quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow wat gaan we diepzinnig
Dat is kl#te dat je nog steeds / weer zoveel pijn hebt!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.
Ja echt kudt,quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is kl#te dat je nog steeds / weer zoveel pijn hebt!
Mooi vogeltjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Een zonneaanbidder in de tuin, zo leuk om te zien steeds.
[ afbeelding ]
Even een ander plekkie gezocht
[ afbeelding ]
Hey Engine, ja leuk he zo roodborstje wat uitgebreid in je tuin komt zonnen.quote:
Je bent een Disneyprinses met dat vogeltje in je tuinquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een Disneyprinses met dat vogeltje in je tuin
Oh hij kan gewoon niet meer vliegen na al dat etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ze hebben hier ook heel veel eten een een lekker haag waar ze in kunnen zitten Kunstgras waar ze op zonnen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hij kan gewoon niet meer vliegen na al dat eten
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hier ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Schattig.
En jij had zonHier in de ochtend mist en daarna ook geen zon gezien.. grijze dag hier. Maar wel mooie herfstkleuren en veel paddenstoelen gezien tijdens het wandelen.
Net een stuk of 10 netjes vogelvoer opgehangen in de boom om de vogels de tuin in te lokken
Ja hier is het ook warm.. met een shirtje aan buiten gewandeld (oke en nog andere kledingstukkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier ook
Maar raar warm erbij
Wel gezellig
Waarom meer aan dan een shirtje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hier is het ook warm.. met een shirtje aan buiten gewandeld (oke en nog andere kledingstukken)
Ik kan genieten van de mooie rood /oranje en geel en groen tinten in de bomen/struiken..
Uhu denk dat ik dan snel opgepakt word als ik hier puur natuur met de hond ga wandelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom meer aan dan een shirtje?
Gewoon de natuur de natuur laten zijn. Lekker een frisse bries op je lijfpardon
En ja... ik houd van de herfst. Mijn favoriete tijd van het jaar, de ber-maanden
Hier schijnt de zon Nog. Het is buiten warmer dan binnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Schattig.
En jij had zonHier in de ochtend mist en daarna ook geen zon gezien.. grijze dag hier. Maar wel mooie herfstkleuren en veel paddenstoelen gezien tijdens het wandelen.
Net een stuk of 10 netjes vogelvoer opgehangen in de boom om de vogels de tuin in te lokken
Hahaha ja maar je maakt mij er blij mee als je dat doetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu denk dat ik dan snel opgepakt word als ik hier puur natuur met de hond ga wandelen![]()
Sauna vind ik wel lekker![]()
Ik vind dit gedeelte van de herfst mooi. Als de blaadjes gaan verkleuren en er veel paddenstoelen zijn.
En de lente vind ik mooi als alles weer in de bloei begint te raken en er veel dieren geboren worden![]()
Lente vind ik mooier nog.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon Nog. Het is buiten warmer dan binnen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja maar je maakt mij er blij mee als je dat doet
Je hond mag immers ook nakende
Ik houd meer van dood en verderf
Voorjaar is fijn. Zeker als het warmer wordt. Alleen tja... kleuren en geuren en feestdagen...
Ik zal maar niks zeggen over dat er voor mensjes ook tuigjes zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je vind het leuk als ik opgepakt zou worden
![]()
Hontie had een tuigje om![]()
nee ik ben meer van de bloei en nieuw leven
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier was zon en best lekker weer.
Die tuigjes sla ik overquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over dat er voor mensjes ook tuigjes zijn
(Sorry jij bent het slachtoffer van mijn flauwe bui)
Tja... lammetjes kijken in de wei vind ik wel erg leuk
Maar volgende week mag de kerstboom op
En kerstkaarten maken met een goede vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |