Vreselijk mensquote:Op donderdag 17 oktober 2024 05:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all..![]()
Zo Moirama is lekker binnen gekomen in de loods, ze heeft gelijk haar stempel gezet...BOEM......
quote:
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dacht ergens te hebben gelezen dat ze niet lang daar is
![]()
![]()
😢quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zorgt lekker voor reuring... leukie...
SPOILER: ZoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JeffreyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan men dat nu al zeggen dan.
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk al dat ik weet waardoor dat ergens (heb zitten kijken maar weet niet meer waar het was) gedacht werd..
denk door het 'ben weer thuis' als in thuis thuis
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zou kunnen. Dat zei ze inderdaad toen ze binnen kwam. Ik ben weer thuis.
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 02:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ben je wakker geworden? Of ook nog niet naar bed geweest?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wakker van dat kudt bekken. Lag er om 22 uur al in.
Thnx, wat ben je toch ook een schatquote:
Die mijn bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, wat ben je toch ook een schat
De ene dag beter dan de anderequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die mijn best
Hoe gaat het verder met je?
Net zoals het weer, dan regen en dan zonquote:
Wow wat gaan we diepzinnigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals het weer, dan regen en dan zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |