Gezien jouw usernaam en het feit dat je de Mcdonalds een ervaring vond, geloof ik best dat je het een beetje overtrokken of snobistich vindquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De McDonalds was wel een ervaring.
Verder vind ik dit altijd een beetje protserig snobistisch gedoe.
Ik ben niet zo van de vijf gangen waar je een bordje met een stukje vlees ter grootte van een doperwt op een bedje geschraapte wortelen krijgt nee.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Gezien jouw usernaam en het feit dat je de Mcdonalds een ervaring vond, geloof ik best dat je het een beetje overtrokken of snobistich vind
Ik vind het altijd wel interresant om te zien wanneer er een ster wordt weggehaald,
Wat een raar, misleid beeld van een sterrenrestaurant heb jij johquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vijf gangen waar je een bordje met een stukje vlees ter grootte van een doperwt op een bedje geschraapte wortelen krijgt nee.
En dan intussen pochen met je vijf pandjes in het centrum van Amsterdam.
Heb je weleens michelinster-waardig eten geproefd? Als je gewoon 6 gangen met daarin amuses besteld dan ben je aan het einde van de avond wel voldaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vijf gangen waar je een bordje met een stukje vlees ter grootte van een doperwt op een bedje geschraapte wortelen krijgt nee.
En dan intussen pochen met je vijf pandjes in het centrum van Amsterdam.
Daarna inderdaad nog even langs de FEBO omdat je anders niet kan slapen van de hongerquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En je rekening leeg.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je weleens michelinster-waardig eten geproefd? Als je gewoon 6 gangen met daarin amuses besteld dan ben je aan het einde van de avond wel voldaan
https://www.librije.com/eten/librijes-menu/quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een raar, misleid beeld van een sterrenrestaurant heb jij joh
Ik chargeer natuurlijk met de porties maar ik vind het wel echt iets voor mensen die op de zuidas er even mee moeten pochen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een raar, misleid beeld van een sterrenrestaurant heb jij joh
Nu vind ik ayce het andere uiterste. Er is ook een middenweg natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.librije.com/eten/librijes-menu/
Nou, als je die menukaart bekijkt!! Allemaal kleine hapjes. En voor 8 van die hapjes betaal je 290 euro!
Doe mij maar La Cubanita!!
Dat is wel de top, ook qua prijzen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, als je die menukaart bekijkt!! Allemaal kleine hapjes. En voor 8 van die hapjes betaal je 290 euro!
Er zijn gelukkig in Nederland genoeg mensen die niet hoeven na te denken over 290 euro.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar hoef ik ook niet over na te denken maar mij zul je er niet zien.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig in Nederland genoeg mensen die niet hoeven na te denken over 290 euro.
Meer plek voor de culinaire smulpapenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar hoef ik ook niet over na te denken maar mij zul je er niet zien.
Ja, dat soort Zuidas volk met vijf pandjes in Amsterdam centrum. Kwalbert-Jan en Ryan Babel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig in Nederland genoeg mensen die niet hoeven na te denken over 290 euro.
Ik ga vaak met eigen gezelschap eten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat soort Zuidas volk met vijf pandjes in Amsterdam centrum. Kwalbert-Jan en Ryan Babel.
Er komen er overigens genoeg zonder die status, maar dat soort pocherig volk blijf ik graag ver weg van
Val je mijn geliefde Hut aan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoop mensen hier die duidelijk nooit bij een goed restaurant hebben gegeten. Natuurlijk betaal je meer dan bij de lokale spareribsfabriek, maar je krijgt dan wel iets dat je thuis niet zou kunnen maken.
Een goed restaurant hoeft trouwens niet per se sterren te hebben.
Ik val niemand aan, niks mis met zo nu en dan een paar malse ribben druipend van de marinade en knoflooksaus afkluivenquote:
Waarmee je keurig aangeeft dat jij nog nooit in een sterren-restaurant hebt gegeten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ooit in Chateau Neercannes in Limburg gegeten. Nou gegeten, het waren inderdaad gerechtjes die geen bal voorstelden. Da’s eens maar niet weer.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarmee je keurig aangeeft dat jij nog nooit in een sterren-restaurant hebt gegeten.![]()
Het is niet voor iedereen weggelegd. Net zoals de camping niet voor iedereen is weggelegd.
Dat mag ik hopen, ik heb weleens gehad dat ik net zwezerik had gemaakt en dat dat op de kaart stond zodat ik nieuwsgierig was hoeveel beter zij dat zouden doen. Maar het paste niet in het menu en wijnarrangement van onze voorkeur, maar dan passen ze dat even aan, dat is wel weer tof van dat soort tenten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoop mensen hier die duidelijk nooit bij een goed restaurant hebben gegeten. Natuurlijk betaal je meer dan bij de lokale spareribsfabriek, maar je krijgt dan wel iets dat je thuis niet zou kunnen maken.
La Cubanitaquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
DUDE. Nee.quote:Doe mij maar La Cubanita!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |