We weten best veel van dit programma niet. Hoeveel mensen houden het voor gezien voor de 24u?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:51 schreef freaky40 het volgende:
#teamDani. Was toch helemaal niets dat mens. En Jaqueline met dat zure gezicht. Oudere mensen in een datingshow is leuk om naar te kijken maar alle dates zijn bijna nooit matches.
Vraag me echt af of ze niet gewoon ook een periode met draaidagen hebben dat er zomaar 1,2 of meer matches zijn en dat wij maar 1 match per week zien in de afleveringen, valt namelijk wel op. Of zou het toch echt zo mager zijn. Je weet namelijk niet of de uitzendingen op volgorde van opname worden uitgezonden.
Dan klopt het toch. Had hem al eens eerder gezien, maar kon hem niet plaatsen bij welke show. Maar MAFS dus inderdaad. Dubbeldate dit keer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:01 schreef RipCity het volgende:
Deze gast komt ook al uit Married at first sight. Vermoeiend al die casting bureau types.
Aan die vlek of aan die vrouw?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Vaag wijf met die vlek op haar gezicht. Ik zou daar wat aan laten doen.
Ik zie alleen maar die vlek net onder haar bril.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:11 schreef Dutch_view het volgende:
Dat wijf met die gele bril (alleen dat al is weird) is helemaal gestoord.
Niet dat de rest normaal is maar ik blijf me verbazen. Heb de TT wel goed gekozen denk ik
Ik zou al binnen 5 minuten weer buiten staan denk ik. Ze is gewoon niet in ordequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar die vlek net onder haar bril.
En ze reageert de hele tijd zoooo vreemd. Je kan echt totaal geen hoogte van d'r krijgen.
Ga wel lachen als dat dikkertje deze gast wil. Nadat ze die ander zo waarschuwde helemaal niks te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik zou al binnen 5 minuten weer buiten staan denk ik. Ze is gewoon niet in orde
Zo te zien is Wietse van streek door de lol in het huis ernaastquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga wel lachen als dat dikkertje deze gast wil. Nadat ze die ander zo waarschuwde helemaal niks te doen.
Ook wel beetje zielig voor 'm idd. DIe dacht de ware te hebben gevonden na 24uur. Benieuwd naar afloopquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zo te zien is Wietse van streek door de lol in het huis ernaast![]()
Toch niet die content creator?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:31 schreef Polomeneer het volgende:
Ben zo benieuwd naar de aflevering van DonderdagMeid waarmee ik binnenkort een drankje mee ga doen zit in die aflevering schijnbaar en hoop echt dat ze een beetje mee valt
Of die ene rampetamper die er wel pap van lustquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Toch niet die content creator?![]()
Hahah ja beetje too much information ook toen het licht uit ging in de slaapkamerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Of die ene rampetamper die er wel pap van lust![]()
Veel plezier in dat geval haha.
Wat een enorm aandachtsapparaat inderdaad, vreselijk. En dat Engelse gelul slaat echt als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Toch niet die content creator?![]()
Ik erger me nu al helemaal kapot aan haar![]()
Ten eerste dat irritante Engelse gelul tussendoor, waarom in godsnaam?
En vlogs maken voor je toekomstige kinderen, dan spoor je niet hoor. En dan zeggen "Hi kids"
Ze komt over als een verwaand kind die niet wil werken en dan maar vlogger wordt
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Wat een enorm aandachtsapparaat inderdaad, vreselijk. En dat Engelse gelul slaat echt als een lul op een drumstel
Verbaasde mij er over dat ze dat lieten zien. Normaal zijn ze toch niet zo van het showen? Al zal ik echt 10 euro p/m willen betalen voor 24/7 streams in dat huis hoor, inclusief slaapkamerstreams. Want sommige vrouwen die daar zijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hahah ja beetje too much information ook toen het licht uit ging in de slaapkamer![]()
Ja, dacht dat het niet mocht vanwege tijdstip. Misschien omdat het nu volledig bedekt was ofzo. Normaal laten ze alleen een kleine hint zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Verbaasde mij er over dat ze dat lieten zien. Normaal zijn ze toch niet zo van het showen? Al zal ik echt 10 euro p/m willen betalen voor 24/7 streams in dat huis hoor, inclusief slaapkamerstreams. Want sommige vrouwen die daar zijn?
Ah, geen idee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het niet mocht vanwege tijdstip. Misschien omdat het nu volledig bedekt was ofzo. Normaal laten ze alleen een kleine hint zien.
Zou volgens mij best wel markt voor zijn. Ik zou het wel een maandje willen proberen zulke streamsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Verbaasde mij er over dat ze dat lieten zien. Normaal zijn ze toch niet zo van het showen? Al zal ik echt 10 euro p/m willen betalen voor 24/7 streams in dat huis hoor, inclusief slaapkamerstreams. Want sommige vrouwen die daar zijn?
Ja toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zou volgens mij best wel markt voor zijn. Ik zou het wel een maandje willen proberen zulke streams
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef RipCity het volgende:
Hallo kids. Doei kids
Lekker ontbijten met energy straks @:polomeneer
Ik zou m'n date met haar afzeggen.quote:
Is dat die serie met Rene Leblanc, die mislukte volkszangerquote:Op donderdag 14 november 2024 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben weer eens iemand uit de grote Talpa kaartenbak getrokken, ditmaal dat jonge gozertje uit die reality serie over Nederlandstalige volkszangers die wel erg in zichzelf geloven, 'Ik Geloof in Mij'. Dacht al, jij komt me bekend voor, dacht eerst en een andere RLS maar het was dus IGIM.
Dat ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is dat die serie met Rene Leblanc, die mislukte volkszanger![]()
Die Gio bakt er zelf ook weinig van qua zangprestaties
0 uitstraling ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |