quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef Buikbrein het volgende:
Zijn er nog meer Fokkers die een LIH-gevoel kregen, toen Halsema de demonstratie door liet gaan tijdens de herdenking?
Het doel vd let-it-happen is dan natuurlijk, dat Halsema dondersgoed weet dat ze gaan rellen, en antisemitische leuzen scanderen.
De gebeurtenis, kan direct worden ingezet als munitie, om ons bozer te maken op "Palestijnen", en meer sympathie te verkrijgen voor de Israelische kant.
Ik weet dat dit niet te bewijzen valt, maar zijn er meer mensen die die denken?
Ik zou minder blowen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef Buikbrein het volgende:
Zijn er nog meer Fokkers die een LIH-gevoel kregen, toen Halsema de demonstratie door liet gaan tijdens de herdenking?
Het doel vd let-it-happen is dan natuurlijk, dat Halsema dondersgoed weet dat ze gaan rellen, en antisemitische leuzen scanderen.
De gebeurtenis, kan direct worden ingezet als munitie, om ons bozer te maken op "Palestijnen", en meer sympathie te verkrijgen voor de Israelische kant.
Ik ben niet boos op Palestijnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef Buikbrein het volgende:
Precies,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op Palestijnen.
Een kant in dit conflict kies ik sowieso niet.
Ik walg van de onbelezen 'progressieve' studenten en radicale islamisten die hier deze oorlog gebruiken om hun eigen agenda door te drukken en daarmee universiteiten, stations en straten bezetten. Mensen intimideren. Leed daar misbruiken voor eigen doeleinden hier.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef Buikbrein het volgende:
Er zitten ook mensen bij die oprecht bezorgd zijn en die meegezogen zijn in hun bubbel en die geen idee hebben van een hoop connotaties. Ze denken vaak oprecht dat Joodse medeburgers hen ook massaal steunen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Precies,
En als men denkt, ze doen het omdat ze opkomen voor die arme palestijnen.
Waar waren ze dan toen het vakantie was? Toen hadden ze alle tijd namelijk om te demonstreren.
Nee ze zaten liever aan de Rosé op terrasjes of lekker aan het strand.
Kunst vernielen? Wat in Gaza gebeurd is erger!!!!
Persoonlijke opoffering van vakantie? Gaza kan wel even wachten!!!
Deze mensen geilen op de aandacht, het kan ze verder weinig boeien wat er nou gebeurd in Gaza.
Als de universiteten en Nederland ineens zou toegeven aan hun eisen zouden ze dat niet eens leuk vinden want dan kunnen ze niet meer demonstreren en rellen.
Het is geen wonder dat er onder activisten in het algemeen enorm veel narcisten zitten.
Oh jazeker.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen bij die oprecht bezorgd zijn en die meegezogen zijn in hun bubbel en die geen idee hebben van een hoop connotaties. Ze denken vaak oprecht dat Joodse medeburgers hen ook massaal steunen.
De aanjagers zijn hier vaak van die mensen die hun eigen ego graag aan een goede zaak verbinden ter meerdere glorie van zichzelf heb ik het idee. Die gaan graag op de film terwijl ze met een duistere blik de politie uitdagen.
Als je dat zegt, met alle respect, heb je dan wel verstand van politiek en tactiek? Denk jij werkelijk dat zoiets nooit gebeurd?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met dit soort complottheorieën.
En wat zouden die doeleinden zijn dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op Palestijnen.
Een kant in dit conflict kies ik sowieso niet.
Ik walg van de onbelezen 'progressieve' studenten en radicale islamisten die hier deze oorlog gebruiken om hun eigen agenda door te drukken en daarmee universiteiten, stations en straten bezetten. Mensen intimideren. Leed daar misbruiken voor eigen doeleinden hier.
Cultuurmarxisme en woke-isme doordrukken? De westerse cultuur vernietigen ?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En wat zouden die doeleinden zijn dan?
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik heb in het hol van de leeuw gewoond en gewerkt. In zekere zin bevind ik me nog altijd in het hol. Ik kan je garanderen dat hier geen hoger plan aan het werk is. Deze mensen hebben goede bedoelingen en zijn volkomen overtuigd van hun morele gelijk. Dat maakt de gevolgen van hun daden niet minder schadelijk - integendeel. Maar maak het niet grotesker dan het is. Het is geen complot.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:47 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Als je dat zegt, met alle respect, heb je dan wel verstand van politiek en tactiek? Denk jij werkelijk dat zoiets nooit gebeurd?
Ik denk dat we langs elkaar praten, ik heb het niet over een complot maar over praktisch toepasbare Politieke Tactiek.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik heb in het hol van de leeuw gewoond en gewerkt. Ik kan je garanderen dat hier geen hoger plan aan het werk is. Deze mensen hebben goede bedoelingen en zijn volkomen overtuigd van hun morele gelijk. Dat maakt de gevolgen van hun daden niet minder schadelijk - integendeel. Maar maak het niet grotesker dan het is. Het is geen complot.
Een dubbele, en uitermate tegenstrijdige: het implementeren van intersectionaliteit op alle facetten van de samenleving enerzijds, het propageren en bevorderen van de tendensen van een aartsconservatieve religie anderzijds.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En wat zouden die doeleinden zijn dan?
We kunnen zien waar dat intersectionele denken toe leidt door simpelweg je posts te bekijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Cultuurmarxisme en woke-isme doordrukken? De westerse cultuur vernietigen ?
Dit slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:07 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar praten, ik heb het niet over een complot maar over praktisch toepasbare Politieke Tactiek.
Dwz, dat Halsema volgens de wet en regelgeving heeft gehandeld.. ze heeft niet onrechtmatig gehandeld toen ze de "tegen demonstratie" toestond.
Ik stel slechts vast, dat Halsema hierbij "beweegruimte" heeft gehad, om met een slechtere intentie dan wij denken, de demonstratie te laten doorgaan.
Iedereen met een werkende Neuron tussen de 2 oren, kan bedenken wat ik hier zeg, of, dat de palestijnen zouden gaan rellen. Denk je echt dat Halsema dat niet wist??
Dat wetende, kon zij dus -binnen de lijntjes- de boel laten escaleren, en dat gebruiken om sympathie voor Israel aan te wakkeren, en antipathie voor de Palestijnen.
"Zie je wel, ze rellen, ze zijn antisemitisch" enz enz.
Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen?? Of is het iets anders, dat je het prima begrijpt.. maar weigert het te geloven?
Zeg dàt dan, ipv dat laffe "muuh complot" wat nogal stigmatiserend is.. onterecht ook nog eens. Als je denkt dat je daarmee klaar bent, no way.
Dat is natuurlijk volslagen flauwekul, alleen al vanwege de achtergrond van Halsema. Zij is een Groen Linkse activist, waarom zou zij 'sympathie voor Israël willen aanwakkeren?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:07 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar praten, ik heb het niet over een complot maar over praktisch toepasbare Politieke Tactiek.
Dwz, dat Halsema volgens de wet en regelgeving heeft gehandeld.. ze heeft niet onrechtmatig gehandeld toen ze de "tegen demonstratie" toestond.
Ik stel slechts vast, dat Halsema hierbij "beweegruimte" heeft gehad, om met een slechtere intentie dan wij denken, de demonstratie te laten doorgaan.
Iedereen met een werkende Neuron tussen de 2 oren, kan bedenken wat ik hier zeg, of, dat de palestijnen zouden gaan rellen. Denk je echt dat Halsema dat niet wist??
Dat wetende, kon zij dus -binnen de lijntjes- de boel laten escaleren, en dat gebruiken om synpathie voor Israel aan te wakkeren, en antipathie voor de Palestijnen.
"Zie je wel, ze rellen, ze zijn antisemitisch" enz enz.
Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen?? Of is het iets anders, dat je het prima begrijpt.. maar weigert het te geloven?
Vaag, vaag. Het is geen gedragen motivering van jequote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een dubbele, en uitermate tegenstrijdige: het implementeren van intersectionaliteit op alle facetten van de samenleving enerzijds, het propageren en bevorderen van de tendensen van een aartsconservatieve religie anderzijds.
Mijn buren waren journalisten van grote dagbladen die bijv. van BLM-protesten verslag deden. Ik heb voor de gemeente Amsterdam en in het Amsterdamse hoger onderwijs gewerkt. Ik vier nota bene mijn kerstdiner met mensen uit de Amsterdamse politiek. Voor mij staat vast dat hier geen tactisch spel wordt gespeeld. Nogmaals: deze mensen, ook Halsema, zijn volkomen overtuigd van hun morele gelijk. Ze zijn geen briljante strategen, maar hebben een bord voor hun kop.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:07 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Dwz, dat Halsema volgens de wet en regelgeving heeft gehandeld.. ze heeft niet onrechtmatig gehandeld toen ze de "tegen demonstratie" toestand.
Iedereen met een werkende Neuron tussen de 2 oren, kan bedenken wat ik hier zeg.
Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen?
Ongelukkig gekozen ze liepen dwars door elkaar heen.quote:„De plek van de tegendemonstratie, door de burgemeester aangewezen, lijkt erg onhandig te zijn gekozen”, schreef de VVD’er bij de beelden. „Beide groepen lopen dwars door elkaar heen.”
Nog steeds vaag..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We kunnen zien waar dat intersectionele denken toe leidt door simpelweg je posts te bekijken.
Die motivering heb ik je al meerdere malen gegeven, op basis van je eigen ongenuanceerde posts.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vaag, vaag. Het is geen gedragen motivering van je
Wat is er verkeerd aan intersectionaliteit en hoe willen demonstranten tegen Israelische moordorgies dat implenteren in Nederland . Door op straat lopen en wat roepen?
Aartsconservatieve levensbeschouwingen zijn fout.... maar dat bevorderen is niet het doel van demonstranten tegen Israelische terreur..
Niet echt; ik heb je hele epistels over hoe intens slecht en racistisch en kwaadaardig Nederland is al ettelijke malen weerlegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nog steeds vaag..
Je kunt ook niet anders, want je kletst maar wat.
Klassiek hokjesdenken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die motivering heb ik je al meerdere malen gegeven, op basis van je eigen ongenuanceerde posts.
Intersectionaliteit is een pseudo-wetenschappelijk model waarmee je mensen niet beoordeelt op basis van gedrag, ideeën of karakter, maar op vaststaande eigenschappen als ras, geslacht en seksuele voorkeur.
Ongetwijfeld geloof je dat wit privilege bestaat; en daarmee toon je direct aan wat de agenda die ik beschreef behelst.
Zo moeilijk is het niet. Aangezien Halsema al jaren pussyfoot rond het thema islamitisch radicalisme, als de dood om racisme en islamofobie verweten te worden, lijkt mij de kans dat Halsema op een of andere manier hier heeft geprobeerd iets op poten te zetten dat haar in grote problemen zou brengen met haar eigen achterban voorbij alle realiteit.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:18 schreef Buikbrein het volgende:
Ja hoor, ok dan stel ik vast-helaas- dat jullie allemaal vreselijk tenenkrommend naief zijn.. tot het punt dat ik me serieus zorgen maak
Als je de suggéstie niet eens durft te bezigen, dan vraag ik me af of jullie ooit een conflict gaan kunnen doorgronden. Hoe makkelijk jullie voor de gek te houden zijn.
Zèlfs als ik ongelijk heb, is het een volstrekt valide suggestie!!
Ik heb allerlei argumenten aangevoerd, jullie: 0..
Newsflash: met "muuh complot" en "onzin!".. voer je geen discussie, het is namelijk geen argument.
Ga ik verder:
[..]
Ongelukkig gekozen
Jullie stellen me echt teleur..
Bron: https://www.noordhollands(...)rotest/22495265.html
Je kàn dit niet zonder argumenten, verwijzen naar het land der fabelen. Je zal toch moeten toegeven, op zijn minst, dat de gedachte van opzet NIET uit de lucht gegrepen is.
Tenminste.. als je jezelf nog serieus neemt.
Oh please...waar precies kan ik die agenda nalezen? Klinkt namelijk meer alsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een dubbele, en uitermate tegenstrijdige: het implementeren van intersectionaliteit op alle facetten van de samenleving enerzijds, het propageren en bevorderen van de tendensen van een aartsconservatieve religie anderzijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |