Oooh ja dat wil ik ook...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil nog een dansmarathon![]()
50 uur vermaak maar denk dat het eenmalig blijft.
Goedenacht nogquote:
Je hebt al soep gemaakt zelfsquote:Op zondag 13 oktober 2024 04:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig te kijken naar power couple... wel geinig om te kijken met een gierende storm om het huis... kopje thee erbij...
De soep staat ook al lekker te pruttelen...hdp..
Heej Kissy, goedemorgen...quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenacht nog![]()
![]()
Voor jou goedemorgen Frummel![]()
[..]
Je hebt al soep gemaakt zelfs![]()
Waait hier ook goed buiten en het is kkkoud. 7 graden zag ik net in de app.
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heej Kissy, goedemorgen...
Ik moet hem nog afmaken strakjes, hij staat voorlopig nog even te pruttelen..![]()
Ja het is vreselijk koud, dat vond ik gisteren al toen ik boodschappen ging doen.. brrr
Morguh. Wat ben jij er vroeg bijquote:Op zondag 13 oktober 2024 05:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.
Woensdag wordt het hier weer 24 graden![]()
Wat voor een soep staat te pruttelen?
Ja ik vind het ook heerlijk, ik hou ervan... ja belachelijk hé hi, hier in Friesland wordt het hooguit 18/19 graden maar dan nog...quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt gister was het ook al een koude dag. Al kan ik wel genieten van de herfstkleuren.
Woensdag wordt het hier weer 24 graden![]()
Wat voor een soep staat te pruttelen?
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heerlijk, ik hou ervan... ja belachelijk hé hi, hier in Friesland wordt het hooguit 18/19 graden maar dan nog...
Ik noem het Gehaktballetjessoep... het is Vermicellisoep met heel veel Gehaktballetjes en een dikke bos platte peterselie...
Hey Frumquote:
Ik was om 205 alweer wakker dat kudt bekken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.
[..]haha ik heb beeld bij de soep. Vleessoep
Ik ga een slaappoging doen nog
Haha ja zoiets...quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh. Werd een uurtje geleden wakker en hoop eigenlijk zo nog even te gaan slapen.
[..]haha ik heb beeld bij de soep. Vleessoep
Ik ga een slaappoging doen nog
Billy van Utopia doet ook mee, ze is niet heel veel in beeldquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens even de alleskunner VIPS aanslingeren...
Neej klopt, dat viel mij ook al op...quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Billy van Utopia doet ook mee, ze is niet heel veel in beeld
Lekker rustig, ik keek het voor het eerst. Dacht 30 sec kwam, maar dat is al weer afgelopen dusquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej klopt, dat viel mij ook al op...
Haha jahhhh....quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig, ik keek het voor het eerst. Dacht 30 sec kwam, maar dat is al weer afgelopen dus
Ik denk dat ik het bij een keer kijken laat, mij een te druk rommelig programma.quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha jahhhh....
Ja daar is dit voor in de plaats... ook niet echt spectaculair maar agh...
Straks eens even op zoek naar een goede serie...
Ik vind het altijd wel lekker om s'ochtends even dit soort programma's terug te kijken.. en idd tv is verder rukkerdefluit... dus dan maar dit hiquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bij een keer kijken laat, mij een te druk rommelig programma.
Maar er was verder ook geen reet op.
Heb de beste zangers gekeken, maar dat vind ik dit jaar geen reet aan.
Ja heb er eigenlijk altijd van genoten maar echt dit jaar vind ik het tot nu toe de slechtse die ik gezien hebquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker om s'ochtends even dit soort programma's terug te kijken.. en idd tv is verder rukkerdefluit... dus dan maar dit hi
Ja jammer is dat dan, verleden jaar heb je er zo van genoten, zonde!
Nou dan is het helemaal jammer... geen goede artiesten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb er eigenlijk altijd van genoten maar echt dit jaar vind ik het tot nu toe de slechtse die ik gezien heb
Ja niet veel bekende he, was ook al verbaasdquote:Op zondag 13 oktober 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Alleskunner VIPS van de 60 ken ik er 10 ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |