En dan reageren ze hier ook met "stouterds" "boefjes". Mijn post waarmee ik het relativeerde is echter verwijderd.quote:Op maandag 18 november 2024 15:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Apart wel. Halve dag en zo’n 10 reacties.
Vergelijkbare zaken met bepaalde andere bevolkingsgroepen zouden al in deeltje 5/6 zitten.
Daar gaat het nu niet om (wil het best nog een keer toelichten als je dat wil) die post is verwijderd en ook de bovenstaande die ik daarna postte. Waar ga ik in de bovenstaande post tegen de forumregels in?quote:
Ik zie nu dat ik hier verkeerd zitquote:Op maandag 18 november 2024 18:48 schreef sp3c het volgende:
Ja dat weet ik niet als ik niet weet wat je ongeveer gezegd hebt
Je bent niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn die dit overkomtquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef RJ125 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik hier verkeerd zit, hoort in feedback. Je mag deze posts van mij hier wel verwijderen. Wat ik gezegd heb heb ik hierboven geplaatst, de vet gedrukte tekst.
quote:
Wel knap, moet ik eerlijk toegeven.quote:
Ik zit te schijten en die user interface op mn telefoon is nogal onhandig . Normaal gebruik ik de computerquote:Op zondag 24 november 2024 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel knap, moet ik eerlijk toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |