Je gelooft het zelf nog ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zal meer aan jou liggen dan aan mij
Hier heb je vast heel lang over nagedacht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:27 schreef sp3c het volgende:
ik geloof alles wat ik zeg tot iemand me met goede argumenten weet te overtuigen
dan zeg ik wat anders en dan geloof ik dat
nopequote:Op maandag 7 oktober 2024 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier heb je vast heel lang over nagedacht.
quote:
kan nooit heel lang zijn geweestquote:
Wat variatie in de top mag geen kwaad inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef Paul het volgende:
Niet weten dat we 2e zijn en dit blijven tot einde seizoen
Niet weten dat wij Ron Jans hebben, de messias
We worden wellicht nog landskampioen
Niet weten dat we een ijzersterk team hebben
[ afbeelding ]
WAT ZEG JIJ VOOR RAARSquote:Op maandag 7 oktober 2024 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat utrecht ook een voetbalclubje heeft
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen niet eens weten dat er in Nederland ijshockeyteams bestaan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 06:16 schreef sp3c het volgende:
Met ijshockey staat Utrecht gewoon eerste in de eredivisie maar daar zie ik dan gek genoeg weer geen topics over
https://www.ijshockeynede(...)2024-2025/eredivisie
Dat zal ermee te maken hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen niet eens weten dat er in Nederland ijshockeyteams bestaan?
DOE NORMAAL OVER ONSquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:12 schreef VarkensHart het volgende:
Uiteindelijk verneuken ze het toch voor zichzelf die debieltjes
Ben je blind?quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja dat waren de 2 voorwaarden inderdaad, bedankt
Verder natuurlijk leuk, en de punten die ze nu pakken hebben ze vast, maar met een doelsaldo gelijk aan het aantal gespeelde wedstrijden kan je natuurlijk zelf al invullen dat dit een keer gaat kantelen.
Loopt het daarom allemaal zo roestig?quote:
Je zegt dat Utrecht het statisch verdiend en geeft daarvoor 2 redenen die ik netjes opsom. Nee, ik ben niet blindquote:
Ze staan op plek 4 qua gescoorde doelpunten. Dus nogmaals.. Ben je blind?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zegt dat Utrecht het statisch verdiend en geeft daarvoor 2 redenen die ik netjes opsom. Nee, ik ben niet blind
Misschien moet jij even beter leren schrijven voordat je andere mensen zulke raren vragen gaat stellenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ze staan op plek 4 qua gescoorde doelpunten. Dus nogmaals.. Ben je blind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |