Wat een vreemde gedachtengang.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je links bent, is het bezitten van twee woningen tijdens een wooncrises nogal “bijzonder” zeker met een zeer laag energie label en een houtkachel ouder dan 2021.
Dan is het inderdaad links lullen en rechts vullen…
Ach, zo heb je ook veel aanhangers van een land waar Hamas de scepter zwaait. Allemaal niet zo fris.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zegt idd wel veel over zijn stemmers
Haha grappig die aannamequote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, zo heb je ook veel aanhangers van een land waar Hamas de scepter zwaait. Allemaal niet zo fris.
Eindelijk een topic titel zonder de gehate woorden, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef Origami94 het volgende:
Wat een stel jankers in dit topic, waarvan ik niet meteen doorhad dat het een nieuw topic was over deze kwestie.
Heb geen aanname gedaan hoor.quote:
En jij denkt, ik doe dat simplistsch denken in hokjes even na, met je 'witte mannen'.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:18 schreef Farenji het volgende:
Ik vraag me heel vaak af of Halsema ook zoveel shit over zich heen zou krijgen vanuit domrechts als ze geen vrouw was geweest. Dit speelde ook met de vreselijke haat uit dezelfde hoek waar Kaag constant mee te maken had. Pure vrouwenhaat van witte rechtse mannetjes die nog in de jaren 30 lijken te leven. Saillant detail is overigens wel dat deze Marco Deen waar het hier om gaat volgens wikipedia woordvoerder "emancipatie" is, ik vraag me af waarom hij dat is en wat zijn ideeen over emancipatie precies inhouden.
Is Halsema democratisch gekozen? Ik wist niet dat we tegenwoordig een gekozen burgemeester haddenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
Hoezeer ik Halsema en GL ook veracht zijn ze wel gewoon democratisch gekozen. Dus die pro-Israël PVV-debielen mogen lekker opflikkeren met hun enge lobby.
Misschien moet ze het eens navragen bij haar Joodse burgers.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:50 schreef egayalS het volgende:
Halsema was lekker bezig vandaag in de gemeenteraad
„Ik wil even opgemerkt hebben dat ik mij het verwijt van het faciliteren van antisemitisme niet meer laat aanleunen, zeker niet – en ik zeg het maar even in zijn algemeenheid – als dat van lieden komt die tegelijkertijd Marokkanen en moslims discrimineren en er daarmee blijk van geven niet te begrijpen wat de strijd tegen racisme betekent, waar antisemitisme onderdeel van uitmaakt.”
Dr. Femke Xavier (wist altijd al dat ze kaal was)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:50 schreef egayalS het volgende:
Halsema was lekker bezig vandaag in de gemeenteraad
„Ik wil even opgemerkt hebben dat ik mij het verwijt van het faciliteren van antisemitisme niet meer laat aanleunen, zeker niet – en ik zeg het maar even in zijn algemeenheid – als dat van lieden komt die tegelijkertijd Marokkanen en moslims discrimineren en er daarmee blijk van geven niet te begrijpen wat de strijd tegen racisme betekent, waar antisemitisme onderdeel van uitmaakt.”
Is dat gebruikelijk ja? Hoe komen we dan in 's hemelsnaam aan een burgemeester van de Christenunie in Rotterdam?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zie jij de fucking PVV dan? Het is gebruikelijk dat de grootste partij de burgermeester levert.
O, ik ben het zo oneens met jou.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Alle onzinposts hierboven even terzijde is het natuurlijk overdreven om hiervoor een burgemeester te ontslaan.
Het is wel een inschattingsfout om ondanks het enorme risico die demonstratie op die plaats door te laten gaan, de arrestaties en wanorde had je moeten verwachten, maar het is bij lange na geen blunder die groot genoeg is voor ontslag
Klinkt wat psychopatisch, maar als jij je daar goed bij voelt laat mij je niet tegenhoudenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:33 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
O, ik ben het zo oneens met jou.
Een overheid heeft de grondwettelijke taak haar burgers te beschermen, Halsema brengt joodse burgers willens en wetens in onmiddellijk gevaar. Ze heeft de wettelijke middelen - mits goed onderbouwd - om een demonstratie van fascistische antisemieten te verbieden. Het is onvergeeflijk en schandalig gedrag van deze GroenLinks-burgemeester. Ze voert haar taak niet uit, ze is onbekwaam en ze brengt mensen in gevaar. Ze dient op te stappen en wel direct.
Ik hoop dat Wilders een massademonstratie gaat organiseren in Amsterdam (Den Haag mag ook) om te eisen dat dat in- en inslechte mens wordt ontslagen. "Sluit haar op, sluit haar op ...."
Lijkt mij een fantastische middag worden.
Wat zijn wef protocollen in 's hemelsnaamquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema liegt dat ze barst enndat deed ze al eerder toen ze het een duivelsdilemma noemde
Was ook niet waar stond ook gewoon in de wet
Maar deze bitch wil het allemaal zelf regelen volgens de wef protocollen
[ x ]
World Economic Forumquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn wef protocollen in 's hemelsnaam
Psychopatisch is niet het juiste woord, ik ben geen seriemoordenaar. Ik zou eerder zeggen "enthousiast".quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klinkt wat psychopatisch, maar als jij je daar goed bij voelt laat mij je niet tegenhouden
Als je mensen die andere inschattingen maakt dan jij betitelt als in- en inslecht ben je net iets te 'enthousiast' wat mij betreft kameraad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:51 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Psychopatisch is niet het juiste woord, ik ben geen seriemoordenaar. Ik zou eerder zeggen "enthousiast".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |