Is het geen winter?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Koud is het in de winter, dat is het nu niet.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is het geen winter?
Oh dan zit ik verkeerd.
Tegenwoordig heeft Nederland 1,5 maand zomer, 3,5 maanden lente en 7 maanden herfstquote:Rond 21 december begint de winter volgens de astronomische kalender. Voor meteorologen en klimatologen is de winter al op 1 december begonnen en duurt het seizoen precies drie kalendermaanden
Heb hier serieus medelijden met mijquote:Op maandag 2 december 2024 16:12 schreef sp3c het volgende:
dat heb ik iedere dag man
en niet eens een denkbeeldige computer maar gewoon een hele oude, hele goedkope
die zegt dan 'gast, dat en dat is kapot, ga ff fixen man!'
meestel doe ik dan niks en na een minuut
'hoezo ben je het nog niet aan het fixen man kut, ik ga je moeder zeggen!'
en dan ga ik het maar doen
Pakje suiker!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:22 schreef sp3c het volgende:
ik woog 1 ons, is iets van 100 kilo
ieder jaar brengt hij me een cadeautje van 1 ons, vindtie grappig
wat een lul joh
Als de politie het zegt is het zo.quote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Politie: val kinderen uit ramen Rotterdam allemaal ongevallen
Bij de vijf kinderen die de afgelopen drie weken in Rotterdam en omgeving uit een raam of van een balkon vielen, is in alle gevallen sprake van een ongeval. Dat meldt de politie.
NIETS TE ZIEN HIER MENSEN. GEWOON DOORLOPEN!
En iedereen was dan heel erg druk met iemand met een burn-out die het niet zo goed aan kan wat je soort van een beetje kon verwachten. Met Rick Nieman die er bij zat en stiekem genoot omdat hij ook dondersgoed wist dat de camera door liep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omtzigt voorkwam dat Wilders het bezit van de Koran strafbaar maakte met 5 jaar cel
🤨
NSC-stemmer gespot!quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:56 schreef OProg het volgende:
[..]
En iedereen was dan heel erg druk met iemand met een burn-out die het niet zo goed aan kan wat je soort van een beetje kon verwachten. Met Rick Nieman die er bij zat en stiekem genoot omdat hij ook dondersgoed wist dat de camera door liep.
Terwijl zo een hersenscheet op tafel brengen vooral heel absurd is.
Oh, nee hoor. Ik vind meer dat je zo een Pietertje tegen zichzelf moet beschermen omdat het vooral heel erg sneu is allemaal. En dat staat dan los van dat hij er niet in had moeten stappen naar mijn mening. En dan vind ik een PVV idee ook best wat absurd wat denk ik logisch is.quote:
Ik heb NSC gestemd.quote:
Gedaan omdat je het in de SC hebt gezet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deel 2:
NWS / NSB namen/dossiers bekend in nationaal archief
Even aan deel 1 reeksen?:
NWS / NSB namen/dossiers bekend in nationaal archief
Thnx
Oh kut... ik keek in de NWS topiclist en heb kennelijk verkeerd geklikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gedaan omdat je het in de SC hebt gezet.
Hopelijk vindt @:sp3c het AKKOORD.
Dat gebeurt hier echt elk uur ongeveer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh kut... ik keek in de NWS topiclist en heb kennelijk verkeerd geklikt.
My Bad
Oh, kennelijk waren er ook nog eens 2 mieuwe topics geopend, en had ik de verkeerde hier neergezetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier echt elk uur ongeveer.
Dan is het zo wel prima lijkt mequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die andere is al bijna 2u geleden gesloten dus nee.
Blijft grappig welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier echt elk uur ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |