SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen vaatwasser zeker?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:32 schreef mschol het volgende: [..]
soms 3al probeer ik ze wel te sturen hoor dat ze niet voor elk beetje drinken een nieuw glas pakken of elk beetje eten een nieuw bord,maar als ze wegzijn mag ik de boel wel weer ruimen
![]()
Hmm.. normaal stellen we hoge kwaliteitseisen aan de TT, maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien.quote:
Zelf doe ik dat ook niet hoor, maar het zou wel opruimen als ik het eens zou doen denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
ja daagdat kost me te veel tijd en gedoetjes
Dankjewel Kwiwiquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. normaal stellen we hoge kwaliteitseisen aan de TT, maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien.
Mijne is vrij saai, alles altijd opgeruimd en schoonquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
Ik zou op zich na al deze verhalen over huishoudens wel gewoon binnen willen kijken
Die voer ik altijd aan de wasmachine.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh dat doe ik niet
Doe je dit ook met sokken?
Chaos. Absolute chaos.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
Ik zou op zich na al deze verhalen over huishoudens wel gewoon binnen willen kijken
jawel maar omdat ik in mn eentje woon heb ik geen enorme hoeveelheden borden en glazen, i.t.t. bij hen dat uit een gezin van 4 bestaat, en ik weiger een bord af te wassen als er alleen maar een tosti op heeft gelegenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen vaatwasser zeker?Ik loop hier ook de hele dag borden op te ruimen die ik overal vind, maar met vaatwasser stoor ik me daar niet zo aan.
Ja en toch, welke stijl dan? wat voor vloer, kleur op de muur enzoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne is vrij saai, alles altijd opgeruimd en schoon
Hehehehequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat ook niet hoor, maar het zou wel opruimen als ik het eens zou doen denk ik.
Sowieso heb ik al m'n "goede" pennen in een etui zitten. Zo ben ik dan ook wel weer.
Oh wat lief van je, heb gehoord dat dat zn lievelingseten is!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die voer ik altijd aan de wasmachine.
opgeruimd als iemand komt kijken? bijna, schoon? vast niet perfect maar wel stofzuiger en snelle dweil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Landhuis stijl. Beetje donkerder hardhouten parket met het reliëf/de structuur van het hout er nog in, witte gladde muren, meubels soort nordic style (cozy en warm maar geen poespas).quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en toch, welke stijl dan? wat voor vloer, kleur op de muur enzo
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is zeker niet t moment voor pic's or it didn't happen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hier ook weer nu alles op de auto zit!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.Ziet dr uit alsof dr in geleefd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".![]()
Witte tijgers zijn mooi.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi @:essnhills [ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Landhuis stijl. Beetje donkerder hardhouten parket met het reliëf/de structuur van het hout er nog in, witte gladde muren, meubels soort nordic style (cozy en warm maar geen poespas).
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.Ik dacht al, ok je zit normaal op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".![]()
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.schoenen, overal schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet dr uit alsof dr in geleefd wordt
Ik keek meer naar alle schoenen overal.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de goede orde: er is sinds die foto een stofzuiger door de kamer gegaan. Meerdere malen zelfs.
quote:
Vraag me meer af waarom er in godsnaam zoveel schoenen in de woonkamer staan ipv de halquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de goede orde: er is sinds die foto een stofzuiger door de kamer gegaan. Meerdere malen zelfs.
We geloven jequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Oh wat lief van je, heb gehoord dat dat zn lievelingseten is!
Die staan er nog.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek meer naar alle schoenen overal.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom er in godsnaam zoveel schoenen in de woonkamer staan ipv de hal
mijn schoenen staan ook in de woonkamer (in een hoek)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom er in godsnaam zoveel schoenen in de woonkamer staan ipv de hal
have funquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Andere foto's komen nog, ik ben nog in de dierentuin
Is dat zo'n heisa tegenwoordig ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
IK GA NAAR MUSEUMNACHT het is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teva'squote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staan er nog.
Deels. De Teva('s) woont weer in het schoenenrek nu.
Erg blij mee.quote:
schijnbaarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat zo'n heisa tegenwoordig ja?
wat is er zo speciaal aan die museumnacht?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
IK GA NAAR MUSEUMNACHT het is echt fantastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ooit super leuke paarse, maar die verkopen ze niet meerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis ze al. Had weer leuke gezien in de sale maar heb er al twee
Je hebt nu 500 modellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ooit super leuke paarse, maar die verkopen ze niet meerWas nog met twee dunnere bandjes aan de voorkant. Nu heb je alleen met een breder bandje volgens mij.
Vooral de extra acitiviteiten die daarvoor worden georganiseerd!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan die museumnacht?
ah oke en die extra activiteiten kan je alleen doen als je een ticket hebt?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral de extra acitiviteiten die daarvoor worden georganiseerd!Je kunt een route uitstippelen naar alle leuke dingen waar je heen wil
Wij gaan sowieso disco-rolschaatsen in het gemeentehuis
Yes, anders kom je niet binnen. Veels te druk andersquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ah oke en die extra activiteiten kan je alleen doen als je een ticket hebt?
quote:Biertje op de mat
Sporten met een biertje in je hand, dat klinkt toch te goed om waar te zijn? Tijdens Museumnacht kan het! Verwarm je spieren én je lever tijdens een relaxte work-out onder begeleiding van Gebrouwen door Vrouwen. De les wordt gegeven door een yogadocent, maar het is natuurlijk geen traditionele yogales. Aan het begin krijg je een koud biertje, en na afloop van de les – als je flesje leeg is – voel je je flexibel, relaxed en herboren.
Die ik heb, zijn ook al verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
leuk voor tussendoor
duurt een half uurtje
Wat heeft dat met Museums te maken dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
leuk voor tussendoor
duurt een half uurtje
Je kunt ook je je gerecycelde persoonlijkheid maken? Of een olijfoliezeepje maken, of een rondleiding door de williborduskapel en al je vragen afvuren op de broeders OF OF OFquote:
Niet alles heeft met musea te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Museums te maken dan?
Roller disco kun je ook buiten die nacht doen. En yoga met bier vast ook wel
Waarom is het dan zo speciaal?
https://museumnacht.amsterdam/museum/35/museum-vrolikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet alles heeft met musea te makenen het is speciaal omdat je dit normaliter neit kunt doen, ja rolschaatsen buiten kan altijd. In het gemeentehuis niet
Er zijn hier ook dingen buiten het centrum georganiseerd, daarvoor is ook vervoer geregeld (geen idee hoe vol/druk dat is) maar wij gaan lekker met de fietsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://museumnacht.amsterdam/museum/35/museum-vrolik
Hier had ik wel naartoe gewild. Maar dat ligt buiten de stad dus dat is wel onhandig.
lijkt me wel lastig drinken als je je zelf half aan het dubbel vouwen bent op zo'n matjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
leuk voor tussendoor
duurt een half uurtje
Er ligt nog een mooie op de tafelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
eens kijken of ik wat buiten mn bed kan doen..
misschien wel een modelltje afbouwen
dan wacht je even tot je weer ontvouwen bentquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel lastig drinken als je je zelf half aan het dubbel vouwen bent op zo'n matje
Dagje den bosch van maken? Is een hele leuke stadquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:28 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik als ik terug ben eens vragen hoelaat we naar Brabant gaan voor Sum 41. Valt vast vies tegen.
Ja moet nog even checken wat zij wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dagje den bosch van maken? Is een hele leuke stad
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Tsjah als je nog ruimte op tafel hebt kan er natuurlijk nog een half afgebouwde naast liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohjawel hoor, beetje schuiven, kleine modelletjesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Tsjah als je nog ruimte op tafel hebt kan er natuurlijk nog een half afgebouwde naast liggen
Er ligt in ieder geval voorlopig nog genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ohjawel hoor, beetje schuiven, kleine modelletjes
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...damn, is dit bij jou thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en, bakjes!!Baby darling doll face honey
met het huidige bouwtempo wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Er ligt in ieder geval voorlopig nog genoeg
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Ik zie ruimte voor meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja, mn hobbykamer (die ooit nog eens afkomtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, is dit bij jou thuis?![]()
en, bakjes!!
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Is dit een magazijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
ik dacht ik pak er 1 uit de kast...Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nooit meer iets horen over veel schoenen op de grond of rare fietsenstallingen.
ja, in mn berging staan ook nog wat dozenquote:
lijkt het wel op he? bedoeling is dat er allemaal sets komen te staan, maarja, kan niet te veel rommelen daar want moet weer op de schopquote:
Het kan vooral flink efficiënter denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, in mn berging staan ook nog wat dozen
[..]
lijkt het wel op he? bedoeling is dat er allemaal sets komen te staan, maarja, kan niet te veel rommelen daar want moet weer op de schop
in de blinde hoek (oftewel buiten zicht camera) staan ook nog wat pc's en meer dozen lego
In plaats van je planten en andere sfeertroepjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet kwijt hoor.
Dan haal je toch wat live life laugh dingen weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet kwijt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |