SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen vaatwasser zeker?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:32 schreef mschol het volgende: [..]
soms 3al probeer ik ze wel te sturen hoor dat ze niet voor elk beetje drinken een nieuw glas pakken of elk beetje eten een nieuw bord,maar als ze wegzijn mag ik de boel wel weer ruimen
![]()
Hmm.. normaal stellen we hoge kwaliteitseisen aan de TT, maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien.quote:
Zelf doe ik dat ook niet hoor, maar het zou wel opruimen als ik het eens zou doen denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
ja daagdat kost me te veel tijd en gedoetjes
Dankjewel Kwiwiquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. normaal stellen we hoge kwaliteitseisen aan de TT, maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien.
Mijne is vrij saai, alles altijd opgeruimd en schoonquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
Ik zou op zich na al deze verhalen over huishoudens wel gewoon binnen willen kijken
Die voer ik altijd aan de wasmachine.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh dat doe ik niet
Doe je dit ook met sokken?
Chaos. Absolute chaos.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
Ik zou op zich na al deze verhalen over huishoudens wel gewoon binnen willen kijken
jawel maar omdat ik in mn eentje woon heb ik geen enorme hoeveelheden borden en glazen, i.t.t. bij hen dat uit een gezin van 4 bestaat, en ik weiger een bord af te wassen als er alleen maar een tosti op heeft gelegenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen vaatwasser zeker?Ik loop hier ook de hele dag borden op te ruimen die ik overal vind, maar met vaatwasser stoor ik me daar niet zo aan.
Ja en toch, welke stijl dan? wat voor vloer, kleur op de muur enzoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne is vrij saai, alles altijd opgeruimd en schoon
Hehehehequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat ook niet hoor, maar het zou wel opruimen als ik het eens zou doen denk ik.
Sowieso heb ik al m'n "goede" pennen in een etui zitten. Zo ben ik dan ook wel weer.
Oh wat lief van je, heb gehoord dat dat zn lievelingseten is!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die voer ik altijd aan de wasmachine.
opgeruimd als iemand komt kijken? bijna, schoon? vast niet perfect maar wel stofzuiger en snelle dweil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Landhuis stijl. Beetje donkerder hardhouten parket met het reliëf/de structuur van het hout er nog in, witte gladde muren, meubels soort nordic style (cozy en warm maar geen poespas).quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en toch, welke stijl dan? wat voor vloer, kleur op de muur enzo
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is zeker niet t moment voor pic's or it didn't happen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hier ook weer nu alles op de auto zit!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.Ziet dr uit alsof dr in geleefd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".![]()
Witte tijgers zijn mooi.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi @:essnhills [ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Landhuis stijl. Beetje donkerder hardhouten parket met het reliëf/de structuur van het hout er nog in, witte gladde muren, meubels soort nordic style (cozy en warm maar geen poespas).
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.Ik dacht al, ok je zit normaal op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".![]()
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.schoenen, overal schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet dr uit alsof dr in geleefd wordt
Ik keek meer naar alle schoenen overal.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de goede orde: er is sinds die foto een stofzuiger door de kamer gegaan. Meerdere malen zelfs.
quote:
Vraag me meer af waarom er in godsnaam zoveel schoenen in de woonkamer staan ipv de halquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de goede orde: er is sinds die foto een stofzuiger door de kamer gegaan. Meerdere malen zelfs.
We geloven jequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Oh wat lief van je, heb gehoord dat dat zn lievelingseten is!
Die staan er nog.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek meer naar alle schoenen overal.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom er in godsnaam zoveel schoenen in de woonkamer staan ipv de hal
mijn schoenen staan ook in de woonkamer (in een hoek)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom er in godsnaam zoveel schoenen in de woonkamer staan ipv de hal
have funquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Andere foto's komen nog, ik ben nog in de dierentuin
Is dat zo'n heisa tegenwoordig ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
IK GA NAAR MUSEUMNACHT het is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teva'squote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staan er nog.
Deels. De Teva('s) woont weer in het schoenenrek nu.
Erg blij mee.quote:
schijnbaarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat zo'n heisa tegenwoordig ja?
wat is er zo speciaal aan die museumnacht?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
IK GA NAAR MUSEUMNACHT het is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ooit super leuke paarse, maar die verkopen ze niet meerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis ze al. Had weer leuke gezien in de sale maar heb er al twee
Je hebt nu 500 modellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ooit super leuke paarse, maar die verkopen ze niet meerWas nog met twee dunnere bandjes aan de voorkant. Nu heb je alleen met een breder bandje volgens mij.
Vooral de extra acitiviteiten die daarvoor worden georganiseerd!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan die museumnacht?
ah oke en die extra activiteiten kan je alleen doen als je een ticket hebt?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral de extra acitiviteiten die daarvoor worden georganiseerd!Je kunt een route uitstippelen naar alle leuke dingen waar je heen wil
Wij gaan sowieso disco-rolschaatsen in het gemeentehuis
Yes, anders kom je niet binnen. Veels te druk andersquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke en die extra activiteiten kan je alleen doen als je een ticket hebt?
quote:Biertje op de mat
Sporten met een biertje in je hand, dat klinkt toch te goed om waar te zijn? Tijdens Museumnacht kan het! Verwarm je spieren én je lever tijdens een relaxte work-out onder begeleiding van Gebrouwen door Vrouwen. De les wordt gegeven door een yogadocent, maar het is natuurlijk geen traditionele yogales. Aan het begin krijg je een koud biertje, en na afloop van de les – als je flesje leeg is – voel je je flexibel, relaxed en herboren.
Die ik heb, zijn ook al verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
leuk voor tussendoor
duurt een half uurtje
Wat heeft dat met Museums te maken dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
leuk voor tussendoor
duurt een half uurtje
Je kunt ook je je gerecycelde persoonlijkheid maken? Of een olijfoliezeepje maken, of een rondleiding door de williborduskapel en al je vragen afvuren op de broeders OF OF OFquote:
Niet alles heeft met musea te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Museums te maken dan?
Roller disco kun je ook buiten die nacht doen. En yoga met bier vast ook wel
Waarom is het dan zo speciaal?
https://museumnacht.amsterdam/museum/35/museum-vrolikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet alles heeft met musea te makenen het is speciaal omdat je dit normaliter neit kunt doen, ja rolschaatsen buiten kan altijd. In het gemeentehuis niet
Er zijn hier ook dingen buiten het centrum georganiseerd, daarvoor is ook vervoer geregeld (geen idee hoe vol/druk dat is) maar wij gaan lekker met de fietsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://museumnacht.amsterdam/museum/35/museum-vrolik
Hier had ik wel naartoe gewild. Maar dat ligt buiten de stad dus dat is wel onhandig.
lijkt me wel lastig drinken als je je zelf half aan het dubbel vouwen bent op zo'n matjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
leuk voor tussendoor
duurt een half uurtje
Er ligt nog een mooie op de tafelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
eens kijken of ik wat buiten mn bed kan doen..
misschien wel een modelltje afbouwen
dan wacht je even tot je weer ontvouwen bentquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel lastig drinken als je je zelf half aan het dubbel vouwen bent op zo'n matje
Dagje den bosch van maken? Is een hele leuke stadquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:28 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik als ik terug ben eens vragen hoelaat we naar Brabant gaan voor Sum 41. Valt vast vies tegen.
Ja moet nog even checken wat zij wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dagje den bosch van maken? Is een hele leuke stad
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Tsjah als je nog ruimte op tafel hebt kan er natuurlijk nog een half afgebouwde naast liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohjawel hoor, beetje schuiven, kleine modelletjesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah als je nog ruimte op tafel hebt kan er natuurlijk nog een half afgebouwde naast liggen
Er ligt in ieder geval voorlopig nog genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ohjawel hoor, beetje schuiven, kleine modelletjes
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...damn, is dit bij jou thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en, bakjes!!Baby darling doll face honey
met het huidige bouwtempo wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Er ligt in ieder geval voorlopig nog genoeg
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Ik zie ruimte voor meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
ja, mn hobbykamer (die ooit nog eens afkomtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, is dit bij jou thuis?![]()
en, bakjes!!
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Is dit een magazijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nooit meer iets horen over veel schoenen op de grond of rare fietsenstallingen.
ja, in mn berging staan ook nog wat dozenquote:
lijkt het wel op he? bedoeling is dat er allemaal sets komen te staan, maarja, kan niet te veel rommelen daar want moet weer op de schopquote:
Het kan vooral flink efficiënter denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, in mn berging staan ook nog wat dozen
[..]
lijkt het wel op he? bedoeling is dat er allemaal sets komen te staan, maarja, kan niet te veel rommelen daar want moet weer op de schop
in de blinde hoek (oftewel buiten zicht camera) staan ook nog wat pc's en meer dozen lego
In plaats van je planten en andere sfeertroepjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet kwijt hoor.
Dan haal je toch wat live life laugh dingen weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet kwijt hoor.
In plaats van de Blond collectie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dan haal je toch wat live life laugh dingen weg.
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...wat is die rode vrachtwagen onder die oranje unimog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maar er zijn er zoveel die leuk zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel waarom ik redelijk kritisch ben met het kopen van sets, iets waar ik over twijfel of ik het überhaupt neer zou zetten, mag ik niet kopen.
Ok, en toen kwam er een llama, maar goed.
vast, maar dit is het betere opzij gooi en maak ruimte in berging werk, deel op de grond gaat daar weer heenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan vooral flink efficiënter denk ik.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nooit meer iets horen over veel schoenen op de grond of rare fietsenstallingen.
Niet zo gek veel die ik ook tof genoeg vind om langdurig neer te zetten.quote:
quote:
ik heb 82m2 he? een meer dan een volle kamer aan ruimte "over" waar ik mee kan doen wat ik wilquote:
de lego 8258quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is die rode vrachtwagen onder die oranje unimog?
Eh, ik zou juist mikken op wat meer ruimte in het midden vrijhouden, dus die dozen wat meer opstapelen en naar de zijkant. Kan je je kont wat beter keren voor een verder selectieproces.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar dit is het betere opzij gooi en maak ruimte in berging werk, deel op de grond gaat daar weer heen
ik heb opzich ruimte zat om mn kont te keren hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zou juist mikken op wat meer ruimte in het midden vrijhouden, dus die dozen wat meer opstapelen en naar de zijkant. Kan je je kont wat beter keren voor een verder selectieproces.
dat is me te duurquote:
Ik vermoed dat het een oudere set is.quote:
Jaloeeeersquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, mn hobbykamer (die ooit nog eens afkomt)
quote:
dit soort sets moet je niet via bol willen aanschaffen, doe je via bricklink bvquote:
yep uit 2009quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een oudere set is.
2009 zo te zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een oudere set is.
Een paaldanskamer?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou heel graag (luxe-wens dit) een extra kamer willen zodat er niet random een paal midden in mn woonkamer staat. En zou ideaal zijn met werk, zit nu aan de eettafel maar dat is niet echt geschikt voor een goede werkhouding
Met bureautje erin om aan te werken, leuk achtergrondje ook met teams meetings.quote:
Zien mensen toch niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met bureautje erin om aan te werken, leuk achtergrondje ook met teams meetings.
Hangt van je instellingen af?quote:
Daar wil ik mn rommelkamer best voor inruilen denk ik zoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb jij een kamer over voor Crack_
Ik gebruik het thuis eigenlijk nooit en op kantoor zie je alleen een plant en een stukje luxaflex, dat zit me wel goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik laat nooit mn daadwerkelijk achtergrond zien
Thuis doe ik dat wel altijd want anders kunnen ze mijn BMW wall art niet zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik laat nooit mn daadwerkelijk achtergrond zien
Voor computerspul heb ik inprinciepe een hoek in woonkamer gereserveerd:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou heel graag (luxe-wens dit) een extra kamer willen zodat er niet random een paal midden in mn woonkamer staat. En zou ideaal zijn met werk, zit nu aan de eettafel maar dat is niet echt geschikt voor een goede werkhouding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met links wat gevulde billykasten (oude foto, ze zijn gevulder en onder die houten kast nog een billy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nogquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In plaats van je planten en andere sfeertroepjes.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
Voor computerspul heb ik inprinciepe een hoek in woonkamer gereserveerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met links wat gevulde billykasten (oude foto, ze zijn gevulder en onder die houten kast nog een billy:Ik weet nog een leuk klusje voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Voor computerspul heb ik inprinciepe een hoek in woonkamer gereserveerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met links wat gevulde billykasten (oude foto, ze zijn gevulder en onder die houten kast nog een billy:Oeh, games gluren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Ha, ik vermoedde hetquote:
heb nog meer in die kasten staan inmiddelsquote:
joke's on you, daar hangt er al 1quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik het thuis eigenlijk nooit en op kantoor zie je alleen een plant en een stukje luxaflex, dat zit me wel goed.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Thuis doe ik dat wel altijd want anders kunnen ze mijn BMW wall art niet zien
Leuk toch.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
heb nog meer in die kasten staan inmiddels
[..]
joke's on you, daar hangt er al 1(weliswaar een simpele rijstpapierenbol maar goed, het is geen verbouw fitting meer)
[..]
Voor computerspul heb ik inprinciepe een hoek in woonkamer gereserveerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met links wat gevulde billykasten (oude foto, ze zijn gevulder en onder die houten kast nog een billy:Wow damn, die schermen! En volle kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ook een billy, billy's forever!
![]()
En wat ziet je woonkamer er smal uit? Kan dat er nog van alles aan vast zit natuurlijkBaby darling doll face honey
ik vind dat wel leuk ja, ondanks dat het meestal ouwe games zijn die ik via GOG gewoon kan spelenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:04 schreef mschol het volgende:
joke's on you, daar hangt er al 1(weliswaar een simpele rijstpapierenbol maar goed, het is geen verbouw fitting meer)
genoeg om een fort te bouwen?quote:
dit is de berging en opbergkast bij de woonkamer getrokken, dus het smalle hoekje, daadwerkelijke woonkamer is groter:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow damn, die schermen! En volle kastik heb ook een billy, billy's forever!
![]()
En wat ziet je woonkamer er smal uit? Kan dat er nog van alles aan vast zit natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik de bank nou weghaal, heb ik nog meer ruimte voor mn lego![]()
meer kussens kopen dusquote:
ziet er wel grappig uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:16 schreef mschol het volgende:
is timberborn niet een leuk spelletje voor jou @:bitterbal , op je steamdeck?
ik heb gisteren een playthrough zitten kijken en wil het zelf wel weer eens gaan proberen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is de berging en opbergkast bij de woonkamer getrokken, dus het smalle hoekje, daadwerkelijke woonkamer is groter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik de bank nou weghaal, heb ik nog meer ruimte voor mn legoje kunt ook een lego-eiland maken achter je bank?
Maar indd, dit lijkt wat meer op een woonkamer zoals we dat hier gewend zijn. Lekker ruim. Dat hoekje lijkt me echt ideaal trouwens. Helemaal voor computer/werkdingen
Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crackhuismijn woonkamer is 30m2 oid, was vroeger een tweede slaapkamer. Je ziet nog waar die kamer begon/eindigde. Sommige huizen hebben dat nog zo, dan heb je wel een twee kamer appartement. Maar wel erg kleine woonkamer.
Die tafel wil ik vervangen voor een ronde want het is wel heel rechthoekig allemaal en vind het niet zo sfeervol (meer)
@Puala, vind jij ook leuk
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crackhuismijn woonkamer is 30m2 oid, was vroeger een tweede slaapkamer. Je ziet nog waar die kamer begon/eindigde. Sommige huizen hebben dat nog zo, dan heb je wel een twee kamer appartement. Maar wel erg kleine woonkamer.
Die tafel wil ik vervangen voor een ronde want het is wel heel rechthoekig allemaal en vind het niet zo sfeervol (meer)
@:puala, vind jij ook leuk
waarom die paal in het midden van je kamer? lijkt me niet dat dat er voor de lol staat?
kan , maar dan eerder voor mn tvquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]je kunt ook een lego-eiland maken achter je bank?
ik vind het voor mij ideaal, pc lekker in een hoek weg van de rest, daar kan ik ook mn stuurtje e.d. gewoon kwijtquote:Maar indd, dit lijkt wat meer op een woonkamer zoals we dat hier gewend zijn. Lekker ruim. Dat hoekje lijkt me echt ideaal trouwens. Helemaal voor computer/werkdingen
Hallooooo, daar hebben we het eerder vandaag al over gehad nav jouw hobbykamerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:29 schreef mschol het volgende:
[..]
knus
waarom die paal in het midden van je kamer? lijkt me niet dat dat er voor de lol staat?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi @:essnhills [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
ziet er gezellig uit. Lekker groen ook buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crackhuismijn woonkamer is 30m2 oid, was vroeger een tweede slaapkamer. Je ziet nog waar die kamer begon/eindigde. Sommige huizen hebben dat nog zo, dan heb je wel een twee kamer appartement. Maar wel erg kleine woonkamer.
@:puala, vind jij ook leukReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
nee dat had ik gelezen, maar waarom staat die paal er, ziet er niet bepaald uit als een stevige paal die wat moet ondersteunen namelijk (verder wel heel onhandig)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallooooo, daar hebben we het eerder vandaag al over gehad nav jouw hobbykamerwrijf het er maar in!!!
![]()
Ik had het er over dat ik ook graag een extra kamer zou willen omdat die paal zo random in mn woonkamer staat en de ruimte rondom dat ding moet vrij zijn
ziet er niet sfeervol uit
zodat je ook tv kan kijken? of wiesoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kan , maar dan eerder voor mn tv
[..]
ik vind het voor mij ideaal, pc lekker in een hoek weg van de rest, daar kan ik ook mn stuurtje e.d. gewoon kwijt
jaaaa, mijn wijk is heeeeel groenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er gezellig uit. Lekker groen ook buiten.
dan heb je ook gelezen waarom die er staat, om te dansenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat had ik gelezen, maar waarom staat die paal er, ziet er niet bepaald uit als een stevige paal die wat moet ondersteunen namelijk (verder wel heel onhandig)
staat het wat meer in het zichtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zodat je ook tv kan kijken? of wieso
Jaa, computers zijn meestal ook niet zo sfeervol dus handig
oh, dacht dat die paaldans opmerkingen een grapje warenquote:[..]
jaaaa, mijn wijk is heeeeel groen![]()
ben daar echt zoo blij mee
![]()
pics van jouw woonkamer
[..]
dan heb je ook gelezen waarom die er staat, om te dansen![]()
Voor de rest geen idee waarop jij zou baseren dat ie niet stevig zou zijn, hij staat heel stevig. Niet gebaseerd op mijn lichaamsgewicht, wel op die van al het bezoek dat 'hihahootjes even proberen hoor xD xD'
ik ben niet thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zodat je ook tv kan kijken? of wieso
Jaa, computers zijn meestal ook niet zo sfeervol dus handig
[..]
jaaaa, mijn wijk is heeeeel groen![]()
ben daar echt zoo blij mee
![]()
pics van jouw woonkamer
[..]
dan heb je ook gelezen waarom die er staat, om te dansen![]()
Voor de rest geen idee waarop jij zou baseren dat ie niet stevig zou zijn, hij staat heel stevig. Niet gebaseerd op mijn lichaamsgewicht, wel op die van al het bezoek dat 'hihahootjes even proberen hoor xD xD'
Waaromquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
staat het wat meer in het zicht
[..]
oh, dacht dat die paaldans opmerkingen een grapje waren
waarom? omdat fok! en niet heel gebruikelijk ?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom?
Leuke manier van bewegen lijkt me.
hebben jullie wel eens wat van die campagne gezien? ik nietquote:De Nederlandse Rijksoverheid vernieuwt de terugkerende voorlichtingscampagne over internetoplichting 'Laat je niet interneppen'. Tien procent van de Nederlanders ouder dan vijftien jaar werd in 2023 online opgelicht.
De meerjarige voorlichtingscampagne, die in 2023 gestart werd, moet burgers voorlichten over de manieren waarop cybercriminelen te werk gaan.
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:49 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)iet-interneppen.html
[..]
hebben jullie wel eens wat van die campagne gezien? ik niet
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
staat het wat meer in het zicht
[..]
oh, dacht dat die paaldans opmerkingen een grapje waren
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet thuis
ik heb alleen een foto van een kapotte muur omdat ik die gisteren naar Puala gestuurd heb
jij?quote:
ohjohquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee, heb t overigens al tijd niet meer gedaan want druk en slechte knie en ja
But it goes like this
<snip on request>![]()
moet hier zelf hard om lachen en zie je, stevig
heb niet lang hierna zo'n mat aangeschaft zodat ik mn lichaam niet kapot hoef te laten vallen
en heb hier heel mn woonkamer aan de kant geschoven want had ruimte nodig
Hang op, klik weg. Bel de bank.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ohjoh![]()
![]()
![]()
*maakt notitie:
Crack_ doet geen grapjes over paaldansen....
Nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Vanaf half 2 zou het gaan regenen. Het is nog steeds droog.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik had even op buienradar moeten kijken.
Patatquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik ga maar eten halen.
Weet nog niet wat.
In mijn keuken zag het er uit dat een stukje behang los hing, maar toen ik op het aanrecht klom bleek dat het stucwerk er achter gewoon los had gelaten. dus ik heb een hobby projectjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee, heb t overigens al tijd niet meer gedaan want druk en slechte knie en ja
But it goes like this
https://imgur.com/a/bladieblaaaaaaaaaaa![]()
heb niet lang hierna zo'n mat aangeschaft zodat ik mn lichaam niet kapot hoef te laten vallen
[..]wat heb je gedaan?
En oh, die houden we nog tegoed dan
[..]
jij?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn keuken zag het er uit dat een stukje behang los hing, maar toen ik op het aanrecht klom bleek dat het stucwerk er achter gewoon los had gelaten. dus ik heb een hobby projectje
Kroketquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik ga maar eten halen.
Weet nog niet wat.
Oef, hoop niet dat het blijft brokkelenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn keuken zag het er uit dat een stukje behang los hing, maar toen ik op het aanrecht klom bleek dat het stucwerk er achter gewoon los had gelaten. dus ik heb een hobby projectje
dit dusquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Hopen dat het bij dat plekje blijft.
ik ook niet, dag gaat langzaam vandaag.quote:
nou ja, ik heb wel al een groter stuk vrij gemaakt. .quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Hopen dat het bij dat plekje blijft.
Dan moet ik eerst even goed kijken of ik me/ons niet doxx.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
But it goes like this
https://imgur.com/a/bladieblaaaaaaaaaaa![]()
[..]wat heb je gedaan?
En oh, die houden we nog tegoed dan
[..]
jij?
Dat al het vocht nu daar de muur in trekt oid? plausibel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik heb wel al een groter stuk vrij gemaakt. .
en ik ben aan het kijken om meteen maar de afzuigkap te gaan vervangen. die zuigt namelijk totaal niet meer af en ik denk dat dat mede oorzaak hier aan in
Had ik ook opgelet, als mensen echt willen dan kunnen ze me vinden maar zou wel eerrrrg ver gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even goed kijken of ik me/ons niet doxx.Kan evt wel wat via insta sturen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even goed kijken of ik me/ons niet doxx.Kan evt wel wat via insta sturen.
Zijn jullie gewoon voorzichtig? Vrouwending? Fok ding? Nare ervaringen?quote:
Vraag je dit aan mij??????quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie gewoon voorzichtig? Vrouwending? Fok ding? Nare ervaringen?
M'n eigen hok kan wel zonder al teveel uitzoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had ik ook opgelet, als mensen echt willen dan kunnen ze me vinden maar zou wel eerrrrg ver gaan![]()
Mag ook via instadan kijk ik waarschijnlijk later want wil insta niet openen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de rest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eigen hok kan wel zonder al teveel uitzoeken.![]()
En dan denk je, ah, bij pc valt mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de rest...hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
ik vind het trouwens geen rommel, er staat gewoon veel
ja dat had je al gezegd, dat je veel spul hebt
Gewoon voorzichtig.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ja, vandaar dat m'n voorraad elders kwijt kunnen me wel wat lijkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahanice
ik vind het trouwens geen rommel, er staat gewoon veel
ja dat had je al gezegd, dat je veel spul hebt
ik ben voor mijn woonkamer foto ook wel even door mn woonkamer gegaan voor rare dingenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben toch al heel makkelijk te vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind mezelf niet zo voorzichtig, ben van mezelf best naīef. Want kan me zelf niet voorstellen dat sommige mensen oprecht zo shittie zijnwant waarom zou je dat willen?!
Maar is nieeee altijd even slimprobeer wat voorzichtiger te zijn, ook omdat ik denk dat het voor anderen niet veel toevoegt als ik onvoorzichtig doe maar het wel veel schade kan opleveren. Nadruk op kan
[..]
En dan denk je, ah, bij pc valt mee:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en die pc kast is ook leuk)
quote:Maar de rest...nice op een andere manier, daar wordt gewoon geleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mij zou je volgens mij ook vrij snel kunnen vinden...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben toch al heel makkelijk te vinden
met wat informatie, die je zelf hebt gedeeld, wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben toch al heel makkelijk te vinden
ga ik zo naar de action? die chips halenquote:
[..]
En dan denk je, ah, bij pc valt mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de rest...stream jij games (of iets anders) ofzo dat je zo'n lamp en forse microfoon hebt staan? (en de cam is dan 1 die je weg kan halen i guess?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥰quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Er loopt ook nog een ledstrip achter m'n bureau trouwens, die had ik nu niet aangezet.![]()
Krijg je dit verhaal
https://i.imgur.com/oyjddLR.mp4
Sommige dingen zijn wel chill hoor. Ooit ex-fokker die het niet kon hebben dat ik hem niet meer wilde en op valentijnsdag vanuit DH naar een dorpje in brabant kwam om zo'n afgrijselijke knuffel achter te latenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik hou van indirect licht ik vind dit coolquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Er loopt ook nog een ledstrip achter m'n bureau trouwens, die had ik nu niet aangezet.![]()
Krijg je dit verhaal
ik zou voor een ander kleurtje zijn gegaanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Krijg je dit verhaal
hahahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wat mij betreft ook vooral een ding van voorkomen dat ik anderen online gooi (die hebben er immers niet om gevraagd) en m'n werk niet direct aan dit account koppelen.
Als iemand die ik zodanig goed ken dat ze m'n hobbykamer herkennen me hier weet te vinden, best. Kom maar hoi zeggen.
Lampjes lampjes lampjesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Krijg je dit verhaal
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:51 schreef rival het volgende:
Over naīef gesproken.
Tijdens 1 van mijn eerste fok relletjes werd er iemand boos op mij met zo'n dreigement van "als ik toch eens wist waar jij woonde" Toen heb ik mijn adres in dat topic geplaatst van kom maar op![]()
![]()
Ik wist toen duidelijk nog niet wat voor mafkezen hier rondlopen.
Jij zou voor rood gaan hequote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou voor een ander kleurtje zijn gegaan
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel chill hoor. Ooit ex-fokker die het niet kon hebben dat ik hem niet meer wilde en op valentijnsdag vanuit DH naar een dorpje in brabant kwam om zo'n afgrijselijke knuffel achter te latenen twee dierenkaartjes met 'kunnen we gezellie samen gaan!!'
Heb 'm bedankt voor de kaartjes, was niet de bedoeling. Hij weer flippen dat ik het terug MOEST geven want dit was niet de bedoeling. Ja joeeeeeeee, leuke dag gehad in de dierentuin met toekomstige nieuwe relatie
Lekker met een ander die kaartjes gebruiken, die is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si, af en toe. Voornaamste focus is knutselstreams, als ik tijd heb.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
stream jij games (of iets anders) ofzo dat je zo'n lamp en forse microfoon hebt staan? (en de cam is dan 1 die je weg kan halen i guess?)
De leds van tegenwoordig kunnen dat zo mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
denk wisselend van kleur, regenboog effectje
Is een optie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nicequote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Si, af en toe. Voornaamste focus is knutselstreams, als ik tijd heb.![]()
De lamp is vooral heel makkelijk instellen qua intensiteit en warmte van toon, dus ideaal met knutselen (dan schuif ik m'n tobo gewoon aan de kant), cam erboven zie ik niet als ik "gewoon" achter de pc zit, dus die woont daar standaard. Mic is echt nét nieuw.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
je moest de handleiding erbij pakken hoe je dat ookalweer deed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je moest de handleiding erbij pakken hoe je dat ookalweer deed?
er zit in mijn kast wel lampjes maar omdattie op de grond staat staan ze allemaal uit (behalve op videokaart want die weet ik niet hoe ik die uitzetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.![]()
M'n eerste met zoveel lichtjes yo.
Gezellieeequote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker met een ander die kaartjes gebruiken, die is goed.hahaha ja, kan hier overigens zelf hard om lachen want het was absurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik was toen 17? ofzo, past wel bij die leeftijd
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat mooooooooooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, scherpquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je moest de handleiding erbij pakken hoe je dat ookalweer deed?Baby darling doll face honey
Dan voegt het niet zoveel toe nee, ik was sowieso van plan om 'm op m'n bureau te zetten, anders was ik voor een variant zonder RGB gegaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit in mijn kast wel lampjes maar omdattie op de grond staat staan ze allemaal uit (behalve op videokaart want die weet ik niet hoe ik die uitzet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
had ik meer een hoge kubus vorm kast gehad, dan kon ik em wel op mn bureau kwijt achter mn scherm, maar dan ook zonder lampjes, want dan staatie achter een schermquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan voegt het niet zoveel toe nee, ik was sowieso van plan om 'm op m'n bureau te zetten, anders was ik voor een variant zonder RGB gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruit, stukje woonkamerchaos:hahahahaah ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt een museumdie octopussen ook
Vooruit, stukje woonkamerchaos:dat zijn een hoop apparaten bij je tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker ouderwets oogt dat
heeft wel wat
![]()
Ziet er zoooo sfeervol uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:13 schreef mschol het volgende:
ik heb achter mn dressoir (rechts in woonkamer) een ledstrip zitten en op mn dvd kasten zitten 2 strips, in mn computer hoek moet ik nog een beslissing maken over planken, dan kunnen daar ook wel strips
ik vind indirect licht sowieso fijner dan zo'n lamp waar je in kijkt (die filament lampen bv) wat nu hip lijkt te zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er zoooo sfeervol uit![]()
en aangezien de winter en korte dagen er weer aankomen, lets goooo
Ik was al benieuwd hoe lang het zou duren.quote:
Ik zag deze post eerder dan het plaatje, dus ik ging daarna op zoek naar het plaatje.quote:
ahhh, waarom? Ik denk niet dat ik een voorkeur hebquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind indirect licht sowieso fijner dan zo'n lamp waar je in kijkt (die filament lampen bv) wat nu hip lijkt te zijn
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd hoe lang het zou duren.
Haha dit zijn dildo's die tijdens een evenement zijn gemaakt joh, das alleen maar grappig. Vriendinnen van mij hebben die dingen in het wchokje staanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen uit fatsoen
samequote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag deze post eerder dan het plaatje, dus ik ging daarna op zoek naar het plaatje.
Dat ja, vrijgezellenfeestje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, waarom? Ik denk niet dat ik een voorkeur heb
[..]
[..]
Haha dit zijn dildo's die tijdens een evenement zijn gemaakt joh, das alleen maar grappig. Vriendinnen van mij hebben die dingen in het wchokje staan
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag deze post eerder dan het plaatje, dus ik ging daarna op zoek naar het plaatje.
interesse gewektquote:
Hi ha ho.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Haha dit zijn dildo's die tijdens een evenement zijn gemaakt joh, das alleen maar grappig. Vriendinnen van mij hebben die dingen in het wchokje staan
neuj dank jequote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
interesse gewekt![]()
We kunnen ook wel een rondje 'deel je seksspeeltjes doen' maar is wel erg intiem
maar wel weghalen als familie op bezoek komt want dat vinden ze awkwardquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hi ha ho.Ik las trouwens een paar keer w-chokje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
We kunnen ook wel een rondje 'deel je seksspeeltjes doen' maar is wel erg intiem
omdat ik een hekel heb aan in een lamp te kijken als ik ergens benquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, waarom? Ik denk niet dat ik een voorkeur heb
ah oke, ja nee had wel gezien dat het geen normale warenquote:[..]
[..]
Leuk als je een afspraak met iemand hebt over een serieuze kwestie en je ziet opeens dat je vergeten bent dat ding uit zicht te zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wel weghalen als familie op bezoek komt want dat vinden ze awkwardzou hem lekker laten staan
Ja, geen idee. Mijn hersenen kwamen er niet uit.quote:hmmm, hoe spreek je dat uit? w-sjokje?
quote:
quote:
Vooruit, stukje woonkamerchaos:Een videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
Heeft er iemand Pomido?nee, wel een kortings code voor 3 maanden gratis luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik kan me weinig voorstellen waarbij het een probleem zou zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk als je een afspraak met iemand hebt over een serieuze kwestie en je ziet opeens dat je vergeten bent dat ding uit zicht te zetten.
[..]
Ja, geen idee. Mijn hersenen kwamen er niet uit.
ja ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, wel een kortings code voor 3 maanden gratis luisteren
Ik kan zo even ook niets bedenken. Je komt er wel achter als het zover is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me weinig voorstellen waarbij het een probleem zou zijn.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
Heeft er iemand Pomido?Neen, ik kies mn eigen podcasts uit en dan luister ik die via een dienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanraders zijn altijd welkom tho!Dit is jouw speeltje? Ziet er niet zo comfi uit maar we kinkshamen niet!quote:wat, wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ik een hekel heb aan in een lamp te kijken als ik ergens ben
[..]
ah oke, ja nee had wel gezien dat het geen normale warenwant die zie ik vaak genoeg op werk
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk als je een afspraak met iemand hebt over een serieuze kwestie en je ziet opeens dat je vergeten bent dat ding uit zicht te zetten.
[..]
Ja, geen idee. Mijn hersenen kwamen er niet uit.![]()
hahaha, herkenbaarvooral als ik moe ben is het soms echt een 'wat lees ik, wat zeg ik, wat schrijf ik'
ik heb kaartjes voor museumnacht!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestellen uit de Large natuurlijk
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Neen, ik kies mn eigen podcasts uit en dan luister ik die via een dienst
Aanraders zijn altijd welkom tho!
quote:
dikke blauwe mannetjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sekswebshop?Of zo'n 'van alles wat webshop'
ja das wel waarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je het gratis kan testen, wat houdt je tegen?
ik heb geen idee hoor..... noem ook maar 1 die speelgoed verkooptquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh, ja ok
dan kom je van alles tegen
Feestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb kaartjes voor museumnacht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vooruit, stukje woonkamerchaos:Complete error in mijn hoofd, weet niet waar ik moet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is er mis met een 'van alles wat webshop' ?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sekswebshop?Of zo'n 'van alles wat webshop'
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Complete error in mijn hoofd, weet niet waar ik moet kijken
Ach, dit valt best mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Complete error in mijn hoofd, weet niet waar ik moet kijken
jammer, niks gebrokenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:54 schreef rival het volgende:
Alles werkt nog
kan ik ook eens naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |