SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2024 18:11:37 ]![]()
Mijn leeftijdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Klein testje
What goes up and never comes down?![]()
![]()
En hoe zie je dat technisch voor je zoals dat in februari ging waarin we 1 en 2 werden met zoveel posts?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand weet het zeker, jij zou het ook zo maar kunnen zijn jullie kwamen wel rond dezelfde tijd binnen![]()
![]()
Vertel?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar die kent mijn superpowers nog niet![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar die kent mijn superpowers nog niet![]()
![]()
![]()
Niet nadenken gewoon op invoeren rammenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy ik heb zojuist een bericht aangepast voor het posten![]()
![]()
quote:dank je, ik zat weer zo alleen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottie verwijderd helemaal nietsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dottie zit stiekem verkeerde berichten te verwijderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik durf dat ook wel hoor, met alle gemak als het nodig isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Durf je niequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durf dat ook wel hoor, met alle gemak als het nodig is![]()
Als SwJ het weet dan kan ik mijn superpowers niet meer gebruikenquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Moeten we bang worden?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als SwJ het weet dan kan ik mijn superpowers niet meer gebruiken![]()
Lrkkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere lolly voor je![]()
♡♡♡♡![]()
Als het nodig is, is er geen durf voor nodig, dan doe ik het gewoonquote:
Maar een bericht verwijderen om zo maar te verwijderen mag niet eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:ieniminimuis, ga eens uit Liev
Mind = blownquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar speklap was toch @:justink?
Tenminste.. dat zei hij toch..![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar speklap was toch @:justink?
Tenminste.. dat zei hij toch..![]()
![]()
Dat doet ik mijn lieve oren niet aanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wezen raven met harde muziek?![]()
Als jij me vertelt hoe ik onderstaande dan heb weten te doenquote:quote:nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4837 / +148 / +82 / 7952 / 9332
2. JustinK / 3192 / +164 / +82 / 5088 / 6572![]()
Je bent n computermanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als jij me vertelt hoe ik onderstaande dan heb weten te doen
[..]
Twee naast elkaar..♡♡♡♡![]()
Lief dat je me zo hoog hebt zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je bent n computerman
Twee naast elkaar..![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:31 schreef JustinK het volgende:
Hele gesprekken met mezelf lopen voeren hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lief dat je me zo hoog hebt zitten
♡♡♡♡![]()
Ja geen ideequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:31 schreef JustinK het volgende:
Hele gesprekken met mezelf lopen voeren hoor
Wie is speklap dan? Het was duidelijk n vriend v jou..♡♡♡♡![]()
Ik mocht 'm graag, maar ik weet het ook niet...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja geen idee
Wie is speklap dan? Het was duidelijk n vriend v jou..![]()
Owquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik mocht 'm graag, maar ik weet het ook niet...
♡♡♡♡![]()
Heb je die juf nog gesproken? Of, beter gezegd, toegesproken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je bent super Justinquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar niet speklap
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent super Justin![]()
Maar niet speklap![]()
![]()
![]()
![]()
een met je gewone ip en een op een vpnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]dubbele inlog en maar bolken en bolken en bolken
Ik ben gek, maar niet zo gekquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een met je gewone ip en een op een vpndubbele inlog en maar bolken en bolken en bolken
![]()
![]()
Hoi kan trouwens Spek met minder punten dan jij op 1 staan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1. Speklap3000 / 4837quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi kan trouwens Spek met minder punten dan jij op 1 staan?
2. JustinK / 3192![]()
Hey ToTquote:
Hij had meer dan 3000 puntenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi kan trouwens Spek met minder punten dan jij op 1 staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had meer dan 3000 puntenHij had altijd 3000 puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O wacht ik zag die 3000 aan voor zijn puntenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
1. Speklap3000 / 4837
2. JustinK / 3192
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht ik zag die 3000 aan voor zijn punten![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had meer dan 3000 puntenJa, ik was een beetje dom domme ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met recht dat je dat zegtquote:
Gekke lui die daar toch nog bij die pier gaan staan... foto's maken...quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zie soms ook dingen verkeerd, is niet erg hoorquote:
Komt morgen om 8 uur aan landquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Gekke lui die daar toch nog bij die pier gaan staan... foto's maken...
Dit is het voorproefjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles voor de likesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Gekke lui die daar toch nog bij die pier gaan staan... foto's maken...![]()
Waaien vanzelf wegquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Captain Kirk?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen wij morgen ook
Dan komt Kirk![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen wij morgen ook
Dan komt Kirk
Niks over gelezen..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Voor niks mijn appartement vastgesnoerdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)anger-over-nederland![]()
Ze kunnen niet eens het weervoorspellenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)anger-over-nederland
DIe chat er naast gaat zo snel dat het niet te lezen isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon zo laten voor de volgende ''storm''quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor niks mijn appartement vastgesnoerdMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is maar net hoe de wind waaitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens het weervoorspellen
hij typte hier vanmiddag van welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is fijn voor hemquote:
Je moet er niet aan denken dat je je hele hebben en houden achter moet latenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Logisch, pittige avond gehad, met die bijeenkomst.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dot is niet zo scherp vandaagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Of spoelenquote:
Nee, daar moet je zeker niet aan denken. Heb te doen met al die mensen die dat wel moeten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is fijn voor hem
Je moet er niet aan denken dat je je hele hebben en houden achter moet laten
Niet wetende of je straks nog een huis en spullen hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is fijn voor hem
Je moet er niet aan denken dat je je hele hebben en houden achter moet laten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou de VvE bijdrage mag omhoogquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor niks mijn appartement vastgesnoerdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vreselijklijkt me datquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar moet je zeker niet aan denken. Heb te doen met al die mensen die dat wel moeten.
Niet wetende of je straks nog een huis en spullen hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was nog niet duidelijk of deze storm zo noordelijk zou komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen wij morgen ook
Dan komt Kirk
Nu in Portugal meen ik bezig (weet het uit ander topic).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nog hogerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou de VvE bijdrage mag omhoog![]()
![]()
Heb je een eigen liedjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ben je mijn liedje aan het luisteren ?
Smile, it's free therapy.![]()
ff bijtanken dusquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Logisch, pittige avond gehad, met die bijeenkomst.![]()
Ik heb alleen gezegd: "Kan ik je even spreken? Mini-ToT is bang om naar school te gaan, vanwege jou, omdat jij erg vaak erg boos bent."quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je die juf nog gesproken? Of, beter gezegd, toegesproken?
Ze beloofde meteen er op te letten, en diezelfde middag nog beloofde ze dat Mini-ToT een beloning voor het opruimen zou krijgen: alle kindjes krijgen dat als ze goed opruimen, maar Mini-ToT en 2 anderen zijn de enigen die dat NOOIT van haar krijgen; de assistenten geven het dan toch maar als zij het niet doet.
Maar nu ineens, zonder dat ik het specifiek genoemd had, gaat ze het dus ineens wél aan hem geven.
Het is een beginnetje.
Morgen of overmorgen gaan de ouders van dat andere jongetje haar aanspreken; dat jochie heeft het nog zwaarder met haar te verduren dan Mini-ToT.![]()
Goed gedaan Totquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd: "Kan ik je even spreken? Mini-ToT is bang om naar school te gaan, vanwege jou, omdat jij erg vaak erg boos bent."
Ze beloofde meteen er op te letten, en diezelfde middag nog beloofde ze dat Mini-ToT een beloning voor het opruimen zou krijgen: alle kindjes krijgen dat als ze goed opruimen, maar Mini-ToT en 2 anderen zijn de enigen die dat NOOIT van haar krijgen; de assistenten geven het dan toch maar als zij het niet doet.
Maar nu ineens, zonder dat ik het specifiek genoemd had, gaat ze het dus ineens wél aan hem geven.
Het is een beginnetje.
Morgen of overmorgen gaan de ouders van dat andere jongetje haar aanspreken; dat jochie heeft het nog zwaarder met haar te verduren dan Mini-ToT.
Ik ga het meteen aanzetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Kijk je LLDL
Er is een trio
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Goede actie van je ToTquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd: "Kan ik je even spreken? Mini-ToT is bang om naar school te gaan, vanwege jou, omdat jij erg vaak erg boos bent."
Het is een beginnetje.
Morgen of overmorgen gaan de ouders van dat andere jongetje haar aanspreken; dat jochie heeft het nog zwaarder met haar te verduren dan Mini-ToT.![]()
oh ik vergeet het steeds te kijken!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
Kijk je LLDL
Er is een trio
Leuke dame zit er bijquote:
Alinde ofzo
Wel wat voor jou
Die Franse is een draak ( is ander stel )quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ik vergeet het steeds te kijken!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Das wel knap want je kent mij niet eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuke dame zit er bij
Alinde ofzo
Wel wat voor jou
Let maar opquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Das wel knap want je kent mij niet eens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga ik toch niet echt kijken gekkie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Ja toen ze zei dat ze er op ging letten, heb ik bewust extra duidelijk tegen Mini-ToT gezegd: "Zie je? Het wordt opgelost nu! Nu hoef je niet meer bang te zijn!" (waar zij dus bij stond.)
Overigens keken diverse van haar collega's naar wat er aan de hand was, voor dat moment.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ze zei dat ze er op ging letten, heb ik bewust extra duidelijk tegen Mini-ToT gezegd: "Zie je? Het wordt opgelost nu! Nu hoef je niet meer bang te zijn!" (waar zij dus bij stond.)
Overigens keken diverse van haar collega's naar wat er aan de hand was, voor dat moment.![]()
Kan zijn dat ze het niet eens doorhad maar onbewust zo raar deed![]()
die met de pijpkrullenman? jup ik hoor het alquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die Franse is een draak ( is ander stel )
wel leuke muziekSmile, it's free therapy.![]()
Ik zie een pleonasmequote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaalde gay youtuber!Wel een toffe gast trouwens.
![]()
Geen idee, maar nu is het tenminste duidelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Kan zijn dat ze het niet eens doorhad maar onbewust zo raar deed![]()
![]()
Die vrouw is Fransquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die met de pijpkrullenman? jup ik hoor het al
wel leuke muziek
Die man is docent ( het is ook een typische docent )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er komt hier elke dag iemand die is wel jouw type.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die Franse dame is ook wel
Jouw type
Ik ken wel Frans Duitsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een Franse bolk, maar ik kan 'm ff niet meer vinden.![]()
Die stoppen ook bij bo om daarna in gele hesjes te gaan demonstreren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een Franse bolk, maar ik kan 'm ff niet meer vinden.
Dat kan nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Er komt hier elke dag iemand die is wel jouw type.
Mijn man zit niet op FOK!
Zo komt ie aan zijn naam.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken geen Frans maar wel DuitsUw ADH vitamine Worst
Ben je sneller dan Jus ja?quote:
Is die nog te koop?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh, GG wil de VIVA lezen...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kopieer 'm wel, of lees m in de boekenwinkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen voor veel geld op de veilingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast op internet wel in pdf versie ergens te verkrijgen.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuke dame zit er bij
Alinde ofzo
Wel wat voor jou![]()
Nu jij @aeque ...!
Pas maar op met die greys![]()
Mij probeerde ze ook al ooit te kopppelen.
mislukt
Oehhhhquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Nu jij @:aeque ...!
Pas maar op met die greys![]()
Mij probeerde ze ook al ooit te kopppelen.
mislukt
@aeque ik heb een nieuwe dame voor je
Leuke dame
Lief
Slim
Grappig
Die klassenassistenten hebben toch ook wel vast wat gemerkt?!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens keken diverse van haar collega's naar wat er aan de hand was, voor dat moment.
Hadden die boze theemuts niet erop aangesproken?
Fijn Dev !quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik zit ver genoeg in het noorden van Florida. Hoewel ik wel merk dat er wat meer wind is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn volgens mij vooral stagiaires. Die willen geen onvoldoende krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Die klassenassistenten hebben toch ook wel vast wat gemerkt?!
Hadden die boze theemuts niet erop aangesproken?
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waaide net wel een windje op de wc
Gelukkig!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik zit ver genoeg in het noorden van Florida. Hoewel ik wel merk dat er wat meer wind is.♡♡♡♡![]()
No thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh
@:Aeque ik heb een nieuwe dame voor je
Leuke dame
Lief
Slim
GrappigOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gelukkig daar en niet hierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waaide net wel een windje op de wc
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh
@:Aeque ik heb een nieuwe dame voor je
Leuke dame
Lief
Slim
Grappig![]()
Ehm.
Nou, blijkbaar hoeft het niet.
Dan niet@aeque
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ehm.
Nou, blijkbaar hoeft het niet.
Dan niet@:aeque
Uit devzero ?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar denk je waar Kirk vandaan komt?![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
![]()
Ik zie hetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, trouwens, ik ben stiekem over je heen gegaan![]()
![]()
![]()
Nu staan we gelijk qau punten
Hebben jullie daar last vanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup eerste thema kunnen we weer afvinken![]()
[*]het weer
• friet patat
[*]ik ga over jou heen
[*]smileys posts
[*]gifjesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zal vanavond een beetje afwezig blijven, zodat jullie op #2 en #3 kunnen blijven.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
![]()
Nu staan we gelijk qau punten
Alleen die @KillemWieft moet gebolkt worden![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
jup bijna alles is weer aan bod gekomen vandaag
just another boooring day in DTSSmile, it's free therapy.![]()
Dat is liefquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een beetje afwezig blijven, zodat jullie op #2 en #3 kunnen blijven.
Alleen die @:killemwieft moet gebolkt worden
Ik zal Killem wat ruime geven dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een beetje afwezig blijven, zodat jullie op #2 en #3 kunnen blijven.
Krijg ik toch nog een beetje waar voor mijn geld. Die 2 orkanen jouw kant op sturen waren geen goedkoop geintje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
en killem en ik geven je ook al ruimte. Een beetje een triootje dus
Ja zag het. En die rare Franse vrouw die moeilijk deed omdat hij iets meer in zijn glas had.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
Kijk je LLDL
Er is een trio
Alles in het groot daarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
De amerikaanse kapsalon: loaded cheese fries
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Size does matter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dit een oproep aan @mario390 om vannacht ouderwets hard te strijden om de punten?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die is wel lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Loaded fries is hier sinds enkele jaren ook helemaal hipquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Burger King heeft ze geloof ik ook, of was het nou de Mc Drek? Of beiden?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Loaded fries is hier sinds enkele jaren ook helemaal hip![]()
Ja maar zie ze ook bij cafetaria's en snackbarsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Burger King heeft ze geloof ik ook, of was het nou de Mc Drek? Of beiden?Uw ADH vitamine Worst
ik kom niet meer volgens mi,heeft geen zinnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dit een oproep aan @:mario390 om vannacht ouderwets hard te strijden om de punten?![]()
Ziet de Nederlandse er toch lekkerder uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom nu ook een family pack chips.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Geen uitdeelzakjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom nu ook een family pack chips.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom nu ook een family pack chips.is dat je avondmaaltijd
![]()
Nee, dat is niks. Het is een stuk duurder dan gewoon een grote zak.quote:
En 1 zo'n uitdeelzakje is niks.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kweet niet of ik het wil dan..... zijn koffie is ook niet te zuipenquote:![]()
![]()
Zorrie GG
Hollanderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Het is een stuk duurder dan gewoon een grote zak.
En 1 zo'n uitdeelzakje is niks.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kweet niet of ik het wil dan..... zijn koffie is ook niet te zuipen![]()
![]()
Zorrie GG
Mooi. Blijft er meer voor mij overquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kweet niet of ik het wil dan..... zijn koffie is ook niet te zuipen![]()
![]()
Zorrie GG
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Blijft er meer voor mij over![]()
moet hard lachen
Zo'n gassie had ik wel in mijn klas, toen ik een keer bij hem thuis was om aan een schoolopdracht te werken. Pakt ie een klein zakje chips en zei: zo dat is mijn avondetenquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n gassie had ik wel in mijn klas, toen ik een keer bij hem thuis was om aan een schoolopdracht te werken. Pakt ie een klein zakje chips en zei: zo dat is mijn avondeten![]()
omg dat is best sneu eigenlijk al moet ik er nu om lachen
![]()
Every action does have consequences. You not choosing my delicious coffee cuts deeply into my soul.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij ziet er ook ongezond mager uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
omg dat is best sneu eigenlijk al moet ik er nu om lachen
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy ik heb zojuist een bericht aangepast voor het postenCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ze waren mij aan het uitlachen omdat ik zei dat het ronde pinnetje niet in het platte spleetje paste
Maar ik had wel gelijk!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
En kan weer 12 uur op de lijst zetten
12 uur?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
En kan weer 12 uur op de lijst zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze waren mij aan het uitlachen omdat ik zei dat het ronde pinnetje niet in het platte spleetje paste
Maar ik had wel gelijk!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Werk, van 7:30 tot 19:30.quote:
Nu tijd voor avondeten.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werk, van 7:30 tot 19:30.
Nu tijd voor avondeten.
Oh, wat een lange dag.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werk, van 7:30 tot 19:30.
Nu tijd voor avondeten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: