abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215213066
Lang Leve de Liefde is een dagelijks Nederlands datingprogramma en elke werkdag om 19:00 uur op de zender SBS 6.[/b]

In Lang Leve de Liefde maken vrijgezellen serieuze kans op liefdesgeluk… door minstens 24 uur samen te wonen in een villa voorzien van alle luxe. Of je nu 16 of 93 bent: wij zoeken voor jou de ideale match! Tijdens deze date, die maximaal 4 dagen kan duren, gaan ze kijken of de liefde aanwezig is. Er zijn al 54 koppels ontstaan. De niet geslaagde kandidaten zijn altijd welkom om nog een keer gematcht te worden.

Willy (91) en Wim (93) zijn de oudste deelnemers van het SBS6-programma Lang leve de liefde.

Er zijn al meer dan 350 afleveringen gemaakt en er volgen er nog veel meer, want SBS 6 gaat door met Lang Leve de Liefde!

Ben jij iemand die open staat voor de liefde? Geef jezelf dan op!
Aanmelden kan op: https://bit.ly/AanmeldenLLdL

Om mee te daten kunnen kandidaten een vragenformulier invullen, foto's en een video van zichzelf opsturen. Met de mensen die een volledig en serieus formulier hebben ingestuurd, wordt vervolgens telefonisch contact opgenomen. Van alles komt in dat gesprek aan bod: hun relatieverleden, interesses, hobby, of opleiding. Ook moeten de kandidaten toelichten wat ze zoeken in een partner. De kandidaten kunnen qua voorkeuren alles opgeven, van uiterlijke kenmerken tot innerlijk. Daar wordt niet per se een balans in gezocht: sommigen vinden uiterlijk belangrijker, anderen maakt dat juist niks uit. Bij de screening van deze kandidaten wordt er ook op gelet dat ze er voor openstaan om voor langere tijd door de camera's te worden gevolgd.

Een ander redactieteam maakt de matches tussen de kandidaten die in hun optiek bij elkaar passen. Er wordt gekeken of ze overeenkomsten hebben, maar ook of de kandidaten aansluiten op elkaars wensen.

Bij de matchmaking is de opdracht: zorg ervoor dat je mensen bij elkaar zet waar mogelijk iets moois kan uitkomen. Als je alleen voor het leuke een datingprogramma maakt, dan lopen die kandidaten uiteindelijk toch weer bij elkaar weg."De essentie van het programma is en blijft: zo veel mogelijk matches realiseren. Lang Leve de Liefde is een serieus datingprogramma. Mensen die alleen meedoen om op televisie te komen, maken volgens SBS6 zenderbaas René Oosterman geen kans. Je wil echte verhalen, dat mensen zich blootgeven. Wat er gebeurt, wordt niet gestuurd. Er worden minstens 24 uren opgenomen, dus er is genoeg materiaal om een selectie uit te maken. De verhalen ontstaan vanzelf. Als we iets zouden faken, dan trappen mensen daar anno 2021 niet meer in, die hebben dat feilloos door.

Patty Brard in Shownieuws: "Ha, ha sorry, ik stik erin, ik houd van het programma Lang Leve de Liefde, het is fantastisch, ik geniet me helemaal gek, record kijkcijfers van boven de 600.000, ik hoop dat dit programma nog lang blijft!"

Lang Leve de Liefde op Facebook:
https://www.facebook.com/langlevedeliefdenl/

Lang Leve de Liefde Instagram:
https://www.instagram.com/langlevedeliefdenl/?hl=nl

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_215213082
Jaqueline moest op de bank slapen.
Helemaal chagrijnig de volgende ochtend :D

Mijn rug is helemaal naar de klote ;(
pi_215213087
Dani is een naar pisventje :')
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:49:06 #4
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215213309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 19:25 schreef Dutch_view het volgende:
Dani is een naar pisventje :')
Hij gaat nog een poging wagen .... weet niet of iemand op hem zit te wachten ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215214814
#teamDani. Was toch helemaal niets dat mens. En Jaqueline met dat zure gezicht. Oudere mensen in een datingshow is leuk om naar te kijken maar alle dates zijn bijna nooit matches.
Vraag me echt af of ze niet gewoon ook een periode met draaidagen hebben dat er zomaar 1,2 of meer matches zijn en dat wij maar 1 match per week zien in de afleveringen, valt namelijk wel op. Of zou het toch echt zo mager zijn. Je weet namelijk niet of de uitzendingen op volgorde van opname worden uitgezonden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215215209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:51 schreef freaky40 het volgende:
#teamDani. Was toch helemaal niets dat mens. En Jaqueline met dat zure gezicht. Oudere mensen in een datingshow is leuk om naar te kijken maar alle dates zijn bijna nooit matches.
Vraag me echt af of ze niet gewoon ook een periode met draaidagen hebben dat er zomaar 1,2 of meer matches zijn en dat wij maar 1 match per week zien in de afleveringen, valt namelijk wel op. Of zou het toch echt zo mager zijn. Je weet namelijk niet of de uitzendingen op volgorde van opname worden uitgezonden.
We weten best veel van dit programma niet. Hoeveel mensen houden het voor gezien voor de 24u?
Wordt alles wel uitgezonden wat wel minimaal 24u blijft zitten?
Het programma scoort om zijn mismatches en gekke figuren, saaie koppeltjes die een match zijn worden misschien niet eens allemaal uitgezonden.
pi_215216819
Daar zouden ze eens mee naar buiten mogen komen. Er heeft hier wel eens een deelnemer gereageerd in het verleden weet ik nog.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215220829
Deze gast komt ook al uit Married at first sight. Vermoeiend al die casting bureau types.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215220899
De term "ondeugende dingen doen" niet begrijpen :')
pi_215222210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:01 schreef RipCity het volgende:
Deze gast komt ook al uit Married at first sight. Vermoeiend al die casting bureau types.
Dan klopt het toch. Had hem al eens eerder gezien, maar kon hem niet plaatsen bij welke show. Maar MAFS dus inderdaad. Dubbeldate dit keer.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 oktober 2024 @ 19:08:46 #11
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_215291374
Zit ik nou naar Holland got Talent te kijken of LLDL?
#hangjas
Burnt to the core but not broken
pi_215335832
Ze hebben 2 mongooltjes gevonden die duidelijk niet helemaal 100 zijn. Gelukkig zijn ze het vaak genoeg ook niet eens met hun zelf en met elkaar...toch...
Allemaal cabaretteketet!
pi_215353450
Een viking die danst op Britney Spears :')

Die andere jongen laat zich voor lul zetten door een gen z wijf
pi_215359994
Wat een vreselijke vrouwen, ik zou na 5 minuten weer naar buiten lopen.
pi_215360391
Vaag wijf met die vlek op haar gezicht. Ik zou daar wat aan laten doen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 11:16:46 #16
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_215360453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Vaag wijf met die vlek op haar gezicht. Ik zou daar wat aan laten doen.
Aan die vlek of aan die vrouw?
Burnt to the core but not broken
pi_215362642
Beide. En zeker gezien de promo's van de aflevering van vanavond....
Allemaal cabaretteketet!
pi_215364021
Dat wijf met die gele bril (alleen dat al is weird) is helemaal gestoord.
Niet dat de rest normaal is maar ik blijf me verbazen. Heb de TT wel goed gekozen denk ik :@
pi_215364044
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 19:11 schreef Dutch_view het volgende:
Dat wijf met die gele bril (alleen dat al is weird) is helemaal gestoord.
Niet dat de rest normaal is maar ik blijf me verbazen. Heb de TT wel goed gekozen denk ik :@
Ik zie alleen maar die vlek net onder haar bril.

En ze reageert de hele tijd zoooo vreemd. Je kan echt totaal geen hoogte van d'r krijgen.

[ Bericht 69% gewijzigd door RipCity op 24-10-2024 19:18:51 ]
pi_215364207
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ik zie alleen maar die vlek net onder haar bril.

En ze reageert de hele tijd zoooo vreemd. Je kan echt totaal geen hoogte van d'r krijgen.
Ik zou al binnen 5 minuten weer buiten staan denk ik. Ze is gewoon niet in orde
pi_215364352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ik zou al binnen 5 minuten weer buiten staan denk ik. Ze is gewoon niet in orde
Ga wel lachen als dat dikkertje deze gast wil. Nadat ze die ander zo waarschuwde helemaal niks te doen.
pi_215364363
Wat een zeikwijf is deze pukkel zeg, logisch dat ze vrijgezel is.
pi_215364405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ga wel lachen als dat dikkertje deze gast wil. Nadat ze die ander zo waarschuwde helemaal niks te doen.
Zo te zien is Wietse van streek door de lol in het huis ernaast :7 :D
pi_215364468
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 19:34 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Zo te zien is Wietse van streek door de lol in het huis ernaast :7 :D
Ook wel beetje zielig voor 'm idd. DIe dacht de ware te hebben gevonden na 24uur. Benieuwd naar afloop :P
pi_215403853
Haha rapper Sjors , Thijs, heeft ook een tik van de molen gehad :|W
pi_215412459
Die vrouw komt uit Thijs Zeeman's 'gestalkt' direct naar deze show?

pi_215421202
Meid gaat al meteen op de bank liggen. Dat wordt niets meer >:)
pi_215421583
Ben zo benieuwd naar de aflevering van Donderdag :') Meid waarmee ik binnenkort een drankje mee ga doen zit in die aflevering schijnbaar en hoop echt dat ze een beetje mee valt _O-
pi_215430663
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:31 schreef Polomeneer het volgende:
Ben zo benieuwd naar de aflevering van Donderdag :') Meid waarmee ik binnenkort een drankje mee ga doen zit in die aflevering schijnbaar en hoop echt dat ze een beetje mee valt _O-
Toch niet die content creator? :o
Ik erger me nu al helemaal kapot aan haar :X
Ten eerste dat irritante Engelse gelul tussendoor, waarom in godsnaam?
En vlogs maken voor je toekomstige kinderen, dan spoor je niet hoor. En dan zeggen "Hi kids" :r
Ze komt over als een verwaand kind die niet wil werken en dan maar vlogger wordt
pi_215430791
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Of die ene rampetamper die er wel pap van lust :D

Veel plezier in dat geval haha.
pi_215430822
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:27 schreef RipCity het volgende:

[..]
Of die ene rampetamper die er wel pap van lust :D

Veel plezier in dat geval haha.
Hahah ja beetje too much information ook toen het licht uit ging in de slaapkamer :! :@
pi_215430829
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ik erger me nu al helemaal kapot aan haar :X
Ten eerste dat irritante Engelse gelul tussendoor, waarom in godsnaam?
En vlogs maken voor je toekomstige kinderen, dan spoor je niet hoor. En dan zeggen "Hi kids" :r
Ze komt over als een verwaand kind die niet wil werken en dan maar vlogger wordt
Wat een enorm aandachtsapparaat inderdaad, vreselijk. En dat Engelse gelul slaat echt als een lul op een drumstel :')
Alius aliud dicit
pi_215430833
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Wat een enorm aandachtsapparaat inderdaad, vreselijk. En dat Engelse gelul slaat echt als een lul op een drumstel :')

FAWAKA
pi_215430901
Als ik daar in dat huis zou zitten en ze zou d'r vlogcamera tevoorschijn halen en zeggen dat ik pech had want ik zat in d'r vlog? Dan was had er contractbreuk ontstaan maar was ik wel meteen weggegaan.

[ Bericht 25% gewijzigd door Polomeneer op 02-11-2024 11:41:02 ]
pi_215430910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Hahah ja beetje too much information ook toen het licht uit ging in de slaapkamer :! :@
Verbaasde mij er over dat ze dat lieten zien. Normaal zijn ze toch niet zo van het showen? Al zal ik echt 10 euro p/m willen betalen voor 24/7 streams in dat huis hoor, inclusief slaapkamerstreams. Want sommige vrouwen die daar zijn? :@
pi_215430922
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Verbaasde mij er over dat ze dat lieten zien. Normaal zijn ze toch niet zo van het showen? Al zal ik echt 10 euro p/m willen betalen voor 24/7 streams in dat huis hoor, inclusief slaapkamerstreams. Want sommige vrouwen die daar zijn? :@
Ja, dacht dat het niet mocht vanwege tijdstip. Misschien omdat het nu volledig bedekt was ofzo. Normaal laten ze alleen een kleine hint zien.
pi_215431102
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja, dacht dat het niet mocht vanwege tijdstip. Misschien omdat het nu volledig bedekt was ofzo. Normaal laten ze alleen een kleine hint zien.
Ah, geen idee.
Zou kunnen. Al was het alsnog wel in geuren en kleuren te horen.
pi_215432363
De kijkcijfers zijn zeker een beetje te laag dus laten ze nu iets meer zien dan normaal gesproken zo vaak voor komt daar in die villa's: de daad met de bijhorende klanken daarbij en wat de montage dan niet overleefd. Zelfs bij Temptation Island doen ze daar een vaag muziek je onder en hoor je het niet. Dus bij Talpa hebben ze gelukkig niet de Woke-ziekte en laten ze dat vanaf nu gewoon ook horen en zien net zoals vroeger: goed zo, niet van dat bekrompen! ^O^ _O_
Dat kind met dat gevlog was vreselijk irritant, hele monologen in het Engels tegen die vriendin. Met die gozer erbij valt het Engelse taalgebruik wel mee vooralsnog. Wel weer een gedenkwaardige aflevering vandaag dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215432550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Zou volgens mij best wel markt voor zijn. Ik zou het wel een maandje willen proberen zulke streams :D
pi_215433633
Ja, ik denk dat een dating RLS wel zou werken met streams. Je hoeft ze alleen maar aan te zetten bij LLDL op een platform. Zou best leuk kunnen zijn om te zien hoe alles zich ontwikkeld bij die dates. Bij die knip en plakshows krijg je nooit echt wat mee. Maar ik ben dan ook pro-streams bij reality TV of het nu bij dit programma is of bij De Bondgenoten. Denk ook dat dit iets unieks kan bieden wat je bij andere reality programma's niet hebt omdat dat logistiek niet kan omdat het b.v. op verre locaties wordt gedraaid.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215434574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:54 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Zou volgens mij best wel markt voor zijn. Ik zou het wel een maandje willen proberen zulke streams :D
Ja toch? :D
pi_215440111
Hallo kids. Doei kids

Lekker ontbijten met energy straks @Polomeneer
pi_215440733
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef RipCity het volgende:
Hallo kids. Doei kids

Lekker ontbijten met energy straks @:polomeneer
Ik zag het ja :') _O- Energydrink is sowieso het smerigste drankje wat er bestaat.
Maar eerlijk, ga eens op Twitter kijken. De reacties over die Ashley zijn echt niet mals. Zo veel mensen die afgeven op d'r figuur en het allemaal "sneu" vinden voor het bed en voor de stoelen en zeiken over hoe achteradem ze is. het lijkt me eerlijkwaar een hartstikke leuk mens.
pi_215446231
Nou, tot maandag dan maar :D
pi_215476739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef Polomeneer het volgende:
Nou, tot maandag dan maar :D
Ik zou m'n date met haar afzeggen.

Maar ieder z'n ding :P
pi_215488231
2 godsdienstwaanzinnige als deelnemers. Meisje lijkt zo uit de 80's te zijn gestapt met haar getoupeerde haar en dito kledingstyle.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215578257
Ze hebben weer eens iemand uit de grote Talpa kaartenbak getrokken, ditmaal dat jonge gozertje uit die reality serie over Nederlandstalige volkszangers die wel erg in zichzelf geloven, 'Ik Geloof in Mij'. Dacht al, jij komt me bekend voor, dacht eerst en een andere RLS maar het was dus IGIM.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215580393
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben weer eens iemand uit de grote Talpa kaartenbak getrokken, ditmaal dat jonge gozertje uit die reality serie over Nederlandstalige volkszangers die wel erg in zichzelf geloven, 'Ik Geloof in Mij'. Dacht al, jij komt me bekend voor, dacht eerst en een andere RLS maar het was dus IGIM.
Is dat die serie met Rene Leblanc, die mislukte volkszanger _O-
Die Gio bakt er zelf ook weinig van qua zangprestaties
0 uitstraling ook :6
pi_215580517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 19:19 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Is dat die serie met Rene Leblanc, die mislukte volkszanger _O-
Die Gio bakt er zelf ook weinig van qua zangprestaties
0 uitstraling ook :6
Dat ja.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215580541
CD-speler uit het jaar 0. Gast lijkt ook wel soort Asperger te hebben qua sociale voelsprieten en gedrag.

En dat dikke vrouwtje die zegt gisteravond nog sex te hebben gehad. Lekker te horen op je date :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')