Oh yes, wat een tof kadoquote:Op zondag 8 december 2024 02:49 schreef Twieki het volgende:
Mijn mam heeft me een glazen kas cadeau gedaan. Daar droom ik al jaren van.Tot nu toe voldeed een klein foliekasje wel, maar toch liever eentje van glas.
Ik heb geen grote tuin, dus het is maar een bescheiden kasje met een oppervlakte van vier vierkante meter, maar toch o zo blij mee.
Het is de Royal Well Qube 66, inclusief stalen fundering.
[ afbeelding ]
Zo ontzettend veel zin in om hier in 't nieuwe seizoen mee bezig te zijn.
Wat een geweldig cadeau! Veel plezier ermee en erin!quote:Op zondag 8 december 2024 02:49 schreef Twieki het volgende:
Mijn mam heeft me een glazen kas cadeau gedaan. Daar droom ik al jaren van.Tot nu toe voldeed een klein foliekasje wel, maar toch liever eentje van glas.
Ik heb geen grote tuin, dus het is maar een bescheiden kasje met een oppervlakte van vier vierkante meter, maar toch o zo blij mee.
[ afbeelding ]
Mooie Twiek, veel groenplezier er vanquote:Op zondag 8 december 2024 02:49 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn die eieren?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:40 schreef AnneX het volgende:
Hier piept er ook wat groene sprieten uit het bladerdek. Geen idee wat het wordt.
Volgens mij ook een papaver.![]()
En gele bordjes😉
N.B. De stokjes in de bak zijn om te voorkomen dat het een kattenbak wordt i.p.v. bollenlasagne.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier hetzelfde, ik heb werkelijk geen idee wanneer ik ze kan gaan planten, de goede momenten (eigen fitheid in combi met niet te harde wind en niet al te winters of nat weer) zijn te schaarsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:34 schreef Vanyel het volgende:
Oh nee oh nee ik moet nog stééds allemaal bollen poten.
Laat ik maar blij zijn dat ik er het hele seizoen van kan genieten dan
Als je echt niet fit bent, is het wat sneller geen weer om op je knietjes in je tuin te zitten graven dan als je blakend van gezondheid en energie ronddartelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Twieki het volgende:
[..]
Err... Het is toch al een hele tijd droog..? Het waait ook niet als een malle. Je zou ze nu perfect kunnen planten. Verder geen zicht op je fitheid, maar je zou 't nu gewoon kunnen doen.
@Vanyel kun je een tuinhulp vinden? dat jij aanwijst wat je waar wilt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je echt niet fit bent, is het wat sneller geen weer om op je knietjes in je tuin te zitten graven dan als je blakend van gezondheid en energie ronddartelt.
Heb ik wel over nagedacht maar wil ik niet. Ik wil het zelf doen. Duurt ook vast niet heel lang meer tot dat wel weer voorzichtigjes kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Vanyel kun je een tuinhulp vinden? dat jij aanwijst wat je waar wilt.
En voor de koffie en koekjes zorgt…
Mijn vroegere buurjongen is behulpzaam daarmee.
Die is ook leuk! Ik moet nog wel op zoek naar klimplanten voor om onze kastanje palen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Kanaroe het volgende:
Voor de tuinders hier wil ik nog even een lans breken voor de Stauntonia Hexaphylla, als klimplant
Bij mij hangen er nu mooie paarse vruchten in, lekker zijn ze niet maar wel erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |