Ik loop tien minuutjes voor omdat ik met mijn vriendin kijk, maar ik was al iets verder en word er echt heel onrustig van. Ik kan niet zo goed tegen dit soort extreem drukke mensen.quote:
Fijn dat jij de taken van @3rr0r even over kunt nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel een leuk juffertje achter hem
[ afbeelding ]
screenshot, paint, opslaan, uploaden, hier posten wat een gedoequote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat jij de taken van @:3rr0r even over kunt nemen
Ik hou daar ook niet van. @Pisces29 oogt erg druk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik loop tien minuutjes voor omdat ik met mijn vriendin kijk, maar ik was al iets verder en word er echt heel onrustig van. Ik kan niet zo goed tegen dit soort extreem drukke mensen.
Jammer geen pic van krullenmeisje van gisteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat jij de taken van @:3rr0r even over kunt nemen
equote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vincent van Rossem-buik
[ afbeelding ]
die linker lijkt zwangerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vincent van Rossem-buik
[ afbeelding ]
Ik ben alles. Afhankelijk van m’n gezelschap.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van. @:Pisces29 oogt erg druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |