Rob Goossens heeft in RTL Boulevard opgebiecht dat hij flirterige berichten heeft gestuurd naar een andere vrouw dan zijn vriendin. Screenshots van berichten die de mediadeskundige naar een vrouw had gestuurd werden woensdag gepubliceerd door het juicekanaal Reality FBI.
Goossens gaf woensdag in de uitzending van RTL Boulevard, waar hij regelmatig als mediadeskundige aan de desk staat, toe dat hij inderdaad flirterige berichten heeft gestuurd. "Die berichtjes had ik beter naar mijn eigen vriendin kunnen sturen. Je kunt je voorstellen dat ik thuis wel wat had uit te leggen."
Goossens zei niets te weten van de persoon met wie hij de berichten uitwisselde. "Ik heb haar nooit ontmoet en weet niet hoe ze eruitziet." Zijn vriendin noemde het "dom en naïef" dat hij dit contact is aangegaan. Zij vermoedt zelfs dat Goossens door AI gecreëerde antwoorden heeft ontvangen in de chat. Hij denkt dat ze weleens gelijk kan hebben, omdat de persoon met wie hij praatte in korte tijd hele lappen tekst stuurde.
De mediadeskundige vindt dat hij het aan zijn stand verplicht was om in RTL Boulevard tekst en uitleg te geven over zijn misstap. "We zijn hier toch een beetje eigen rechter. Dan moeten we voor onszelf iets strenger zijn", verwees hij naar de persoonlijke levens van bekende Nederlanders die in het programma worden besproken.
Goossens hoopt het de komende tijd goed te maken met zijn vriendin Veranika. De twee kregen in 2022 hun eerste kindje samen.
https://www.nu.nl/achterk(...)et-andere-vrouw.htmllol