abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217489981
quote:
17s.gif Op maandag 28 april 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
Een vriend van mij heeft zich opgegeven, och och :') Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen. _O-
Zien we jou dan in het facetime gesprek daar? :9

En we horen hier graag de inside weetjes :D

Verder dat oude stel, elkaar in de laatste 2 minuten helemaal afzeiken _O-

En dat jonge blondje was echt niet in orde hoor :{
pi_217490023
Eerste aflevering was een hele zit. Ben het dus nu maar op Videoland aan het kijken. Maar ik denk dat dit programma ook wel aan kijkers gaat inleveren nu het op NET5 komt. Heb ook al begrepen dat heel veel kijkers afgelopen vrijdag de laatste aflevering op SBS hebben gekeken en niet naar NET 5 gaan verhuizen....
Mogelijk gaat dit ook effect hebben op de kijkcijfers van De Bondgenoten want het programma wat er nu voor zit is geen kijkcijferhit normaal gesproken.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 28 april 2025 @ 21:53:01 #203
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217490028
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Zien we jou dan in het facetime gesprek daar? :9

En we horen hier graag de inside weetjes :D

Verder dat oude stel, elkaar in de laatste 2 minuten helemaal afzeiken _O-

En dat jonge blondje was echt niet in orde hoor :{
Nee heb al aangegeven dat ik dat niet ga doen :')
De inside weetjes komen jullie als het zo ver is zeker te weten.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217490789
Iemand anders die in eigen persoon daar aan mee gedaan heeft is al wel eens uit de school geklapt hier over hier. Het schijnt dus ook dat je de keuze voor het 24 uursgesprek eerst bij een psycholoog/FEBO(productie) moet aangeven. Je weet van elkaar niet de keuze die je maakt anders kan iemand zijn eind oordeel misschien op het laatste nippertje nog wijzigen.
Het valt ook op dat de kleding van de deelnemers afgestemd is op het interieur en kleuren van de appartementen. Valt gewoon op. Het zal me ook niets verwonderen dat ze kleding krijgen van hun, of ze krijgen echt kledingadviezen vooraf, dat moet haast wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217490805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Iemand anders die in eigen persoon daar aan mee gedaan heeft is al wel eens uit de school geklapt hier over hier. Het schijnt dus ook dat je de keuze voor het 24 uursgesprek eerst bij een psycholoog/FEBO(productie) moet aangeven. Je weet van elkaar niet de keuze die je maakt anders kan iemand zijn eind oordeel misschien op het laatste nippertje nog wijzigen.
Het valt ook op dat de kleding van de deelnemers afgestemd is op het interieur en kleuren van de appartementen. Valt gewoon op. Het zal me ook niets verwonderen dat ze kleding krijgen van hun, of ze krijgen echt kledingadviezen vooraf, dat moet haast wel.
Er zijn genoeg lui in badman pak of als indiaan of andere idiote vogel binnen gelopen dus ik denk het niet. Het interieur is zo VT wonen beige daar past iedereen in.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217490837
Over het algemeen komen ze allemaal binnen gestyled op het interieur vaak genoeg. Als de FEBO denkt die gaat TV maken komen ze in rare outfits naar binnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217490838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Over het algemeen komen ze allemaal binnen gestyled op het interieur vaak genoeg. Als de FEBO denkt die gaat TV maken komen ze in rare outfits naar binnen.
Tja je bent verknipt of niet, die FEBO lacht zijn broek aan puin. Denk niet dat het interieur er iets mee te maken heeft.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217490845
Benieuwd of hier nog inside info over komt van 'Grote tijd' maar het valt gewoon op.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217490854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of hier nog inside info over komt van 'Grote tijd' maar het valt gewoon op.
Vast wel dat is net zo'n drama queen als de deelnemers. :D
  dinsdag 29 april 2025 @ 09:01:15 #210
508590 Grotetijd
pi_217491491
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 01:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Vast wel dat is net zo'n drama queen als de deelnemers. :D
Zeg.....
Well, life can be a riot
  dinsdag 29 april 2025 @ 09:01:51 #211
508590 Grotetijd
pi_217491495
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Zoals al aangegeven gisteravond. Dat komt er tegen de tijd. Er valt nu nog niet zoveel te melden behalve het invullen van de vragenlijst die vooral ging om wat zoek je wel/niet.
Well, life can be a riot
pi_217491520
quote:
17s.gif Op maandag 28 april 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee heb al aangegeven dat ik dat niet ga doen :')
De inside weetjes komen jullie als het zo ver is zeker te weten.
Paar vraagjes :@

Wat staat er in het contract over voortijdig vertrekken?
Heeft jouw vriend ook een script gekregen die hij moest doen voor product placement? (Matt Sleep matras etc.)
Moet hij verplicht gourmetten of pasta eten van SBS? }:|
  dinsdag 29 april 2025 @ 09:14:14 #213
508590 Grotetijd
pi_217491557
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:07 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Paar vraagjes :@

Wat staat er in het contract over voortijdig vertrekken?
Heeft jouw vriend ook een script gekregen die hij moest doen voor product placement? (Matt Sleep matras etc.)
Moet hij verplicht gourmetten of pasta eten van SBS? }:|
1: Er stond nog niks in het contract, want dat heeft hij nog niet gehad. Hij heeft alleen zichzelf ingeschreven op de site en kreeg een mailtje dat 'ie binnenkort kon bellen om wat meer in depth te praten over z'n wensen.
2-3 zijn niet van toepassing nog.
Well, life can be a riot
pi_217491626
Volgens Tina gister 87.000 kijkers op Net5....
  dinsdag 29 april 2025 @ 09:39:20 #215
508590 Grotetijd
pi_217491687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:29 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Tina gister 87.000 kijkers op Net5....
Oh.....
Vraag mij af of ze die overstap niet gewoon hebben gemaakt om 't programma z'n laatste seizoen in te luiden en 't niet zo overduidelijk te maken :@
Well, life can be a riot
pi_217492026
Nee, ze willen van NET5 een reality zender maken dus het lijkt me geen 'sterfhuisconstructie' Al vind ik het wel dom en totaal te verwachten deze kijkcijfers ook omdat het op Videoland al een week vooruit is te kijken tegenwoordig. Op SBS had het vaste waarde ook voor de programma's die er na kwamen zoals De Bondgenoten. Heel benieuwd hoe dat nu gescoord heeft lineair maar daar gaf Tina geen kijkcijfers van. Als dit zo door gaat brengen ze het wel weer terug naar SBS ga ik vanuit want wat er nu voor in de plaats is gekomen, De Overtreders is inwisselbaar en kun je overal uitzenden. LLDL is ook veel langer geworden en dat is wat kijkers ook tegen de borst stuit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217496872
Valt me op dat ze van stellen in 1 aflevering hun hele 24 uur laten zien en al starten met de nieuwe koppels. Soms is de content wat flauw om afleveringen mee te vullen. Vanavond ook maar weer eens hoe het vergaan is met matches die nog steeds bij elkaar zijn. Beetje jammer dat ze het zo moeten rekken, had bij de originele 35 minuten uitzendtijd gebleven. Dit moet je niet teveel uitmelken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217498937
Kijkcijfers vallen nog steeds tegen, wel een lichte stijging ten opzichten van maandag maar het houdt niet over. Roept iets van 'I told you so'....106.000 kijkers en een marktaandeel van 2.0% slechts....En dan zou je denken het wordt dan wel goed bekeken op Videoland maar ook zelfs hier niet in de Top 10 van best bekeken programma's...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217551156
Karin... 44 (??).. sommige mensen kunnen beter niet meedoen.
Iemand op twitter omschreef het stel als de nieuwe Rinus en Romana _O-
pi_217552145
Karin, moet ie daarin?... :X Wat een halve tamme hebben ze weer uitgezocht... 8)7 En dan te bedenken dat soort lui bestempeld werd in de Utopia tijd als 'schuim'. Dit was daar weer een typisch voorbeeld van. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 01:57:09 #221
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217553464
Ex collega van mij heeft meegedaan. Was echt een afgang. Hij werkte net twee weken bij ons en toen kwam hij met z’n gezichtje op tv. Een week later heeft hij ontslag genomen. Kan hem dus niet meer die vragen stellen over wurgcontracten, verplichtingen of andere dingen.

Er is nog iemand die meegedaan heeft een paar jaar geleden, die voor dezelfde organisatie werk als ik. Maar ken hem niet persoonlijk.

Misschien kunnen mensen de vragen stellen aan Laura. Die tiktok influencer uit Deventer. Je weet wel, die heeft lopen seksen. Heeft meegedaan en geeft vast wel in DM/PM whatever, antwoord op je vragen via Instagram of TikTok
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 16:38:55 #222
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_217558727
Aflevering 169.

Ach, een mens die enkel met plastic bestek eet op een date, is misschien geen minimalist, maar een overlever. Iemand die bang is voor het gewicht van metaal, voor de kras op het bord, voor de verantwoordelijkheid van hergebruik. Het is geen teken van eenvoud, maar van voorzorg — alsof elke hap een mogelijk afscheid is.

Kijk niet naar de vork, maar naar de hand van Jessica die hem vasthoudt.
Misschien zoekt zij geen gemak, maar afstand.
Misschien wil zij geen afwas, maar ontsnapping.
Of misschien… eten ze liever iets dat niet snijdt, niet bindt, en nooit roest.
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:54:14 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217584370
Kijkcijfers zijn ingestort nu het op Net5 wordt gebracht.
pi_217599456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:54 schreef spapaars het volgende:
Kijkcijfers zijn ingestort nu het op Net5 wordt gebracht.
Ik neem het nu ook op en ik spoel het wat door om te kijken wat voor stellen er zijn.
Domste move ooit van SBS6 voor dit programma.
pi_217604598
Was te verwachten. Ook de kijkcijfers op Videoland vallen zwaar tegen die meegerekend worden met uitgesteld kijken. Denk dat er wel aanpassingen komen. De lengte per aflevering is ook veel te lang, 30 minuten is meer dan zat per dag.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')