SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 09-10-2024 18:14:39 ]
voeding niet inbegrepen.quote:
probeer fase eensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voeding niet inbegrepen.
wat voor voer moet je het geven dan?
kippevoer? vissevoer?
pizza?
yup om hem te kopen wel iniedergevalquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
ow en je hebt een betaald nintendo switch lidmaatschap nodig
ik zag dat je in elk geval wel in de verleiding komt want er zijn updates online met scenes uit andere spellen om te kunnen instellen, dat staat vast achter betaalmuurquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef mschol het volgende:
dat zou wel schandalig zijn trouwens, om em te mogen gebruiken ook een online abo nodig
Wat een ongelofelijk kloteding. Zou keihard tegen de muur gooien bij de eerste keer.quote:
Maar dan ben je wel mooi wakker.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk kloteding. Zou keihard tegen de muur gooien bij de eerste keer.
gezien hoe ze het brengen denk ik niet dat die achter een betaalmuur staan, dan zou je je klok moeten registreren op je account ofzo, hoe dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag dat je in elk geval wel in de verleiding komt want er zijn updates online met scenes uit andere spellen om te kunnen instellen, dat staat vast achter betaalmuur
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk kloteding. Zou keihard tegen de muur gooien bij de eerste keer.
hebben ze vast een methode voor. dat je de nummer van de streepjescode in je account moet invullen ofzo en dat zo lang je een betaald account hebt je updates en toegang hebt tot die dingen en zodra het niet betaald is je niet meer bij die geluiden kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien hoe ze het brengen denk ik niet dat die achter een betaalmuur staan, dan zou je je klok moeten registreren op je account ofzo, hoe dan?
of 1 van dezequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt ie dan dit geluidje?
die van supermario worldquote:
niks, zijn handig!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er mis met een 'van alles wat webshop' ?
ga naar de jumbo in the mall of the hollandia, superrr veel lekker eten kei goedkoop. Oa porties verse kibbeling van 5 voor 1 euro*quote:
t was een sinasburpjequote:
Oh je moest ze zelf nog bakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Oa porties verse kibbeling van 5 voor 1 euro*
*Wel vandaag opeten
als je van drooggebakken vis houdt, zeker doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je moest ze zelf nog bakkenokee.
Filegod?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:25 schreef Haags het volgende:
Half 6 vanmorgen vertrokken en kwart over 6 in de avond thuis. Dat zijn wel de goeiste dagen @:Wereldgozer
airgefryerd bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je van drooggebakken vis houdt, zeker doen!
oke.. waarom dan dequote:
das met mijn half zieke kop niet fijn, zo'n eind fietsen..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar de jumbo in the mall of the hollandia, superrr veel lekker eten kei goedkoop. Oa porties verse kibbeling van 5 voor 1 euro*
*Wel vandaag opeten![]()
ahaquote:
is al bijna bedtijd manquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef mschol het volgende:
et wordt schnitzel met hollands groente pannetje, die had ik nog liggen
neen, 2x dezelfde vis bakken levert vaak gortdroge vis opquote:
geen idee, denk automatisme? Excuses. Is niksquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oke.. waarom dan desmiley?
ooit begonnen met dvd's later assortiment uitgebreid
[..]
das met mijn half zieke kop niet fijn, zo'n eind fietsen..(denk aan minuut of 30, deels door polder)
[..]
aha
et wordt schnitzel met hollands groente pannetje, die had ik nog liggen
Dit is een serieus iets?quote:
Maar jij deed alsof het iets lekkers wasquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, 2x dezelfde vis bakken levert vaak gortdroge vis op
okquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij deed alsof het iets lekkers was
Nee joh, ik ben ook pas net klaar, was eigenlijk nog vroegquote:
zwieren zwaaien whoep whoep sensatie draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Ooooooooooh, dat vestje van vinted is binnen en hij is zoooo mooi. *Gaat half uur voor spiegel paraderen
ElKe DaG iS Even LanGquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Viel opzich nog wel mee. Gewoon te lange dag gemaakt.
Foto!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Ooooooooooh, dat vestje van vinted is binnen en hij is zoooo mooi. *Gaat half uur voor spiegel paraderen
Helemaal niet, er zijn niet voor niets schrikkelsecondenquote:
Ah, dit is die nieuwe console dus.quote:
Niet erg warm zo te zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ziet er lang niet zo mooi uit als irl, hij heeft glinsteringen
omdat ik al heet van mezelf ben heb ik dat niet nodig *winkiewinkquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ik al heet van mezelf ben heb ik dat niet nodig *winkiewink
ziet er chemisch uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb dit gehaald bij de action, kan nooit heel lekker zijn maar ben toch benieuwd
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ziet er lang niet zo mooi uit als irl, hij heeft glinsteringen
Ach ja, wegflikkeren kan altijd nogquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb dit gehaald bij de action, kan nooit heel lekker zijn maar ben toch benieuwd
en?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Milton?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens afronden voordat het echt spannend wordt qua Milton en ik daar de hele nacht druk mee ben![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou, erm. Dan is het goed, denk ik
Oh nee joh, is Italiaans. Is handgemaaktquote:
quote:
dan bewaar ik het meestal tot een moment dat ik niks anders in huis hebquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, wegflikkeren kan altijd nog
nog niet geprobeerdquote:
Dan is het pas echt hard en droog en vies en goor en smerigquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
dan bewaar ik het meestal tot een moment dat ik niks anders in huis heb
honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het pas echt hard en droog en vies en goor en smerig
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het pas echt hard en droog en vies en goor en smerig
jawel hier welquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
bonen zijn nooit zoet, ook niet met honger
Nja, denken blijkbaar dal als heel je huis in een miljard splinters op straat ligt, dat je dan nog wel internet hebt of zo.quote:To encourage people reluctant to leave their homes, the governor added that many shelters are equipped with Wi-Fi connected to Starlink internet systems so evacuees can stay connected.
ze willen een "i'm okay" in facebook afgeven elke paar minutenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, denken blijkbaar dal als heel je huis in een miljard splinters op straat ligt, dat je dan nog wel internet hebt of zo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vakantiefoto's aan het uitzoeken, kwam dit nog tegen uit Chicago
[ afbeelding ]
quote:
quote:On December 9, 2011, the American Medical Association announced it would move its headquarters and entire workforce to 330 N. Wabash from its previous headquarters on State Street. The move occurred in September 2013 and the building was renamed AMA Plaza.[6]
https://en.wikipedia.org/wiki/330_North_Wabash
Bikkelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Viel opzich nog wel mee. Gewoon te lange dag gemaakt.
Dat is toch op tijd, of heet je Fles?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou op tijd naar bed gaan vandaag.
Ik lig nu net in bed.
Deze gozer maakte geen grap toen ie 'op tijd' zei.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou op tijd naar bed gaan vandaag.
Ik lig nu net in bed.
Ja, beter dan de laatste tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is toch op tijd, of heet je Fles?
jaquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:30 schreef mschol het volgende:
[..]
jamn spelletje timberborn moest ik nog even dit en dat en zus en zo doen
nu wel in bed want dit is niet goed voor mn herstel
dit heb ik echt al jaren niet meer gehad bij een spelletje
Goede reis, wanneer kom je daar aan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 05:47 schreef Ama het volgende:
Voel me wel beetje kut omdat ik nog steeds niet beter ben maar goed we gaan straks maar eens richting Utrecht.
13:51quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goede reis, wanneer kom je daar aan?
Veel plezier vast!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 05:47 schreef Ama het volgende:
Voel me wel beetje kut omdat ik nog steeds niet beter ben maar goed we gaan straks maar eens richting Utrecht.
Poeh ja van alles.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel plezier Ama. Wat ga je allemaal doen daar?
Moest er wel eentje voor ballie meenemen, heb ze maar gewoon lekker daar op de prairie gelatenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er eentje meegenomen als huisdier?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest er wel eentje voor ballie meenemen, heb ze maar gewoon lekker daar op de prairie gelaten
Slapen lukt wel, wakker worden is opeens een uitdagingquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je een beetje kunnen slapen?
Nou is je vandaag toch maar weer mooi geluktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slapen lukt wel, wakker worden is opeens een uitdaging
Ook niet van harte met die loeiende wekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is je vandaag toch maar weer mooi gelukt
En je moet stoppen met die beestjes voerenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is je vandaag toch maar weer mooi gelukt
quote:Amerikaanse vrouw opgejaagd door honderd wasberen
In de Verenigde Staten is een vrouw dagenlang achtervolgd en lastiggevallen door zo'n honderd wasberen. Uiteindelijk belde ze de hulpdiensten, omdat ze constant door de dieren werd opgejaagd en haar huis niet meer uit durfde. Het gebeurde in de omgeving van Poulsbo, een stadje ten westen van Seattle, in de staat Washington.
Al tientallen jaren voerde de vrouw een klein groepje wasberen. Het is niet duidelijk waardoor hun aantal plotseling explosief steeg.
"De vrouw zei dat de wasberen steeds agressiever werden, voedsel eisten en dat ze haar dag en nacht achtervolgden en aan deuren zaten te krabben", aldus een woordvoerder van de lokale politie. "Ze omsingelden haar meteen als ze van haar voordeur naar haar auto wilde lopen."
Uiteindelijk werden de wasberen door agenten weggejaagd. Volgens een Amerikaanse natuurorganisatie vallen de dieren de vrouw niet langer lastig, nu ze gestopt is met het voeren van de dieren.
https://nos.nl/artikel/25(...)oor-honderd-wasberen
ja las het vandaagquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je moet stoppen met die beestjes voeren
[..]
Ja daarom al die wandelende crispy pork daar niet meer elke dag voerenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las het vandaag![]()
![]()
zou mij kunnen overkomen dit
ja maar ik kan echt die snuitjes niet weerstaan, en die kwispelende staartquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom al die wandelende crispy pork daar niet meer elke dag voeren
Moet je ze iedere dag omkopen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn trouwens zelfs kritisch in de hapjes dus ik heb nu verschillende soorten omdat ze niet alles lekker vinden
Nee denk dat ze mij nu niet meer willen op etenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ze iedere dag omkopen?
Eigenlijk heb je nu een dorps leven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn trouwens zelfs kritisch in de hapjes dus ik heb nu verschillende soorten omdat ze niet alles lekker vinden
ja dit is geen stad nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je nu een dorps leven.
have funquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:43 schreef Ama het volgende:
Zo en nu wachten op de trein naar Berlijn.
goede startquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn ik start werklaptop op. Gelijk een update aan het uitvoeren. Daar maar op wachten.
Zou voor mijn knie ook wel beter zijn om naar het zuiden te trekken.quote:
hier is het lekker warm voor je kniequote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou voor mijn knie ook wel beter zijn om naar het zuiden te trekken.
Maar ook regen toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het lekker warm voor je knie
Ja, ik weet niet of het enkel de temperatuur is die voor de pijn zorgt.quote:
moet toch wel iets aan de te doen zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of het enkel de temperatuur is die voor de pijn zorgt.
Geen idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet toch wel iets aan de te doen zijn?
Uitproberen dusquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of het enkel de temperatuur is die voor de pijn zorgt.
Voor de auto. Moet voor eind volgende maand. Hopelijk is alles goed en gaat het niet te veel kosten.quote:
Ooit wel eens foto's. Maar daar is niks op te zien. Misschien eens een mailtje sturen naar de huisarts.quote:
ja ga maar terugquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ooit wel eens foto's. Maar daar is niks op te zien. Misschien eens een mailtje sturen naar de huisarts.
Wees eens concreet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon. Zag het meteen toen ik de grens over was.
Je gaat hiermee echt een grens te over!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon. Zag het meteen toen ik de grens over was.
Komt er een snack control center?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
heb een meetlint. nu kijken waar het bureau komt. in de 'woonkamer' of slaapkamer
[ afbeelding ]
Waar het tafeltje staat
[ afbeelding ]
tegen deze muur
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie doen?
jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er een snack control center?
Ikzelf zou gewoon dat tafeltje blijven gebruikenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaook hier moeten snacks de boel onder controle houden
waar zou jij die plaatsen?
Je zal er wel uit zien alsof jij het weetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:49 schreef Crack_ het volgende:
Altijd leuk als mensen hun probleem bij jou neerleggen, 'hoe gaan we dit doen?'. Geen idee, ik doe niks
das te klein. want eet hier ook mijn ontbijt bv. Oke de slaapkamer zou jij doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ikzelf zou gewoon dat tafeltje blijven gebruiken![]()
Maar eerste foto lijkt me meest geschikte plek.
het is geen weet probleem maar een beschikbaarheidsprobleem. Ik werk niet in de avondquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zal er wel uit zien alsof jij het weet
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is geen weet probleem maar een beschikbaarheidsprobleem. Ik werk niet in de avondinb4 'JAWEL DOE JE WEL', stil
Een scherm , heb er 1 gezien van 31 inch. En misschien nog een 2e kleinere. Dan de deck op zijn dock. de controllerquote:
Slaapkamer. Kan je eventueel ook vanuit bed wat kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een scherm , heb er 1 gezien van 31 inch. En misschien nog een 2e kleinere. Dan de deck op zijn dock. de controller
Tegen de muur.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
heb een meetlint. nu kijken waar het bureau komt. in de 'woonkamer' of slaapkamer
[ afbeelding ]
Waar het tafeltje staat
[ afbeelding ]
tegen deze muur
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie doen?
ja dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slaapkamer. Kan je eventueel ook vanuit bed wat kijken.![]()
En ik denk dat de doorloop bij die plek naast de tv wat krappig gaat worden anders.
je deck dock moet bij je tv, elke andere plek is zinloos..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een scherm , heb er 1 gezien van 31 inch. En misschien nog een 2e kleinere. Dan de deck op zijn dock. de controller
Tenminste, denk dat de stoel op beide foto's op dezelfde plek staat?quote:
*snack.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nou nou, bied haar dan minstens even een drankje aan.
pfftquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:01 schreef Crack_ het volgende:
Bitterbal heeft een echte game center
Yes zijn niet verplaatst voor de fotosquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenminste, denk dat de stoel op beide foto's op dezelfde plek staat?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nou nou, bied haar dan minstens even een drankje aan.
Ja, dan zou ik die plek niet kiezen. Ga je je dood aan ergeren denk ik, continue ergens tegenaan lopen enzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes zijn niet verplaatst voor de fotos
Pak je die stoel toch bij je bureau? dan is de doorloop primaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes zijn niet verplaatst voor de fotos
ja aan die pc tafel dan. Deed ik thuis ook alleen dan moet de bank verder worden opgeschoven en dan zit je dus niet meer voor de tv als je op de bank zitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik die plek niet kiezen. Ga je je dood aan ergeren denk ik, continue ergens tegenaan lopen enzo.
In plaats van het andere tafeltje zou qua ruimte wel kunnen, maar die plaatsing voelt een beetje meh. Want waar ga je dan ontbijten enzo.
we projecteren allemaal jouw lompheidquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik projecteer m'n eigen lompheid
Achter je bureauquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik die plek niet kiezen. Ga je je dood aan ergeren denk ik, continue ergens tegenaan lopen enzo.
In plaats van het andere tafeltje zou qua ruimte wel kunnen, maar die plaatsing voelt een beetje meh. Want waar ga je dan ontbijten enzo.
Nee wil een comfi stoel, dit zit echt naar nietsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Pak je die stoel toch bij je bureau? dan is de doorloop prima
Niet alleen de mijne hoop ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
we projecteren allemaal jouw lompheid
uhuh jawelquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen de mijne hoop ik.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das te klein. want eet hier ook mijn ontbijt bv. Oke de slaapkamer zou jij doen.
quote:
ontbijten in de slaapkamer kan ook primaquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontbijten in de slaapkamer kan ook prima
Ik werk gewoon met de data die ik heb, ga geen dingen aandragen die me zelf onpraktisch lijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontbijten in de slaapkamer kan ook prima
ik ben onpraktischquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik werk gewoon met de data die ik heb, ga geen dingen aandragen die me zelf onpraktisch lijken.
Underrated commentquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat de duitsers allemaal mensen uit de trein haalde ofzo?
ja ben nog bezig met de shoppinglist. Nu in de te weinig opbergruimtequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:14 schreef rival het volgende:
Op foto 1 de computer en op foto 2 ontbijten. Simpel toch.
En je hebt wat kastjes nodig.
jaja, baas boven baasquote:
zou juist goed zijn, bij mij danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Niks mis met een apart plekje om even te eten en even achter je control center vandaan komen.
Ja, same. Vanuit die ervaring spreek ik ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaja, baas boven baas
[..]
zou juist goed zijn, bij mij dan
stuur die even hier naar toe. Ik moet straks 25min fietsenquote:
*stuurt de harde wind en regen van hier*quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
stuur die even hier naar toe. Ik moet straks 25min fietsen
ja hier nog ruim 8 uurquote:
Ik ook niet, ik ben afhankelijk van wat een 12jarige wil eten...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat er gaat komen.
Wat is die 12 jarige van jou?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben afhankelijk van wat een 12jarige wil eten...
ik ga rijst met onderwater insecten etenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat er gaat komen.
tantezeggertquote:
en groentjes?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga rijst met onderwater insecten eten
Garnalen zeker?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga rijst met onderwater insecten eten
Oh ja, dan bepaald diegene! Ik als Oompie ken dat.quote:
ja en om 9u trap ik hem naar boven en wacht ik nog even tot zijn moeder thuis komt met mijn ouders en dan is het heel donker dus brengen mijn ouders mij thuis en zorgen ze vrijdag dat mijn fiets ook thuis komtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ja, dan bepaald diegene! Ik als Oompie ken dat.
We antwoorden met ja, amen en natuurlijk mag dat van mij!
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
hmmm nu had ik vandaag een simkaart gehaald voor een jaar met abbo. En op die shopping site log je in met je telefoonnummer.
Dus wil nu het nummer veranderen. Sturen ze een verificatie code naar het nummer waarmee je oorspronkelijk bent aangemeld![]()
ja maar heb toch een nieuw nummer
Maar groentjes.quote:
klinkt erg goedkoop... moeten we nu al een gofundme opstarten?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rijst met insecten is wel erg karige maaltijd.
Misschien moet ze een OnlyBals pagina beginnenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt erg goedkoop... moeten we nu al een gofundme opstarten?
Streamen vanaf d'r nieuwe bureau straks.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien moet ze een OnlyBals pagina beginnen
in de slaapkamer!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Streamen vanaf d'r nieuwe bureau straks.
Ik zeg win-win.quote:
daarvoor moet jij een aannemer inhuren volgens mijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nog bezig met de shoppinglist. Nu in de te weinig opbergruimte
goh, je verwacht het niet...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
Alle jezus wat kut. Zit nog langer in de trein door vertraging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
goh, je verwacht het niet...Met dit tempo loopt het wel twee uur uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Mjaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als Odido waarbij je een verificatiecode krijgt op je telefoon, als je je pukcode wilt hebben.
Heb je twee uur langer de tijd om lid te worden van het treinequivalent van de Mile High Club.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Met dit tempo loopt het wel twee uur uit.
Twee uur langer de tijd om te slapen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Met dit tempo loopt het wel twee uur uit.
Oh, nou hij is hier weg dus hoop dat ie bij jou isquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
stuur die even hier naar toe. Ik moet straks 25min fietsen
neuj, maar zie op de buienalarm dat het wel droog blijft.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou hij is hier weg dus hoop dat ie bij jou is
De geelblauwe limousine club!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je twee uur langer de tijd om lid te worden van het treinequivalent van de Mile High Club.
Neem aan dat deze grijs is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De geelblauwe limousine club!
Waarom in godsnaam moet je in de avond beschikbaar zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
dit gaat nu alweer kut, 'geen respect' want ben in de avond niet beschikbaar. Ga daar uberhaupt niet op reageren, even kappen hoor
Lolwat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
dit gaat nu alweer kut, 'geen respect' want ben in de avond niet beschikbaar. Ga daar uberhaupt niet op reageren, even kappen hoor
Sommige mensen denken echt dat jij aan 24/7 dienstverlening doet he?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
omdat zij overdag niet kunnen omdat ze die dagen hebben volgeplandquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam moet je in de avond beschikbaar zijn
Ja is wel waar. Ik wacht op mijn Twix die hij aan het halen is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hey, als je toch zit: boekje erbij, beetje met Solo babbelen, gewoon, verkansieën. Je kan er toch niks aan veranderen, met om de twee minuten een update erover posten gaat 'ie niet sneller rijden.
Mwah, da's niet perse alleen richting Crack als ik sommige mailtijdstippen zie hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige mensen denken echt dat jij aan 24/7 dienstverlening doet he?
ja, voor sommige mensen is dat lastig blijkbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, da's niet perse alleen richting Crack als ik sommige mailtijdstippen zie hier.
Maar echt bizar dat blijkbaar gewoon niet geaccepteerd wordt van "dan ben ik niet beschikbaar". Hoe duidelijker wil je het krijgen.
En ik snap echt dat het rot en vervelend kan zijn maar dat men ook echt vindt dat ze recht hebben op jouw vrijetijdsuren is echt bizarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, da's niet perse alleen richting Crack als ik sommige mailtijdstippen zie hier.
Maar echt bizar dat blijkbaar gewoon niet geaccepteerd wordt van "dan ben ik niet beschikbaar". Hoe duidelijker wil je het krijgen.
Was ik ook, maar iedereen wil in de avond afspreken en kan niet tegen de ene zeggen 'jij wel' en tegen de ander 'maar jij niet'.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor sommige mensen is dat lastig blijkbaar.
Ik ben daar zelf soms te flexibel in geloof ik
Naja, als het voor beide partijen een mogelijkheid is, is dat op zich prima. Maar dat moet wel jouw keuze zijn en niet die van een ander.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je niet kan binnen de uren waarop de ander redelijkerwijs tijd voor je kan reserveren, moet je echt zelf gaan schuiven.
Da's een beetje alsof ik m'n huisarts zou vragen of ik om half acht 's avonds even langs kan komen voor m'n steenpuist, die lachen je ook uit.
Ja dat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en aan de dokter vragen hoe hij dit probleem denkt te gaan oplossen
Je moet ook gewoon zelf een beetje kunnen bepalen wat wel of niet urgent is natuurlijk. Bij sommige mensen weet je dat ze 's avonds alleen bellen als het echt dringend is, en anderen bellen gewoon altijd wanneer het ze zelf het beste uitkomt, no matter what time of day. Je kent je collega's en klanten op een gegeven moment wel, en dan pas je daar je reactie op aan. Althans, zo doe ik het.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon zelf een beetje kunnen bepalen wat wel of niet urgent is natuurlijk. Bij sommige mensen weet je dat ze 's avonds alleen bellen als het echt dringend is, en anderen bellen gewoon altijd wanneer het ze zelf het beste uitkomt, no matter what time of day. Je kent je collega's en klanten op een gegeven moment wel, en dan pas je daar je reactie op aan. Althans, zo doe ik het.
Nee, niemand werkt in de avondquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
Ik bedoel, het is niet alsof je gisteren je uren hebt omgegooid lijkt me.
Ook dat. En dan heb ik nog het voordeel dat ik aan bepaalde tijden vastzit om dingen gedaan te krijgen, dus meer doen dan aanhoren en noteren voor de volgende werkdag kan ik toch ook niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon zelf een beetje kunnen bepalen wat wel of niet urgent is natuurlijk. Bij sommige mensen weet je dat ze 's avonds alleen bellen als het echt dringend is, en anderen bellen gewoon altijd wanneer het ze zelf het beste uitkomt, no matter what time of day. Je kent je collega's en klanten op een gegeven moment wel, en dan pas je daar je reactie op aan. Althans, zo doe ik het.
Nee, soms moet je gewoon even kiezen uit twee kutopties. En helemaal prima dat je probeert of het iets beter kan, maar accepteer ook die "nee" als je 'm krijgt en ga niet lopen drammen als een kleuter.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niemand werkt in de avond![]()
Ik vind het vooral irritant dat mensen zich zo snel schuilen achter 'ik kan er niks aan doen' bij dingen die volledig eigen keus zijn. Of de keus altijd even prettig is? Nee, zeker niet. Maar eigen keus? Ja, zeker
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
1 van de honden komt nu met een blaadje in haar mond elke keer naar mij toe. En er is hier iemand van de verhuurder en zegt dat ze zo om eten vraagt. Als een soort van ruil
Ik heb er zelf wel veel moeite mee om dit ook op deze manier aan anderen duidelijk te makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, soms moet je gewoon even kiezen uit twee kutopties. En helemaal prima dat je probeert of het iets beter kan, maar accepteer ook die "nee" als je 'm krijgt en ga niet lopen drammen als een kleuter.
Ander blaadje teruggevenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
1 van de honden komt nu met een blaadje in haar mond elke keer naar mij toe. En er is hier iemand van de verhuurder en zegt dat ze zo om eten vraagt. Als een soort van ruil
sowieso collega's mensen met kinderen die wel even het kind als excuus gebruiken heb ik een allergie voorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ervaring vorig jaar met in de avond werken was niet positief, daar werd echt snel misbruik van gemaakt. Denk geen eens bewust hoor, maar moest ineens wachten tot mensen hun kinderen op bed hebben gelegd 'want anders zie ik ze niet vandaag' en 'dansles is om 20.00 afgelopen en dan nog douchen blabla, nee kan niet afzeggen want heb volgende maand een optreden', en dat soort meuk. Ja sorry maar nee..
Misschien is het makkelijker als je expliciet aangeeft van "dag x of y, tussen tijdstip a en b of c en d"? Gewoon überhaupt geen ruimte geven om buiten die afbakening af te spreken?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er zelf wel veel moeite mee om dit ook op deze manier aan anderen duidelijk te maken. Al helpt het dan wel als je zo'n 'geen respect' opmerking krijgt
Ik zie het beteuterde koppie al voor me.quote:
kind of andere reden maakt mij niet zoveel uit, neem verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso collega's mensen met kinderen die wel even het kind als excuus gebruiken heb ik een allergie voor
heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker als je expliciet aangeeft van "dag x of y, tussen tijdstip a en b of c en d"? Gewoon überhaupt geen ruimte geven om buiten die afbakening af te spreken?
Of zo'n "dude.. wtfquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het beteuterde koppie al voor me.
misschien gaat die dan wel beter zn best doen en komt hij de volgende keer met een kom soepquote:
dikke walvisquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien gaat die dan wel beter zn best doen en komt hij de volgende keer met een kom soep
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien gaat die dan wel beter zn best doen en komt hij de volgende keer met een kom soep
hoe noem jij mij?quote:
Is net als met de koeien hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik![]()
met dat blaadje trekt ze haar braafste gezicht
"En nu dan, mens?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijken ze dan ook snachts bij je naar binnen door het raamquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is net als met de koeien hier.
Staan een beetje schattig en rustig naar je te kijken, en zachtjes "moe" naar je te roepen als je het gras maait, zodat je het aan ze geeft. Maar o wee als je het dan niet geeftDan blijven ze je luid loeiend achtervolgen
Gewoon stoïcijns je beschikbaarheid herhalen dan. Enige optie.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kind of andere reden maakt mij niet zoveel uit, neem verantwoordelijkheid
[..]
heb ik gedaan![]()
zelfs buiten mijn werktijd, van 17.00 - 17.30 maar was niet goed 'want misschien zijn we niet om 17.00 klaar'
ey, de ballen
met van die rode ogenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijken ze dan ook snachts bij je naar binnen door het raam
Ze staan soms wel netjes op een rij voor het raam, maar dat is blijkbaar omdat ze zichzelf dan in het raam zien en denken dat het andere koeien zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O.Oquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |