een steekje los bij je.
Dan spoor je gewoon niet.
Nee. Dat is niet zoals bij IS of Hamas zitten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is net als bij IS in niet gevechtsfuncties zitten.
Die moorden inderdaad minder kinderen en niet te vergelijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet zoals bij IS of Hamas zitten.
Woorden in de mond leggen is niet nodig hoor. Dit is wat je zelf zegt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je probeert heel erg je best te doen om mij die woorden in de mond te leggen.
Ze mogen niet zeuren, met andere woorden die man moet maar accepteren dat er in zijn huis is gebroken en zijn spullen zijn vernield. Nogal zwak van je om dan naderhand ontwijkend te gaan zitten doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iemand die vindt dat Palestijnen gediscrimineerd mogen worden, uit hun huizen mogen worden gezet en verjaagd mogen worden om ruimte te maken voor die Israëlische staat, moet niet zeuren als het hem overkomt wat die anderen toe wenst. Je hoeft je echt niet voor de domme te houden. Zonder verjagen van inheemse bevolking is zo'n zionistische staat onmogelijk.
Kwalijke zaak dat dat wordt toegestaan eigenlijk. Wat mij betreft verlies je de Nederlandse nationaliteit als je in een buitenlands leger dient.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:37 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zolang ik al weet zijn er best wel een aantal Nederlandse staatsburgers die een aantal jaar dienst doen bij het IDF. Dat mag en kan ook gewoon.
Ze krijgen dan wel voornamelijk niet-gevechtsfuncties.
Ik zou het zelf niet doen. Maar ik heb daar altijd zeer veel respect voor gehad.![]()
Als je van mening bent dat deze mensen thuis opgezocht en lastig gevallen moeten worden, is er een steekje los bij je.
Dan spoor je gewoon niet.
Zeker niet te vergelijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die moorden inderdaad minder kinderen en niet te vergelijken.
Dat zijn verbanden die jij legt. Jij mag het doen maar dat wil niet zeggen dat ik dezelfde verbanden trek.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Woorden in de mond leggen is niet nodig hoor. Dit is wat je zelf zegt.
[..]
Ze mogen niet zeuren, met andere woorden die man moet maar accepteren dat er in zijn huis is gebroken en zijn spullen zijn vernield. Nogal zwak van je om dan naderhand ontwijkend te gaan zitten doen.
Maar als jij vindt dat hij het wel moet accepteren maar het niet heeft verdiend of zoiets vreemds, dan kun je dat ook gewoon duidelijk zeggen natuurlijk. Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
Niet als het bevriende naties zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kwalijke zaak dat dat wordt toegestaan eigenlijk. Wat mij betreft verlies je de Nederlandse nationaliteit als je in een buitenlands leger dient.
Is het ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het lijkt echt eenrichtingsverkeer wat betreft dit soort taferelen
Ik moet er niet aan denken om welke burgemeester dan ook, langer dan 30 minuten in mijn huis te hebben. Beter drinken ze die koffie gewoon flink door.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een halfuurtje op visite. Ja meer kan je inderdaad niet doen als burgemeester.
Zodra ze weer joden lastig gaan vallen, boeit het me wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het boeit me niks, helemaal niks wat ze in Amsterdam allemaal doen. Hek erom en laat ze elkaar maar lekker de hersens inslaan
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn verbanden die jij legt. Jij mag het doen maar dat wil niet zeggen dat ik dezelfde verbanden trek.
Daar ageerde ik tegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je dit zegt.
Nee, maar het betekent ook niet dat ze wel wat (nuttigs) doet. Dus niet vreselijk relevant denk ik dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om welke burgemeester dan ook, langer dan 30 minuten in mijn huis te hebben. Beter drinken ze die koffie gewoon flink door.
Maar ja, dat ze een half uur op visite gaat, betekent dus dat ze verder niets doet. Zo werkt dat. /s
Zal een hoop Turken schelen in Nederland dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kwalijke zaak dat dat wordt toegestaan eigenlijk. Wat mij betreft verlies je de Nederlandse nationaliteit als je in een buitenlands leger dient.
Het gaat ook over Wilders, omdat hij bewust de aandacht zocht met een bijzonder onfatsoenlijke uitspraak. Het had op een heel andere manier gekund, maar de commotie is precies wat hij wil. Dat zelfs een groot deel van zijn achterban niet eens durft toe te geven dat zijn uitlating weer eens extreem lomp was, zegt wel wat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waar gaan de praatprogramma's over? Hoeveel tweets en intervieuws hebben Jetten en Timmermans gewijd aan de Jodenhaat? Waar is de hysterie in de journalistiek met een reeks aan columns? Waar zijn de demonstraties tegen Jodenhaat?
Nee, het gaat in die hoek al dagen over Wilders, en links zwijgt de Jodenhaat dood.
Was het nu rechts geweest die zich schuldig had gemaakt aan Jodenhaat, al was het maar één persoon geweest die "kut Jood" had geroepen weten wij allemaal, zo ook jij wat ons zeker een dikke week te wachten stond in de media, op straat, op de socials en in de politiek.
Daar heb je de onderbouwing, en je weet het. Zo niet willen we nog wel even zoeken naar wat zogenaamde racistische aanvallen wat weken de media hebben gedomineerd, zoals het aftrekken van hoofddoekjes in de bus of op de fiets, of een donkere jongen die zomaar uit het niets racistisch aangevallen werd toen hij langs een cafe fietste. Er staan er mij nog genoeg bij, dagenlange hysterie, vingerwijzen naar Wilders en de PVV stemmer, gevolgd door een doodse stilte toen bleek dat het gelogen was.
Maar geweld tegen Joden is natuurlijk niets vergeleken met het verhaal van wat leugenachtige moslims die beweren dat hun hoofddoek van hun hoofd is getrokken wat vooral een excuus was om geen klappen van hun man, vader, broers, ooms en neven te krijgen omdat ze hem stiekem hadden afgedaan.
Dat vind ik een veel te generieke regel. Als men in Oekraine gaat vechten om Nederland en het westen te verdedigen tegen Poetin, moet dan de Nederlandse nationaliteit afgepakt worden?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @capricia voor het zionisme staatquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kijk eens dit is waar jij voor staat.
De bron van die quote is ook vrij hoog WC-eend gehaltequote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:capricia voor het zionisme staat
Ik vind dat de staat Israël bestaansrecht heeft (net als de meeste Nederlanders overigens).quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:capricia voor het zionisme staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |