SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 09-10-2024 18:14:39 ]
voeding niet inbegrepen.quote:
probeer fase eensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voeding niet inbegrepen.
wat voor voer moet je het geven dan?
kippevoer? vissevoer?
pizza?
yup om hem te kopen wel iniedergevalquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
ow en je hebt een betaald nintendo switch lidmaatschap nodig
ik zag dat je in elk geval wel in de verleiding komt want er zijn updates online met scenes uit andere spellen om te kunnen instellen, dat staat vast achter betaalmuurquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef mschol het volgende:
dat zou wel schandalig zijn trouwens, om em te mogen gebruiken ook een online abo nodig
Wat een ongelofelijk kloteding. Zou keihard tegen de muur gooien bij de eerste keer.quote:
Maar dan ben je wel mooi wakker.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk kloteding. Zou keihard tegen de muur gooien bij de eerste keer.
gezien hoe ze het brengen denk ik niet dat die achter een betaalmuur staan, dan zou je je klok moeten registreren op je account ofzo, hoe dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag dat je in elk geval wel in de verleiding komt want er zijn updates online met scenes uit andere spellen om te kunnen instellen, dat staat vast achter betaalmuur
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk kloteding. Zou keihard tegen de muur gooien bij de eerste keer.
hebben ze vast een methode voor. dat je de nummer van de streepjescode in je account moet invullen ofzo en dat zo lang je een betaald account hebt je updates en toegang hebt tot die dingen en zodra het niet betaald is je niet meer bij die geluiden kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien hoe ze het brengen denk ik niet dat die achter een betaalmuur staan, dan zou je je klok moeten registreren op je account ofzo, hoe dan?
of 1 van dezequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt ie dan dit geluidje?
die van supermario worldquote:
niks, zijn handig!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er mis met een 'van alles wat webshop' ?
ga naar de jumbo in the mall of the hollandia, superrr veel lekker eten kei goedkoop. Oa porties verse kibbeling van 5 voor 1 euro*quote:
t was een sinasburpjequote:
Oh je moest ze zelf nog bakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Oa porties verse kibbeling van 5 voor 1 euro*
*Wel vandaag opeten
als je van drooggebakken vis houdt, zeker doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je moest ze zelf nog bakkenokee.
Filegod?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:25 schreef Haags het volgende:
Half 6 vanmorgen vertrokken en kwart over 6 in de avond thuis. Dat zijn wel de goeiste dagen @:Wereldgozer
airgefryerd bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je van drooggebakken vis houdt, zeker doen!
oke.. waarom dan dequote:
das met mijn half zieke kop niet fijn, zo'n eind fietsen..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar de jumbo in the mall of the hollandia, superrr veel lekker eten kei goedkoop. Oa porties verse kibbeling van 5 voor 1 euro*
*Wel vandaag opeten![]()
ahaquote:
is al bijna bedtijd manquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef mschol het volgende:
et wordt schnitzel met hollands groente pannetje, die had ik nog liggen
neen, 2x dezelfde vis bakken levert vaak gortdroge vis opquote:
geen idee, denk automatisme? Excuses. Is niksquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oke.. waarom dan desmiley?
ooit begonnen met dvd's later assortiment uitgebreid
[..]
das met mijn half zieke kop niet fijn, zo'n eind fietsen..(denk aan minuut of 30, deels door polder)
[..]
aha
et wordt schnitzel met hollands groente pannetje, die had ik nog liggen
Dit is een serieus iets?quote:
Maar jij deed alsof het iets lekkers wasquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, 2x dezelfde vis bakken levert vaak gortdroge vis op
okquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij deed alsof het iets lekkers was
Nee joh, ik ben ook pas net klaar, was eigenlijk nog vroegquote:
zwieren zwaaien whoep whoep sensatie draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Ooooooooooh, dat vestje van vinted is binnen en hij is zoooo mooi. *Gaat half uur voor spiegel paraderen
ElKe DaG iS Even LanGquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Viel opzich nog wel mee. Gewoon te lange dag gemaakt.
Foto!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Ooooooooooh, dat vestje van vinted is binnen en hij is zoooo mooi. *Gaat half uur voor spiegel paraderen
Helemaal niet, er zijn niet voor niets schrikkelsecondenquote:
Ah, dit is die nieuwe console dus.quote:
Niet erg warm zo te zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ziet er lang niet zo mooi uit als irl, hij heeft glinsteringen
omdat ik al heet van mezelf ben heb ik dat niet nodig *winkiewinkquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ik al heet van mezelf ben heb ik dat niet nodig *winkiewink
ziet er chemisch uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb dit gehaald bij de action, kan nooit heel lekker zijn maar ben toch benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |