WAT GUN JE NIET?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:41 schreef Kopiko het volgende:
Ik gun het Utrecht niet en ik denk dat ze het niet volhouden.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:41 schreef Kopiko het volgende:
Ik gun het Utrecht niet en ik denk dat ze het niet volhouden.
En winnenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef SoS87 het volgende:
Volgend jaar Real Madrid in de Galgenwaard
Statistisch gezien hebben ze er recht op. Nooit gedegradeerd. Financieel gezond. Etc etcquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik gun het Utrecht maar ik denk niet dat ze het volhouden
Ohja dat waren de 2 voorwaarden inderdaad, bedanktquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Statistisch gezien hebben ze er recht op. Nooit gedegradeerd. Financieel gezond. Etc etc
Ik gun het Ron Jans en Utrecht totaal niet. Jans voor bondscoach.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik gun het Utrecht maar ik denk niet dat ze het volhouden
Als je tot voor kort niet weet wie Johan Cruijff is zou ik m'n mond houden als het over voetballen gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:18 schreef sp3c het volgende:
Als je keihard gaat zitten juichen omdat je tweede denkt te gaan worden dan moet je echt eens gaan overwegen jezelf heel ver weg te gooien
Echt heel ver weg
ja maar jij bent een beetje een slapjanusquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je tot voor kort niet weet wie Johan Cruijff is zou ik m'n mond houden als het over voetballen gaat.
Nog twee keer zelfs. Je destructieve gedrag kent echt geen grenzen.quote:
Leg deze eens uit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij bent een beetje een slapjanus
Ga door jonge, ga door. Straks heel FOK! naar de klote.quote:
jij zou je mond houdenquote:
dat zal meer aan jou liggen dan aan mijquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga door jonge, ga door. Straks heel FOK! naar de klote.
Prima.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zou je mond houden
dan ben je wmb een slapjanus, de reden maakt me niet eens uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |