SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voorbeeld:
Je hebt hier een ladekast van Hemnes voor 189 euro gemaakt van grenen
Dit is Koppang voor 109 euro, gemaakt van spaanplaat.
Zelfde look kwaliteitsverschil. Ik heb zelf Hemnes al 7 jaar en gaat nog steeds. Zelfs nog schilderbaar.Trotste mama van Ambar
Ben geen ikea loverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ow, ik heb lack en kallax (of eigenlijk nog expedit) al meer dan 10 jaar dezelfde. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, zelfs mee verhuisd en ziet er nog steeds prima uit (al staat het niet meer in de woonkamer nu). Maar misschien ga ik gewoon zuinig met mn spullen om.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus de serie Lack, Kallax zou ik nooit kopen.
Daarbij verkopen ze vaak dezelfde stijl meubels in verschillende prijsklasses. En je kunt tegenwoordig prima opzoeken van welk materiaal alles gemaakt is.
Daarnaast kunnen mensen ook meubels niet normaal in elkaar zetten en gaat het daar al mis.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Het is maar wat je koopt bij Ikea, en met hoeveel beleid je het in elkaar zet.
Ik ben fan.Trotste mama van Ambar
Dat kan ook en heb je het met beleid in elkaar gezet. Heelveel mensen zetten Ikea in elkaar met een accuschroefmachine en draaien alles door. Terwijl Ikea gemaakt is om ook door vrouwen in elkaar te zetten en normaal met handkracht.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik heb lack en kallax (of eigenlijk nog expedit) al meer dan 10 jaar dezelfde. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, zelfs mee verhuisd en ziet er nog steeds prima uit (al staat het niet meer in de woonkamer nu). Maar misschien ga ik gewoon zuinig met mn spullen om.Trotste mama van Ambar
Ooit een filmpje gezien van een vent die een Billy boekenkast in elkaar ging zetten zonder de handleiding te volgen en met zwaar elektrisch gereedschap. Hij werd er ontzettend gefrustreerd van.
Ikea in elkaar zetten is rust en zen. Een heerlijke puzzel
Trotste mama van Ambar
Eens met TT!
(en ik heb er gewerkt ook nog, als bijbaantje en later als gewone (deeltijd)baan. 3 (of mss zelfs 4 als je de verhuizing van Duiven meetelt) vestigingen. En in weer een ander mn opleiding gehad
)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En ik ben fan van Ivarmodulair, grenen, schilderbaar
Trotste mama van Ambar
Oh ja, ik doe alles met de hand, heb wel een accuschroefmachine, maar de accu is altijd leeg, erg slechte kwaliteit ook (en ik vergeet op te laden)quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan ook en heb je het met beleid in elkaar gezet. Heelveel mensen zetten Ikea in elkaar met een accuschroefmachine en draaien alles door. Terwijl Ikea gemaakt is om ook door vrouwen in elkaar te zetten en normaal met handkracht.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ivar is niet meer, toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben fan van Ivarmodulair, grenen, schilderbaar
Wel gehad, en zelf gelakt - blanke lak.![]()
Was zo mooi prachtig naturel grenen![]()
Ja ik zie dat ook meer als een avondvullende relax activiteitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een filmpje gezien van een vent die een Billy boekenkast in elkaar ging zetten zonder de handleiding te volgen en met zwaar elektrisch gereedschap. Hij werd er ontzettend gefrustreerd van.
Ikea in elkaar zetten is rust en zen. Een heerlijke puzzel
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ivar is nog steeds te koop hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivar is niet meer, toch?
Wel gehad, en zelf gelakt - blanke lak.![]()
Was zo mooi prachtig naturel grenen![]()
Zo nu en dan hebben ze zelfs nieuwe elementen enzoTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef marc0871 het volgende:
Nog een buurjongen gehad die Ivar heette.
Komt wel dichtbij zo.![]()
![]()
Ik heb ook een buurjongen gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef marc0871 het volgende:
Nog een buurjongen gehad die Ivar heette.
Komt wel dichtbij zo.![]()
Oh echtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb ook een buurjongen gehad
Wat is de wereld toch klein.
Ik ben een jongen.![]()
Ik ben pizzadeeg aan het maken in mijn Ikea beslagkomTrotste mama van Ambar
Oh, lekker.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben pizzadeeg aan het maken in mijn Ikea beslagkom
Welke toppings gaan er op?![]()
Blauwekaas, artisjokkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, lekker.
Welke toppings gaan er op?Trotste mama van Ambar
Was het niet Iwan/Ivan de Verschrikkelijke?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was best wel verschrikkelijk idd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat zijn teveel topicsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, dat is net niet aan mij besteed.
Maar eet smakelijk.
Ik maak meestal zoiets
[ afbeelding ]
Met tomatensaus, Goudse kaas, ui, knoflook, paprika, tomaat en gehakt, met zout, peper en oregano.
En als de zin er is, wil ik hem ook weleens vanaf 0 maken
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Joh!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Was het niet Iwan/Ivan de Verschrikkelijke?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:06 schreef marc0871 het volgende:
Bolke, Bolke,
Bolke de Beer,
Daar is hij weer,
Daar is hij weer.![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Look is leven.
Ui, prei, knoflook
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb wel knoflook en zo nu en dan koop ik wel eens prei voor in een pureersoep en bosuitjes voor iets andersTrotste mama van Ambar
Dan snap ik wel dat je het niet eet idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan ui en prei slecht verdragenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar ook van die rauwe uien in je salade
Trotste mama van Ambar
Met een goeie dressingquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ook van die rauwe uien in je salade![]()
![]()
Ik kan minstens 24 uur merken dat ik rauwe ui heb gegeten.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Je buren ook?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan minstens 24 uur merken dat ik rauwe ui heb gegeten.![]()
Goei scheten dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan minstens 24 uur merken dat ik rauwe ui heb gegeten.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee, want het uit niet in extreme vormen van ontlastingquote:Trotste mama van Ambar
Nee gasvorming in de maag en smaak in mond.quote:Trotste mama van Ambar
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen probleem.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:24 schreef marc0871 het volgende:
Extra uitjes op een frikandel speciaal
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je buren merken het als je aan het poepen bent?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het uit niet in extreme vormen van ontlasting![]()
Is dat niet hetzelfde?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gasvorming in de maag en smaak in mond.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik had vroeger een huisgenoot die dus veel rauwe ui gebruikte. Dus ik zei een keer: dan moet je ze even weken in azijn, behoud je de smaak maar dan zijn de problemen voor de maag weg.Trotste mama van Ambar
Wel het voordeel dat je het dan ook nooit hoeft te snijden, je handen niet gaan stinken en je dan niet muffinsvormpjes met ui in de vriezer hebt staan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gasvorming in de maag en smaak in mond.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel het voordeel dat je het dan ook nooit hoeft te snijden, je handen niet gaan stinken en je dan niet muffinsvormpjes met uit in de vriezer hebt staan.
ingenieus![]()
Maar idd, dat zijn de voordelen van nooit ui/prei gebruiken
Anywayyy - ik ga zo aan mijn speciale "Salade à la 'Sally' " hier op mn werk![]()
Daarom koop ik ook bijna geen vers pakketten meer in de super, want verrassend genoeg zit er veel ui in als vulmiddelTrotste mama van Ambar
Volgens mij was het koekie die het zo deed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
ingenieus![]()
Maar idd, dat zijn de voordelen van nooit ui/prei gebruiken
Is lekker goedkoop. En de groente die daarin zit is 'afgekeurde' groente waar de boer/tuinder een kutprijs voor krijgtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom koop ik ook bijna geen vers pakketten meer in de super, want verrassend genoeg zit er veel ui in als vulmiddel![]()
Onder water... dat doe ik niet. Lijkt me ook een kliederzooi worden en je moet zoveel water uitstomen ook voor je Gebakken Ui hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon je uien onderwater snijden
Maar wel even snel afspoelen onder de kraan na schoonmaken voor het snijden, en natuurlijk: het kontje naar de wortels zo lang mogelijk laten zitten; daar komen de meeste gassen uit vrij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
*smaakmakerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom koop ik ook bijna geen vers pakketten meer in de super, want verrassend genoeg zit er veel ui in als vulmiddel
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: